Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Bal 2024, 16:54

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 642 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 43  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Gru 2012, 11:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
apie pacia inpa ir susijuses su ja problemas yra atskira tema viewtopic.php?f=36&t=93983
ten ir nuorodu yra.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 09 Gru 2012, 12:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.07
Pranešimai:
491
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
E61 3.0 d
2004
O ačiū.


StandartinėParašytas: 09 Gru 2012, 12:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
13
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
blogis rašė:
bet profilaktikai tiks ir tas EGR bajeris.
tai tada uzglusinti reik ta EGR visiskai ?



Gal kas zino kokiem motoram galima glusint EGR, ir kas nuo to glusinimo pablogeja? pvz 535d galima glusinti?


StandartinėParašytas: 09 Gru 2012, 13:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.10.11
Pranešimai:
811
Automobiliai:
E60 530d 03'
Dainiusz rašė:


Gal kas zino kokiem motoram galima glusint EGR, ir kas nuo to glusinimo pablogeja? pvz 535d galima glusinti?

O kodel turetu but negalima? Juk tik ismetamos dujos necirkuliuos ir viskas. Juk pats EGR kai jis veikia, prie didesniu apkrovu uzsidaro (uzsiglusina)


StandartinėParašytas: 09 Gru 2012, 14:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Dainiusz rašė:

Gal kas zino kokiem motoram galima glusint EGR, ir kas nuo to glusinimo pablogeja? pvz 535d galima glusinti?


Glusint galima visiems. Ne taip paklausiai. Kuriems kali pats uzglusinti ir kurioms reikia programiskai isjungineti.
Po ~2003m masinoms reikia programiskai isjungti kad uzglusinus neuzsideginetu motoro lempa.


StandartinėParašytas: 15 Sau 2013, 16:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.09.12
Pranešimai:
319
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 535d '2006.06
Gal zinot kas per klaida? 4677 throttle actuator


StandartinėParašytas: 15 Sau 2013, 17:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.06
Amžius:
35
Pranešimai:
174
Automobiliai:
e60 530d '04 M-Tech
ex e60 530d '04
ex E46 325ci '02
cia kazkas su sklendem ismetimo man atrodo. cia bandyk ieskot trauka nedingo? http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=53&t=92899


StandartinėParašytas: 15 Sau 2013, 19:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.09.12
Pranešimai:
319
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 535d '2006.06
Trauka nedingo, bent nepajutau, dbr sniego privare nelabai kur isbandyt eina.. Siaip pries menesi krastoj tikrinau tai nebuvo sitos klaidos, siandien akuma pririsinejo tai paziurejo klaidas ir va sita 4677 throttle actuator ismete ir tepalo lygio davikli ;/


StandartinėParašytas: 15 Sau 2013, 22:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.06
Amžius:
35
Pranešimai:
174
Automobiliai:
e60 530d '04 M-Tech
ex e60 530d '04
ex E46 325ci '02
Supermenas rašė:
Trauka nedingo, bent nepajutau, dbr sniego privare nelabai kur isbandyt eina.. Siaip pries menesi krastoj tikrinau tai nebuvo sitos klaidos, siandien akuma pririsinejo tai paziurejo klaidas ir va sita 4677 throttle actuator ismete ir tepalo lygio davikli ;/

Geriau kartais netikrinti jei nemeta per ekrana tada rami galva buna :D


StandartinėParašytas: 16 Sau 2013, 02:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Supermenas rašė:
Gal zinot kas per klaida? 4677 throttle actuator


O tai tas ir yra "throttle actuator" kaip dar tau aiskiau pasakyti.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2013, 10:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.09.12
Pranešimai:
319
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 535d '2006.06
Droseline sklende, o ka ji daro? Gal nesidarineja jinai. Siaip jokiu pakitimu vaziavime nera, gal ja pravalyt reik ar kaip ja pratikrint?


StandartinėParašytas: 25 Sau 2013, 16:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.13
Pranešimai:
1075
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 04'
Skanuojant visas klaidas, rodo dvi DDE. Tai kaip suprantu yra variklio kompas, ir jeigu teisingai suprantu tai yra sios klaidos nuotraukoje. Gal kas nors pakomentuotu? Pirma kiek leidzia anglu zinios, tai tepalo lygio daviklis, o antra isvis apie ka cia...?

http://i48.tinypic.com/dvqz3k.png


StandartinėParašytas: 25 Sau 2013, 17:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Rases apie BSD ne karta.


StandartinėParašytas: 25 Sau 2013, 21:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.13
Pranešimai:
1075
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 04'
Arunas B rašė:
Rases apie BSD ne karta.

Ieskojau tikrai, bet butent tokio pat atvejo neradau ;) Jei nesunku gal trumpai galetum pakartot? :roll:


StandartinėParašytas: 26 Sau 2013, 00:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Deividas. rašė:
Ieskojau tikrai, bet butent tokio pat atvejo neradau ;) Jei nesunku gal trumpai galetum pakartot? :roll:



Bit-serial data interface (BSD)

The bit-serial data interface is a single-wire data bus with a data transfer rate of 1.2 kBd.

The following components are connected across the bit-serial data interface with the DME/DDE control unit:

Alternator
Intelligent battery sensor (depending on model series)
Combustion preheating control unit (on diesel engines but not DDE7)
Electric coolant pump (depending on variant)
Oil condition sensor (depending on variant)

Only DDE control unit: Each component connected across the BSD is connected to its own pin on the DDE control unit. However, these pins are interconnected in the control unit.
Function

The following data is interchanged between the DME/DDE and the connected components:

Function commands from the DME/DDE to the components
Identification data of the components to the DME/DDE
Operating values of the components and their functions to the DME/DDE
Fault messages of the components to the DME/DDE

Diagnosis

The DME/DDE monitors the communication across the bit-serial data interface to the connected components. This means that wire faults are also detected.

The connected components have their own diagnosis functionality and monitor the following:

The executed functions are monitored for faults (e.g. defective preheating circuit for the combustion preheating control unit)
Internal faults in the components

If a component detects a fault, it reports the fault across the bit-serial data interface to the DME/DDE. The DME/DDE then enters the fault in the fault code memory


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 642 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 43  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery