Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Kov 2024, 01:51

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Lie 2010, 13:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.30
Pranešimai:
395
Automobiliai:
E53
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:2003
Variklis:3
Degalai:d

Problema/klausimas:
sveiki,gal galit kas nupasakoti apie kompresija,purtesi variklis pas mane, nuveziau dyzelistams pasake kad reikia valyt kelis purkstukus, angalius kazkokius keist ir kompresija maza,taciau jie tuo neapsiima tvarkyt,(kompresijos) tai noriu paklausti del ko ta kompresija galejo pasidaryti per maza ir kiek tai galetu kainuoti sutvarkyt visa tai?


StandartinėParašytas: 11 Lie 2010, 15:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.27
Amžius:
41
Pranešimai:
351
Miestas:
Vilnius
Ka reiskia "per maza" ? konkretumo prasom.... skaiciais. :D O tai tuoj kibirais pradesim matuot kompresija :D


StandartinėParašytas: 11 Lie 2010, 16:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
kita kad E39 su 500 000km rida 3l D dar gerom kompresijom vaziuoja, tai keista butu... bet aisku gali buti kokia mechanine problema.

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 11 Lie 2010, 19:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.30
Pranešimai:
395
Automobiliai:
E53
apytiksliai 18 20 24 kitu nezinau,tipo sake dabar sutvarkys kelis purkstukus,pakaitinimo zvake viena parejusi ir pakaitinio rele,bet cia viska sutvarkys sako o del kompresijos jie nieko nedarys nes nedaro jie tokiu dalyku,bet sako per maza,siaip tepalais niekas neapsipyles....kazkaip dyzelis nuvaziavus 200 000 aisku nemazai bet kaip dyzeliui dar pakenciamai,masina nera lauzoma,neisivaizduoju kaip cia taip gali pareit tas variklis


StandartinėParašytas: 11 Lie 2010, 19:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
nu 200 000km tokiam varikliui tai juokas! siaip gal buvo bedu mechaniniu kada- sklendes is isiurbimo suleke i varikli ar turbinos sparneliai papuole. nu 18 ir 20 tai jau mazokai. su 18 kompresija turi negraziai dirbti- mesti melsva duma ir t.t. jei to nera kazkaip netikeciau kad tokia maza kompresija- gal matuot dar karta.

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 11 Lie 2010, 21:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.30
Pranešimai:
395
Automobiliai:
E53
nebuvo niekas papuole su auto vazyneju koki realiai pusantru metu,variklis dirbdavo kaip laikrodis cia realiai pradejo purtytis pries koki gera menesi nu gal du menesius,mechaniniu problemu nebuvo,tai dabar kai pradejo purtytis tai ir nuvariau ta auto,siaip dumint nedumindavo,nu ryte kai ateidavau i garaza uzkuriant ismesdavo melsva duma ir viskas daugiau nedumina,tai ta melsva duma ismete gal del purkstuku nes tie meistrai sake kad purkstukai trys pareje pakaitinimo zvake ir rele,tai ta duma gal del to ismesdavo,kazkaip paciam neityketina


StandartinėParašytas: 11 Lie 2010, 21:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
nu jei taip lai sutaiso ar pakeicia purkstukus ir vazinek toliau.

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 11 Lie 2010, 21:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.30
Pranešimai:
395
Automobiliai:
E53
nu jie ir sake,kad sako dabar bus ledas sako tik ziema jei sako blogiau prades kurtis tada zinok kad del kompresijos bet vistiek blogai......reikia kazka daryt


StandartinėParašytas: 12 Lie 2010, 01:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Del kompresijos netolygumo cilindruose galejo buti ivairiu daluku. Gal kazkada sklendes buvo prarijas variklis, gal purkstukai pile kura nezmoniskai ir gavo hirdo smugi cilindras, arba uzsisiurbe tepalo kazkada kai turba parejiusi buvo. o hidrosmugis ivairiai bedu pridaro kartais lenkia svaistikli kartais tarpziedzius sutrupina.


StandartinėParašytas: 12 Lie 2010, 09:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.30
Pranešimai:
395
Automobiliai:
E53
jo jo as buvau girdejes kad tokie dalykai buna,bet kad idomiausiai tai,kad man tas tikrai nebuvo,o bicui mano is ko auto emiau irgi to nebuvo,buciau zinojes,nebent italuose paciuose....tai cia galima vazynet?bet ziema tikriausiai bus cia man reikalu


StandartinėParašytas: 12 Lie 2010, 16:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Vaziuok ir galvos nesuk aisku jei jau tepalus rys daug tai ne kas. Sitie varikliai nedekingi video kameros ikisimui i cilindra labai mazos skylutes ten tai be isardymo tiksliai nepasakys del ko kompresija sumazejiusi. Pas tave dar nera taip blogai. Buvo atvejiu kai dviejuose cilindruose po 5 ir treciam8 kompresija buvo ir ka masina vaziavo ir kuresi aisku variklis kratesi bet dar palyginus neblogai vaziavo ivertinus kad ten tik trys cilindrai like buvo :)


StandartinėParašytas: 13 Lie 2010, 09:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.30
Pranešimai:
395
Automobiliai:
E53
ne tai dabar kai sutvarke dar purkstukus tai problemu nera viskas tvarkoj tik ziema gali siek tiek blogai kurtis
o del kompresijos gali purtytis variklis arba kalenti?


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2010, 00:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Del kompresijos netolygumo cilindruose irgi purtosi variklis tik reiktu ziureti ant kiek tas netolygumas, o kalenimas tai gali del daug ko buti. Reiktu konkreciai vietoje ziureti. kiek man teko susidurti tai jau kai tik kokie 5 bar telike vienam cilindre tai jau purtosi bet turejau varijanta kai vienam cilindre buvo 5 o kitam 8 tai kazkaip nelabai jautesi purtymasis, daugiau girdejiosi kalenimas kas veliau paaiskejio kad voztuvas praleidinejio sulankstytas ir pro ji iseidama kompresija duodavo toki i kalenima panasu garsa.


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2010, 09:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.30
Pranešimai:
395
Automobiliai:
E53
sestam man atrodo cilindre 18 ir penktam berodos 20 kompresija,tas kalenimas nu jis toks galima susigyvent,bet pvz pries kita auto dyzeli pastacius kur tolygiai ir gerai dirba variklis tai tada girdisi tas kalenimas,o del ko neaisku,tas purtymas tai cia kaip ir pirma kalbejau,purtesi ziauriai variklis tai pas dyzelistus nuveiau dare diagnostika sako 3 purkstukai pareje,juos jie isvale pakeite antgalius (bent taip sake,nes senu antgaliu niekas negrazino man) toliau keite viena pakaitinimo zvake ir buvo parejusi siek tiek pakaitinimo zvakes rele,tai ja sutvarke irgi....o kompresija bloga jie nepasake kodel,bet tu cilindru purkstukai idealus,dabar jauciu kad vel pradejo purtytis po truputi,aisku maziau negu buvo bet siek tiek purtosi,nebezinua del ko cia ir gali purtytis,tai uztat ir noriu issiaiskinti ar del kompresijos gali purtytis tas variklis ir kalenti...


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2010, 09:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
del komkios kompresijos tikrai negali buti problemu. greiciausiai prasti like ar padaryti purkstukai...

_________________
No Smoke - No Power


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery