Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 17 Lie 2018, 03:07

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 342 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 19, 20, 21, 22, 23
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Rgp 2017, 15:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1502
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
O tai labai sunku atsukt kabeliuko verzle ir pasiziuret kas nustojo veikt???


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2017, 15:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.08.02
Amžius:
29
Pranešimai:
481
Automobiliai:
E60 530D
kiesha rašė:
O tai labai sunku atsukt kabeliuko verzle ir pasiziuret kas nustojo veikt???


Buvau atjunges, iskart ismete greiciu dezes klaida, bet tai nieko nesako. Nes ta klaida meta, kai jau akumuliatorius buna beveik issikroves.


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2017, 22:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3111
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
vienas is laidu eina po bardacioku neatsimenu kuris.


StandartinėParašytas: 20 Rgp 2017, 12:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
42
Pranešimai:
7861
Miestas:
Londonas Barking
Vaziuok pas zmones kas supranta ka daro ir kaip.


StandartinėParašytas: 01 Lap 2017, 00:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.01.06
Pranešimai:
11
Automobiliai:
e60
Kiek skaiciau, normalus krovimas kai buna 15, ziurint per meniu, tiek ir rodo, sokineja ten nuo 14,9 iki 15,3, tai lyg ir normaliai, bet pamatavau su multimetru tiesiai ant akumo klemu, tai terodo ~14,5. Yra cia kokia problema, ar as cia ieskau slieku?? Esme klausimo tame, kad paskutiniu metu nudusta akumas, tai arba jam paskutinioji, arba nedakrauna manau


StandartinėParašytas: 29 Sau 2018, 13:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.08.15
Amžius:
85
Pranešimai:
73
Miestas:
Biržai
Automobiliai:
E60 530D
Sveiki, savaitgali keičiau generatoriaus relę ir pastebėjau, kad karštas generatoriaus varžtas kur sukasi pliusiniai laidai, kame čia gali bėda buti? prie akumo, starterio niekur sujungimai nekaista. Bandžiau nuvalyti ten kontakta niekas nepasikeitė


StandartinėParašytas: 29 Sau 2018, 14:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
452
Automobiliai:
E61 523i '05
Tai gal laido antgalyje nera gero kontakto su laidu ir kaista cia.


StandartinėParašytas: 30 Kov 2018, 19:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
25
Pranešimai:
164
Automobiliai:
E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
Sveiki, kadangi apie E39 akumuliatoriaus krovimą atskiros temos nėra ir nenorėdamas kurti naujos, rašau čia. E39 530D, paprastas klausimas. Krovimas 14.00 V , iškrovimas 0.05A - 0.07A čia yra normalu viskas ar jau nelabai?


StandartinėParašytas: 30 Kov 2018, 21:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
42
Pranešimai:
7957
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
iTroubl3 rašė:
Sveiki, kadangi apie E39 akumuliatoriaus krovimą atskiros temos nėra

Paveikslėlis

viewtopic.php?f=18&t=60854&hilit=akum%2A+krovim%2A
viewtopic.php?f=18&t=52369&hilit=akum%2A+krovim%2A
viewtopic.php?f=18&t=77577&hilit=akum%2A+krovim%2A
viewtopic.php?f=18&t=77053&hilit=akum%2A+krovim%2A
viewtopic.php?f=18&t=38709&hilit=akum%2A+krovim%2A
viewtopic.php?f=18&t=50021&hilit=akum%2A+krovim%2A

search.php

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 30 Kov 2018, 21:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.09.24
Amžius:
31
Pranešimai:
439
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
ex E36M 318tds 95
ex E36 325tds 95
ex E46 320d 01
ex E46 320d 02
ex E46 320d 03
ex E46M 320dA 02
E90 320dA 06
E60M 525dA 06
iTroubl3 rašė:
Sveiki, kadangi apie E39 akumuliatoriaus krovimą atskiros temos nėra ir nenorėdamas kurti naujos, rašau čia. E39 530D, paprastas klausimas. Krovimas 14.00 V , iškrovimas 0.05A - 0.07A čia yra normalu viskas ar jau nelabai?


Normalu. Krovima matavai sujunges viska lempas ir t.t? Ant klemu tiek rodo? Iskrovimas normalus.


StandartinėParašytas: 31 Kov 2018, 13:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
25
Pranešimai:
164
Automobiliai:
E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
Taigi viską sujungus pilnai, (klima ant maksimumo, visos šviesos, sėdynės šildomos, šildomi langai, radijas) prie akumo rodo 13.3V, prie variklio 13.5V, palikus tik šviesas ir klimą ant silpno pūtimo, bei radiją prie akumo rodo 14V. (dažniausiai tokiu rėžimu ir važinėju).

Visa esmė tame, jog prieš metus nusipirkau naują akumą, nes senasis jau nelaikydavo, bet pakeitus ir atšalus orams pastebėjau, kad ir naujajį reikia dakraudinėt su pakrovėju. Tada ieškojau kodėl taip yra ir atradau, kad krovimas prie klemų viską atjungus apie 13V, tai yra per mažas. Paaiškėjo, kad pliuso klema buvo bloga ir ji net šildavo, tad ją sutvarkiau ir dabar yra tokie parametrai kaip rašiau aukščiau. Bet akumą kartas nuo karto vistiek reikia pakraudinėti, ypač prie šaltesnio oro. Tad galvoju, gal per tą pusmetį, kai nedakraudavo akumo ir kaisdavo klema akumas susigadino, ir turbūt reikia pirkti naują, bet norėjau tiesiog paklausti ar normalus dabar mano krovimas, kad pakeitus akumą jo vėl nesugadint. Ačiū už informaciją.

Tad esminis klausimas ar galiu pirkti naują akumą su dabartiniais krovimo parametrais? :)


StandartinėParašytas: 31 Kov 2018, 18:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.09.24
Amžius:
31
Pranešimai:
439
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
ex E36M 318tds 95
ex E36 325tds 95
ex E46 320d 01
ex E46 320d 02
ex E46 320d 03
ex E46M 320dA 02
E90 320dA 06
E60M 525dA 06
iTroubl3 rašė:
Taigi viską sujungus pilnai, (klima ant maksimumo, visos šviesos, sėdynės šildomos, šildomi langai, radijas) prie akumo rodo 13.3V, prie variklio 13.5V, palikus tik šviesas ir klimą ant silpno pūtimo, bei radiją prie akumo rodo 14V. (dažniausiai tokiu rėžimu ir važinėju).

Visa esmė tame, jog prieš metus nusipirkau naują akumą, nes senasis jau nelaikydavo, bet pakeitus ir atšalus orams pastebėjau, kad ir naujajį reikia dakraudinėt su pakrovėju. Tada ieškojau kodėl taip yra ir atradau, kad krovimas prie klemų viską atjungus apie 13V, tai yra per mažas. Paaiškėjo, kad pliuso klema buvo bloga ir ji net šildavo, tad ją sutvarkiau ir dabar yra tokie parametrai kaip rašiau aukščiau. Bet akumą kartas nuo karto vistiek reikia pakraudinėti, ypač prie šaltesnio oro. Tad galvoju, gal per tą pusmetį, kai nedakraudavo akumo ir kaisdavo klema akumas susigadino, ir turbūt reikia pirkti naują, bet norėjau tiesiog paklausti ar normalus dabar mano krovimas, kad pakeitus akumą jo vėl nesugadint. Ačiū už informaciją.

Tad esminis klausimas ar galiu pirkti naują akumą su dabartiniais krovimo parametrais? :)


Akumui nieko nepasidare. Generatoriaus krovimas mazokas. Vezk generatoriu pas meistrus kad perrinktu.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 342 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 19, 20, 21, 22, 23

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery