Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Bal 2024, 05:48

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 302 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Vas 2015, 23:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
53
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Man atrodo daugiausia rasai nesąmonių cia tu: :-)
"Sausai sukasi keleta minuciu"
Va kiek sukasi turbina:
https://m.youtube.com/watch?v=n8Zjqf8NQ ... ata_player

_________________
Antanas.E36Coupe


Paskutinį kartą redagavo E36Coupe 25 Vas 2015, 23:32. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 25 Vas 2015, 23:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
giedrius530 rašė:
Gal tu daugiau neberašyk nesamonių.


:mrgreen:
tu man neaiskink kaip turbina veikia ir filmukus sau palik. pas mane darbe turbina i vidu gali ilipti isardzius. 1000 laipsniu ten nera. jei variklis tvarkingas prie nominalios apkrovos pries turbina turesi ~450 laipsniu. dirbant varikliui tuscia eiga ismetimo duju temperatura pries turbina ~250 laipsniu. skirtuma jauti?
o tepalas butent turbinoje atlieka grynai tepimo funkcija, nieko neausina.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 26 Vas 2015, 00:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.12.25
Pranešimai:
176
Automobiliai:
E39 530d 2003 ex

E61 535d 2006
DmK rašė:

:mrgreen:
tu man neaiskink kaip turbina veikia ir filmukus sau palik. pas mane darbe turbina i vidu gali ilipti isardzius. 1000 laipsniu ten nera. jei variklis tvarkingas prie nominalios apkrovos pries turbina turesi ~450 laipsniu. dirbant varikliui tuscia eiga ismetimo duju temperatura pries turbina ~250 laipsniu. skirtuma jauti?
o tepalas butent turbinoje atlieka grynai tepimo funkcija, nieko neausina.


Išardyti ir pirmokas turbina gali, bet veikimo principa suprasti matau tau sunkiau...

Paprastas paaiškinimas

Guolių korpusas
Turbokompresorius sutepamas nuo variklio sutepimo sistemos. Ašies korpusas yra centrinė turbokompresoriaus dalis, esanti tarp turbinos ir kompresoriaus. Ašis sukasi slydimo guoliuose. Motorinė alyva kanalais nuteka tarp korpuso ir guolių, taip pat tarp guolių ir ašies. Daugumoje turbokompresorių radialiniai guoliai sukasi greičiu, lygiu pusei ašies sukimosi greičio.
Alyva ne tik sutepa ašį, bet ir atšaldo guolius ir korpusą.


StandartinėParašytas: 26 Vas 2015, 00:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Man ir idomu kaip turbina uzgesinus varikli uzdarytom sklendem sukasi minute, tai kaip vakumas turetu buti... pievos. Uzgesinai varikli turbina stop. Pasiklausykit kada

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 26 Vas 2015, 00:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.12.25
Pranešimai:
176
Automobiliai:
E39 530d 2003 ex

E61 535d 2006
Darenasp rašė:
Man ir idomu kaip turbina uzgesinus varikli uzdarytom sklendem sukasi minute, tai kaip vakumas turetu buti... pievos. Uzgesinai varikli turbina stop. Pasiklausykit kada


Nusiimk įsiurbimo šlangą nuo egro savo 530 ir pamatysi, kad užgesinus variklį sklendė lieka atidaryta...

Šitam irgi vakumas užgesinus susidarė tik tepalas nedega be oro.... https://www.youtube.com/watch?v=58SoI7YKr4o


StandartinėParašytas: 26 Vas 2015, 00:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
nevisi varikliai turi sklendziu isiurbimo kolektoriuje, o ir sklendes uzdaro tik puse kolektoriaus, pvz 6 is 12 langu. ismetimo sistemoje sklendziu gi nera. vakuumas tikrai nesigaus. bent vienas cilindras tures visus voztuvus adarus.
dideles turbinos del inercijos tikrai dar sukasi kazkiek po sustojimo, o buna kad ir stovinciam varikliui prasisuka kaip minejau auksciau, jei ismetimo vamzdis pakankamai ilgas (aukstas). cia aisku ne apie automobilines.

giedrius530, as tikrai nesuprantu kodel iki siol dalyvauju diksusijoje su tavim.

yra turbinu kur tepalas nepaduodamas is variklio, o ipilamas i turbina (atskirai kompresoriui ir turbinai) ir jo kiekis palyginus dideliai turbinai gali buti pvz 5 litrai. variklis (savaime aisku ir turbina) gali dirbti menesiais, tikiuosi supranti kad sitie 5 litrai tepalo nera nieko ausinami, todel ir tepalas neatlieka ausinimo funkcijos. tepalas yra sintetinis, islaikantis dideles temperaturas. turbinos rotoriaus temperatura nebus aukstesne uz ismetimo duju temperatura po turrbinos (~350 laipsniu). cia normalu.

tai cia toks pavyzdys, kad turbinos tepalo pagrindine paskirtis nera ausinimas, kaip pavyzdziui variklyje.

ir baik skaityti pamokslus, tuo labiau nepazistamam zmogui.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 26 Vas 2015, 01:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Kaip zjb siais laikai prisiziuriu filmuku utube ir plesau maike irodinedamas kad zinau daugiau uz kitus


StandartinėParašytas: 26 Vas 2015, 01:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Tai sukasi ji ar ne po isjungimo? Youtubei ir taip ir taip....

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 26 Vas 2015, 01:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
pagal mane sukasi. ten antanas brokuotos turbo video imete :) bet tai nereiskia kad sausai. tepalo plevele tai yra, apkrovos nera. is ryto variklis uzvedamas irgi tik ant "tepalo klyno", o kai kuriems tepalo lempute uzgesta po keliu sekundziu tik.

ant dienu planuoju tepala keisti, jei nepatingesiu, nuimsiu zarnas paziuresiu.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 26 Vas 2015, 08:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
35
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
Manoji sukasi, kokiu 20-30s, o del temp pamazinai, regeneracijos prie 650 prasideda tik, bet cia tik euro 4 ir priverstinis dalykas bet tai turbina turi atlaikyt. Esu pas drifterius mares kaippo rato grizo su raudona dalim karstaja, pastovejo uzkurtas kelias minutes kol prasipute ir vel pasol.... dar kazkur fotke buvo:D


StandartinėParašytas: 26 Vas 2015, 11:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
gal as ne taip parasiau, minejau nominalia apkrova, bet mes retai kada vaziuojam ilga laika prie maksimaliu parodymu (apie drifterius nekalbam). temperaturas irgi m57 varikliui nematavau, stacionariu matavimo prietaisu gi nera. paprastai paemiau vidutinius parodymus (ivairiu varikliu), kur varikliai dirba dyzeliniu kuru, su salyga kad kuro aparatura ir turbina veikia tvarkingai. parodymai mazdaug vienodi. bet jei sakai kad didesne, nesigynciuosiu. 650 priimtina. bet ar tik nebus ten specialiai ipurskimo kampo pavelinimas kad isgauti didesnes ismetimo temperaturas?
miesto vaziavima neskaiciuojam, cia misrus vaziavimo rezimas, stovim prie sviesoforu, variklis reguliariai dirba tuscia eiga, turbina savaime atausta. todel nematau prasmes daryti variklio isjungimo uzdelsima jei pagrinde vaziuojama mieste. drag'us, sauliu piesimus, drifta ir kitus issikalinejimus neskaiciuojam, cia atskira grupe, kalbam apie normalu kasdienini vaziavima. autostrada vaziuojam prie 2000 - 3000 apsuku (kas kaip skuba), va cia jau bus nusisitovejes rezimas, turbina ikais siek tiek. jau kavos sustojus degalineje kaip pats minejei reiketu
donce258 rašė:
... pastovejo uzkurtas kelias minutes ....

ir tik po to isjungti varikli.
tokiu budu ausinama ne tik turbina, bet ir ismetimo voztuvai, aplamai visa cilindro-stumokline grupe.

tai sakai sukasi dar ~20 sek, tai vienas busiu garaze isjungiant varikli tureciau speti pamatyti dar.

o as jau galvojau nera apie ka diskutuoti forume :)

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 26 Vas 2015, 12:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
53
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Viskas gerai ;-)
Diskusijos turi buti.
P. S bloga ne bloga turba, bet keleta minuciu nesisuka ;-)

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 26 Vas 2015, 15:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
donce258 rašė:
Manoji sukasi, kokiu 20-30s, o del temp pamazinai, regeneracijos prie 650 prasideda tik, bet cia tik euro 4 ir priverstinis dalykas bet tai turbina turi atlaikyt. Esu pas drifterius mares kaippo rato grizo su raudona dalim karstaja, pastovejo uzkurtas kelias minutes kol prasipute ir vel pasol.... dar kazkur fotke buvo:D



Namaisom drifteriu ir bendzininiu motoru kai pagrinde sitoj temoj diskusija apie dyzelini motora. Reagaenaracija prasideda nuo 250 laipsniu ir geriausiau atveju max buna 650-700 laipsniu. (velgi kalba apie temoje apkalbamus motorus) nors kiek esu dares tu regeneraciju neesu mates virs max parodymu 670 laipsniu ir tai labai trumpa laika vaziuojant autostradoi prie apkrovos.


StandartinėParašytas: 26 Vas 2015, 17:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
35
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
Kazka sumaisiau tada;)


StandartinėParašytas: 27 Vas 2015, 17:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
4-5 sekundes dar sukasi po isjungimo.
keleta kartu bandziau, uzsivedziau, negazavau, trputeli padirbo ant laisvu (700rpm) ir isjungiau.
turbina neklyba, asinio poslinkio nera, rida ~100tkm, variklio temp ~30-40 laipsniu.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 302 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery