Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Lie 2019, 21:51

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2137 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 139, 140, 141, 142, 143  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Vas 2019, 12:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2018.01.12
Amžius:
41
Pranešimai:
63
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61 535 diesel FL 234 kW 680 Nm
aš keičiau adp ar apd servise Vilniuje, 250 eur su dugnine ir filtru aišku ir tepalais, ir daviklio užsandarinimu.


StandartinėParašytas: 12 Vas 2019, 09:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.11.20
Pranešimai:
19
Automobiliai:
BMW e91 2.0d 120 kw 2007
Sveiki,

Kad nekuriant naujos temos paklausiu cia. Turiu bmw e60 2008m 2.0d. kol salta masina jei ramiai vaziuoji viskas gerai bet jeigu staigiai gaza paspaudi apsukos kyla o greitis nekyla toks vaizdas kad buksuotu. Tik truputi pavaziavus deze pasyla ir baigiasi vaziuoja kaip priklauso jokio boksavimo. Cia deze taip turi dirbti ar jau ateina remontas jai?


StandartinėParašytas: 26 Vas 2019, 13:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.09.04
Amžius:
35
Pranešimai:
9
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E 46 328 kupe
E 60 528
Nikas:
Wygis
sveiki, nekuriant naujos temos paklausiu cia.

Auto e60 2008m 528. Problema važiuojant užmiesti, važiuojant ramiai pvz 100 ir norint lenkti nuspaudus gazo neperjungia žemesnės pavaros (bet taip nutinka ne visada), po keliu sekundžių atsijungia pavarų dėžė ir gazo pedalas pasidaro lengvas kaip kad gazuotum ant laisvo. sustojus užgesinus ir vėl užvedus klaida dingsta. taip pat nutiko kylant i statų kalną. Nu skanavus klaidas išmetė: 4F85 (EGS: Ratio Monitoring, Clutch E) ir 4F8C (EGS: Ratio Monitoring, Gearshift 6-5).

Prieš tai buvo pakeisti tepalai + akiniai ir 4 plastikiniai cilindriukai ( nežinau kaip tiksliai vadinasi).

Gal buvot kas susiduria su tokia problema? arba gal kas galit patarti kur ieškoti problemos?


StandartinėParašytas: 27 Vas 2019, 17:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.04
Amžius:
30
Pranešimai:
1136
Automobiliai:
Jaguar XF 5.0 Supercharged 420kW 700Nm
E87 118d manual 110kW 330Nm
ex E61 530xd LCI auto 207kW 634Nm
ex E91 330xd manual 215kW 660Nm
ex Omega TDS wintertriper
Adaptaciją darei po alyvos keitimo?

_________________
over 500 HP makes baby Jesus cry


StandartinėParašytas: 28 Vas 2019, 00:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.09.04
Amžius:
35
Pranešimai:
9
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E 46 328 kupe
E 60 528
Nikas:
Wygis
Ne. Tipo sake nereikia. Bet vaziuosiu kitur kad padarytu adaptacija. Dekui uz patarima. Veliau parasysiu ar padejo


StandartinėParašytas: 28 Vas 2019, 11:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
43
Pranešimai:
8156
Miestas:
Rumšiškės
Vargu ar pades, ieskok kitos dezes.


StandartinėParašytas: 28 Vas 2019, 11:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.04
Amžius:
30
Pranešimai:
1136
Automobiliai:
Jaguar XF 5.0 Supercharged 420kW 700Nm
E87 118d manual 110kW 330Nm
ex E61 530xd LCI auto 207kW 634Nm
ex E91 330xd manual 215kW 660Nm
ex Omega TDS wintertriper
Kur keitė alyvą?

_________________
over 500 HP makes baby Jesus cry


StandartinėParašytas: 01 Kov 2019, 11:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.09.04
Amžius:
35
Pranešimai:
9
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E 46 328 kupe
E 60 528
Nikas:
Wygis
Adaptacija nepadejo. Tai ir galvoju ka cia geriau daryti ar pirkti kita deze ar ta pacia bandyti taisyti. Nusipirkus sena irgi neaisku kokio stovio. O tvarkyti nezinant priezasties irgi nekaska


StandartinėParašytas: 01 Kov 2019, 11:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
26
Pranešimai:
223
Automobiliai:
Kawasaki Z750
E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
Mano galva, jeigu planuoji dar ilgai važinėt su šiuo automobiliu tada restuaruok tą pačią dėžę, bent žinosi, kad tvarkinga. O priežastį manau meistrai tvarkantys dėžes tikrai atras. Plius dar gausi garantiją kažkiek laiko. Savo E39 planuoju restoruot dėžę, nes nelabai švariai bėgius mėto, ypač iš pirmo į antrą, kartais ir pasmūgiuoja, nors su tokia dėže važinėju jau 3 metus ir šie simtomai nestiprėja, tai vis dar ir drožiu :D


StandartinėParašytas: 01 Kov 2019, 13:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.04
Amžius:
30
Pranešimai:
1136
Automobiliai:
Jaguar XF 5.0 Supercharged 420kW 700Nm
E87 118d manual 110kW 330Nm
ex E61 530xd LCI auto 207kW 634Nm
ex E91 330xd manual 215kW 660Nm
ex Omega TDS wintertriper
ZF 6HP restrauracija pas vienus rimčiausių meistrų Kaune apie 1000-1500.

_________________
over 500 HP makes baby Jesus cry


StandartinėParašytas: 01 Kov 2019, 14:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
26
Pranešimai:
223
Automobiliai:
Kawasaki Z750
E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
Hmm, tikrai nemažai... kaip E39-tam tai 600-800 EUR kainuoja. Turbūt E60 kitaip, šiuo atveju gal galima bandyt ir kitos ieškot, aišku jeigu naudotos dėžės nekosmosą kainuoja :D


StandartinėParašytas: 01 Kov 2019, 23:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.09.04
Amžius:
35
Pranešimai:
9
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E 46 328 kupe
E 60 528
Nikas:
Wygis
Dar toks pastebejimas. Pvz stovint ant laisvu apsukos buna 550 kaskur. Ir motore jauciasi lyg virpejimas. Pakelus apsukas iki 700 variklis dirba be priekaistu. Tas pats buna su 6 pavara kai reikia permesti i 5. Toks vaizdas kad kompas nesupranta ka daryti. Ir apsukos tai pakyla tai nusileidzia per kokius 2mm. Ir tada ismeta klaida. O jei vaziuoju agresiviau. Tai pavaros meto be priekaistu. Gal eina pareguliuoti kad ant laisvu apsukos butu 700 o ne 550 gal tada ir perjungiatpavara kompas nebegrybautu


StandartinėParašytas: 26 Kov 2019, 21:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.11.12
Pranešimai:
43
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
e60 145kw 2008
Wygis rašė:
Dar toks pastebejimas. Pvz stovint ant laisvu apsukos buna 550 kaskur. Ir motore jauciasi lyg virpejimas. Pakelus apsukas iki 700 variklis dirba be priekaistu. Tas pats buna su 6 pavara kai reikia permesti i 5. Toks vaizdas kad kompas nesupranta ka daryti. Ir apsukos tai pakyla tai nusileidzia per kokius 2mm. Ir tada ismeta klaida. O jei vaziuoju agresiviau. Tai pavaros meto be priekaistu. Gal eina pareguliuoti kad ant laisvu apsukos butu 700 o ne 550 gal tada ir perjungiatpavara kompas nebegrybautu

Tau del slegio trukumo sudege e paketas, slegio trukumas atsiranda del sudilusios pagrindinio veleno ivores


StandartinėParašytas: 30 Kov 2019, 15:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.09.04
Amžius:
35
Pranešimai:
9
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E 46 328 kupe
E 60 528
Nikas:
Wygis
gal gali smulkiau kas tas "e paketas"? dezes kompas? ar kas?


StandartinėParašytas: 01 Bal 2019, 22:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.11.12
Pranešimai:
43
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
e60 145kw 2008
https://www.autotransparts.com/gallery3 ... esCA41PI6R
sudege disku paketas sitam bugne


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2137 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 139, 140, 141, 142, 143  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: rasykdoncei


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery