Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Kov 2024, 01:16

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 103 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Lap 2015, 20:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.09.12
Pranešimai:
13
legan rašė:
Sveiki, ties 80 90 kartais ties 110 120 pradeda papulsuot apsukos, bet seip deze viska meto idealiai net nesijaucia, gali buti kad ne nuo dezes o nuo kokio oro srauto blogo variklyje tai vyksta?

ir dar noriu pridurti 10-20sec ant autopiloto pavaziavus tame greityje viskas praeina.


StandartinėParašytas: 11 Lap 2015, 06:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
legan rašė:
Sveiki, ties 80 90 kartais ties 110 120 pradeda papulsuot apsukos, bet seip deze viska meto idealiai net nesijaucia, gali buti kad ne nuo dezes o nuo kokio oro srauto blogo variklyje tai vyksta?

Greičiausiai APD puslė parėjo. Buvo ir man tokia bėda.


StandartinėParašytas: 13 Lap 2015, 21:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.09.14
Pranešimai:
51
maniškiame irgi tas pats kartais darosi, nors Daivanta puslę ne per seniausiai keitė.
jau daugmaž netgi atsirinkau, kada tai prasideda - dažniausiai, kai išvažiuoji į trasą ir po kokių 30 km ramaus važiavimo su autopilotu.
kažkada netingėdamas netgi nufilmavau su telefonu.
nuvažiavau iki Daivantos - jų šefas pravažiavo ir sako, kad neturi prie ko prikibti.
mistika kažkokia (bet užknisanti :) )


StandartinėParašytas: 14 Lap 2015, 13:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.09.12
Pranešimai:
13
Tai va man irgi uzeina nafik pradeda pulsuot tuos apsukos , bet bsk pavaziuoji tuo greiciu praeina. atroda kad kokia sklende neatidaro ir kai atidaro viskas ok. (Cia aisku tik palyginimas) Bet uzeina ir niekas nepulsuoja. O ar letai ar greitai isibegejant pavaras meto idealiai geriau net negaletu buti.


StandartinėParašytas: 23 Lap 2015, 15:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.01.28
Pranešimai:
53
Automobiliai:
E61 3.0d 06.12
Sokineja apsukos kaip ir visi kas cia minejo manau ta pati beda, 1.5k apsukos ramiai vaziuojant pakyla iki 1,6k arba 1,7k ir vel zemyn iki 1.5k. Tai tikriausiai pusle kalta?? O dabar labai kazkas gadinasi taip vazinejant? nes jeigu nera didelio butinumo susitvarkyciau gryzes i lt, po 3 sav.


StandartinėParašytas: 24 Lap 2015, 21:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
RAVSHAN1 rašė:
Sokineja apsukos kaip ir visi kas cia minejo manau ta pati beda, 1.5k apsukos ramiai vaziuojant pakyla iki 1,6k arba 1,7k ir vel zemyn iki 1.5k. Tai tikriausiai pusle kalta?? O dabar labai kazkas gadinasi taip vazinejant? nes jeigu nera didelio butinumo susitvarkyciau gryzes i lt, po 3 sav.

nieko neatsitiks per tas kelias sav ar daugiau


StandartinėParašytas: 17 Gru 2015, 14:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.12.17
Pranešimai:
1
Automobiliai:
BMW e60
Sveiki, gal žinote kodel ant laisvos pavaros nezymiai sokineja apsukos tai pirmys tai atgal? Važiuojant viskas tvarkoj, kol neijungi laisvos pavaros:) Mechanine pavaru deze


StandartinėParašytas: 28 Kov 2016, 21:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.03.28
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E60 525i 2004 - Automatic - Region: USA
Sveiki,
matau del sokinejanciu apsuku cia daugeliui buvo simptomai vienodi, bet kitiems ir skirtingi. Ar tas sokinejimas pasijusdavo visomis pavaromis? Nes mano atveju tas nestabilumas yra automatui persijungus i 4 ar 5 begi. Pirmi trys begiai eina be problemu. Spaudziant iki dugno traukia prie kedes pakankamai normaliai. Greitkeliu vaziuojant taip pat jokiu problemu. Kita detale yra tai, kad persijungus i Manual to sokinejimo lyg ir nebelieka, o persijungus i Sport, jis yra aukstesnese apsukose. Tad mano atveju tas sokinejimas yra tik tarp 60-70km/h.

Ar keitusiems konverteri simptomai isskirtinai sitam greicio diapazone buvo? Kaip tai neaisku kas dar galetu buti... Nezinau ar transmisijoje yra koks diagnostinis modulis, kuris kazkokias klaidas parodytu.

P.S. Man karts nuo karto ismeta ta Passenger restrain system problemele, kuri manau susijusi su akumuliatoriaus kabeliu, bet nesu tikras ar galiu suristi problema su elektronika, nes visa kita veikia gerai.

Dekoju.


StandartinėParašytas: 13 Geg 2017, 20:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.07.13
Pranešimai:
39
kokia orientacine kaina pusles restauracijos?


StandartinėParašytas: 02 Bir 2017, 16:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.06.02
Pranešimai:
1
Automobiliai:
E 60 xd limousine
Sveiki galbut kazkas konverteri-pusle keitete dabar. Ka sumokejote ir kur darete kalbu apie restauravima pusles


StandartinėParašytas: 26 Sau 2018, 19:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.07
Amžius:
34
Pranešimai:
54
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
f10 m550d e90 330d lci m performance
Skype:
p0wner
Sveiki kas galėtu įtakoti apsuku svyravima? konverteris pakeistas, purkstukai restauruoti visi filtrai nauji, buvo dinge bėgiai meistras patvirtinto, jog bėda dezes valdymo bloke šiuo metu surintas iš dviejų vienas, jo teigimu išplautas išvalytas turetu laikyti... turite kokiu minčių? https://www.youtube.com/watch?v=qdN52ET ... e=youtu.be


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2018, 00:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.08.12
Amžius:
41
Pranešimai:
5
Miestas:
Sittingbourne
Automobiliai:
E60
Sveiki,pas mane e60 2009 525 D automatas. Kol masina salta,vaziuoja be problemu.Kaip pasyla vaziuojant tolygiai ir bandant letai didint greiti masina pasipurto,toks jausmas kaip pravaziuotum per koki nelyguma.Taip pat net buvo vaziuojant su autopilotu 130km/h greiciu karts nuo karto pasipurto lygiai taip pat kaip greitejant.
Tikrinau tepalus,greiciu dezeje,nebetruksta.Deze taip pat svari tepalais neapibegus. Zinoma galvoju kaip ir daugumas cia raso ,kad bus konverteris. Bet kartas nuo karto vis kitokiu minciu. Vienas zmogus pasake ,kad gali but kardano problemos,kiti sako pasikeist tepalus ir filtra,nes neva del filtro gali taip but.Masina pravaziavus tikrai nemazai ir gali but ,kad nekeista niekas nuo gimimo. Jeigu nuspresciau keisti konverteri.Klausiau pas viena zmogu kuris ardo e60.Sako atskirai neparduoda ,tik visa deze. Ir dar pridure ,kad jei ir pakeisiu tik konverteri problema nedings.... Zodziu pasimetes,ir net neisivaizduoju,ka daryt,zinoma nesinori iskart ismest daug pinigu ir keist visa deze,galbut tereikia tik konverteri pakeist,bet va dabar abejoju.Kokiu turit minciu?


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2018, 09:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Keist konverteri su pilnu dėžės servisu ir mechatrono gumom VISOM o ne tik viena.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 103 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery