Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Kov 2024, 07:44

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 178 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Rgp 2015, 09:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.14
Pranešimai:
557
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[CENZŪRA] e devym
bartukas rašė:
jau geriau ieskotis 3 arba 3,5 motoro. o kuro neuztenka, tai purkstukus turi keisti i pralaidesnius, turba gali meginti deti nuo 3 litrio 173 kw. pakeitus is elektroninio valdymo i vakumini, ic turetu uztekti originalo, nes marots toks pats stovi kaip pas 3 litri.... daug reikalu daug burimo o kaip vaziuos neaisku. geriau ieskotis 3,5 litro motoro ir nereikes nieko bombinti ir kisti pinigu :)

Seni, kokie purkstukai, jaigu HPFP neisnesa.. Purkstukai pakankamai pralaidus, nes vienodi eina tiek i 2.0d tiek i 3.0d. Del turbinos, koks tikslas det nuo 3.0d turbina ir vaziuot kaip su plugu? reikia smagios masinos, kad prie zemu apsuku vaziuotu, o ne laukt kol uzpus prie 2.5k..


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2015, 10:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4181
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Vytautas88 rašė:
Koks dar 3.5? #-o
Skirtumų man gali nevardinti, aš juos žinau. O dėl bombinimo tai, ką su automatu pribombinsi?


Važiuoja tie automatai kaip saldainis :mrgreen:


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2015, 10:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Kas ka turi tas ta ir bombina. O ar apsimoka ar ne tai reik is pat pradziu zinot ribas ir nusiteikti ar apsimoka ar ne. Kas skaiciuoja tokiu budu ta apsimokejima kad atseit kazkas po bombinimo kazko nepirks ar kad ten kazkas sulus ar kokia turba nusisuks tai isviso neturetu diskutuoti sia tema nes tokiu atveju vazinet su tvarkingu stok varijantu ir nesukt kiausiu. Del ribu tai reik zinot kad tokiam tarkim 2lD max 250ag, 220-230 (optimaliausiai varijantas) su kuriuo bus vazinejama kiekviena diena.


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2015, 12:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.14
Pranešimai:
557
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[CENZŪRA] e devym
Arunas B rašė:
Kas ka turi tas ta ir bombina. O ar apsimoka ar ne tai reik is pat pradziu zinot ribas ir nusiteikti ar apsimoka ar ne. Kas skaiciuoja tokiu budu ta apsimokejima kad atseit kazkas po bombinimo kazko nepirks ar kad ten kazkas sulus ar kokia turba nusisuks tai isviso neturetu diskutuoti sia tema nes tokiu atveju vazinet su tvarkingu stok varijantu ir nesukt kiausiu. Del ribu tai reik zinot kad tokiam tarkim 2lD max 250ag, 220-230 (optimaliausiai varijantas) su kuriuo bus vazinejama kiekviena diena.


Del pirmos dalies pritariu apie 'bombinima', o del antros nelabai.
Max 300ag, nes HPFP neisnesa daugiau, Uk ecotun'as dare projeka(123d), modifikavo HPFP kuri tipo tapo 40% nasesne ir atsuko 300ag. Kam idomu ir svedas yra pasidares panasu modeli ir kiek teko skaityti sekmingai 'droze' visa ta laika.. (http://www.garaget.org/mypage/?user=4027).

Mano nuomone standartinis n47 2.0d -apie 200-210ag normalu. 123d-280ag. Visi viduriai variklio yra vienodi tiek 2.0d tiek 2.3d. O darant rimta projekta manau gautus ispudingi skaiciai kaip 2.0d varikliui.


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2015, 13:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Kai sakiu max turejau omeny masina skirta kazdieniniam naudojimui, o ne oas kie ten islauzes dugnais buvo is to motoro. Ja kalbet apie 123d tai skiriasi tie viduriai ir arsibodo ta pati per ta pati. Ir jei sukt 123d tai jis lenkiasi iki 380ag.


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2015, 13:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.14
Pranešimai:
557
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[CENZŪRA] e devym
Arunas B rašė:
Kai sakiu max turejau omeny masina skirta kazdieniniam naudojimui, o ne oas kie ten islauzes dugnais buvo is to motoro. Ja kalbet apie 123d tai skiriasi tie viduriai ir arsibodo ta pati per ta pati. Ir jei sukt 123d tai jis lenkiasi iki 380ag.

Bet tikrai ne su standartine hpfp.. O siap kaip gali skirtis viduriai, jaigu detaliu kodai tie patys?


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2015, 20:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.10.21
Amžius:
32
Pranešimai:
211
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530 '04
Skype:
bartax69
Nikas:
Bartukas
visi norime kad smagiai vaziuotu ir trauka butu gera, bet tokiu atveju perki galingesniu varikliu, mano manymu tada akrenta galvos skausmai kaip : pinigu kisimas i motora ir visas bombinimo procesas ka daryti, ka deti, kaip viska susideti ir pas ka vaziuoti klausineti ir t.t.


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2015, 20:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.14
Pranešimai:
557
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[CENZŪRA] e devym
bartukas rašė:
visi norime kad smagiai vaziuotu ir trauka butu gera, bet tokiu atveju perki galingesniu varikliu, mano manymu tada akrenta galvos skausmai kaip : pinigu kisimas i motora ir visas bombinimo procesas ka daryti, ka deti, kaip viska susideti ir pas ka vaziuoti klausineti ir t.t.

Manau pats analogiskai darai, kartais ne?


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2015, 00:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.10.21
Amžius:
32
Pranešimai:
211
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530 '04
Skype:
bartax69
Nikas:
Bartukas
tu visiskai teisus darau :D, bet patariu geriau nelysti i tokius dalykus, daug kainuoja nervu, laiko ir pinigine paplonina. as dariau vien del to, nes dalys kurios pakeistos buvo uzlinkusios ir nebedirbo kaip turi dirbti, tai pagalvojau kodel nepatobulinus, bet islenda galai kad ta reikia tobulinti ir ta. paskui seks stabdziu keitimas vaziuokles tobulinimas ir t,t. o dabar ir varikli perinkineju, kita bloka keiciau ( ieskojau pusantros savaites kol radau) stumoklius kitus dejau, aisku ziedai keiciasi i naujus. grandiniu komplektai nauji, visos tarpines salnikai ir t.t.

dar norejau forumieciu paklausti kokia nuomone ar verta deti oil catch can? http://shop.automanas.lt/universalus-te ... uodas.html


StandartinėParašytas: 02 Bir 2016, 12:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.04.09
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E39 530D,
E61 530D.
Sveiki, turiu tokią bėdą, važiuojant užgęsta mašina, po kiek laiko (15sec) vėl užsikuria ir važiuoja be problemų, tokie užgesimai pasitaiko ne pastoviai, bet retkarčiais. Auto servise nustatė, kad trumpina purkštuko elektrinė dalis (purkštukai "piezo"), galbūt kas nors buvo susiduręs su tokia problema? kaip atrasti trumpinantį purkštuką? diagnostika rodo antra pogrupį (t.y. 4, 5 ir 6 purkštukus).

Auto:
BMW E61 530xd 2010m.


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2017, 14:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.13
Pranešimai:
1075
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 04'
Sveiki,

važinėjant trumpais atstumais (iki 20 km. per dieną) niekada jokių klaidų nebūna.
Tačiau pravažiavus 70-100 km. per dieną, užsidega CHECK ENGINE lemputė. Tiesa, borto kompiuteryje klaidos nerodo! Tik dega skydelyje.
Kitą dieną jau skydelyje nebedega. Nedega nors ir mėnesį, iki kitos ilgesnės kelionės. Kokios idėjos?

Benzinas.

P.S. jokie važiavimo veiksniai (trauka, apsukos t.t..) nepasikeičia.


StandartinėParašytas: 20 Vas 2018, 22:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.07
Amžius:
34
Pranešimai:
54
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
f10 m550d e90 330d lci m performance
Skype:
p0wner
Sveiki situacijia lygiai tokia pati kaip video https://www.youtube.com/watch?v=FOcdW_YcZ3Q

Automobilis bmw 535d 200kw ar seperatorius galėtu įtakoti šią problema ar kažkas rimčiau jau ? Ačiū už nuomones.


StandartinėParašytas: 21 Vas 2018, 19:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.05.13
Pranešimai:
269
Automobiliai:
E34 525 M51 94'
Labas. Situacija tokia kaip rodai bet musėt gal taip patikrink gal priežastis pas tavo mašiniuke. https://www.youtube.com/watch?v=JOwZRShg4Dg


StandartinėParašytas: 21 Vas 2018, 21:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.07
Amžius:
34
Pranešimai:
54
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
f10 m550d e90 330d lci m performance
Skype:
p0wner
aBroMaW-525td rašė:
Labas. Situacija tokia kaip rodai bet musėt gal taip patikrink gal priežastis pas tavo mašiniuke. https://www.youtube.com/watch?v=JOwZRShg4Dg


Ačiū už nuoroda, kiek suprantu reikėtu tikrinti vakumines šlangeles ir kompresija ? su rusu kalba prastokai... :)


StandartinėParašytas: 21 Vas 2018, 21:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.05.13
Pranešimai:
269
Automobiliai:
E34 525 M51 94'
Vakumines ir sklendes gal dar yra pas tave išklere [kleba].


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 178 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery