Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Kov 2024, 11:16

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Rgs 2013, 09:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Man buvo identiškos problemos, kai nusipirkau auto:
1. Užsikišęs DPF filtras;
2. Nedapūtė turbina;
3. Sugedusi droselinė sklendė;
4. Prapūstos išmetimo kolektoriaus tarpinės, todėl išmetamos dujos ėjo į saloną.

Dėl pirmų trijų diagnostika rodė klaidas, kurios neišsitrynė.

Važiavime jokių tampymų auto nebuvo, tiesiog buvo jausmas, kad spaudžiant gazą lyg kažkas laikytų auto iš užpakalio ir neleistų greitėti, visiškai neinformatyvus ir nejautrus akceleratorius.

Tuomet sužinojau, kad visa ko priežastis yra užsikišęs DPF, nes tuomet dėl pasipriešinimo prapučia išmetimo kolektoriaus tarpines, nepakanka srauto turbai ir to pasekoje galiausiai užlūžta ir droselinė sklendė dėl šios gedimų grandinės "darnaus" darbo.

Tuomet išploviau DPF (250 Lt), pakeičiau droselinę sklendę (700 Lt), sutvarkiau kolektorių (800 Lt). Ir galiausiai sužinojau, kad dėl tokių "brangenybių" gali ir automatas "pareiti", kai nuolat spaudžiama per jėgą daugiau gazo, nei reikia, turbina vistiek neužpučia ir dėžė nuolat "mutinama".

Remontai vyko 2013-01. Šiandien vėl turiu užsikišusį DPF ir dėl to vėl prapūstas išmetimo kolektoriaus tarpines. Turbos ir droselinės sklendės klaidų dar kol kas nemeta. Pjausim filtrą lauk ir išprogramuosim, kol tai neatsitiko.


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2013, 14:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
490
Automobiliai:
E61 523i '05
Kad nesikimstu, su dyzeliu reikia kasdien bent nuo Kauno iki Vilniaus pralekti, o ne 5 km iki darbo vaziuoti. Maziems atstumams tinka benzinas arba dar geriau dviratis. :D


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2013, 14:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
VytasM rašė:
Kad nesikimstu, su dyzeliu reikia kasdien bent nuo Kauno iki Vilniaus pralekti, o ne 5 km iki darbo vaziuoti. Maziems atstumams tinka benzinas arba dar geriau dviratis. :D


Bajeristas... :)

Man taip ispuola i savaite karta is miesto islekti apie 20-30km ir to uztenka prasivalymui. O siaip po miesta maluosi i diena buna apie 100 virs km.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2013, 15:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.09.12
Pranešimai:
319
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 535d '2006.06
Niekada nemaciau kad VytasM parasytu ka nors i tema, manau drasiai galima istrinti VISUS jo postus nes visada yra labai gerai ka turi jis: benzinas su dujom! O visi kiti su dyzeliais lopai! Abejoju ar kam idomus tie vaikiski patarimai ir komentavimai. Turi benzina su dujom? Valio! Labai smagu kad tu masinos netaisai, daug sutaupai ir saugai gamta. Bet ar noriu tai zinot? - NE.


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2013, 16:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Simon rašė:
Man buvo identiškos problemos, kai nusipirkau auto:
1. Užsikišęs DPF filtras;
2. Nedapūtė turbina;
3. Sugedusi droselinė sklendė;
4. Prapūstos išmetimo kolektoriaus tarpinės, todėl išmetamos dujos ėjo į saloną.

Dėl pirmų trijų diagnostika rodė klaidas, kurios neišsitrynė.

Važiavime jokių tampymų auto nebuvo, tiesiog buvo jausmas, kad spaudžiant gazą lyg kažkas laikytų auto iš užpakalio ir neleistų greitėti, visiškai neinformatyvus ir nejautrus akceleratorius.

Tuomet sužinojau, kad visa ko priežastis yra užsikišęs DPF, nes tuomet dėl pasipriešinimo prapučia išmetimo kolektoriaus tarpines, nepakanka srauto turbai ir to pasekoje galiausiai užlūžta ir droselinė sklendė dėl šios gedimų grandinės "darnaus" darbo.

Tuomet išploviau DPF (250 Lt), pakeičiau droselinę sklendę (700 Lt), sutvarkiau kolektorių (800 Lt). Ir galiausiai sužinojau, kad dėl tokių "brangenybių" gali ir automatas "pareiti", kai nuolat spaudžiama per jėgą daugiau gazo, nei reikia, turbina vistiek neužpučia ir dėžė nuolat "mutinama".

Remontai vyko 2013-01. Šiandien vėl turiu užsikišusį DPF ir dėl to vėl prapūstas išmetimo kolektoriaus tarpines. Turbos ir droselinės sklendės klaidų dar kol kas nemeta. Pjausim filtrą lauk ir išprogramuosim, kol tai neatsitiko.


Kiek auto begus? Gal susipurte visos bedos vienu metu... nes nu droseline, kad del dpf... Ka ten kolektoriui tvarkei uz 800? Beje pirma, karta girdziu, kad del dpf kolektoriaus tarpine pramustu...

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2013, 16:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
490
Automobiliai:
E61 523i '05
Supermenas rašė:
Bet ar noriu tai zinot? - NE.


Kazin kodel nenori zinoti ? Gal todel, kad nespeji spresti pastoviu problemu su dyzeliu - bent taip atrodo paskaicius tavo postus. :( Tada tik uzuojauta, nes su benzinu tokios nesamones nesidaro...


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2013, 16:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
VytasM rašė:

Kazin kodel nenori zinoti ? Gal todel, kad nespeji spresti pastoviu problemu su dyzeliu - bent taip atrodo paskaicius tavo postus. :( Tada tik uzuojauta, nes su benzinu tokios nesamones nesidaro...

O kitokios nesamones? :) Kiekvienas variklis su savo nesamonem...

Tema siaip jau ne apie tai...

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2013, 18:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4181
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Du žmogučiai, kurių vienas vadelioja 3,0 arba 3,5 dyzelį, o kitas 2,3i ir dar uždujintą - niekada nesusikalbės, nes iš esmės ir nėra apie ką kalbėti. Lieka - hobis, oras, kultūra, seimas ir kitos opios Lt problemos.


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2013, 18:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
490
Automobiliai:
E61 523i '05
Kad kita karta atrodytum protingiau zinok, jog 523i turi ekonomiska 2.5 ltr 130 kW be jokiu turbinu varikli ir nuo tavo 3.0 ltr turbininio traktorinio silpnesnis tik 30 kW. :D
O pas naujausia BMW i8 is viso tik 1.5 ltr benzininis variklis. Tai su tokios masinos vairuotoju pagal tave neverta net apie ora kalbeti. =D>
http://auto.delfi.lt/autonaujienos/ispu ... d=62278193


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2013, 21:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
VytasM rašė:
Kad kita karta atrodytum protingiau zinok, jog 523i turi ekonomiska 2.5 ltr 130 kW be jokiu turbinu varikli ir nuo tavo 3.0 ltr turbininio traktorinio silpnesnis tik 30 kW. :D
O pas naujausia BMW i8 is viso tik 1.5 ltr benzininis variklis. Tai su tokios masinos vairuotoju pagal tave neverta net apie ora kalbeti. =D>
http://auto.delfi.lt/autonaujienos/ispu ... d=62278193

Tau zmogus graziai norejo paaiskint, o tu kaip benzino prisigeres vel savo... Niekas cia nieko negiria ir nepeikia, nustok kazka irodyneti ir neitema rasyneti.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2013, 22:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.02.06
Amžius:
36
Pranešimai:
163
Miestas:
Vilnius - Utena
Automobiliai:
BMW 525d e60
Skype:
asuspizdasus
ne i tema, bet bevei prie to pacio.
uzkurus masina, visos rodykles (apsuku, greicio, momentinio sanaudu) buna ant nulio, pavaziavus kazkiek kelio visos atsoka i vietas. per diagnostika visos veikia iskart, niekur nepakimba. kame saknys?...


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2013, 22:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Justas22 rašė:
ne i tema, bet bevei prie to pacio.
uzkurus masina, visos rodykles (apsuku, greicio, momentinio sanaudu) buna ant nulio, pavaziavus kazkiek kelio visos atsoka i vietas. per diagnostika visos veikia iskart, niekur nepakimba. kame saknys?...

Klaidas bloku ziurejai?

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2013, 10:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Darenasp rašė:
Kiek auto begus? Gal susipurte visos bedos vienu metu... nes nu droseline, kad del dpf... Ka ten kolektoriui tvarkei uz 800? Beje pirma, karta girdziu, kad del dpf kolektoriaus tarpine pramustu...


Auto tuomet buvo realiai bėgus 250 k km.

Dabar jau 274 k km. Tai per 24 k vėl pasireiškė beveik visi tie patys simptomai kolektoriaus ir DPF.
Kad nupirkau auto, kur supuolė visos bėdos, tai tiksliai.
Nes absoliučiai visos detalės automobilyje, išskyrus akumą, filtrus ir valytuvų šluoteles, buvo originalios iš gamyklos.

Paskui dėl to perrenkant visą savo xd važiuoklę, džiaugiausi mikliai lengvėjančia pinigine :)

Nepatingėjau 2013-01-03 sąskaitą susirast:

1. Dangtelio tarpinių komplektas 1 vnt. (be PVM) 161,16 Lt;
2. Išmetimo tarpinė 3 vnt. (be PVM) 86,79 Lt;
3. Tarpinė 1 vnt. (be PVM) 42,98 Lt;
4. Kolektoriaus šlifavimas (be PVM) 57,85 Lt;
5. Varinė purkštukų poveržlė 6 vnt. (be PVM) 25,20 Lt;
6. Kolektoriaus nuėmimas-uždėjimas (be PVM) 260,33 Lt.

Kaina be PVM 634,31 Lt. Su PVM 21% gavosi 767,52 Lt.

Dar prie to paties dariau kompiuterinę diagnostiką už 70 Lt, kur ir parodė visas mano išvardintas klaidas.
Tai tas apsilankymas servise ir kainavo virš 800 Lt.

Iš tavo post'o įtariu, kad permokėjau stiprokai. Kiek šiaip kainuoja panašūs kolektoriaus remonto darbai?
Nes vėl dust pradėjau mašinoj, reikės tvarkyti. Kolektorius špižinis, todėl nelabai tikėtina, kad trūkęs.


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2013, 11:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Simon rašė:

Auto tuomet buvo realiai bėgus 250 k km.

1. Dangtelio tarpinių komplektas 1 vnt. (be PVM) 161,16 Lt;
2. Išmetimo tarpinė 3 vnt. (be PVM) 86,79 Lt;
3. Tarpinė 1 vnt. (be PVM) 42,98 Lt;
4. Kolektoriaus šlifavimas (be PVM) 57,85 Lt;
5. Varinė purkštukų poveržlė 6 vnt. (be PVM) 25,20 Lt;
6. Kolektoriaus nuėmimas-uždėjimas (be PVM) 260,33 Lt.

Iš tavo post'o įtariu, kad permokėjau stiprokai. Kiek šiaip kainuoja panašūs kolektoriaus remonto darbai?
Nes vėl dust pradėjau mašinoj, reikės tvarkyti. Kolektorius špižinis, todėl nelabai tikėtina, kad trūkęs.

Darbai kaip ir ok, detales neaiskios, kam kolektoriui dangtelio tarpines arba poverzles? Ir siaip gal bloko problemos, o ne kolektoriaus t.y. ji slifuoti reikia, pradeges ar panasiai... Aplamai garantija tau dave?

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2013, 12:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Ne, garantijos negavau. Tačiau nemanau, kad jie tyčia ar netyčia nerastų bėdos kitur, vėl pas juos nuvažiavus net ir su garantija.
Kiek vėliau aš padariau išvadas ir pas tuos žmones automobilio nebevarau.
Pasitikiu draugu mechaniku ir originalių detalių parduotuve :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery