Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E32] Nulūžę vožtuvų pakelėjai / keitimas
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=57&t=69357
Puslapis 34

Autorius:  Konstantino [ 18 Rgs 2010, 14:47 ]
Pranešimo tema:  Re: [E32] Nuluze voztuvu pakelejai, keitimas

is 3.0 i 3.5 keiciant varikli, kompu nereikia keiteliot? Kokia db mazdaug kaina to 3.5 agregato? :D

Autorius:  Fok [ 18 Rgs 2010, 18:21 ]
Pranešimo tema:  Re: [E32] Nuluze voztuvu pakelejai, keitimas

buvau pakeites i 3.5 is 3.0 tai zymiai geresne trauka jauciasi ir jokiu kompu nekeiciau viskas atitinka.

Autorius:  Konstantino [ 22 Rgs 2010, 18:28 ]
Pranešimo tema:  Re: [E32] Nuluze voztuvu pakelejai, keitimas

na tai aisku, kad 3.5 trauka zymiai geresne, po draugo 3.5, maniskis atrodo visai bukas :D

Autorius:  CENZŪRA_FWD [ 16 Lap 2012, 12:17 ]
Pranešimo tema:  Re: [E32] Nuluze voztuvu pakelejai, keitimas

tinka išmetimo vožtuvų karomyslai nuo m30b30 ant m30b35?

Autorius:  DmK [ 16 Lap 2012, 20:59 ]
Pranešimo tema:  Re: [E32] Nuluze voztuvu pakelejai, keitimas

pagal detales koda lyg ir tinka. negi taip sunku paciam paziureti? ir nuoroda esu daves.
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... series=E32 bet galiu klysti.

Autorius:  CENZŪRA_FWD [ 16 Lap 2012, 22:42 ]
Pranešimo tema:  Re: [E32] Nuluze voztuvu pakelejai, keitimas

tai vat būtent, man reikia žinių iš praktikos...

Autorius:  DmK [ 16 Lap 2012, 23:00 ]
Pranešimo tema:  Re: [E32] Nuluze voztuvu pakelejai, keitimas

jei kodai vienodi - tai ir detales vienodos. jei skiriasi, tada gal but is praktikos galima pritaikyti ar skirtumas yra neesminis.

Autorius:  CENZŪRA_FWD [ 17 Lap 2012, 06:53 ]
Pranešimo tema:  Re: [E32] Nuluze voztuvu pakelejai, keitimas

Ačiū už pagalba, surastas karomyslas nuo b35... Dabar ieškau penkiu isiurbimo vožtuvų.

Autorius:  masinyte [ 19 Geg 2014, 00:36 ]
Pranešimo tema:  Re: [E32] Nuluze voztuvu pakelejai, keitimas

pirma tr ziuret del ko nuluzo ar pats kromislas isdiles ar welenukas. man ir pirmo buvo nuluze taij as pirmu 3kausu tas dwi standutes issikalinejau pasukinejau ir pasukinejus welenuka issitrauke per prieky dangtelio net is galo nesukau

Autorius:  mazeraty [ 02 Vas 2015, 00:19 ]
Pranešimo tema:  Re: [E32] Nulūžę vožtuvų pakelėjai / keitimas

Kad nekurti naujos temos, nupūsiu dulkęs nuo senos su savo bėda..
Atsitiko taip, kad E32 -am lūžo du karomislai standartiniam M30 varikliui. Lemtingą dieną kažkodėl leidau pasimėgauti sau šio variklio teikiamais malonumais SPORT rėžimu ir negailint sūkių (dėžė automatinė). Išlėkus į trasą greitis lemtingu momentu siekė apie 150-160 km/h (jei tai ką keičia).
Aišku tuos du karomislus užsakinėsiu naujus (iš Krastos už labai nedraugišką kainą, kuri tarp kitko + buvo padidinta po euro įvedimo šiai detalei.. :-| )
Bet kirba negera mintis galvoje ar pakeitus tik tuos kurie lūžo neatsitiks taip, kad greitu metu nenulėks vėl koks iš likusių senųjų, ir vėl imt galvą reiks.. :(
Tad toks keistas klausimas iškilo, gal juos eina kaip nors peršviesti/patikrinti, ten kur galvas tikrina, ir pažiūrėt ar neturi kokių nano-mikro įtrūkimų?
Nes pakeisti visus 12vnt. naujais, gaunasi nejuokinga 474 europietiškų suma.. Kur dar plius tarpinės visokios, gumelės ir t.t.
Dėkoju už protingas mintis ir atsiliepimus iš realios praktikos

Autorius:  Tuckus [ 02 Vas 2015, 09:57 ]
Pranešimo tema:  Re: [E32] Nulūžę vožtuvų pakelėjai / keitimas

persviesti zinoma galima. surask tik kas tuo uzsiims. manau reik skambint klaust, dometis :) o is realios praktikos tai galeciau pasakyti, kad turbut pati blogiausia matyta voztuvu valdymo sistema. karomislai ilgi, tepimas neveiksmingas, karomislu slydimo kietmetalis, kuris kaip ir pacio originalaus velenelio medziaga yra pakankamai sudina... restauruoti laiko geriau nei originalus. tokioje sistemoje praktiskai yra tik trukumai: greitai sudylantys velenelis ir karomislai, triuksmingas variklis, netoleruoja aukstu apsuku,didesnes kuro sanaudos..
kai karomisluose buvo galima tiesiog paprastus riedmenis itaisyti vietoje slydimo kietmetalio ir atkristu didzioji dalis probelmu. asmeniskai man nesuprantamas toks BMW sprendimas gaminti tokio tipo sistema. nebent tai buvo daroma specialiai tikintis klientu apsilankymo po garantinio laikotarpio...
bet ne apie tai kalba :D
klausimas: ar be krastos nerandi kitur karomislu? devetu tarkim? arba aftermarket. as kazkada pirkau vilijampoleje.40lt/vnt buvo. cia netgi siulyciau alternatyva nusipirkti ju devetu ir nuvezti restauruoti. pries keleta metu autotechnikoje uz veleneli ir 12 karomislu mokejau 300lt. laike be problemu. netgi drisciau teigti kad kokybe geresne nei originaliu detaliu.
o siaip vienintele profilaktika siai BMW "nedadelkai" tai yra pastoviai tikrinti tarpelius. as dariau 0,25 ir kiek bedroziau M30 nuluzes buvo vienintelis karomislas ir tai buvo pries velenelio remonta kai buvo tragiskai suesti kakliukai ir t.t.

Autorius:  mazeraty [ 02 Vas 2015, 10:51 ]
Pranešimo tema:  Re: [E32] Nulūžę vožtuvų pakelėjai / keitimas

Visiškai sutinku dėl to, kad inžinieriai galėjo tikrai geriau padaryt...
Bet ką padarė, tuo ir reikia "džiaugtis" :D
Dėl šių variklių karomislų restauracijos, tai tikriausiai atstato tą paviršių, kuris su velenėlių kontaktuoja?
Nors ne taip seniai domėjausi dėl karomislų restauracijos, tai iš žmonių užsiimančių galvučių, velenėlių ir velenų bei blokų remontais išgirdau atsakymą: dedi naujus ir važiuoji, neišsigalvok, nieko nesurestauruosim.. Bet aišku tai telefoninis pokalbis, nematė realiai apie ką kalbu, tai gal nesuprato ko noriu.
Čia ką pačiam pavyko rasti ieškant info apie restauraciją :D
https://www.youtube.com/watch?v=PxhjCBedoYA
Buvau radęs Norvegišką pakaitalą karomislų, skirti turbinamiems varikliams - pagaminti iš plieno. Komplekto kaina prieš naujus metus į mūsų senuosius pinigus pervertus, siekė apie 1500lt.
http://kmcams.com/products/bmw-m30-12pcs-steel-rocker-arms
Praktiškai ta pati kaina kaip originalių. Sakyčiau būtų verta rizikuot, bet irgi neaišku kaip ten jie laiko realioj praktikoj. Kitoms auto (ne BMW) gamykliniai plieniniai yra linkę į deformacijas kartais, bet kol stumoklis nekliūna į vožtuvą, tol gal laiko :) Pakaitalų nelabai radau mūsų vietinėje rinkoje, kadangi mažai jau likę tokių variklių, tai ir dalių nebegamina - neveža mums.
Galvojau apie naudotus, bet dėl tos vietos, kurią velenėlis liečia, išsidėvėjimo nebeus gerai, jei idėsiu kitaip išdėvėtą.
Paklausus naudotų kainos tų, kas daug maž ardo tokius auto, gudručiai atsako: imk su visu varikliu.. :D Nor keletos dar teklausiau, ten kur atskirai turės, tai kaina spėju irgi bus 10-15€ už seną vnt.

Autorius:  Tomėjas [ 02 Vas 2015, 10:53 ]
Pranešimo tema:  Re: [E32] Nulūžę vožtuvų pakelėjai / keitimas

Eoltas turi ne org "karomislų" ;) (febi kodas 4929)

Autorius:  Tuckus [ 02 Vas 2015, 11:05 ]
Pranešimo tema:  Re: [E32] Nulūžę vožtuvų pakelėjai / keitimas

o kur domejaisi restauracija? bent jau kaune http://www.autotechnika.lt be problemu prieme ir padare. be to dar yra surkolita, tada viena firmele europos pr. 122. visai normali kontora pasirode. manau tikrai rastum kas restauruoja :) nes naujos detales kainuoja neadekvacius pinigus... del karomislu pakaitalo tai mano nuomone vienintelis tinkamas variantas yra su riedmenimis o ne slydimo elementu. kazkada buvau uzsideges pasidaryti karomislo brezini ir paieskoti gal kas pagamintu:) kad karomislo dalis liecianti veleneli butu su ratuku. bet taip ir liko planais :)
siaip deti naudotu kaip ir negalima. nes turi buti bendra pora su veleneliu. del to tas restauracijos variantas yra geriausias mano nuomone:)
ieskok pirkt galvos. gal tada nesiulys imti viso variklio :)

Autorius:  mazeraty [ 02 Vas 2015, 11:26 ]
Pranešimo tema:  Re: [E32] Nulūžę vožtuvų pakelėjai / keitimas

Kažkada lyg ir buvau matęs Eolto kataloge juos, bet niekas net realiai nesiūlė jų (kas veža dalis iš Eolto), - nėra ir viskas :D Bet nesvarbu, kadangi FEBIS nepasižymi kokybe, tai bet kokiu atveju nesirinkčiau šio varianto :)
Problemos nėra nupirkt ir naujus org. tuos kelis.
Dėl karomislų restauravimo domėjausi čia:
http://www.infoplius.lt/lt/search/GALVU ... %20REGIONE
Stūmoklius gamina, velenus restauruoja, blokus gilziuoja, galvas virina ir ko jie ten tik nedaro. Patirtis daugiametė, visas vakarų Lietuvos regionas žino tą vietą. Gal nenorėjo užsiimt tokiais menkniekiais, ar šiaip nuotaikos nebuvo kai kalbėjau, sunku pasakyt, reiks į vietą nusivežus klaust su visa galva kai nuimsiu, nes šiaip ar taip reikia ir velenėlio kumšteliui vienam pataisymo, po karomislų skrydžio.. :roll:
Dėkui už kontaktinę nuorodą "automechanikos" ;) Pasidomėsiu ką jie siūlo

Prie to paties: jei kas turit pilną galvą M30B30 varikliui, atviras pasiūlymams į PM :)

Puslapis 34 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/