Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Kov 2024, 01:39

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 482 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Lie 2016, 23:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
na, neteko nei matyti, nei girdeti apie tai.

o ir negaliu suprasti, kaip egr, kuris atidaromas vakuumu, o uzdaromas spyruokle (ta prasme pastoviai "springloaded") gali buti uzstriges adaras daugiau, negu jam numatyta? kazkaip gi variklis dirba su adaru egr voztuvu.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 11 Lie 2016, 00:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.08.23
Amžius:
37
Pranešimai:
174
Miestas:
Kaishiai
Automobiliai:
A6 C5 1.9tdi
A6 C6 2.0tdi
A5 B8 3.0tdi
E91 330D
Nikas:
Gynce
jeigu jis perdaug atviras nelaba dirba ant laisvu. Jei jis tik truputi praviras, tai taip, dirba, bet vaziuoja kaip vezimas. Gali ir pats voztuvas gryba pjaut. Zodziu tokiu variantu tikrai yra ne vienas ir ne du. Per 2 savaites 4 auto maciau su tokia beda. Du is ju buvo bmw. Tiesa ne visos geso. Imesiu vaizda is youtubes. p.s. paskaityk aprasyma :D

https://youtu.be/949qIMCSRY0

_________________
Once you're kugelis, you're kugelis for life..


StandartinėParašytas: 11 Lie 2016, 00:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2015.06.01
Pranešimai:
453
Miestas:
Kaunas/Kėdainiai
Automobiliai:
BMW E46 320D
140kW 410Nm '02 Black
+
BMW E46 320D
132kW 395Nm '03 Silver Grey
Siaip galvojau, kad akuma nusodinau, nes buvau palikes ant degimo ir sukosi ventiliatorius, o simtomai tai griebia ir iskart uzgesta, bet poto prisiminiau, kad tas variantas del EGR gali buti, nes plius EGR visa valdyma irgi ismetes esu is tos Audi, tai ta sklende ranka sukiojasi ir jokios spyruokles ten nera.


StandartinėParašytas: 11 Lie 2016, 00:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
tu vel su savo audi :lol:

video autorius dar prie oro uosto filmuotu. uzsiknisau klausyti per dirbanti varikli ka jis ten kalba. reikes kada eksperimenta atlikti, reikia tik sugalvoti kaip uztikrintai atidaryti egr voztuva.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 11 Lie 2016, 00:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.08.23
Amžius:
37
Pranešimai:
174
Miestas:
Kaishiai
Automobiliai:
A6 C5 1.9tdi
A6 C6 2.0tdi
A5 B8 3.0tdi
E91 330D
Nikas:
Gynce
Jei vakuumu valdos, tai dek slanga ant egr aktuatoriaus ir uztrauk. Bus praviras. Ten po apacia rase jis, bet jei neskaitei tai:
isleido 2000svaru kol surado kame beda :D keitinejo turbinas ir t.t. vare i bmw dyleri, nerado bedos, kodel tas bmw nevaziuoja. Tik uzglusines egr suprato kame reples. Kaltininkas buvo jo valdymo salenoidas.

_________________
Once you're kugelis, you're kugelis for life..


StandartinėParašytas: 11 Lie 2016, 00:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
skaiciau, tik idomiai parasyta.
Cituoti:
... after we tried new turbo and air mass and EGR blanking plugs by pmw the fix was simple !

del vakuumo taip, kazkada su m47 egr zaidziau taip. bet matai, sunku bus varikli uzvesti is tokios padeties, arba reikes pagalbininko, arba ilgo slango ir kad niekas nematytu ka darau .... kada nors paziuresiu, gal net pafilmuosiu.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 11 Lie 2016, 23:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Diskusija del uzvedimo su atidarytu egr realiai i dangu. Pradzioi tai pamirskit audines ir zopelius ar dar kazkokius kitus modelius. Pagrindinis nuansas tai koks spaudimas ismetimo kolektoriuje taip ir gausis uzvest, kuo didesnis tuo maziau sansu kad uzsives. Taip pat dpf jei jis yra ismetime spaudimas didesnis ko pasekoje itaka uzsivedimui taip pat ir egr daroma neigiama efekta variklio darbui. gali buti netgi taip jog dpf ganetinai pasikises ir del didesnio spaudimo ismetime net normaliom salygom dirbant egr bus gan ryski neigiama ytaka variklio darbui ir atjungus ji visiskai, situacija pageres, bet tai nereiks kad beda su egr. Taip pogi dar pavyzdys. Imam E46 su m47n kuris turi dar vakumini valdyma. Vienam nupuve vakumai turbos valdymas atidarytas, atidarom egr ir masina uzsives, tuoj vekejas metes atsuktuvus lekia cia ir raso kad [CENZŪRA] cia viskas masina imanoma uzvesti. Tuo tarpu kitas veikejas bando padryti ta pati bet pas ji vakumai nenupuve, turbos valdymas uzdarytas ko pasekoje sukyla spaudimas ismetimo kolektoriuje ir darant toki pati expermenta masina praktiskai neusives o jei ir uzsives tai uzges ne uz ilgo purtydamasi.


StandartinėParašytas: 29 Rgp 2016, 21:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.08.02
Amžius:
34
Pranešimai:
481
Automobiliai:
E60 530D
BMW 530D vaziuojant ir uzspaudant gaza, pradzioje nera traukos, po to ismeta dumu kamuoli sukyla apsukos, tada siek tiek atsiranda trauka. Diagnostikoje rodo sias klaidas 4507 0402 exhaust recirculation regulaton ir 4530 1297 air charge control. Kur problema ?

Paveikslėlis Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 29 Rgp 2016, 23:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
35
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
Tau egr klaida sedi ir klausi kas yra? Sedyne gal galine suplyso... Susitvarkysi egr tikriausiai ir ana dings


StandartinėParašytas: 10 Sau 2017, 23:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.01.10
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E61 535D M57 '04
Sveiki gyvi. Tokia beda. E61 535d 200kw. Nebepucia mazoji turbina. diagnostika nieko nerodo, klaidu jokiu nera, turba tikrinta ant stendo viskas okey. didzioji uzpucia kaip ir priklauso artejant 3k rpm, vakuumas tvarkoj iki salenoido ateina o po salenojdo jau silpnas, tikrinta per testa visi komponentai veikia atskirai, westgejtas atsidaro, salenoidai atsidaro, turbos pucia, bet tik per testa, o kai viskas kartu tai mazoji visai stovi be gyvybes zenklu. egr uzglusintas, katoliko nera, dpf nera isprogramotas. bus kokiu minciu?


StandartinėParašytas: 06 Kov 2017, 02:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
37
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
Turiu E60 530D 2004 pirkau jau su ta problema, visai nera traukos. Kai nupirkau tai apart traukos dar ir dumo juodo mete belekiek.. pakeiciau 2 purkstukus ir isploviau katalizatoriu. Trauka vistiek liko ta pati bet dumo nebemeta. PDF filtras ispjautas jau anksciau ir padarytas REMAPas.

Masina vedasi tiek salta tiek silta pujkiai.

Issiaiskinau, kad atjungus MAP sensoriu (ta kaip ant foto) masina traukia kuo puikiausiai ir kas idomiausia net pasikeicia ismetimo garsas, kai su pajungtu sensoriu dirba kaip paprastas dyzeliukas, o atjungus garsas tampa tiek salone tiek laike toks sportiskesnis. Pasikeiciau as ta davikli, bet nieko nepasiekite (dejau naudota nes naujo neradau pirkt) bet zmogus sake kad tikrai geras.
Atrodo galeciau vazinet su atjungtu davikliu, bet sanaudos mieto rezime beveik 19litru / 100km kas yra kosmosas. O kas keisciausia trasoj nevalgo nieko. Su 35litrais dyzelio vaziuodamas apie 120km/h nuvaziavau 483km. gaunsi apie 6litrai ant 100km! :)

Tai va gryztam prie to MAP daviklio. pajungus ji masina ant tiek buka kad turbut iki 60km/h. reikia 15-20sekundziu.. BET jei spaudi dugna ir laikai, masina po truputi begejasi ir tarytum kazkas kazkur isijungia ar atsikemsa ir soka i prieki kaip raketa.. pristabdai ir vel netraukia..

Siandien pasikeiciau oro srauto matuokle i nauja, bet deje niekas nepasikeite..

Masina buvo BMW servize pries man ja nuperkant, jie ir padare diagnostika ir pasake kad 2 purkstukus reikia keist. Ir pries darydami diagnostika atstate i gamyklinius parametrus, tai masina liko be REMApo, bet as vel ja uz remapinau... Nes galvojau kad tame ir beda...

Tiesa pakeitus purkstukus ju nepririsau, nes vieni sako kad nereikia kiti sako kad reikia. Tai nezinau kaip tiksliai yra.

Dar toks variantas gal ir susijes su visais simptomais: Atejus ryte uzkurus masina pagal mane gan garsiai dirba toks traktoriukas ir labai buka, veliuoja jungt begius siek tiek iki tol kol neapsyla. Tada dirba zymiai tiliau ir traukia pujkiai.

Gal turit minciu. Tiesa gyvenu ne Lietuvoj tai visokie kontaktai nelabai kuom pades. :)

ačiū is anksto uz bet kokius protingus komentarus.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

_________________
BMW........


StandartinėParašytas: 06 Kov 2017, 02:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
37
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
Tiesa siandien, nusiemiau kolektoriu, galvojau kazka pamatysiu, visos vakumines slangutes atrodo tvarkoj. Pastaciau atgal sena oro srauto matuokle, nes jokio skirtumo su nauja, tai grazinsiu atgal.

Dar patestavau MAP sensoriu, pasiemiau pompa rankine ratam pust, atjungiau map sensoriu nuo kolektoriaus, pajungiau prie laido ir su pompa daviau spaudim i sensoriu, ir iskart jauciasi kad variklis pradeda dirbt graziau, tarytum kazkas kazkur atsidaro, garsas tampa toks sportiskesnis, variklio apsukos keliasi daug geriau. Aisku cia iki tol kol laikai ta slegi i ta sensoriu. Gal turit minciu.. As mastau kad gal MAP sensorius prarades savo jautruma nuo senatves.. bet turiu kita toki pati naudota, su juo tas pats..
Aisku geriausia butu rast kazka kas toki pati BMW turi, pasiskolint ta sensoriu pabandymuj.. Bet nelabai yra is ko.. :(

_________________
BMW........


StandartinėParašytas: 06 Kov 2017, 08:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1269
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
žodžiu toliau ieškok šiknoj smegenų, vietoj to kad ieškot kodėl turba užpučia taip vėlai.


StandartinėParašytas: 06 Kov 2017, 18:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
37
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
O tai kodel tada atjungus ta sensoriu, pucia normaliai? Kokios pagrindines priezastys sitoj situacijoj? Ka galeciau patikrint iki savaitgalio savo jegom? Nes tik savaitgali bandysiu varyt diagnostikos pasidaryt pas viena zmogu.

_________________
BMW........


StandartinėParašytas: 13 Kov 2017, 19:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
37
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
Sveiki, aisku kolkas pagalbos is cia nesulaukiu jokios, bet gal visgi kazkas pades kokiais nors patarimais ir patirtim.

Nusipirko svogeris 535D, nusiemiau ta MAP sensoriu, pajungiau pas save ir tas pats sudas. Dingsta trauka absoliuciai, pramusa tik prie dideliu apsuku..

Supratau toki dalyka, kad atjungus ta sensoriu turbina atsidaro, stebejau atjunginedamas turbina, tai matosi kaip ta atidarymo traukute pasislenka, tuo pat metu garsas variklio tampa toks malonesnis.

Pabandziau padaryt diagnostika su telefonu. siaip ant durniaus, tai rado gan daug klaidu., kai kurias ju pavyko istrint, tik neaisku ar vel jos atsiras.

Skaiciau kazka apie tuos turbinos actuatorius, jis pas mene elektroninis, girdejau kad juos reikia kalibruot kazkaip.. Itariu kad jis gali but kaltas, nes jei gerai pamenu buves savininkas sake kad ji keite. Todel ir itariu ji, nes daug kas rekomenduoja keist actuatoriu kartu su turbina, bet aisku pries darant toki zingsni noreciau gaut is kitu nuomones. nes atsibodo jau gaizt laika ir metyt pinigus i bala..



Paveikslėlis

Paveikslėlis

_________________
BMW........


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 482 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery