Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 16:52

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Gru 2014, 16:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.12.25
Pranešimai:
11
Automobiliai:
e60
sveiki turiu bedele su e60 3,0d karstam varikliui dingsta tepalo slegis tepalus keiciau naujus filtras naujas spaudimo datcikas naujas gal kas buvot susiduria su sia problema


StandartinėParašytas: 25 Gru 2014, 16:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
reikia realiai matuoti su manometru kiek spaudzia variklis slegio praradimo metu. o po to daryti isvadas, mechaninis gedimas (siurblys, perleidimo voztuvas, indeklai, ......) ar elektroninis (indikacinis).

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 25 Gru 2014, 16:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.12.25
Pranešimai:
11
Automobiliai:
e60
matavau ant karsto spaudzia 0,4bar indeklai nauji visi


StandartinėParašytas: 25 Gru 2014, 17:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
algis151 rašė:
... indeklai nauji visi

nuo kada jie nauji ir kada prasidejo bedos su spaudimu? kodel iskarto nesakai kad matavai. cia nieko nepribursi, ziureti siurbli jei nauji indeklai tikrai ne filtre.

ps. cia su manometru matuota, ar su diagnostine iranga? tas 0,4 ant laisvu kiek suprantu. yra skirtumas uzgazuojant? kiek ant salto, kaip krenta spaudimas?

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 25 Gru 2014, 17:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.12.25
Pranešimai:
11
Automobiliai:
e60
pirkau su turbinos defektu ydejau nauja aisku keiciau tepalus filtrus pravaziavau koky 30km sustojus prie sankryzos sustartavau gerai taip is vietos pasigirdo karkimas grizau i garaza nulupau kartery indeklus islupau lengvai pavelti ,alkuninis svarus. Galvojau del turbinos pavaziavo be tepalo nupirkau naujus idejau vel naujus tepalus supyliau pralekiau koky 20km vel tas karkimas ir dega ant laisvu spaudimas bet ant salto viskas ok kas idomiausia.Ant salto spaudzia 4bar karstas0.4bar Dabar ussakiau siurbly tepalo ir trumpa ta grandine jam.Golvoju pasiteirausiu gal kas tureja tokiu bedu .Gal ten kokie kanalai buna ussikisa ar dar kokiu ciudu.


StandartinėParašytas: 25 Gru 2014, 17:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.12.25
Pranešimai:
11
Automobiliai:
e60
cia su mechaniniu matuota po filtru


StandartinėParašytas: 25 Gru 2014, 17:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
idomiai cia, kad toks kritimas butu. negali buti kad alkuninis po remonto? o indeklus jam neremontinius perki.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 25 Gru 2014, 17:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.12.25
Pranešimai:
11
Automobiliai:
e60
alkuninis originalus ir indeklus originalius pirkau nes alkuninis svarus buvo


StandartinėParašytas: 25 Gru 2014, 17:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
svarus tai gerai. alkunini matavai? tam originaliam alkuniniam jau N metu ir N motovalandu. ar jis irgi buvo keistas neperseniausiai kartu su indeklais?
cia kaip galimas variantas kad buvo remontuotas, is akies pagal svaruma toki dalyka nenustatysi.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 25 Gru 2014, 18:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.12.25
Pranešimai:
11
Automobiliai:
e60
ne nematavau pakeiciau ir tiek neisemus jo ten ir nelabai kaip ir pamatuosi bandysiu pirma dar siurbly o poto jau toliau


StandartinėParašytas: 25 Gru 2014, 18:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.12.25
Pranešimai:
11
Automobiliai:
e60
alkuninis nedarytas nes pirkau is pazystamo vokiecio ir jis pirmas savininkas


StandartinėParašytas: 25 Gru 2014, 21:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
53
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Tai kad remontas tavo toks idomus ;-)

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 25 Gru 2014, 23:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
keitei tepalo filtra, visus manzetukus sudejai?? del ju spaudimo nebuna....
Prikabintas failas:
filtras.jpg
filtras.jpg [ 17.27 KiB | Peržiūrėta 8383 kartus(ų) ]

Kas idomiausiai, rekomendavau draugui servisa tepalus pasikeisti, o jam papuole kazkoks "jaunas mechanikas"-neidejo tu manzetuku, nes tipo "nebuvo komplekte su tepalo filtru", gerai kad tepalo spaudimo lempa uzsidege prie sviesaforo tik isvaziavus ........


StandartinėParašytas: 27 Gru 2014, 01:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.12.25
Pranešimai:
176
Automobiliai:
E39 530d 2003 ex

E61 535d 2006
algis151 rašė:
pirkau su turbinos defektu ydejau nauja aisku keiciau tepalus filtrus pravaziavau koky 30km sustojus prie sankryzos sustartavau gerai taip is vietos pasigirdo karkimas grizau i garaza nulupau kartery indeklus islupau lengvai pavelti ,alkuninis svarus. Galvojau del turbinos pavaziavo be tepalo nupirkau naujus idejau vel naujus tepalus supyliau pralekiau koky 20km vel tas karkimas ir dega ant laisvu spaudimas bet ant salto viskas ok kas idomiausia.Ant salto spaudzia 4bar karstas0.4bar Dabar ussakiau siurbly tepalo ir trumpa ta grandine jam.Golvoju pasiteirausiu gal kas tureja tokiu bedu .Gal ten kokie kanalai buna ussikisa ar dar kokiu ciudu.



O turbinos defektas negalejo atsirasti del tepalo slegio trukumo, juk turbinai daugiausia itakos turi perzemas slegis. Kitas variantas gal po turbinos mirties, tai yra kai ji pradejo leisti tepala buvo nemazai pavaziuota, sakykim iki tol kol uzsidege tepalo spaudimo lempute, kai ji uzsidega varikliui jau buna padaryta nemaza zala. Tavo atveju indeklai svaistikliniai, o gal ir pagrindiniai irgi pavilkti kuriu tu nematei ? Uzsilus varikliui pasikeicia tepalo klampumas ir tepalui pasidarius skystesniam jis kazkur prateka, tada krenta tepalo spaudimas. O turbina deta restauruota ? Gal ji praleidzia tepala ? Beje turbina po tokiu tepalo slegio kritinejimu iki 0,4 bar., dirba sausa, tai jau slydimo guolius galejo perkaitinti...


StandartinėParašytas: 27 Gru 2014, 16:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.12.25
Pranešimai:
11
Automobiliai:
e60
indeklai visi buvo pakeisti


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery