Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 19:41

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 178 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Rgp 2015, 07:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.14
Pranešimai:
557
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[CENZŪRA] e devym
Vytautas88 rašė:
Siūlau pakeisti mapintojus ;)

Problems solved. Injectors.. ;)


StandartinėParašytas: 23 Rgp 2015, 07:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4181
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
BigMan rašė:
Problems solved. Injectors.. ;)

Several fuel injectors ? And what will you do, restore ?


StandartinėParašytas: 23 Rgp 2015, 07:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.14
Pranešimai:
557
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[CENZŪRA] e devym
PusėKrokodilo rašė:
Several fuel injectors ? And what will you do, restore ?

visi 4 nauji sudeti(bosh remafactured). Lietuvoi niekur piezo nerestauruoja tik bosh gamykloi. Palyginimui kreives seni purkstukai/dde neatnaujingas ir nauji purkstukai+dde atnaujintas softas. Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 23 Rgp 2015, 08:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4181
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Ai čia tie pjezo. Nu gražu :) atsižvelgiant į tai, kad 2.0 agregatas.


Paskutinį kartą redagavo PusėKrokodilo 23 Rgp 2015, 08:04. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 23 Rgp 2015, 08:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.14
Pranešimai:
557
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[CENZŪRA] e devym
PusėKrokodilo rašė:
Ai čia tie pjezo. Nu gražu :)

Laikinai padaryta apie 220ag kazkur bet dabar kitos problemos.. Buvo atsukta apie 240ag ir 450nm ant stendo viskas ok, gatvei ismete apie 3k rpm reduced power. Neuztenka kuro.. Bandysim sprest problemas, nes 450nm smagiai vaziavo :) Jaigu sita problema bus isspresta, desiu antra turbo.


StandartinėParašytas: 23 Rgp 2015, 08:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4181
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Čia užkrečiamas tas dalykas ... Intercoolerį didesnį ir t.t.t be galo


StandartinėParašytas: 23 Rgp 2015, 10:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
37
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
BigMan rašė:
Laikinai padaryta apie 220ag kazkur bet dabar kitos problemos.. Buvo atsukta apie 240ag ir 450nm ant stendo viskas ok, gatvei ismete apie 3k rpm reduced power. Neuztenka kuro.. Bandysim sprest problemas, nes 450nm smagiai vaziavo :) Jaigu sita problema bus isspresta, desiu antra turbo.



paprasciau ieskotis 330d ar 335d jei noro bus isspausti zymiai daugiau eis. Cia ikisi kruva pinigu i ta 2d motora noresi parduoti niekas jo nenores pribombinta, nes 2d dazniausia perka del ekonomiskumo.


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2015, 09:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.12
Amžius:
40
Pranešimai:
434
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E70 X5 N62 07'
ex BMW:
E39 530d M57 03'
E39 520i M52 97'
E30 318 M10 84'
_minde_ rašė:


paprasciau ieskotis 330d ar 335d jei noro bus isspausti zymiai daugiau eis. Cia ikisi kruva pinigu i ta 2d motora noresi parduoti niekas jo nenores pribombinta, nes 2d dazniausia perka del ekonomiskumo.


Tokie dalykai logikai nepasiduoda.
Tad jos ir nereikia ieškoti :D

_________________
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia.


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2015, 19:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.10.21
Amžius:
32
Pranešimai:
211
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530 '04
Skype:
bartax69
Nikas:
Bartukas
jau geriau ieskotis 3 arba 3,5 motoro. o kuro neuztenka, tai purkstukus turi keisti i pralaidesnius, turba gali meginti deti nuo 3 litrio 173 kw. pakeitus is elektroninio valdymo i vakumini, ic turetu uztekti originalo, nes marots toks pats stovi kaip pas 3 litri.... daug reikalu daug burimo o kaip vaziuos neaisku. geriau ieskotis 3,5 litro motoro ir nereikes nieko bombinti ir kisti pinigu :)


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2015, 19:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.04
Amžius:
34
Pranešimai:
1165
Automobiliai:
Jaguar XF 5.0 Supercharged 420kW 700Nm
E70 xDrive35i LCI
Yamaha FZ6
Koks čia tas 3.5 litro motoras? Dalini patarimus, bet nelabai nutuoki net kas per motoras ten stovi.

_________________
over 500 HP makes baby Jesus cry


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2015, 20:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.10.21
Amžius:
32
Pranešimai:
211
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530 '04
Skype:
bartax69
Nikas:
Bartukas
Vytautas88 rašė:
Koks čia tas 3.5 litro motoras? Dalini patarimus, bet nelabai nutuoki net kas per motoras ten stovi.

as parasiau kad geriau ieskokis 3 arba 3,5. o toliau seka patarimai ka galetum daryti is 2 litrio, bet ar verta?
gerai tu sakai nezinau kas yra 3,5 litro variklis. nesu tokio turejas ir nesuprantu kaip ten viska bombinti ar daryti :)


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2015, 23:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.04
Amžius:
34
Pranešimai:
1165
Automobiliai:
Jaguar XF 5.0 Supercharged 420kW 700Nm
E70 xDrive35i LCI
Yamaha FZ6
Ten 3jų litrų variklis. Žymėjimas tik toks

_________________
over 500 HP makes baby Jesus cry


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2015, 00:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.10.21
Amžius:
32
Pranešimai:
211
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530 '04
Skype:
bartax69
Nikas:
Bartukas
nu ir paaiskink kuo skiriasi 3 litrai nuo 3,5 litro ?


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2015, 04:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4181
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Vytai tu vėl seklioje vietoje brendi. Skiriasi dafigą kas. Nesvarbu, kad 3.0 ir 3.5 agregato, kaipo tokio kodas toks pat. Turbinos dvi, jų tvirtinimas kitoks, variklio blokas špižinis. Gilzės, dar ten daug kas skiriasi. Ir išvis 3.5 modelis yra viskas kitaip, visumą jei imti.. Stabdžiai jau vien. Kuro purkštukų pralaidumas. Be abejo - programa kita, visumos agregatų. Išmetimas ir t.t.
Taip, kad jei nori rimtai važiuojančios mašinos ir dar paskui bombinti, tai tik 535D. Jei žiūrėsim iš šitos gamos.


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2015, 06:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.04
Amžius:
34
Pranešimai:
1165
Automobiliai:
Jaguar XF 5.0 Supercharged 420kW 700Nm
E70 xDrive35i LCI
Yamaha FZ6
Koks dar 3.5? #-o
Skirtumų man gali nevardinti, aš juos žinau. O dėl bombinimo tai, ką su automatu pribombinsi?

_________________
over 500 HP makes baby Jesus cry


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 178 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery