Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Kov 2024, 02:23

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Bal 2021, 19:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2019.08.31
Pranešimai:
8
Automobiliai:
E46 330i
E92 330i
E61 530D
Sveiki,

e61
3l dyzelis 170kw automatas

Pirmas dyzelis kuri turiu del to ir kyla tokie kogero durnai atrodantys klausimai :D

Taigi trumpai tariant problema yra, kad kartas nuo karto ismeta increased emmsions ir variklio lempute usidega, pastebejau kad ismetus variklio lempute vaziuojant stabiliai lygiam kelyje apie 90km/h sokineja apsukos ber kokius 200-300 pulsuoja.

Nuskaicius su ista meta sias klaidas:

DDE:Charge-air preassure actuator, activation
DDE:Air-mass flow sensor
DDE:Glow plug , cylinder 1, activation
DDE:Glow plug , cylinder 2, activation
DDE:Glow plug , cylinder 3, activation
DDE:Glow plug , cylinder 4, activation
DDE:Glow plug , cylinder 5, activation
DDE:Glow plug , cylinder 6, activation

bet vis skenuojant
DDE:Charge-air preassure actuator, activation
DDE:Air-mass flow sensor

sitie du kodai nebuna present jie buna tik stored ir vis atsiranda is naujo po kokio 30-120km priklausant nuo vaziavimo stiliaus kuo agresyviau vaziuojama tuo greiciau ismeta increased emmisions. Nuo ko pradet keisti oro srauta ar ieskoti kokiu vakumo problemu? Tarp kitko esu girdejas kad sitie modeliai labai lepus del gaunamos sroves ir kai akumas ant pabaigos buna pradeda mest tokias nesamones o pas mane jis ant garbes zodzio laikosi kartais net laikrodzius isreguliuoja kuriant (ir krauna labai stipriai netoli 15v itariu del to kad akumas lavonas, pirmadieni keiciamas bus akumas ir po pririsimo pamatuosiu bet itariu kad problema akume) bet ar tai gali kelt problema del oro srauto ir t.t?


StandartinėParašytas: 10 Geg 2022, 21:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.06.14
Pranešimai:
62
Automobiliai:
Ford Capri 2.3V6 '84
BMW E39 2.5D '03
BMW E61 2.5D '06
Nepamenu koks Egr ant sito variklio, bet man atrodo vakuuminis. Pabandyk atjungt ir užkišt vakuumo zarnelę nuo EGR. Jei pulsacijoa dings ir su trauka viskas OK, tuomet greičiausiai EGR valdymo vožtuvui chana.. Kažkur po įsiurbimo kolektorium jis stovi..


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery