Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Kov 2024, 13:18

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E65, E66 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Bir 2013, 21:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.06.02
Pranešimai:
10
Automobiliai:
BMW E65 735i 2002
Visiems laba diena,

Butu malonu jei kas galetu padeti isspresti problemele su cilindrais.
Siek tiek istorijos apie problemele:Automobilis buvo pirktas pries keleta metu, ir viskas buvo gerai keleta menesiu kol nepradejo nepradejo mesti klaidos, kad akumuliatorius baigia issikrauti, klausantis muzikos su neuzvestu varikliu. Nevezus i servisa pakeite akumuliaturiu, bet ne i BMW, o i atikmeni, kuris buvo ivardytas kaip tinkantis E65, nors jis buvo 90 mAH. Nuo tada prasidejo bedos. Kai rytais bandydavau uzvesti automobili, jis neuzsivesdavo is karto. Starteris siek tiek turedavo prasisukti kol variklis uzsivesdavo, tas uztrukdavo keleta sekundziu. Po kiek tai laiko nupirkau jau BMW akumuliatoriu, kuris pakeite ankstesni, jis buvo priregistruotas, bet uzsivedimo problema vis tiek liko. Pries keleta menesiu pradejau jausti siokia tokia vibracija vaziuojant, ir kompiuteris pradejo mesti klaidas, kad kad yra problema su varikliu, prikabinau nuotraukele prie sios zinutes su kompiuterio klaida. Prijungem prie kompiuterio, ir perziurejom klaidas. Rode MISFIRE tai viename tai kitame cilindre. Patare pakeisti zvakes, pakeitem bet tas pats. Vis tiek MISFIRE, ir kas keisciausia tai viename, tai kitame cilindre. Paziurejo kuriame cilindre yra MISFIRE tai pabande uzdeti naujas pypkes, bet vis tiek nepadejo. Vakar nuvaziavau pas kitus meistrus, tai pajunge prie kompiuterio, ir vel rodo MISFIRE atsitiktinuose cilindruose, tai viename tai kitame. Meistras patare pakeisti visas zvakes ir pypkes i BMW orginalias, sako turetu padeti.
Noreciau pasitarti, gal kas nors esat susidures su tokia pat beda, ar galbut turit ideju kas galetu buti. Labai norisi suremontuoti automobili, kad vel butu malonu vairuoti.
Is anksto dekoju visiems.


Prikabinti failai:
error.JPG
error.JPG [ 94.81 KiB | Peržiūrėta 11896 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 02 Bir 2013, 22:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.02.16
Pranešimai:
134
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 735i ex
E38 730d ex
E65 735i ex
E39 530d ex
E38 730d ex
E38 730d ex
E60 530d
Nikas:
Darin
naudokis paieska,yra sukurta pora temu butent siai problemai isspresti.du kartus buvo man si problema,pasikeiciau babinas ir vaziavau toliau.


StandartinėParašytas: 02 Bir 2013, 22:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.06.02
Pranešimai:
10
Automobiliai:
BMW E65 735i 2002
ačiū uz atsakyma.
As jau daug temu susijusiu su sia problema perziurejau. Norisi tik papildomos nuomones isklausyti.
Kazkaip keista, kad taip atsitiktiniai cilindrai neveikia, ir uztenka pykes-babinas pakeisti. As kazkaip galvociau jei neveikia visada 2 cilindras, tai pakeitei zvake, ar babina siam cilindrui ir viskas. Bet dabar sakykim neveikia 2, sekanciu vairavimu 2 veikia, bet neveikia 5, ir t.t. Keista labai. Nors as nelabai didelis nusimanelis atomobiliuose, todel bandau kiek imanoma papildomos informacijos is labiau nusimananciu suzinoti. :)
Dar karta dekui.


StandartinėParašytas: 03 Bir 2013, 22:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
13
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
O kas tau cia ka pasakys? bandyk keisti visas babinas ir ziureti, jei nepasikeis beda, vadinasi ne jose problema.


StandartinėParašytas: 05 Bir 2013, 12:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.19
Amžius:
41
Pranešimai:
354
Miestas:
Anyksciai
Automobiliai:
ex E34 525 tds
E38 740i M62 '97
Liamdba zondus dar itarciau..


StandartinėParašytas: 05 Bir 2013, 12:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Zvakes, babinos pirmoje vietoje, jei nepades tada net pradeciau pamastymus apie masinos pardavima jei dar kokie trys servisai neras kame reples. Jei tie pasitrukciojimai vyksta saltam motorui stovint vietoje tai itarciau voztuvu aukscio reguliavimo svirtis jei tai pasitvirtintu, kas jas ir kiaip suremontuos jau butu naujos temos pradzia tik vargu ar sulauksi ten atsakymu.


StandartinėParašytas: 17 Bir 2013, 22:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.06.02
Pranešimai:
10
Automobiliai:
BMW E65 735i 2002
Sveiki,

ačiū visiems uz patarimus.
Tai va, pakeiciau sestadieni visas babinas ir zvakes. Babinas sudejau Bosch, o zvakes NKG Iridium. Bekeiciant zvakes, pastebejau kad jos beveik visos tepaluotos. Po pakeitimo uzvedziau, bet buvo tas pats. Sekmadieni ryte teko vaziuoti ir vel tas pats, vistiek apsukos sokinejo, masina vibravo, mete ta pacia klaida. Po valandos priparkavau masina, ir po valandos paziurejau tepalo lygi, ir pamaciau kad truksta tepalo. Ipyliau apie 1.5 - 2 litrus tepalo, ir ka jus manot uzvedus masina viskas veike kuo puikiausiai. Visa sekmadieni prasivazinejau be jokiu klaidu, cilindrai veike kuo puikiausiai. Tarp kitko sestadieni pastebejau, kad is kazkur lasa tepalas, tai teks vaziuoti pas meistrus kad paziuretu is kur bega. Siandien vakare teko vel vaziuoti, tai vel meta klaidas, cilindrai nedirba kaip turetu. Nepaziurejau tepalo lygio, tai teks zvilgteleti rytoj.
Jei bus kokiu naujienu, butinai parasysiu.
ačiū dar karta visiems.


StandartinėParašytas: 18 Bir 2013, 11:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.23
Amžius:
36
Pranešimai:
1428
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
neturiu kuo pasigirti :)
na na idomu kas cia dedasi.


StandartinėParašytas: 20 Bir 2013, 00:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.29
Amžius:
41
Pranešimai:
736
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 730i (Ex)
E32 730i ShadowLine (Ex)
E38 740i (Ex)
E65 745i (Ex)
E38 750i ShadowLine (Ex)
E66 750Li (Ex)
F02 750Li (Ex)
E53 X5 4.8iS (Ex)
E70 X5 LCI (Ex)
E71 X6M LCI (Ex)
G05 X5 45e
E38 740i
Skype:
evelstorm
oro srauto matuokle, katalizatoriai, liambda, valvetronik.. Čia tik keletas galimų problemų. Deja E65/E66 ne tik žvakių ir babinų neveikimas duoda tokiu simptomu, kokius aprašė temos autorius.

8)

_________________
Menas būti išmintingam - žinoti, į ką nereikia kreipti dėmesio ...


StandartinėParašytas: 20 Bir 2013, 10:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.23
Amžius:
36
Pranešimai:
1428
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
neturiu kuo pasigirti :)
valvetronickas tiksliai gali but ir tepalo spaudimas gal itakoja jo darba ?


StandartinėParašytas: 20 Lie 2013, 21:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.06.02
Pranešimai:
10
Automobiliai:
BMW E65 735i 2002
Tai va, tesiu savo pradeta istorija, arba tolimesne remonto eiga.
Ketvirtadieni nuveziau savo bemsiuka pas meistreli, nes tepalas pradejo dingti akyvaizdziai. Faktiskai ipilus litra tepalo, iskart galima matyti kaip jis pradeda laseti po mano auto. Nusprendziau nuvezti pas meistrus, tai bevaziuojant uzsidege klaida: "Oil pressure insufficient, Stop car......". Pirmadieni, arba antradieni pasakys kas blogai, ir aisku kaina. Duosiu zinoti kai bus kokiu tai naujienu.


StandartinėParašytas: 28 Lie 2013, 20:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.06.02
Pranešimai:
10
Automobiliai:
BMW E65 735i 2002
Sveiki,
Pratesiu istorija. Pasiemiau savo BMW is garazo. Tepalas bego, nes kazkoks sensoriukas apacioje buvo susidevejes, pakeite ir tapalas nebelasa. Cilindrai veikia geriau, bet vistiek kai spusteliu greicio pedala ismeta ta pacia klaida. Po keliu savaiciu vesiu padaryti diagnostika, tai tada gal paaiskes kas nors. Siam kartui tiek, kai ka nors issiaiskinsiu daugiau duosiu zinoti.


StandartinėParašytas: 28 Lie 2013, 22:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
13
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
kad nebutum uzdrozes motoro, nes vaziavai kai jau tepalo ant ribos buvo.. reikejo uzsipirk daug kad ir prastesnio tepalo ir vaziuojant dapylinet, jei jau taip tau bego ziauriai jis. arba traliuka.


StandartinėParašytas: 01 Bir 2014, 18:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.06.02
Pranešimai:
10
Automobiliai:
BMW E65 735i 2002
Sveiki,

Tesinys mano istorijoje. Masinele prastovejo pas meistra keleta savaiciu, kol jis atrado problema. Problema kaires puses Valvetronike.Kai Valvetronikas atjungtas (teisingiau varikliukas) kaireje atjungtas, kompiuteris iskart meta klaida, kad Engine Fault/Reduced power (Avarinis rezimas), bet masina iskart uzsikuria be tampymosi, cilindrai veikia puikiai, jokiu Misfire. Pradzioje masina vaziuoja kuo puikiausiai, jokiu problemu, apart klaidos skydelyje. Po kiek tai laiko, mazdaug 20-30min. praranda galia. Tada sustojus ir ijungus Valvetroniko varikliuka uzvedus, vaziuoja puikiai, galia atsiranda, ir viskas veikia kuo puikiausiai. Bet uzgesinus ir palikus masina per nakti, ryte tas pats. Su ijungtu Valvetroniku masina uzsiveda sunkiai, apsukos sokineja, cilindrai meta misfire, tai tenka atjungti Valvetronika, ir pasivazineti kol isyla.

Butu idomu suzinoti nuomone zmogaus kuris nusimano apie oro padavima situose BMW. Kiek domejausi, ir kiek as suprantu tai oro padavimas vyksta taip:

1. Pirmas minute ar dvi oras yra paduodamas i varykli tiesiogiai is oro filtro.
2. Poto visa oro padavima reguliuoja Valvetronikas, nuleisdamas ir pakeldamas svirteles virs cilindru. Stovi du motoriukai, po viena 4 cilindru eilei.
Kai atjungiamas vienas ar abu valvetroniko varikliukai, ar jis sugenda oras imamas tiesiogiai per oro filtra.

Kiek as suprantu kas dedasi mano BMW:

1. Ryte pries bandant uzvesti masinasu pajungtu Valvetroniku, svirteles kompas pakelia i virsu.
2. Tada atjungus varikliuka, jos lieka virsuje, ir i varikli patenka daugiau oro.
3. Pavaziavus tas 30min. svirteles nusileidzia apacion, ir nepakankamai oro patenka i varikli, todel galia prarandama.
4. Isjungus varikli, ir pajungus valvetronika (paspaudus Start mygtuka, bet nespaudziant stabdziu pedalo) kompiuteris susisneka su valvetroniku, ir jis susikalibruoja. Tada kadangi variklis siltas, kazkas stebuklingo ivyksta ir uzvedus masina ji vaziuoja kuo puikiausiai.
5. Tada ryte viskas kartojasi is naujo.

Butu idomu suzinoti, gal kas esate susidure su sita problema, arba turite patarimu. Siuo metu meistras pasake, kad reikia ardyti, ir ziureti. Problemele, kad nera remontui kainos. Tik isardzius bus aisku. Varikliu isardymas £500, o poto visos linksmybes, nes Valvetroniko detales turi buti kalibruotos, ir perkamos is BMW salono. Vienu zodziu gali atsieiti ir £700, ir £1000, ir £3000. Man tik vienas keistas momentas, kodel pasilus, ir prijungus valvetronika viskas veikia puikiai. Ar gali buti tik Valvetroniko varikliukas kaltas...
Is anksto dekui uz pagalba ir patarimus.
P.S. Negana siu problemu, dar siandien kapoto trosas nutruko... :(


StandartinėParašytas: 02 Bir 2014, 02:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Matau metus laiko jau kankiniesi su beda. Neskaitai ka tau raso. Svirtys greiciausiai isdile. O kas jas tau patikrins tai jau cia didelis klausimas ziurek kad dar vienu metu neprireiktu. Samprotavimai tavo matau klaidingi irgi. Sitas variklis kai saltas dirbdamas tuscia eiga atidaro labai mazai voztuvus o kai ju atidarymo svirtys isdile del to tau ir nedirba cilindrai. Ijungus degima variklliukas pastato svirtis i tokia padeti kad voztuvai pilnai atsidarytu po uzvedimo pradeda ta atidaryma ju reguliuoti. Ir siaip ten nemazai niansu yra su tuo voztuvu atidarymo reguliavimu,variklio apsuku kelimas vuksta irgi su voztuvu darinejimu o ne su vadinama gazo sklende nors ir ji yra pas siuos motorus.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery