Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 22:25

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E65, E66 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Lie 2013, 13:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
PusėKrokodilo rašė:
Jeigu elektros sistema tvarkinga ir niekas nesiurbia elektros ramybės būsenoje, tai pilnai užtenka tvarkingo ir 90 Ah. Svarbu daugiau dyzeliui būtų startinė srovė. Kadangi, jei nesikuria iš "pusės sūkio" tai išjudinti dyzelį sunkiau, kompresija žymiai didesnė.
O jeigu IBS atjungtas, tai nereikia ir "rišti" akumuliatoriaus, tada krauna, kiek krauna generatorius. Tam ir "riša" akumuliatorių, kad IBS (intellegent battery sensor) pareguliuotų, kiek ir kokiu momentu maitinti akumuliatorių. Krauna nevienodu režimu.
Dėl atjungto IBS kalbu todėl, kad dar praeitą žiemą čia kartojosi temos ir bėdos su IBS ir akumo iškrovimu. Jį keisti arba atjungti.
BMW architektūroje, ar kaip čia pavadinti - yra ne viena vieta, kur sugalvota teisingai, bet išėmus iš grandinės elementą, - visumoje mazgas dirba be priekaištų.

butent, kai atjungi IBS krauna ne tiek kiek krauna generatorius, o apie 14 su trupuciu voltu, o kai viskas gerai su IBS ir jis pajungtas, kai akumas nusedes, generatorius krauna netoli 16V, taigi sprendimas atjungti ne pats geriausias, tiesiog taves neinformuos apie akumo bukle skydelyje


StandartinėParašytas: 29 Lie 2013, 14:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4181
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Aš testavęs krovimą ir įtampą, ir srovę. Bet, kad krautų 16 V - nemačiau. Daugokai. Neturėtų viršyti maždaug 14,4 V normaliam režime.
"Gudrūs" įkrautuvai turi funkcijas krauti, tiek srove, tiek įtampa ir įvairiais režimais. Ctek tarkim. http://www.ctek.com/lt/en/chargers/12v

Citata, žmogaus rašančio straipsnius į vedančiuosius šalies žurnalus, apie automobilius.

"Mūsų klimatinėms sąlygoms relės-reguliatoriaus įtampa turi būti nuo 13.8 V iki 14.4 V. Jei įtampa mažesnė, akumuliatorius nepakraunamas iki reikiamo lygio, jei įtampa didesnė, akumuliatorius "verda" – t.y. elektrolite esantis vanduo skaidosi į degias dujas, prarandamas didelis vandens kiekis (išgaruoja), apnuoginamos plokštelės, atsiranda nuosėdos, kurios gali užtrumpinti plokšteles ir akumuliatorius sugadinamas. Ypač pavojingos per didelės įtampos visiškai neaptarnaujamiems akumuliatoriams – dėl susidariusio dujų slėgio akumuliatoriai gali sprogti."

Jei nekrauna akumuliatoriaus - pranešimą skydelyje gausi. Nepriklausomai IBS pajungtas ar ne.


StandartinėParašytas: 29 Lie 2013, 14:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
PusėKrokodilo rašė:
Aš testavęs krovimą ir įtampą, ir srovę. Bet, kad krautų 16 V - nemačiau.

reiskia, tu dar daug nemates :mrgreen: rasiau, kad netoli 16V, o ne 16V :wink:


StandartinėParašytas: 29 Lie 2013, 14:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4181
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
siomka rašė:
reiskia, tu dar daug nemates :mrgreen: rasiau, kad netoli 16V, o ne 16V :wink:


Tai gali būti, kad nematęs ir daugiau stebuklų. Kiek esu skaitęs TIS, tai N62 varikliui 13,5-16V gali būti. Daugiau nesutikau.
Susitarkim tada iš pradžių apie kokį agregatą kalbam. Nes aš žiūriu iš savo M57TUD30 pusės. O nežinau apie ką kalbi, nors dabar jau turbūt pats žinosi :)


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2013, 00:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.04.22
Amžius:
31
Pranešimai:
112
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
Ex. E46 320d M47 '00
Ex. E39 530d M57 '00
E65 730d M57TU '04
Prie to pacio paklausiu, kas gali but jeigu uzkurus masina sitos problemos nebuna kaip pastebejau, bet kai uzgesinu iskart ima visa elektros sviesa mirgcioti? tiek skydelyje, tiek lempose, tiek atidarius duris is apacios lemputes, zodziu visos sviesos, iskyrus iDrive ekrano.


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2013, 09:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.02
Amžius:
36
Pranešimai:
318
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F06 640i
Prie to pacio ir as noriu paklausti :) Ar galima AGM akumuliatoriu krauti neatjungus nuo masinos? Naudojamas pakrovejas bus CTEK 10 klases, pilnai automatinis, pagal manuala, jis kraus max. 14,7V itampa?


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2013, 12:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Ciakas rašė:
Prie to pacio ir as noriu paklausti :) Ar galima AGM akumuliatoriu krauti neatjungus nuo masinos? Naudojamas pakrovejas bus CTEK 10 klases, pilnai automatinis, pagal manuala, jis kraus max. 14,7V itampa?


Kas is masinos puses tai viskas ok tik neaisku kaip reguos pats pakrovejas akumo atzvilgiu kai bus papildomas sroves naudotojas grandineje.


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2013, 17:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.21
Amžius:
50
Pranešimai:
437
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 95' cosmosschwarz metallic
Engine: M60, 4.0L V8, 210kW, 282hp, 400 N·m
Transmission: automatic
Upholstery: standardleder/schwarz
ASC+T, PDC, Klima, Xenon
R16 BMW OEM styling 61
Ciakas rašė:
Prie to pacio ir as noriu paklausti :) Ar galima AGM akumuliatoriu krauti neatjungus nuo masinos? Naudojamas pakrovejas bus CTEK 10 klases, pilnai automatinis, pagal manuala, jis kraus max. 14,7V itampa?


Ne tik tai galima, bet ir reikia taip krauti. CTEK pakrovėjai komplekte turi papildomą jungties laidą su prijungimo kontaktais, kurie yra prisukami varžtais prie srovės linijų visai šalia akumo, kad vartotojas galėtų jį instaliuotis prie esamo akumuliatoriaus automobilyje ir išvesti laido prijungimo lizdą kur jam patogiau. Tuo būdu nereikia net atidarinėti apdailos, kad prieiti prie akumo ir nereikia naudoti krokodilinių gnybtų. Tiesiog prijungi pakrovėjo kištuką į jau suinstaliuotą lizdą ir viskas. Tai padaryta tam, kad vartotojas kaip įmanoma dažniau vartotų pakrovėją (jei tik sąlygos leidžia) ir tuo būdu jo akumas būtų maksimaliai pakrautas (kas akumuliatoriui yra labai svarbu). Baigęs pagrindinį krovimo darbą, pakrovėjas automatiškai persijungia į palaikantį rėžimą, kuomet srovė tiekiama nuolat švelniais impulsais. Pasiskaitykit CTEK vartojimo instrukciją atidžiai ir klausimų neliks. Jis tam ir pagamintas, kad krauti akumus neatjungus nuo automobilio. Pats tokį turiu ir laimingai naudoju, geresnio ir būti negali. Beje, žinot tikriausiai, kad Mercedes-Benz ir Porsche naudoja CTEK pakrovėjus, kaip stokinius pakrovėjus savo prabangiuose automobiliuose ir tie pakrovėjai išeina jau iš gamyklos- mersui su MB ženkleliu, o poršui su Porsche užrašu.

_________________
Только пусть ваша совесть не мешает вам ясно мыслить, а ваш разум пусть не стесняется, когда нужно, отстранить совесть…

Стругацкие «Обитаемый остров»


StandartinėParašytas: 05 Rgs 2013, 09:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.02
Amžius:
36
Pranešimai:
318
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F06 640i
Dekui uz info, pakrauta, jokiu problemu neiskilo.


StandartinėParašytas: 05 Rgs 2013, 09:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4181
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Dėl Ctek, perspektyvoje didesnio akumo nežadu krauti, kaip iki 120Ah. Tai kiek suprantu - užtenka 5,0 ctek, ar geriau imti su atsarga ctek 7,0 ? Gal kas geras kainas darot minėtiems įkrovėjams? Prieš žiemą paimčiau. Patarkit iš praktikos.


StandartinėParašytas: 05 Rgs 2013, 10:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.02
Amžius:
36
Pranešimai:
318
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F06 640i
Zvilgtelejau, tai 5 klases CTEK akuma gali ikrauti iki 110Ah, o palaikyti impulsais iki 160AH. 7 klase - krovimas iki 150Ah, palaikymas 225Ah.
Pats pirkau http://www.juta.lt


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2013, 23:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.04.22
Amžius:
31
Pranešimai:
112
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
Ex. E46 320d M47 '00
Ex. E39 530d M57 '00
E65 730d M57TU '04
Gavau akumuliatoriu, dabar nezinau ar man keiciant akumuliatoriu prijungt koki kita akumuliatoriu kad srove palaikytu kol keisiu savaji kad nepabegtu protas, ar keist nieko neprijunginejant? nes labai bijau kad pabegs daug parametru.. beje stovejo pries tai rugstinis akumuliatorius. tai kaip man priregistruot naujaji AGM? ar uzteks paprasciausiai per INPA "Nuresetint" Power modulio parametrus kad masina galvotu jog tai naujas, ar man reikia per kazkokia kita OBD programa priregistruot jog tai AGM ir ivest amperaza? Bosch S6 95 Ah


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2013, 23:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
35
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
Otke rašė:
Gavau akumuliatoriu, dabar nezinau ar man keiciant akumuliatoriu prijungt koki kita akumuliatoriu kad srove palaikytu kol keisiu savaji kad nepabegtu protas, ar keist nieko neprijunginejant? nes labai bijau kad pabegs daug parametru.. beje stovejo pries tai rugstinis akumuliatorius. tai kaip man priregistruot naujaji AGM? ar uzteks paprasciausiai per INPA "Nuresetint" Power modulio parametrus kad masina galvotu jog tai naujas, ar man reikia per kazkokia kita OBD programa priregistruot jog tai AGM ir ivest amperaza? Bosch S6 95 Ah


reikia prikoduot jei ibs pajungtas ir veikia, per ncs experta koduojasi, netingesi e60 forume daug informacijos kaip tai daroma, bet jei nekodaves pats patariu nuvaryt kas tai dares, bus greiciau ir nervu maziau


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2013, 00:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
donce258 rašė:

reikia prikoduot jei ibs pajungtas ir veikia, per ncs experta koduojasi, netingesi e60 forume daug informacijos kaip tai daroma, bet jei nekodaves pats patariu nuvaryt kas tai dares, bus greiciau ir nervu maziau
pas e65 siek tiek kitaip akumo amperazas darosi tai is e60 temos tik pacia esme pagausi


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2013, 00:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.04.22
Amžius:
31
Pranešimai:
112
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
Ex. E46 320d M47 '00
Ex. E39 530d M57 '00
E65 730d M57TU '04
Tai va, kiek skaitinejau forumuose net ir uzsienietiskus, tai buvo pamineta kad E65 kitaip kazkaip koduojasi, per paprastas programas neina parinkt AGM tipo tik pasirinkt amperaza. Jei kas zinot kokios informacijos, numeskit linkus, gal koki tutoriala radot? :) nes noriu pasidaryt pats, ir ateiciai buciau ismokes tokia procedura.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery