Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Bal 2024, 08:15

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 56 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Gru 2015, 10:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.05
Pranešimai:
113
Automobiliai:
F10
Pastebėjau tokį įdomų reiškinį. Ant P ir N viskas normaliai. Tačiau ant D ir R kai įjungiu atsiranda toks didesnis garsas, tarsi kažkas vibruotų ar pan. Kai pradedu važiuoti lyg ir dingsta, tačiau paskutiniu metu ir lėčiau važiuojant 20-30kmh ta vibracija, garsas atsiranda. Gal kam kažkas panašaus yra buvę?

Pinigų mėtyt meistriukam nesinori, kol ten suras arba greičiausiai visai neras (kaip dažniausiai būna)... Apart Antano dar nemačiau normalaus meistro.


StandartinėParašytas: 09 Gru 2015, 15:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
35
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
Siaip ziurint koks tas drebejimas, daugiau maziau visi siurksciau dirba ijungus d ar r del to kad variklis gauna apkrova, ypac ant 2,5 jauciasi tas dalykas, juk atsiranda tempimas. nors ir tachometre apsukos lieka tos pacios, taciau kuro kiekis yra padidinamas zenkliai. toki gedima nera lengva rast, gal pagalve kuri pavargus ir daugiau to drebejimo perduoda i kebula, gal purkstukas kuris, o gal deze per daug apkrauna varikli..


StandartinėParašytas: 09 Gru 2015, 20:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.05
Pranešimai:
113
Automobiliai:
F10
Kad ant d ir r siurksciau dirba tai zinau. Taciau anksciau to nebuvo, ir mastau ar verta pradet ieskot nes zinau kad sudetinga bus rasti.. Ma purkstukus dar patikrinti galima, o visa kita laimes dalykas jau..

Dabar vaziavau tai atkreipiau demesi tas garsas girdisi tik stovint ant r ar d, vaziuojant dingsta. Ir vel atsiranda tik sustojus.


StandartinėParašytas: 10 Gru 2015, 11:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
35
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
gal apsauga kokia, pas manne kai salta ir murkia, niekaip neatrandu :D


StandartinėParašytas: 22 Gru 2015, 17:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.05
Pranešimai:
113
Automobiliai:
F10
Savaitgali kilstelsiu ant kelto, uzmesim aki kas ten gali drebeti..:)

--

Sutvarkė, kardaninio veleno perdavimo mova suplyšus buvo :)


StandartinėParašytas: 14 Vas 2016, 21:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
37
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
Del variklio vibracijos salone nerandu kame beda gal kazka patarti galite kur ieskoti galu, nes erzina jau. Situacija tokia, kad esant laisvom apsukom ant P padeties jauciasi vibracija per vaira ir pedalus, ijungus D padeti vibracija padideja ir salone garsas padideje aisku gauna apkrovos. O ijungus R begi vibracija maziausia buna, bet ir yra. Vaziuojant nesijaucia vibracijos arba labai minimaliai kai buna zemesnes apsukos permetus begi.
1. Kas liecia purkstukus rodo didziausia 0,8 paklaida. Aisku geriausia butu ant stendo tiktrinti, bet variklis nesipurto atidarius kapota tolygiai dirba, ant variklio ranka padejus nera didele vibracija.
2. Priekyje viskas dirzai itempejai keista yra isskyrus skyva, bet jis geros bukles sake meistrai.
3. Pakeistos abi variklio pagalves corteco situacija nepasitaise gal net siek tiek pablogejo, nes anksciau maziau jausdavosi lygtais ant D padeties vibracija.
4. Dezes duslintuvo pagalves vietoje neatrodo suplysusios.
5. DPF nekaltas pries jo pasalinima tas pats buvo.

Kur galima dar bedu ieskoti? ka tikrinti gal patarti galite, nes nezinau kur galu ieskoti.

Nusipirkus masina buvo keista grandine kazkaip neisidemejau ar pries tai taip pat buvo.Gal jie ten kazka sumakaluoti galejo? Bet trauka gera, sanaudos geros, dumingumo nera. Automatine deze tvarkingai veikia smugiu nera, apsukos neplaukioja ant automato rankenos padejus ranka vibracija nesijaucia papildoma.


StandartinėParašytas: 20 Kov 2016, 10:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
37
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
gal kam pades kas turi panasiu problemu garsas i salona sklido per vairalazde, bet ne per guma vairalazdes kuri matosi variklio skyriuje o per ivore is salono puses. Patikrinimas toks buvo is variklio skyriaus skuduru prikisdamas izoliavau vairalazde ir garsas dingo viduje nors guma vietoje stovejo vairalazdes. Kol ieskojau bedos pakeiciau pagalves i naujas viena pagalve papuole brokuota del kurios atsirado papildoma vibracija teko vel per nauja sena istatyti.


StandartinėParašytas: 20 Kov 2016, 12:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
O as taip ir nesupratau pradzioj beda buvo vibracija o isprendei garso pasalinimu is variklio puses tai kokios bedos reikejio ieskos vibracijos ar garso?


StandartinėParašytas: 20 Kov 2016, 18:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
37
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
garsas buvo pagrindine beda nemalonu salone buvo, vibracija jautesi tokia kaip pas polo 2015m darbine su kuria vaziuoju trieju cilindru vos vos per vairia ir stabdziu pedala kuri man nekliuvo vazinejimui. Maniau garsas persiduoda per pagalves pasedusias, pakeitus jas i naujas corteco firmos atsirado vibracija gan didoka ypac ant D padeties. Viena pagalve pasitaike turbut brokuota pakeitus ja dingo vibracija. Vaziavau ne i viena servisa niekas galu nerasdavo kame beda kol pats neissiaiskinau. Vairalazdes beda buvo atmete, nes guma vietoje tvarkingai stovejo, o is salono puses ivore atkritus buvo per kuri eidavo garsas.


StandartinėParašytas: 30 Kov 2016, 15:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.06.25
Amžius:
35
Pranešimai:
79
Miestas:
Norge
Automobiliai:
M3 E46
BAGGED e60 523i
ex e46ci 318
ex E61 530D
Nikas:
Keshatrucker
hello,

523i 2005m. Sokineja apsukos po tepalu ir naujo 4 skyliu ismetimo keitimo. keiciau tepalus ir ismetima vienu metu ir dabar nezinau kas leme problema. pakeitus tepalus buvau uzkures paziuret tepalu lygi nes nera matuokles pas mane benze, tik kompe galima pazet tai lyg nesokinejo, dirbo graziai. tada isivariau i garaza nupjoviau originalu ismetima ir prisukau nauja quad ismetima. pasijungiau obd2 meta p1415 secondaty air injection system bank 1. tipo oro srauto matuokle. srote pasijungiau matuokle is donoro - tas pats. katik pasikeiciau lembda zondo isejima i bank1. bank1 tai v6 motoro kaire puse nuo 1-3 cilindrai. keiciau tiek apacios fiskes tiek virsui. Alsavimas isliko tas pats. Bet tas alsavimas toks kad tik uzkurus sutrukcioja apsukos tarp 0.6 iki 1.5 ir grizta i normalu lygi. tada dirba gerai kuri laika. karts nuo kart pasoka ir grizta. Trauka nedingus, viskas tvarkoj. Ryte buvo kad sutrukciojus ir uzgeso. KURO SANAUDOS PADIDEJA. turit minciu???


StandartinėParašytas: 02 Bal 2016, 09:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Simon rašė:

Sveikas, pas mane lygiai ta pati situacija. Kartais drebulį gaudo ir tolygiai važiuojant, kartais ne.
Gali būti automatas, xDrive razdatkė, pusašiai su granatom.

Pakeičiau škyvą, kardano kryžmę, sudėjau idealiai lygius ratus, naujas geras padangas ir t.t. ir pan.
Niekas nepasikeitė.
Pas mane razdatkė išdilusi, jaučiasi iš jos laisvumas, tai gali būti, kad dėl vibracijos bus ji kalta.
Laisvai gali būti ir automatas. Automatą tikrinsiu kitą mėnesį, jeigu ten viskas ok, tvarkysiu razdatkę.


Update:

Automatas ir razdatkė buvo nė prie ko. Krastoj vėliau nustatė, kad dėl pulsavimo ir vibracijos salone ant laisvų ir stovint kalta tokia apvali vakuuminė pompa, stovinti priekyje variklio, kuri leido tepalą ir nebesudarė nuolat vakuumo. Įdomu tai, kad labai sunku pastebėt iš jos einantį tepalą ir ilgai prieš tai galvojau, kad leidžia interkuleris. Pati vakuuminė pompa nauja Krastoj virš 300 Eur kainuoja.


StandartinėParašytas: 02 Bal 2016, 13:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Simon rašė:

Update:

Automatas ir razdatkė buvo nė prie ko. Krastoj vėliau nustatė, kad dėl pulsavimo ir vibracijos salone ant laisvų ir stovint kalta tokia apvali vakuuminė pompa, stovinti priekyje variklio, kuri leido tepalą ir nebesudarė nuolat vakuumo. Įdomu tai, kad labai sunku pastebėt iš jos einantį tepalą ir ilgai prieš tai galvojau, kad leidžia interkuleris. Pati vakuuminė pompa nauja Krastoj virš 300 Eur kainuoja.

Metus laiko sprendei problemą, o ji buvo visai kitur nei tikėtasi. Netikėtas posūkis gyvenime :mrgreen: Tik va klausimas pompa pro kur tepalą leidžia, gal tiesiog pakanka pakeisti tarpinę ar jau pačiai pompai kapėc?


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2016, 17:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.04.25
Pranešimai:
11
Automobiliai:
E61 530 2008 m.
Sveiki visi. Nerandu panasios temos del vibracijos. Zodziu pradejus vaziuoti ir gerai uzgrezus jauciasi vibracija. Normaliai vaziuojant viskas tvarkoje. Gal kas galetu paaiskinti ir padeti isspresti sia problema. Deze automatine dzoistikine. Pavaros junginejasi be smugiu. Dekui uz betkokia info.


StandartinėParašytas: 25 Rgs 2016, 13:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
xxlinasxx rašė:
Sveiki visi. Nerandu panasios temos del vibracijos. Zodziu pradejus vaziuoti ir gerai uzgrezus jauciasi vibracija. Normaliai vaziuojant viskas tvarkoje. Gal kas galetu paaiskinti ir padeti isspresti sia problema. Deze automatine dzoistikine. Pavaros junginejasi be smugiu. Dekui uz betkokia info.

Variklio pagalvs ziurek. Jei nepatyre meistrai teks jas išsimt ir apziureti išimtas ar jos nuplyše ar ne.


StandartinėParašytas: 05 Lap 2016, 20:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.11.05
Amžius:
31
Pranešimai:
1
Miestas:
Kaunas/froya
Automobiliai:
E36,E39,e60
Sveiki turiu bedele, 520d 110kw uzkurus salta po nakties apie 5-15 sec nestipriai pradeda drebeti variklis ir sokineja Apsuku rodykle.. kas galetu buti? Skaiciau cia jusu komentarus , dar problema turiu su vairo kalonele gal ne ji bet kartais sukiojant vaira traska nezymiai kazkas , bet del to tikrai neturetu buti, pagalves? Masina pirkau pries 9menesius nieko nekeites apart tepalu filtru, tikriausiai daug galimu variantu..


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 56 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery