Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 14:50

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 144  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Bal 2017, 13:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.10.20
Pranešimai:
51
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 525d M57N2 '08
E83 3.0d M57N2 '07
modiz rašė:
laba,
auto: e61 2008 metai 2,0 d. 130 kw. automatas.
užkuriant auto kai pavarū svirtis nustatyta ant P, jaučiamas susmūgiavimas lyg ir iš dėžės. jei užgesini ant N ir kuri ant N viskas ok, jokiu pašalinių reikalų (kai kuriama iš po nakties kaip ir viskas ok, labiau viskas jaučiama šiltai). gal kas protingų minčių? tepalai nekeisti, lygio netikrinau, softai bent kiek žinau neatnaujinti. dėl tepalo kiek skaičiau kaip ir kiti simtomai būna, nes važiuojant jokių nesklandumų bent kolkas nepastebėjau

Perskaitytas 131 puslapis ir dar daug informacijos UK forumuose. Pas mane su deze (525D LCI) du keisti dalykai yra:
1. Uzkuriant masina susmugiuoja (kartais ne). Kalbinti meistrai sake, jog cia parkingo kablys. Sprendimas galimas - softo atnaujinimas. UK forume radau net kazkoki official BMW releas'a, kad LCI smugiuoja su senesniu softu, nes uzkuriant masina inicijuojamas parking brake patikrinimas. Padarius diagnostika radau tokia klaida EGS'e "Fault code 507B". Kiek radau informacijos, tai raso, jog gali buti del softo arba akiniu (adapterio) susidevejimo ir atsiradusio skirtingu slegiu mechatronike. Radau netgi ta BMW dokumenta (http://australiancar.reviews/_pdfs/BMW_ ... 240108.pdf), tik kad e60 ten su N serijos varikliu, pas mane M serija, nors deze kaip ir ta pati 6hp19.

2. Po lengvo remap'o atsirado kitas idomus dalykas. Vaziuojant 20-30 km/h greiciu ir esant apie 2 tukst. rpm padarius kick down atsiranda trumpas garsas lyg uzvaziuotum ant krastines autostrados juostos. Lyg kazkas prasisuka ar praslysta/prabuksuoja. Normaliai vaziuojant jokio apsuku plaukiojimo (pastoviu greiciu ar i kalna). Po chpo 145kw-182kw ir 490NM.

Tepalo lygis patikrintas (kaip priklauso), dapilta 0,5L. Overall greiciu deze begius jungineja idealiai, jokiu trankymusi ir t.t. Labai retai sustojus prie sviesoforo ir atleidus stabdi stukteli (lyg masinai butu uzmigus ir staiga mestu begi). Kartojasi labai retai ir tik esant saltai masinai.

Kadangi karteris parasoja, todel ruosiuosi keisti karteri ir susijusia periferija (akiniai, tarpines). Bet gal cia tie durniavimai isduoda apie artejancia dezes/pusles pabaiga ir bereikalo investuosiu pinigus , vietoj to, kad ieskot kitos dezes/konverterio :) Dauguma meistru/pazistamu sako vaziuok ir nesuk galvos, deze vaziuojant idealiai dirba, kai subirs - pasikeisi kita :D ir man atrodo, kad per daug forumo skaitau,paranojiku pasidariau.


StandartinėParašytas: 13 Bal 2017, 13:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Prie ko cia konverteris? Mechatroniko bedos greiciausiai


StandartinėParašytas: 14 Bal 2017, 08:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.08.07
Amžius:
53
Pranešimai:
51
Miestas:
Kazlų Rūda
Automobiliai:
e87. 118d. 08.
Nikas:
Rullikaz
Detalė nr.1: http://bmwfans.info/parts-catalog/E60N/ ... ing_parts/
Sveiki,
Šiandien radau šią bėdą su jungtimi.Leidžia tepalą per detalę Nr.1.
Sakykit ar einą ją pakeisti nieko daugiau neardant?

Jau išsiaiškinta.


Paskutinį kartą redagavo Rullikaz 14 Bal 2017, 13:39. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 14 Bal 2017, 11:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Taigi, perrinkau dėžę ir įdėjau restauruotą konverterį. Po viso to, jaučiama didelė vibracija esant ~1500rpm, tiek stovint vietoje, tiek važiuojant.
Dėžę perrinkinėjau pats, bet uždėjo servisas, todėl negaliu garantuoti, jog viską surinko kaip priklauso, bet dabar reikia rast vibracijos priežastį.
Ar gali taip būti dėl nekokybiškai restauruoto (t.y. nekokybiškai subalansuoto) konverterio? Ar visgi ieškoti priežasties kitur?
1. Nuplėštos variklio/greičių dėžės pagalvės (bet tokiu atvėju, manau jausčiau vibraciją visada ir ant laisvų sūkių (dabar ant laisvų vibracijos nėra).
2. Nuplyšo alkuninio skyvas? (bet jis keistas prieš pora metu Corteco)
3. Servisas neprisukė visų 4 konverterio varžtų..?
4. Kas dar? :roll:

Labai laukiu komentarų.


StandartinėParašytas: 14 Bal 2017, 13:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4181
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Myciau, neatsimenu ir negaliu rast dabar kur skaičiau. Bet ten 1:1 tavo bėdą išsprendė dar kart ardydami dėžę. Neprisukti kažkurie lyg 3 varztai buvo. Nepamenu tiksliai.


StandartinėParašytas: 14 Bal 2017, 14:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Įtariu, jog pats konverteris neprisuktas, kaip priklauso, bet jis tvirtinasi viso ant 4 varžtų, tai su trimis laisvais, galima ir pamest greit :))
Na bet čia labai realus variantas. Būtent nuo konverterio tvirtinimo ir pradėsiu, kadangi šiems varžtams patikrinti, nebūtina nuimti dėžę.
Daugiau pačioje dėžėje nėra kam ten drebėt, ypač kai vibracija jaučiasi ir stovint vietoje (P arba N padėtyse). Tiksliau ten nėra varžtų pačioje dėžėje, išskyrus tepalo siurblį ir mechatroniką.


StandartinėParašytas: 14 Bal 2017, 14:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4181
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Parašyk. Bus įdomu.


StandartinėParašytas: 19 Bal 2017, 08:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Patikrintas priekinis alkūninio veleno skriemulys - pamėginta ir be dirželių ir išvis be skriemulio užvesti variklį - situacija nepakito.
Variklio pagalvės, atrodo, tvaringai (beje, jos buvo keisto jau prie manęs - OE).
Na daugiau jokių variantų nebelieka, kaip visgi blogai subalansuotas konverteris - rytoj mėginsime keisti į kitą (vėl restauruotą) konverterį. Tikiuosi, tuo pagaliau užsibaigs bėdos.. :)


StandartinėParašytas: 19 Bal 2017, 23:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Pablas rašė:
Perskaitytas 131 puslapis ir dar daug informacijos UK forumuose. Pas mane su deze (525D LCI) du keisti dalykai yra:
1. Uzkuriant masina susmugiuoja (kartais ne). Kalbinti meistrai sake, jog cia parkingo kablys. Sprendimas galimas - softo atnaujinimas. UK forume radau net kazkoki official BMW releas'a, kad LCI smugiuoja su senesniu softu, nes uzkuriant masina inicijuojamas parking brake patikrinimas. Padarius diagnostika radau tokia klaida EGS'e "Fault code 507B". Kiek radau informacijos, tai raso, jog gali buti del softo arba akiniu (adapterio) susidevejimo ir atsiradusio skirtingu slegiu mechatronike. Radau netgi ta BMW dokumenta (http://australiancar.reviews/_pdfs/BMW_ ... 240108.pdf), tik kad e60 ten su N serijos varikliu, pas mane M serija, nors deze kaip ir ta pati 6hp19.

2. Po lengvo remap'o atsirado kitas idomus dalykas. Vaziuojant 20-30 km/h greiciu ir esant apie 2 tukst. rpm padarius kick down atsiranda trumpas garsas lyg uzvaziuotum ant krastines autostrados juostos. Lyg kazkas prasisuka ar praslysta/prabuksuoja. Normaliai vaziuojant jokio apsuku plaukiojimo (pastoviu greiciu ar i kalna). Po chpo 145kw-182kw ir 490NM.

Tepalo lygis patikrintas (kaip priklauso), dapilta 0,5L. Overall greiciu deze begius jungineja idealiai, jokiu trankymusi ir t.t. Labai retai sustojus prie sviesoforo ir atleidus stabdi stukteli (lyg masinai butu uzmigus ir staiga mestu begi). Kartojasi labai retai ir tik esant saltai masinai.

Kadangi karteris parasoja, todel ruosiuosi keisti karteri ir susijusia periferija (akiniai, tarpines). Bet gal cia tie durniavimai isduoda apie artejancia dezes/pusles pabaiga ir bereikalo investuosiu pinigus , vietoj to, kad ieskot kitos dezes/konverterio :) Dauguma meistru/pazistamu sako vaziuok ir nesuk galvos, deze vaziuojant idealiai dirba, kai subirs - pasikeisi kita :D ir man atrodo, kad per daug forumo skaitau,paranojiku pasidariau.


Vaziuoji kol visikai uzlinks ieskaisi 6hp 26,28 dezes dedi ir vargo nematai.


StandartinėParašytas: 24 Bal 2017, 08:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
PusėKrokodilo rašė:
Parašyk. Bus įdomu.


Pakeistas konverteris į kitą (vėl restauruotą), ir vibracijos nebeliko :)
Nors visi meistrai gužčiojo pečiais, kai pasakydavau, jog yra vibracija ir stovint vietoje, t.y. nelabai norėjo patikėt, jog gali būt kaltas konverteris, tačiau taip ir buvo..


StandartinėParašytas: 24 Bal 2017, 10:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4181
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Žodžiu per vargus išsiaiškinai, kad konverteris irgi gali būti blogai restauruotas. Žinosim.


StandartinėParašytas: 24 Bal 2017, 16:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Ir matyt, problema ne konerterio balansavime buvo, o pačiame jo restauravime. Atvežus atgal tą vibruojantį konverterį, meistras patikrino frikcinio disko pasipriešinimą neesant apkrovai, ir dinamometras parodė dugiau, nei turėtų būti. Standartiškai turėtų būti ~12nm, o ten buvo ~20nm. Pasak vadovo, čia "stipresnis" konverteris, kuris pritaikytas didesniam variklio galingumui..nors man įtartinai atodo, gal tiesiog nenorėjo tiesiai šviesiai pasakyt, jog pasitaikė brokas.
Dėl vibracijos, mano nuomone, tai greičiausiai tame "stipresniame" konverteryje ir buvo problema - jis turėjo per didelį pasipriešinimą, kuris esant didesnėms apsukoms (~1500-2000rpm), tapdavo netolygus, to pasekoje jausdavosi vibracija..esant dar didesnėms apsukoms, diskas suspaudžiamas, ir nebelikdavo vibracijos..


StandartinėParašytas: 27 Bal 2017, 21:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.01.03
Pranešimai:
60
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 530 XD
MYCIUS rašė:
Matyt keičiant tepalą greičių dėžėj, liko nepakeista detalė nr.1: http://bmwfans.info/parts-catalog/E60N/ ... ing_parts/
Per ją tau ir leidžia tepalą.

Image

Visa procedūra:https://www.drive2.ru/l/3676899/

E61 XD kiek ziurejau sunkiau bus pakeist ta jungti, gal kas keitet XD vairiante? Deze manau butina reiks paleist zemyn.


StandartinėParašytas: 27 Bal 2017, 21:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.04
Amžius:
34
Pranešimai:
1165
Automobiliai:
Jaguar XF 5.0 Supercharged 420kW 700Nm
E70 xDrive35i LCI
Yamaha FZ6
Xdrive tai ten ši'kna su šitos tarpinės keitimu. Ilgai pamenu pasidulkint teko, kad ją pakeist.

_________________
over 500 HP makes baby Jesus cry


StandartinėParašytas: 30 Bal 2017, 14:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
MYCIUS rašė:
Taigi, perrinkau dėžę ir įdėjau restauruotą konverterį. Po viso to, jaučiama didelė vibracija esant ~1500rpm, tiek stovint vietoje, tiek važiuojant.
Dėžę perrinkinėjau pats, bet uždėjo servisas, todėl negaliu garantuoti, jog viską surinko kaip priklauso, bet dabar reikia rast vibracijos priežastį.
Ar gali taip būti dėl nekokybiškai restauruoto (t.y. nekokybiškai subalansuoto) konverterio? Ar visgi ieškoti priežasties kitur?
1. Nuplėštos variklio/greičių dėžės pagalvės (bet tokiu atvėju, manau jausčiau vibraciją visada ir ant laisvų sūkių (dabar ant laisvų vibracijos nėra).
2. Nuplyšo alkuninio skyvas? (bet jis keistas prieš pora metu Corteco)
3. Servisas neprisukė visų 4 konverterio varžtų..?
4. Kas dar? :roll:

Labai laukiu komentarų.

pasipasakok ka keitei dezej ir kokie rezultatai? Del ko tvarkei?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 144  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery