Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 22:33

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E32 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 52 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Sau 2015, 01:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.12.21
Pranešimai:
25
Automobiliai:
E32 1990 730 6cyl
Tuckus rašė:
Patikrint labai lengva.ijungus degima turi ateiti ~5v i fiske. Pabandyk dar pastumdyt matuokle kaip sakiau. Ir dar ka reiktu patikrint tai ar droselio sklende pilnai graziai uzsidaro.tada nuimk fiske ir su testeriu matuok varza.turi kazka rodyti esant pilnai uzdarytai ir pilnai atidarytai.visas kitas tarpas kai sklende pradaryt turi nerodyti jokios varzos nes kompas tada turi tris padetis.pilnai uzdaryta.tuo metu dirba LEV.atidaryta tuomet variklis dirba pagal visus daviklius ir ecu map.kai gazas ikidugno tada suveikia ribotuvas.tai zodziu jei dirbant ant laisvu kompas to nesupranta arba sklende pradaryta nors kiek ir gaunasi tos durnos apsukos.


Įjungus degimą, LEV burzgia, sklendė būna uždaryta.
Matuoklės dureles stumiant nuo savęs, apsukos didėja
Droselio sklendė užsidaro normaliai, bet nesupratau dėl varžos tikrinimo. Ten 6 kontaktai, taip? Tarp kurių ir kada reikia matuot? Bandžiau pakombinuot, bet rodmenų negavau jokių.


StandartinėParašytas: 23 Sau 2015, 08:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.11
Amžius:
40
Pranešimai:
385
Miestas:
Kaisiadorys
Automobiliai:
E32 730 M30B30 92'
E23 728 M30B28 86'
Kawasaki Vulcan 750
varza reik patikrinti droselio( gazo ) sklendei. ten nuemus jungti 3 kontaktai yra. ijungus degima jungtyje (dalyje su laidu ) irgi turi buti apie 5V kaip ir LEV jungtyje. taciau dar reik pamatuoti varza pacio gazo sklendeje.ta prasme toje dalyje dalyje kuri lieka prie gazo sklendes. nes toje dalyje su laidu turi buti apie 5V kaip minejau. tikiuos supranti :) tai zodziu kai skelnde pilnai uzdaryta vienas kontaktas su viduriniu turi rodyt kazkokia varza.kitas su viduriniu neturi rodyt nieko. tada sklende pradarius nei viena pora kontaktu neturi rodyt jokios varzos. ir kai jau sklende pilna atidarai(gazas dugnas) tada varza turi rodyti kita pora kontaktu. nu esme tokia kad taip yra fiksuojamos trys padetys. sklende uzdaryta, sklende pradaryta, sklende pilnai pradaryta.
6 kontaktai yra nebent ant srauto matuokles. bet ten jei neklystu buna 5.
siulau labai atidziai patikrinti visas isurbimo sistemos slangas slangutes. nes motronic ipurskimo sistema su LEV labai jautri visokiems nesandarumams. kai buna elektronins gazas (EML) maziau problemu. ten kompas pats susigaudo greit apsukas net jei ir nera viskas idealu.

_________________
darbas nepriot


StandartinėParašytas: 23 Sau 2015, 14:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.12.21
Pranešimai:
25
Automobiliai:
E32 1990 730 6cyl
Tiesa, buvau nuėmęs fiškę LEV
Nuimiau, pradėjo baisiai gazuotis, tada sumažėjo apsukos iki 1000 ir laikės.. Ką tai galėtų reikšt?


StandartinėParašytas: 23 Sau 2015, 14:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.11
Amžius:
40
Pranešimai:
385
Miestas:
Kaisiadorys
Automobiliai:
E32 730 M30B30 92'
E23 728 M30B28 86'
Kawasaki Vulcan 750
gal ir nieko nereiskia. nes tarkim nuemus nuo temp daviklio fiske apsukos pakyla ir vel nukrenta. bet variklis tada dirba avariniame rezime. nors kol nevaziuoji to nejauti. viska tvarkyk atmetimo principu. tarkim ta pati vakuuma reik suziuret iki paskutinio siulelio. kai zinai kad 100% ten tvarkoje prie jo negrizti. jei vakuum sstema kiaura gali keist viska is eiles vistiek gerai variklis nedirbs. paprastai bedas reik sprest nuo paprasciausiu dalyku :)

_________________
darbas nepriot


StandartinėParašytas: 23 Sau 2015, 16:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.12.21
Pranešimai:
25
Automobiliai:
E32 1990 730 6cyl
Gerai pasakei apie atmetimo principą. Kaiptik nuėjau ir pradėjau žiūrėt viską, pažiūrėjau šlangas, pradėjau droselį žiūrėt, pastebėjau varžtą į kurį gazas atsimuša, įsukau labiau ir vualia! Apsukos normalizavosi. O tiek mažai pasukau. Droselio sklendė gal buvo nepastebimai atsidarius. Ačiū už pagalbą, kolkas viskas atrodo veikia gerai :)


StandartinėParašytas: 23 Sau 2015, 16:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.02.05
Amžius:
42
Pranešimai:
1229
Miestas:
Drsk
Automobiliai:
ex E32 735
E32 750 Highline...MELYNAS (komoj)
E32 740 raudonas (judesy)
Nikas:
Dramblys
Gut =D>

_________________
Двухлитровым бывает только сок.


StandartinėParašytas: 23 Sau 2015, 16:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.11
Amžius:
40
Pranešimai:
385
Miestas:
Kaisiadorys
Automobiliai:
E32 730 M30B30 92'
E23 728 M30B28 86'
Kawasaki Vulcan 750
Nuostabu:-) kiek nedaug tereikejo:-)

_________________
darbas nepriot


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 52 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery