Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 13 Gru 2019, 23:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 865 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 54, 55, 56, 57, 58  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Gru 2017, 13:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
26
Pranešimai:
227
Automobiliai:
Kawasaki Z750
ex. E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
Skype:
edis36
Nikas:
iTroubl3
Na va, iš generatoriaus išeina 14,2. Akumą pasiekia 13,2. Reikės šiandien pasižiūrėt laidus, beje jie eina per saloną ar po automobiliu išorėje? Jeigu per saloną spėju, daug ardymo bus :DD


StandartinėParašytas: 02 Gru 2017, 12:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
43
Pranešimai:
8220
Miestas:
Rumšiškės
Po apacia masinos ir tei i ta pati laida ner prasmes ziuret. Tikrink to laido kontaktu vietas greiciausiai ties bagazines vieta apie kuria kalbet n kartu.


StandartinėParašytas: 02 Gru 2017, 14:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
468
Automobiliai:
E61 523i '05
Arba palaukti kol masina uzsidegs - tada tiksliai zinosi kurioje vietoje blogas kontaktas buvo...


StandartinėParašytas: 11 Gru 2017, 17:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
26
Pranešimai:
227
Automobiliai:
Kawasaki Z750
ex. E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
Skype:
edis36
Nikas:
iTroubl3
Atradau kur problema :D Tai ant akumo pliuso klemos esantis sprogdiklis kuris nukertą pliuso laidą avarijos atveju. Tai vat iki jo rodo 14,2, už jo 13,2 :) Na logiška, kad kur kaista ten ir problema :D Laikinai prijungiau papildomai laidą apeinantį sprogdiklį, tad dabar srovė pilnai prateka ir niekas nekaista, viskas čiki :) Ateitį reikės visą kabelį pliuso pakeist, nes kiek matau tas sprogdiklis nesiardo... Tai tiek. Ačiū.


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2018, 00:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2018.09.18
Pranešimai:
1
Automobiliai:
E60 2004
Sveiki. Susiduriau su issikrovimu ir as. Trumpai bandysiu aprasyti savo situacija:

Viena diena is niekur nieko bevaziuojant isijunge dvi lemputes (PRISEGU NUOTRAUKA). Pastebejau kad jos dazniausiai isijungia darant posuki.
Tada uz kokiu dvieju isedus i masina gaunu pranesima apie padidejusi baterijos issikrovima! - uzsikure. Tos lempukes uzsiziebia kasdien.
Po savaites laiko vazinejimo su tom klaidom ir pranesimais viena diena ateinu vaziuot, masina neatsirakina pulteliu.. atsirakinu raktu, masina mirus. Niekas neziba, ka jau kalbet apie uzsikurima. Issikvieciu "pagalba kelyje", meistrelis atvaziuoja, uzkuria man laidais ir tuo paciu isgirsta, kad kazkas is bagazines dangcio spynos girdisi. Tada pabandom atrakint/uzrakint - spyna neveikia. Jis nustato, kad cia spyna kalta, ji ir iskrauna baterija (nors diena pries dar spyna/bagazine su pulteliu atsidare). Istraukiu fyske is spynos ir galvoju patestuosiu, kas bus. Pasikraunu baterija namie (4A pakrovejas, krovesi 12val... Baterija turetu buti nebloga dar?!). Istatau baterija, viskas veikia, nustatau data/laika ir uzrakinu masina. Po valandos ateinu, uzsikuriu - laikas nusiresetines 00:00 rodo, ir issoka pranesimas apie padidejusi baterijos issikrovima ir vel.. Bagazines spyna kaip suprantu atrkenta? Ir kasdien bandau vis kazka naujo, mastau, googlinu.. Ir vis kasdien kazka darau.. Rasysiu dabar viska ka per paskutines 2 savaites isbandziau. Prisiskaitau apie IBS (tas sensorus ismanusis ant minusinio laido) - ji atjungiu 3 dienom - rezultatas nekinta - kasdien pranesimas apie padidejusi issikrovima ir tos dvi lemputes. Tada pastebiu kad CD Changeris ilipus i masina vis ten keitalioja diskus, galvoju gal jis kaltas - istraukiu as is jo fyske - rezultatas nekinta. Tada pagalvoju, kad negali ta bagazines spyna sugedus but, kaip gi ji galejo sugest tuo pat metu kai baterija issikrove?! - googlinu - atrandu apie laidu problema, pasiziuriu laidus - akurat, 2 nutruke o like 6 jau prie mirties ribos - nusiperku laido, susitvarkau laidu problempa, spyna pradeda veikti - bet rezultatas vis dar ne i gera, vis tos pacios klaidos. Beje prie tu klaidu ir laikrodis visada nusiresetines buna. Uztenka palaukti 15min uzrakinus masina ir tada atrakinus laiko jau neberodo. Generatoriu irgi galima nurasyti manau, nereikia nei vaziuot, kai pakroviau baterija ir idejau, niekur nevaziavau ir gavau uz valandos tas pacias klaidas. Beje krovima slaptam meniu rodo 14.2V. "miego busenoj" praejus 15min nuo uzrakinimo, sroves matavimo reples rodo 0.04A matuojant ant minusinio laido. Beje, padariau badyma, mano tos matavimo reples gali fiksuoti max verte, uzrakinau masina ir po lygiai 15min pajungiau reples ir palikau desimciai minuciu - parejes radau, kad yra uzfiksuotas 1.4A suolis. Ka dar pastebejau - start/stop mygtukas kas keliolika sekundziu sumirksi/prigesta ir jis neissiungia net ir pusvalandziui praejus nuo uzrakinimo. Uzrakinimu vadinu uzrakinma pulteliu. Ir dar ka siandien vakare aptikau - numeriu apsvietimo lempute kairej pusej neveikia pas mane, bet ji jau senai neveike, as galvojau pati lempute perdegus, bet siadnien pamatavau kad ten ateina tik 2V, kai desinej pusej ~12V, ale jau buvo tamsu, neardziau as ten giliau. In*a jokiu klaidu nerodo apart tos vieninteles apie "PADIDEJUSI BATERIJOS ISSIKROVIMA". Netgi kur galima pasiziueti apie miego rezimo tuos ciklus kur rodo kazkokius pazeidimus, ten irgi viskas svaru.

Zodziu apibendrinant mano mintys tokios:
IBS buvo atjungtas pabandymui - niekas nepasikeite
Generatorius turbut ne prie ko - nevaziuojant atsiranda tie patys pranesimai ir laikrodis nusiresetina (data beje lieka)
Bagazines spyna ir bagazines laidynas turbut nekalti, su nutiestais naujais dadurtais laidais problema neissisprende.
Baterija pakrauta ir ji mano galva po 12valandu krovimosi turejo bent valanda tikrai gerai laikyti (bet po valandos vel tos pacios klaidos pasirode), todel baterija irgi atmetu.
CD Changeris atjungtas.
Toks vaizdas kad masina neuzmiega del kazkokios priezasties, bet su matavimo replem neina nieko pastebeti, nes jei ir buna koks itampos suolis, tai jis buna sekundei.
Gal kazka ir uzmirsau parasyti, jei prisiminsiu paredaguosiu posta. Prasau pasidalinti savo mintimis nusimanancius sitame reikale. Gal as kazkur kazka blogai galvoju. ačiū uz demesi ir atsakymus bei mintis!


Prikabinti failai:
ccc.jpg
ccc.jpg [ 108.54 KiB | Peržiūrėta 3539 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 19 Rgs 2018, 13:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.05.13
Pranešimai:
222
Automobiliai:
E34 525 M51 94'
Reikalai čia su galiniais ratais. Pradedi nuo padangos priputimo, ABS daviklio, guolio rato, laidyno kontaku patikra.


StandartinėParašytas: 30 Rgs 2018, 22:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2018.09.03
Pranešimai:
8
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 525D' 2007' 145 kW
VW Golf 7 1.4 TSI' 2016
ex Opel Vectra C 2.2 DTI' 2003
ex VW Golf 6 1.4 TSI' 2010
ex Opel Omega B 2.5 V6' 1995
ex E34 520i' 1988
ex Audi 80 2.0 E' 1989
Sveiki,

Ar pakeitus akumuliatoriu nauju butina ji priristi prie masinos, kitaip tariant priprogramuoti ir kas gali nutikti to nepadarius ar padarius paveluotai?
Pirkau Bosch 95 Ah gelini pagal kataloga BMW modeliui 525D E61 vatiklis 3.0 l 145 kW, pakeitus skydelyje jokiu klaidu nemete, nusimuse tik laikrodis, data ir ta liko. Krovima rodo normalu, 14.2-14.6.


StandartinėParašytas: 01 Spa 2018, 10:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
468
Automobiliai:
E61 523i '05
Jei senas akumuliatorius buvo toks pat, tada uztenka tik nuresetinti. O jei kitoks, reikia irasyti naujo modeli ir tada dar nuresetinti.


StandartinėParašytas: 01 Spa 2018, 10:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2018.09.03
Pranešimai:
8
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 525D' 2007' 145 kW
VW Golf 7 1.4 TSI' 2016
ex Opel Vectra C 2.2 DTI' 2003
ex VW Golf 6 1.4 TSI' 2010
ex Opel Omega B 2.5 V6' 1995
ex E34 520i' 1988
ex Audi 80 2.0 E' 1989
Kokiu budu nuresetinti, irgi prisijungus kompiuteri?

Senas 90 Ah --> naujas 95 Ah.


StandartinėParašytas: 02 Spa 2018, 10:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.12
Amžius:
41
Pranešimai:
8
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61 530 XD '05
E64 M6 LCI '08
E65 745D LCI '06
E60 535D LCI '08 ex
Taip, su kompiuteriu. Pvz. INPA programoje yra funkcija tokia prie DDE modulio.
Dėl 90 - 95 Ah, nėra čia didelio skirtumo, užtenka tik reset padaryt, kad krautų kaip naują akumuliatorių, galiu gale registruojant naujos talpos akumą yra ten tik keletas tų talpų kurias turi pasirinkt iš sąrašo, tai kažkoks neatitikimas vis tiek bus.
Neužregistravus kaip naują akumuliatoriu, generatorius kraus kaip seną, tai yra ilgiau, daugiau, stipresne srove, ko pasekoje naujasis akumuliatorius tarnaus trumpiau. ČIa iš teorinės pusės - ką dokumentacija rašo.

Iš praktinės pusės, vieną kartą pasikeitęs pamiršau reset padaryt, tai pravažinėjau gal pusmetį to nepadaręs...Visgi net ir taip atsitikus, tas akumuliatorius ištarnavo man apie 3 metus.


StandartinėParašytas: 22 Spa 2018, 11:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
26
Pranešimai:
227
Automobiliai:
Kawasaki Z750
ex. E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
Skype:
edis36
Nikas:
iTroubl3
E39 530D Prie akumo krovimas 13.8, iškrovimas miegant auto 0.07A, norma?


StandartinėParašytas: 24 Sau 2019, 23:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.07.08
Pranešimai:
189
Automobiliai:
e60 530d
sveiki
Iskrove akumuliatoriu per nepilna valanda .uzvedziau nuo laidu ,parvaziavau uzrakinu ,bet skydelio ekraniukas dega prieinu prie bagazines jauciasi degesiu kvapas.
Gal kam taip buvo.


StandartinėParašytas: 25 Sau 2019, 10:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
26
Pranešimai:
227
Automobiliai:
Kawasaki Z750
ex. E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
Skype:
edis36
Nikas:
iTroubl3
Na žiūrėk neužsideg, jai jau degėsio kvapas tai trumpina kažkur turbūt. Dar pasižiūrėk ar pliuso klema nekaista.


StandartinėParašytas: 25 Sau 2019, 11:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.04
Pranešimai:
107
Miestas:
Kaunas
IBS laidas greičiausiai svyla prie kėbulo. Dažna bėda pas juos, siūlyčiau pasikeisti, nes gali mašiną sudeginti.


StandartinėParašytas: 25 Sau 2019, 11:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
26
Pranešimai:
227
Automobiliai:
Kawasaki Z750
ex. E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
Skype:
edis36
Nikas:
iTroubl3
Menki juokai su tokiais dalykais :D


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 865 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 54, 55, 56, 57, 58  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery