Lietuvos BMW Klubas http://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E60] Pakaitimo zvakiu diagnostika ir keitimas http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=53&t=77119 |
Puslapis 12 iš 15 |
Autorius: | tomaxsas [ 26 Spa 2016, 19:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E60] Pakaitimo zvakiu diagnostika ir keitimas |
donce258 rašė: Manuala paskaityk geriau, neispeja sita masina del zvakiu neveikimo, tau cia dega nes lb greit sukiesi o kam manualas? čia gi nieko nėra daugiau nei žiguly... |
Autorius: | faithlessism [ 26 Spa 2016, 19:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E60] Pakaitimo zvakiu diagnostika ir keitimas |
nu čia yra tokių teorijų, kad jau atseit atidarius duris vairuotojo tas žvakes turėtų kaitint, bet galiu tiek pasakyt, kad net po kelių minučių tarp atidarymo ir degimo įjungimo vistiek meta Preheating įspėjimą. Antra, tas preheating nebūna pastovus ,dėl to ir abejoju, ar nebus jau kažkuri žvakė į pabaigą. PS rėlė nauja, tvarkinga. |
Autorius: | tomaxsas [ 26 Spa 2016, 19:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E60] Pakaitimo zvakiu diagnostika ir keitimas |
o tu dar daugiau pagalvok, kaip čia tie bmw inžinieriai padarė, kas ir ką reiškia, bet neduok dieve neatsiversk ir nepaskaityk manualo, nes nu gi čia ne cool, |
Autorius: | donce258 [ 26 Spa 2016, 19:58 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E60] Pakaitimo zvakiu diagnostika ir keitimas |
esme kad klaidu nebus, jos tik dde kompe saugomos, bet cheko ner del zvakes, ta spirale islenda priklausomai nuo temperaturos, ir kaip greitai kuri masina isedes i ja, atsirakink isesk, suskaiciuok iki 15 ir manau nebus simbolio, pas mane nebuna, cia gal ir variklio kompo programos versija itakoja tai, tikrai nzn. ista raso kad lemputes intervalas tik skiriasi nuo ausinimo skyscio temp, gali degti nuo puse sekundes iki 2.7s Cituoti: Function The glowplug control unit communicates with the DDE control unit via the bit serial data interface. The required heating output is determined by the DDE control unit on the basis of the following operational parameters: Coolant temperature Vehicle voltage Two other operational parameters determine the point at which glowplug function is activated and deactivated: Engine speed Injection volume The DDE control unit transmits the heating request to the glowplug control unit via the bit serial data interface. The glowplug control unit puts the request into effect by activating the glowplugs by means of a pulse-width modulated signal. In addition, the glowplug control unit sends diagnostic and status information back to the DDE control unit. Preheating At coolant temperatures below 25°C, there is a preheating period of 0.5 seconds. The preheating period increases as the temperature falls, reaching a maximum of 2.7 seconds at a coolant temperature of less than -25°C. Activation of the glowplug system on the instrument cluster only occurs at coolant temperatures below 0°C. After-heating At coolant temperatures below 30°C, there is a temperature-dependent after-heating period to improve idling and exhaust emission characteristics. Start preheating Start preheating takes place for approx. 10 seconds if after the preheating time has elapsed the engine is not started and the ignition remain on. Troubleshooting The DDE control unit monitors communication with the glowplug control unit. In the event of a fault on the bit serial data interface, the DDE control unit stores the following fault code: 4203, Glowplug control unit, no communication via bit serial data interface The glowplug control unit monitors activation of the individual glowplugs and is able to detect the following faults and store them for each glowplug: Short circuit to earth Break Excess temperature output stage If the glowplug control unit detects a fault, it reports it to the DDE control unit which stores the fault in its fault memory. |
Autorius: | paklydesvejas [ 03 Sau 2017, 11:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E60] Pakaitimo zvakiu diagnostika ir keitimas |
Masina e60 lci 520d. Diagnostika rodo jog neveikia visos pakaitinimo zvakes.Atrodytu kad glow plug control unit nuejes butu bet kuriasi puikiai tiek salta tiek silta. Ar gali taip buti problema su pakaitinimo zvakemis. O gal pas kita meistra diagnostika reiketu pasidaryti? Any suggestions ? ačiū |
Autorius: | DmK [ 03 Sau 2017, 11:58 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E60] Pakaitimo zvakiu diagnostika ir keitimas |
paklydesvejas rašė: Diagnostika rodo jog neveikia visos pakaitinimo zvakes. paklydesvejas rašė: Ar gali taip buti problema su pakaitinimo zvakemis. net pasimeciau |
Autorius: | paklydesvejas [ 03 Sau 2017, 21:50 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E60] Pakaitimo zvakiu diagnostika ir keitimas |
DmK rašė: net pasimeciau Jo as irgi pasimeciau. Zinau kas buna kai zvakes neveikia. Masina sunkiai kuriasi salta. Variklis purtosi is pradziu kol truputi pasyla. Bet faktas tas kad simptopu nulis o diagnostika rodo visai ka kita. |
Autorius: | PusėKrokodilo [ 03 Sau 2017, 22:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E60] Pakaitimo zvakiu diagnostika ir keitimas |
Prie tokios temperatūros, dar ir Dubline, niekas ten nesupurto išvis. Common rail gali drožt iki kokių -15 kursis jei akumas gyvas ir kompresija dar gera be jokių žvakių. |
Autorius: | liarika [ 06 Sau 2017, 20:51 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E60] Pakaitimo zvakiu diagnostika ir keitimas |
sveiki Mašina prie -19 kuriasi, nesipurto ir t.t. Nekeista niekad nei rėlė nei žvakės Klausimas: Ar reikia profilaktiškai pakeisti rėlę ir visas žvakes, ar tik žvakes? Ar verta daryti diagnostiką ir tikrinti veikiančias/neveikiančias? |
Autorius: | kajus [ 07 Sau 2017, 12:47 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E60] Pakaitimo zvakiu diagnostika ir keitimas |
Jeigu prie -19 kuriasi reiskias viskas tvarkoj nesuk kiausu |
Autorius: | PusėKrokodilo [ 07 Sau 2017, 12:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E60] Pakaitimo zvakiu diagnostika ir keitimas |
kajus rašė: Jeigu prie -19 kuriasi reiskias viskas tvarkoj nesuk kiausu Aš tai sakyčiau nėr pas JĄ kiaušų. Nors teoriškai sukt gali. |
Autorius: | liarika [ 07 Sau 2017, 13:07 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E60] Pakaitimo zvakiu diagnostika ir keitimas |
taiklus pastebėjimas |
Autorius: | DmK [ 07 Sau 2017, 16:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E60] Pakaitimo zvakiu diagnostika ir keitimas |
tai o kabeli pajungti ir klaidas nuskaityti sunku? speju rezultatas butu greiciau, nei cia rasyneti. |
Autorius: | PusėKrokodilo [ 07 Sau 2017, 17:18 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E60] Pakaitimo zvakiu diagnostika ir keitimas |
Duokit moteriškėms moterimis pabūt. Kabelius dar jungsis negana to, kad kiaušus suka.. |
Autorius: | liarika [ 07 Sau 2017, 17:50 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E60] Pakaitimo zvakiu diagnostika ir keitimas |
oij siaubas .... man nėra sunku nuvaryti auto į diagnostiką. Bet ar duos man ką tas klaidų nuskaitymas, jei parodys,kad viena ar kita žvakė neveikia,jei mašina pas mane 2,5m, prieš tai gyveno Italijoj, faktas,kad nei anksčiau, nei aš nekeičiau tų žvakių. Dar kartą kartoju klausimo esmę: Ar reikia profilaktiškai pakeisti rėlę ir visas žvakes, ar tik žvakes nepaisant to, kad ir prie didelio minuso auto vedasi gerai |
Puslapis 12 iš 15 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |