Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Kov 2024, 01:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 144  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Geg 2017, 11:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.12
Pranešimai:
78
Automobiliai:
BMW 525d 2001m Black Universal Ex
BMW 530xd 2006m Ex
Now BMW 535d 2006m
Nerijus123 rašė:

O kas čia per latviai užsiiminėjantis automatinių dėžių restauravimu su garantija?



Va pasiziurek, cia butent sitie Latviai uzsiimineja restauravimu: http://recro.eu/en/


StandartinėParašytas: 05 Geg 2017, 13:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Taip, su jais ir buvo kontaktuota.
Kai kuriais atvejais, jie turi dėžių atsirestauravę ir pasidėję į sandėlį, tada visa procedūra užtruktų tik dieną. Mano atveju, neturėjo, todėl sakė, jog remontas užtruktų apie savaitę, bet reikia iš anksto užsiregistruoti - eilė apie pora savaičių.


StandartinėParašytas: 05 Geg 2017, 13:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
siomka rašė:
kazkaip galvoju, kad butu geriau imti perrinkta mechatronika su garantija, Vokietijoj uz ~1000eur gali nupirkti, nes beveik visos bedos sitose dezese susije su mechatroniku, o tas tarpines ir ivores butum pasikeites ir but visiskai ledas ir kaina nedaug didesne gautusi
as kazkaip gavojau imti Sonnax rem kompl. bet dabar nzn ar verta, jei 130eur mokejai, tai cia pigiau, nei moketum ebay be siuntimo ir mokesciu :shock:


na taip, dabar jau įvertinant išlaidas ir rezultatą, būtų buvę geriau mechatronikas pilnai restauruotas.
sonax remont komplektas, kiek tekogirdėti nuomonių, neduoda naudos. na bet jau toli gražu neišsprendžia problemų, nes dažnu atveju, būna pramušta tarpinė, bei pavargę patys solenoidai. na į tą remont komplektą įeina akumuliatoriukai (su spyruoklėmis), juos pakeisti naudinga, o jie tikrai būna pavargę. Pavargsta po 100k km, ką jau kalbėt kokius suplotus išimti tenka po 300k km. Bet vėlgi tai tik dalis iš daugybės mechatroniko visumos, o visas veikimo sklandumas nuo visumos ir priklauso.
kalbant apie 6hp26 dėžės iš mechaninės pusės, silpna viena e sankabos "krepšys", jei ir sudega diskeliai, tai beveik visad e sankabos, todėl kad nepakankamas slįgis juos spausdžia. o slėgio trūkuma įtakoja, arba sudilę įvorės, arba skilusi tarpinė tarp dėžės ir mechatroniko, arba pačio mechatroniko problema.


StandartinėParašytas: 08 Geg 2017, 08:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.06.11
Amžius:
34
Pranešimai:
71
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E46 320d touring 2001
E61 525i 2004
Sveiki, nusipirkau E61 525i su automatine pavarų dėže, rida 225t.km tepalai pavarų dėžėje nebuvo liesti, ar dėl šventos ramybes geriau pasikeisti? Pavarų dėžė dirba normaliai.. Jei taip gal kas rekomenduos kur Klaipedoje tai gerai, kaip priklauso daro? Ačiū.


StandartinėParašytas: 08 Geg 2017, 09:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Čia sulauksi įvairių nuomonių. Bet aš keisčiau. Visgi, pasak, dėžės gamintojo, alyva keičiama. Keisti reikia kartu su gr.dėžės karteriu (filtru). Žinoma, tuo pačiu būtų gerai pasikeisti ir tarpines tarp mechatroniko ir gr.dėžės.

https://www.zf.com/corporate/en_de/aftermarket/technical_information/useful_tips/transmission/how_to_change_oil/oelwechselvorgang_1.html
Dar buvau radęs info, jog pirmas keitimas berods privalomas po 160k km, kiti kas 80k km..čia jau rašoma truputį kitaip, bet esmės nekeičia - alyvą reikia keisti.


StandartinėParašytas: 11 Geg 2017, 11:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.06.11
Amžius:
34
Pranešimai:
71
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E46 320d touring 2001
E61 525i 2004
Na aš linkstu prie keitimo bet kokiu atveju. Gal kas parekomenduotų Klaipėdoj ar palink kur nusimano žmonės ir normaliai pakeistų viską?


StandartinėParašytas: 21 Geg 2017, 18:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
MYCIUS rašė:
Dėl slėgio dėžėje, tai nebūtinai mechatronike problema. Kaip rašoma, išdilus įvorėms, krenta slėgis, ypač tepalo siurblio įvorei.
Tas Sonnax repair kit, tai tik smulkios detalės, kurios dalinai, t.y. nenaudojant spec.įrankių, pakeičia kamštelius kanalų galuose, bet norint frezuoti kanalus, reikalngi spec įrankiai, ir tada jau būtų galima sudėti štai tokius "oversized" vožtuvus: http://www.sonnax.com/parts/2674-oversi ... -valve-kit
Žinoma būtų geriausia pakeisti juos visus, ar bent jau esminius, kuriu ten bus kokie 3-4, bet kiekvienam reikalingas skirtingo diametro frezas, ir t.t., neveltui Lietuvoje, turbūt niekas jų neremontuoja. Latviai tai daro, bet už pilną mechatroniko kapitalinį susidaro nemaža suma, manau be 1000eur nieko nebus.
Dėl smūgio, prieš sustojant net nežinau, konkretaus atsakymo, turbūt viskas bendrai - tiek slėgio trūkumas, tiek pavargę solenoidai, tiek mechatroniko tarpinė, kuri laikui bėgant "pramušama", kalbu apie šia:
[Youtube]https://youtu.be/5gvMjSeXhk4[/Youtube]

Beje, tą sonnax remont komplektą pirkau "Daivantoje" Kaune, ne ką brangiau, nei pačiam siūstis iš JAV. O jie ir vietoje turi..

taigi del Sonnax rem komplekto, Daivantoj 172Eur ir reikia uzsakineti ir puse sumos avansu pravest pries
Is Amerikos siustis pigiau, tik dabar susimeciau, kurio tikslai komplekto reikia su 053 kaip cia ?
http://www.ebay.de/itm/Sonnax-ZF6053ZIP ... SwB-1Ywv~E


StandartinėParašytas: 10 Bir 2017, 17:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Kur perkat karteri ir tepalus, kokia kaina?


StandartinėParašytas: 15 Bir 2017, 21:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.10.20
Pranešimai:
51
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 525d M57N2 '08
E83 3.0d M57N2 '07
Pablas rašė:
Perskaitytas 131 puslapis ir dar daug informacijos UK forumuose. Pas mane su deze (525D LCI) du keisti dalykai yra:
1. Uzkuriant masina susmugiuoja (kartais ne). Kalbinti meistrai sake, jog cia parkingo kablys. Sprendimas galimas - softo atnaujinimas. UK forume radau net kazkoki official BMW releas'a, kad LCI smugiuoja su senesniu softu, nes uzkuriant masina inicijuojamas parking brake patikrinimas. Padarius diagnostika radau tokia klaida EGS'e "Fault code 507B". Kiek radau informacijos, tai raso, jog gali buti del softo arba akiniu (adapterio) susidevejimo ir atsiradusio skirtingu slegiu mechatronike. Radau netgi ta BMW dokumenta (http://australiancar.reviews/_pdfs/BMW_ ... 240108.pdf), tik kad e60 ten su N serijos varikliu, pas mane M serija, nors deze kaip ir ta pati 6hp19.

2. Po lengvo remap'o atsirado kitas idomus dalykas. Vaziuojant 20-30 km/h greiciu ir esant apie 2 tukst. rpm padarius kick down atsiranda trumpas garsas lyg uzvaziuotum ant krastines autostrados juostos. Lyg kazkas prasisuka ar praslysta/prabuksuoja. Normaliai vaziuojant jokio apsuku plaukiojimo (pastoviu greiciu ar i kalna). Po chpo 145kw-182kw ir 490NM.

Tepalo lygis patikrintas (kaip priklauso), dapilta 0,5L. Overall greiciu deze begius jungineja idealiai, jokiu trankymusi ir t.t. Labai retai sustojus prie sviesoforo ir atleidus stabdi stukteli (lyg masinai butu uzmigus ir staiga mestu begi). Kartojasi labai retai ir tik esant saltai masinai.

Kadangi karteris parasoja, todel ruosiuosi keisti karteri ir susijusia periferija (akiniai, tarpines). Bet gal cia tie durniavimai isduoda apie artejancia dezes/pusles pabaiga ir bereikalo investuosiu pinigus , vietoj to, kad ieskot kitos dezes/konverterio :) Dauguma meistru/pazistamu sako vaziuok ir nesuk galvos, deze vaziuojant idealiai dirba, kai subirs - pasikeisi kita :D ir man atrodo, kad per daug forumo skaitau,paranojiku pasidariau.


Pirma beda taip ir likusi. Del antrosios bedos (ačiū forumieciui mdsub uz diagnostika) kaip ir aiskiau pasidare. Pasirodo per daug sukimo momento ir sudurniuoja konverteris - praslysta.

Abu sprendimus galima butu spresti atskirai, arba tiesiog deti deze nuo 173kw :) turbut situo keliu kazkada reiks pasukt.


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2017, 10:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.28
Pranešimai:
66
Miestas:
Kretinga
Automobiliai:
Ex E60 525d '07 M-sport, Now E60 530d '06 M-sport
Sveiki.Turiu toki klausimeli. Ar tinka automatine griciu deze nuo 2.5d ideti i 3.0d. Abu bmw su start stopu, dezes kodai vienodi GA6HP-26Z. Ar pusles ju vienodos? 3.0d variklio kodas M57T2, o 2.5d variklis M57TU.


StandartinėParašytas: 24 Spa 2017, 19:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.01.14
Pranešimai:
38
Atsalo oras ir beda prasisejo su deze.
Kai buna saltas variklis vazuoji ir uzlaiko begi nepermusa(bet nevisada kaikada tiktai uzlaiko) pasilus viskas ok jungia graziai. Kas gali but.
3l 173kw 2009m


StandartinėParašytas: 24 Spa 2017, 20:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4181
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Nieks negali būt. Šalta dėžė taip dirba.


StandartinėParašytas: 25 Spa 2017, 01:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.10.25
Pranešimai:
2
Automobiliai:
bmw e60
Automobilio, apie kuri norite paklausti 530d
Pagaminimo metai:2004
Variklis:3.0
Degalai:dyzelis

Problema/klausimas: juntamas dezes smugiavimas, kartais didesnis, kartais mazesnis. Staigiau paspaudus gaza persijungiant begiui juntamas stiprus smugiavimas, sport rezime jis dar labiau sustipreja. Ramiai vaziuojant, kartais ilgiau pamasto pries perjungiant. Pavaroms zemejant juntamas smarkus prisdabdymas ( ypac is 3 i 2 ).
Buvo perrasytas dezes softas - nepadejo. Pakeisti tepalai, kartu su karteriu - ~100km jautesi pagerejimas, veliau viskas taip pat kaip buvo pries tai.


StandartinėParašytas: 25 Spa 2017, 01:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.10.25
Pranešimai:
2
Automobiliai:
bmw e60
Automobilio, apie kuri norite paklausti 530d
Pagaminimo metai:2004
Variklis:3.0
Degalai:dyzelis

Problema/klausimas: juntamas dezes smugiavimas, kartais didesnis, kartais mazesnis. Staigiau paspaudus gaza persijungiant begiui juntamas stiprus smugiavimas, sport rezime jis dar labiau sustipreja. Ramiai vaziuojant, kartais ilgiau pamasto pries perjungiant. Pavaroms zemejant juntamas smarkus prisdabdymas ( ypac is 3 i 2 ).
Buvo perrasytas dezes softas - nepadejo. Pakeisti tepalai, kartu su karteriu - ~100km jautesi pagerejimas, veliau viskas taip pat kaip buvo pries tai.


StandartinėParašytas: 25 Spa 2017, 06:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.01.14
Pranešimai:
38
Tai salta turi taip veikt. Mano pirmas automatas tai nzn uztai ir klausiu


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 144  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery