Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 16:00

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E65, E66 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1644 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 106, 107, 108, 109, 110
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Sau 2019, 15:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2019.01.19
Pranešimai:
11
Sveiki, sudomino galimybė įsigyti 2007-2008 730d (ne long). Šioje temoje radau seną post'ą, kuriame rašoma, kad E65 turi tris variantus važiuoklės:

"1. standartine - nieko mandro - nieko brangiai remontuojamo.
2. dynamic drive - tai reiskia aktyvus stabilizatoriai - stabilizatoriaus centre yra hidraulinis mechanizmas, kuris nera amzinas, srote nera super brangus, bet pakeitimas, ypac galinio tikrai problematiskas. sitas privalumas neleidzia automobiliui pasvirti vaziuojant posukyje.
3. EDC - el. reguliuojami amortizatoriai - pats supranti, kad amortizatoriai neamzini - nauji tokie kainuoja 500-600eur/vnt. nors pas mane ir yra, bet is esmes privengciau tokio "navaroto"."

Kadangi nenoriu 10-ies metų mašinos su A8/S-kl eksploatacijos išlaidomis, tai EDC variantas nedomina dėl savo ypač brangios ir nelabai patikimos važiuoklės. Taigi, galbūt galėtumėte apšviesti kuo skiriasi amortizatoriai E65 kurie turi dynamic drive stabilizatorius, ir E65 kurie turi standartinę važiuoklę? Kokios tokių amortizatorių kainos (ar jie vienodi...?)? Taip pat dėl dynamic drive stabilizatorių - ar jie bent kiek laiko pirkti iš sroto už tuos 200 eur? Nes mačiau Krastoje stabilizatoriai po 1,5k eur kainuoja, tai absoliučiai neproporcinga būtų tiek investuoti į vieną E65 važiuoklės detalę, kai su darbu jau gautųsi 1/4 ar 1/5 visos mašinos vertės.

Taip pat kuris VIN decoderis gerai rodo važiuoklės komplektaciją? Kiek tikrinau pagal https://www.mdecoder.com/decode/ , tai tik vieną kartą išmetė self-levelling suspension, bet niekada nerašė dynamic drive. Tai ar jis nerodo kada būna dynamic drive, ar tiesiog ant tokios komplektacijos užtaikiau...


StandartinėParašytas: 19 Sau 2019, 16:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Cia truputi prigrybavai, edc yra keiciamo standumo amortizatoriai, kurie gali buti papildomai gale su oro pagalvem, self leveling, priklausomai kokia masinos paskirtis, man kaip kasdienine seimynine masina, su kuria vaziuoju pilnai pasikroves ir i keliones, tai sitos opcijos yra super, nepakeiciamos. Dynamic drive aktyvus sabilizatoriai, kuriu kaina srote jau pries 3 metus buvo 100eur/vnt, pas mane rida 260kkm jie vis dar sausi ir veikiantys. Realiai e65 pirkti neturint pinigu nera tikslo, kaip ir pirkti tuscios komplektacijos nera prasmes. Is esmes rida labai svarbus dalykas, tarp 200 -300kkm subyra vaziuokle. Is esmes nupirkus su edc, dynamic drive, visada sugedus galima sudeti paprastus amortikus su spyruoklem, bet komfortas irgi skiriasi, nuo poreikiu priklauso viskas
Vaziuokles opcijas kaip ir visas kitas rodo visi dekoderiai


StandartinėParašytas: 19 Sau 2019, 18:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2019.01.19
Pranešimai:
11
siomka rašė:
Cia truputi prigrybavai, edc yra keiciamo standumo amortizatoriai, kurie gali buti papildomai gale su oro pagalvem, self leveling, priklausomai kokia masinos paskirtis, man kaip kasdienine seimynine masina, su kuria vaziuoju pilnai pasikroves ir i keliones, tai sitos opcijos yra super, nepakeiciamos. Dynamic drive aktyvus sabilizatoriai, kuriu kaina srote jau pries 3 metus buvo 100eur/vnt, pas mane rida 260kkm jie vis dar sausi ir veikiantys. Realiai e65 pirkti neturint pinigu nera tikslo, kaip ir pirkti tuscios komplektacijos nera prasmes. Is esmes rida labai svarbus dalykas, tarp 200 -300kkm subyra vaziuokle. Is esmes nupirkus su edc, dynamic drive, visada sugedus galima sudeti paprastus amortikus su spyruoklem, bet komfortas irgi skiriasi, nuo poreikiu priklauso viskas
Vaziuokles opcijas kaip ir visas kitas rodo visi dekoderiai

Dėkoju už atsakymą! :) Pilnai gali būti, kad grybauju - būtent dėl to čia ir atėjau, kad susivokti teisingai situaciją. Taip, žinau, kad EDC komfortiškiau ir t.t., bet 600 eur vien už amortiką nėra tai ko noriu, ypač kai nežinia kaip ta sistema buvo prižiūrėta senojo savininko. Esmė tame, kad man E65 labiau patinka už E60 visais aspektais, tad ir noriu eiti jo kryptimi, o E60 ir E65, kaip suprantu, stipriai giminingi ligomis su dynamic drive, edc, logic 7 bloku, 10-12 litrų dyzelio sąnaudomis ir t.t., tad savaime suprantu, kad tai nebus opelio eksploatacija, bet matai - yra skirtumas tarp 100 eur ir 1500 eur, kai perki mašiną iki 10k. :) Jeigu 100 eur, tai tada ramu dėl to dynamic drive, nes pats "navarotas" saugantis nuo svyravimo man patinka (+komfortas). "Žaislų", be abejo, ieškosiu, kad būtų kuo daugiau limuzino klasės dyzeliuke, bet jeigu suges koks night vision ar distronic, tai jis valgyti neprašo - pamiršiu apie navarotą ir tiek, o EDC jau pareikalautų imtis neatidėliotinų veiksmų.

Tai EDC ir self levelling nėra tas pats? EDC, kaip suprantu, yra 4 aktyvūs amortizatoriai (analogas A8 adaptive air suspension ir S kl airmatic variantams)? O tai self levelling kas tada? Kažkas panašaus kaip E39 universalo galas, kuris pakrautą jį laiko viršuje? Kokios remonto kainos to self levelling E65, nes kaip suprantu jį turi savajame?

Ir ar gali būti tik dynamic drive be EDC? Ar jeigu yra dynamic drive, tai yra ir EDC?


StandartinėParašytas: 20 Sau 2019, 22:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
BMW657 rašė:
Dėkoju už atsakymą! :) Pilnai gali būti, kad grybauju - būtent dėl to čia ir atėjau, kad susivokti teisingai situaciją. Taip, žinau, kad EDC komfortiškiau ir t.t., bet 600 eur vien už amortiką nėra tai ko noriu, ypač kai nežinia kaip ta sistema buvo prižiūrėta senojo savininko. Esmė tame, kad man E65 labiau patinka už E60 visais aspektais, tad ir noriu eiti jo kryptimi, o E60 ir E65, kaip suprantu, stipriai giminingi ligomis su dynamic drive, edc, logic 7 bloku, 10-12 litrų dyzelio sąnaudomis ir t.t., tad savaime suprantu, kad tai nebus opelio eksploatacija, bet matai - yra skirtumas tarp 100 eur ir 1500 eur, kai perki mašiną iki 10k. :) Jeigu 100 eur, tai tada ramu dėl to dynamic drive, nes pats "navarotas" saugantis nuo svyravimo man patinka (+komfortas). "Žaislų", be abejo, ieškosiu, kad būtų kuo daugiau limuzino klasės dyzeliuke, bet jeigu suges koks night vision ar distronic, tai jis valgyti neprašo - pamiršiu apie navarotą ir tiek, o EDC jau pareikalautų imtis neatidėliotinų veiksmų.

Tai EDC ir self levelling nėra tas pats? EDC, kaip suprantu, yra 4 aktyvūs amortizatoriai (analogas A8 adaptive air suspension ir S kl airmatic variantams)? O tai self levelling kas tada? Kažkas panašaus kaip E39 universalo galas, kuris pakrautą jį laiko viršuje? Kokios remonto kainos to self levelling E65, nes kaip suprantu jį turi savajame?

Ir ar gali būti tik dynamic drive be EDC? Ar jeigu yra dynamic drive, tai yra ir EDC?

dynamic drive tik stabilizatoriai, EDC tik amortizatoriai be pagalviu, kurie turi sport/comfort rezimus, self leveling atskira opcija, tik nzn ar buvo ji tik su EDC ar ir be, bet betkokiu atveju ant amortiko yra pagalve, o ne spyruokle, kuri palaiko vienoda auksti nepriklausomai nuo svorio, kuris idetas i masina ir tik ant galiniu amortiku. Aukscio masinos negali keisti is salono. Pagalve jei prakiura, tai jas irgi tvarko Lietuvoj nebrangiai su garantija. Na, tu truputi per daug dedi i kelnes cia del tu amortiku :D nauju niekas neliepia pirkt, o jei nori nauju, tai kai pasibaigia EDC, perki paprastus ir tiek ziniu


StandartinėParašytas: 21 Sau 2019, 15:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2019.01.19
Pranešimai:
11
siomka rašė:
dynamic drive tik stabilizatoriai, EDC tik amortizatoriai be pagalviu, kurie turi sport/comfort rezimus, self leveling atskira opcija, tik nzn ar buvo ji tik su EDC ar ir be, bet betkokiu atveju ant amortiko yra pagalve, o ne spyruokle, kuri palaiko vienoda auksti nepriklausomai nuo svorio, kuris idetas i masina ir tik ant galiniu amortiku. Aukscio masinos negali keisti is salono. Pagalve jei prakiura, tai jas irgi tvarko Lietuvoj nebrangiai su garantija. Na, tu truputi per daug dedi i kelnes cia del tu amortiku :D nauju niekas neliepia pirkt, o jei nori nauju, tai kai pasibaigia EDC, perki paprastus ir tiek ziniu


Pagalvė maža bėda, bet amortikų pas mus daug kas prisibijo, ne aš vienas kaip matau. :D Nes kuriuos E65 iš autoplius pramušiau pagal https://www.mdecoder.com/ , tai nei vienas neturėjo EDC. Taviškio VIN 7 paskutinius skaičius įvedus rodo EDC ir dynamic drive jame? Žymiai patogiau, jeigu decoderis tiksliai rodytų - nereikėtų trenktis per visą Lietuvą ir žiūrėti pakėlus kas ten per važiuoklė. Panašu, kad nėra sunku be EDC rasti padorų E65 730d, tai geriau iš karto gal tokį susirasti, kad paskui nereikėtų operuoti visą apačią. :lol:


StandartinėParašytas: 23 Sau 2019, 11:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Jei yra EDC, tai decoderis taip ir rašo, pvz pas mane:
S223A Electronic Damper Control EDC
S229A Dynamic Drive

Labai bijoti to nereikia, net ir išbėgus EDC amortikui, galima ji atrestauruoti "pigiai", tik pakeičiant tepalą ir naują riebokšlį (su sąlyga, kad štokas nelinkęs ir galinis vožtuvas nesudaužytas), kainuos 35eur/vnt + išėmimas/įdėjimas. čia Kaune.
Kitas variantas Vilniuje, kaina apie 200eur/vnt., pilna restauracija su tepalo keitimo, užpildymu dujomis ir garantija.
todėl tikrai nebėra tik vienintelė išeitis pirkt naujus už 600eur/vnt.

arba kaip čia kiti ir aptarė, galima tiesiog pasikeit porą amortikų, paprastais, iškoduot funkciją ir tiek (likę du amortizatoriai lieka dirbti vidutiniu režimu, todėl mašina nepasilieka "kietam" važiavimui, kaip kad pvz budavo su E39 edc sistema).


StandartinėParašytas: 23 Sau 2019, 18:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2019.01.19
Pranešimai:
11
MYCIUS rašė:
Jei yra EDC, tai decoderis taip ir rašo, pvz pas mane:
S223A Electronic Damper Control EDC
S229A Dynamic Drive

Labai bijoti to nereikia, net ir išbėgus EDC amortikui, galima ji atrestauruoti "pigiai", tik pakeičiant tepalą ir naują riebokšlį (su sąlyga, kad štokas nelinkęs ir galinis vožtuvas nesudaužytas), kainuos 35eur/vnt + išėmimas/įdėjimas. čia Kaune.
Kitas variantas Vilniuje, kaina apie 200eur/vnt., pilna restauracija su tepalo keitimo, užpildymu dujomis ir garantija.
todėl tikrai nebėra tik vienintelė išeitis pirkt naujus už 600eur/vnt.

arba kaip čia kiti ir aptarė, galima tiesiog pasikeit porą amortikų, paprastais, iškoduot funkciją ir tiek (likę du amortizatoriai lieka dirbti vidutiniu režimu, todėl mašina nepasilieka "kietam" važiavimui, kaip kad pvz budavo su E39 edc sistema).

Dėkoju už atsakymą! :) Dar kilo toks klausimas dėl to 3,0 dyzelinio variklio pas E65. Čia jis kažkoks išskirtinis? Nes į X5, E60 deda 173 kW, o E65 kažkodėl yra su 170 kW. Čia šiaip žaidimas su skaičiais ar visgi jie savų niuansų turi? Gal kokių papildomų ligų/pranašumų vienas pries kitą turi?


StandartinėParašytas: 23 Sau 2019, 23:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.12
Amžius:
45
Pranešimai:
15
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61 530 XD '05
E64 M6 LCI '08
E65 745D LCI '06
E60 535D LCI '08 ex
Į X5, E60 3 litrų M57 dyzelinis variklis ėjo ir 160 kw, 170 kw, 173 kw. Tai to paties variklio modernizuotos versijos, E65 turėjo 160kw ir 170 kw priklausomai nuo metų. Pakeitimų tuose varikliuose yra įvairiausių.


StandartinėParašytas: 24 Sau 2019, 21:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2019.01.19
Pranešimai:
11
Paniurelis rašė:
Į X5, E60 3 litrų M57 dyzelinis variklis ėjo ir 160 kw, 170 kw, 173 kw. Tai to paties variklio modernizuotos versijos, E65 turėjo 160kw ir 170 kw priklausomai nuo metų. Pakeitimų tuose varikliuose yra įvairiausių.

Taip, taip, mačiau, kad pagal metus skiriasi, bet jeigu imant 2007-2008 metų E65, E60 ir E70, tai vienintelis E65 turi 170 kW, o E60 ir E70 turi 173 kW, tai va tas ir įdomu, kad metai tie patys, o montuoti varikliai skiriasi, tai kame tie skirtumai. :) Pagal wikipedia (https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M57) čia yra vienas ir tas pats M57D30TÜ2 variklis.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1644 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 106, 107, 108, 109, 110

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery