Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 21 Spa 2019, 21:31

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 236 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Sau 2015, 18:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.12.14
Pranešimai:
139
Automobiliai:
E46 330XD
Nu pas tqve patyliukais, pqs mane gal garsiau, svilpuko garsas toks :) katalizas vietoj tijrai


StandartinėParašytas: 09 Sau 2015, 18:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
3996
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
Nu daryk kaip tau atrodo. Keli žmonės, kurie ne pirmi metai važiuoja su e60, sako:
- važiuok ir būk ramus. Subirs turbina - restauruosi, kainuos beveik tuos pačius 1,5 k. Masė dalykų yra naujai nupirkam e60, kuriuos reiktų pasižiūrėti ir be turbinos, ir kainuoja.
Kad 10 kartų nerašyti, paskaityk temas. Akumas žiemą, žvakės, relė, termostatai, egr, sklendės įsiurbime, ekspoataciniai skysčiai visi, filtrai, vakuumo žarnelės, alkūninio škyvas, bet kada gali pareit, stabdžiai, alyvos lygis automate ir .t.t ir pan.


StandartinėParašytas: 09 Sau 2015, 18:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.12.14
Pranešimai:
139
Automobiliai:
E46 330XD
Vazineju nesuku galvos. Visa jita sian patijrinta isskyrus sklendes, dekui, neramu tik kai paskaiciau kad tepalas degt pradetu ir nebutu kaip masinos uzgesint :)


StandartinėParašytas: 09 Sau 2015, 19:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
3996
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
Mois9N rašė:
Vazineju nesuku galvos. Visa jita sian patijrinta isskyrus sklendes, dekui, neramu tik kai paskaiciau kad tepalas degt pradetu ir nebutu kaip masinos uzgesint :)

Tepalas, dėl turbinos nedega. Dega, kada užsikiša karterio ventiliacijos alsuoklis Š visokiu ir kondensatu nuo alyvos, susidaro slėgis ir tada dieve padėk.
Kiti vadina turbinos filtras, bet tai netikslu. Keist jį reikia kas antrą alyvos keitimą. O dar geriau įdėt naujo tipo. Pasiskaityk yra info čia forume. Gana rašinėt.


StandartinėParašytas: 09 Sau 2015, 20:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
31
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
PusėKrokodilo rašė:
Tepalas, dėl turbinos nedega. Dega, kada užsikiša karterio ventiliacijos alsuoklis Š visokiu ir kondensatu nuo alyvos, susidaro slėgis ir tada dieve padėk.
Kiti vadina turbinos filtras, bet tai netikslu. Keist jį reikia kas antrą alyvos keitimą. O dar geriau įdėt naujo tipo. Pasiskaityk yra info čia forume. Gana rašinėt.


cia 90% toks gedimas del karterinio slegio kuri itakoja tas filtras, bet buna kad turbina paleidzia tepala nuo senumo i ta kolektoriu, vienzo jei yra aseles isilginis klibejimas, geriau nerizikuot, nes bus kaip tam filmuke.


StandartinėParašytas: 09 Sau 2015, 21:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
PusėKrokodilo rašė:
Važinėk ir nesuk galvos. Švilpia kas antram, senesniam, nei 10 metų e60. Dar ne faktas ar katalizatorius vietoje, irgi garsas kitoks, be jo.
Mano jau švilpauja kokie 3 metai +. Patyliukais taip. Eina kaip raketa :) Ašelė nekliba.


+1


StandartinėParašytas: 10 Sau 2015, 01:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2483
Mois9N rašė:
Turboa ervise sako turbinos disbalnsas, gali nueit o gali ilgai laimingai vazinet. Sutvarjyt 1.5 k. Duot jiem ta masina ar cia vazinet ilgai galiu i vsio

duok jei nori ''vargsus'' paselpti, bet gali nusipirkt is cia http://www.ebay.de/itm/TURBOLADER-Rumpf ... 4d01aecc2d su 24men garantija, jei montuos servise, vietoj apgailetinu 6men Lietuvoj, realiai uz 150eur gali paimti + siuntimas ir nekreivom savo rankom be problemu persirenki, o pas tvarkingas masinas ji nesvilpia, mano E39 turbina su padidinta galia dirba be jokiu svilpimu, arba pazeista sparnuote arba nesandarumai ismetimo sistemoj kelia svilpima


Paskutinį kartą redagavo siomka 10 Sau 2015, 02:33. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 10 Sau 2015, 01:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.12.25
Pranešimai:
176
Automobiliai:
E39 530d 2003 ex

E61 535d 2006
PusėKrokodilo rašė:
Tepalas, dėl turbinos nedega. Dega, kada užsikiša karterio ventiliacijos alsuoklis Š visokiu ir kondensatu nuo alyvos, susidaro slėgis ir tada dieve padėk.
Kiti vadina turbinos filtras, bet tai netikslu. Keist jį reikia kas antrą alyvos keitimą. O dar geriau įdėt naujo tipo. Pasiskaityk yra info čia forume. Gana rašinėt.



Tepalas del turbinos dar ir kaip dega, pradejus smarkiai leisti turbinos slydimo guoliams tepalas per turbina is variklio isvaromas akimirksniu, patenka i isiurbimo kolektoriu, degimo kamera ir duslintuva ir uzsiliepsnoja. Tepalui uzsidegus buna va tokie fejerverkai, https://www.youtube.com/watch?v=58SoI7YKr4o . Ko reikia, kad kazkas uzsidegtu, degios medziagos (siuo atveju tepalas), uzgnies isiziebimo saltinio ir deguonies. Ne veltui po turbinos keitimo kai isiurbimo sistema pilna tepalo butina viska isplauti, kartu ir intercooleri.

Patarimai netvarkyti turbinos jeigu yra jos disbalansas neprotingi. Galima vazineti ir su netvakinga vaziuokle, ir su senom devetom padangom, bet tu tada uz nieka nesi garantuotas. Visu pirma uzsilenks turbina, jeigu yra pedidelis aseles klebejimas tai turbinos asis issisukus iki 150-250 tukstanciu apsisukimu per minute luzda, tada pazeidziama visa turbinos serdis, turbina tampa dazniausiai neberemontuojama.
Dar viena pasekme, tu vaziuosi uzsidegs tepalas variklio sukiai pakils iki nezinomos ribos tol kol sudegs tepalas. Variklis dirbs be tepalo, tol kol viska uzklinis. Uzgesinti varikli tokiu atveju bus sunkoka, nebent sugebesi nutraukti oro tiekima. Nors kai variklis dirba tokiais sukiais atsidarius kapota gali gauti i galva is islindusio svaistiklio ar panasiai...
Visada gali vazineti ir galvoti, kad galbut pratrauksiu ir viskas bus gerai, arba pries kazkam sugendant gedima pasalinti, kad isvengti rimtesniu pasekmiu. To X5 savininkas irgi galvojo panasiai kaip ir dauguma forumo dalyviu, kol masina neapsipyle dumais.


StandartinėParašytas: 10 Sau 2015, 01:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2483
giedrius530 rašė:


Tepalas del turbinos dar ir kaip dega, pradejus smarkiai leisti turbinos slydimo guoliams tepalas per turbina is variklio isvaromas akimirksniu, patenka i isiurbimo kolektoriu, degimo kamera ir duslintuva ir uzsiliepsnoja. Tepalui uzsidegus buna va tokie fejerverkai, https://www.youtube.com/watch?v=58SoI7YKr4o . Ko reikia, kad kazkas uzsidegtu, degios medziagos (siuo atveju tepalas), uzgnies isiziebimo saltinio ir deguonies. Ne veltui po turbinos keitimo kai isiurbimo sistema pilna tepalo butina viska isplauti, kartu ir intercooleri.

Patarimai netvarkyti turbinos jeigu yra jos disbalansas neprotingi. Galima vazineti ir su netvakinga vaziuokle, ir su senom devetom padangom, bet tu tada uz nieka nesi garantuotas. Visu pirma uzsilenks turbina, jeigu yra pedidelis aseles klebejimas tai turbinos asis issisukus iki 150-250 tukstanciu apsisukimu per minute luzda, tada pazeidziama visa turbinos serdis, turbina tampa dazniausiai neberemontuojama.
Dar viena pasekme, tu vaziuosi uzsidegs tepalas variklio sukiai pakils iki nezinomos ribos tol kol sudegs tepalas. Variklis dirbs be tepalo, tol kol viska uzklinis. Uzgesinti varikli tokiu atveju bus sunkoka, nebent sugebesi nutraukti oro tiekima. Nors kai variklis dirba tokiais sukiais atsidarius kapota gali gauti i galva is islindusio svaistiklio ar panasiai...
Visada gali vazineti ir galvoti, kad galbut pratrauksiu ir viskas bus gerai, arba pries kazkam sugendant gedima pasalinti, kad isvengti rimtesniu pasekmiu. To X5 savininkas irgi galvojo panasiai kaip ir dauguma forumo dalyviu, kol masina neapsipyle dumais.

tas patarimas del slangu lupimo tai geras, cia siulo tie kurie, turbut, gyvai nemate, kaip buna, kai variklis pasikuria ant tepalu, reikia buti drasiam, kad ten prie jo nagus kisti, man kai taip buvo, pradzioj bandziau atidares kapota kist nagus, bet kai jis ten pasikure redline, tai sokau atgal per 5 metrus, atrodo, kad issiardys viskas :D bet gerai, kad viskas ivyko tik del, pakeitus subirusia turbina, isiurbimo trakte likusio tepalo, tai greitai ir baigesi, be pasekmiu


StandartinėParašytas: 10 Sau 2015, 02:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.12.14
Pranešimai:
139
Automobiliai:
E46 330XD
siomka rašė:
duok jei nori ''vargsus'' paselpti, bet gali nusipirkt is cia su 24men garantija, jei montuos servise, vietoj apgailetinu 6men Lietuvoj, realiai uz 150eur gali paimti + siuntimas ir nekreivom savo rankom be problemu persirenki, o pas tvarkingas masinas ji nesvilpia, mano E39 turbina su padidinta galia dirba be jokiu svilpimu, arba pazeista sparnuote arba nesandarumai ismetimo sistemoj kelia svilpima



Is kur cia galima paimt uz 150e? Nera linko


StandartinėParašytas: 10 Sau 2015, 02:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2483
Mois9N rašė:


Is kur cia galima paimt uz 150e? Nera linko

pataisiau nuoroda


StandartinėParašytas: 10 Sau 2015, 11:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
31
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
siomka rašė:
tas patarimas del slangu lupimo tai geras, cia siulo tie kurie, turbut, gyvai nemate, kaip buna, kai variklis pasikuria ant tepalu, reikia buti drasiam, kad ten prie jo nagus kisti, man kai taip buvo, pradzioj bandziau atidares kapota kist nagus, bet kai jis ten pasikure redline, tai sokau atgal per 5 metrus, atrodo, kad issiardys viskas :D bet gerai, kad viskas ivyko tik del, pakeitus subirusia turbina, isiurbimo trakte likusio tepalo, tai greitai ir baigesi, be pasekmiu


tai tie kurie turi ar turejo dpf nera bedu, jei droselio sklende veike, o jei neveikia tada cia jau kaip pasiseks, arba mauni slanga, arba ziuri kaip issilydo variklis...


StandartinėParašytas: 10 Sau 2015, 12:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
43
Pranešimai:
8187
Miestas:
Rumšiškės
Nieko ta sklende nepadeda situ klausimu.


StandartinėParašytas: 10 Sau 2015, 12:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.12.14
Pranešimai:
139
Automobiliai:
E46 330XD
Arunas B rašė:
Nieko ta sklende nepadeda situ klausimu.



Arunai, idomi tqvo nuomone del pacio turbo garso :)


StandartinėParašytas: 10 Sau 2015, 13:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
43
Pranešimai:
8187
Miestas:
Rumšiškės
Važineja su švilpiančiom turbom ne vienus metus ir nieko nenutinka. O buna atvažiuoja nieks nešvilpia ašele normos ribose ir po mėnesio turba išsitaško.


Paskutinį kartą redagavo Arunas B 10 Sau 2015, 13:55. Iš viso redaguota 1 kartą.

Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 236 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery