Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 14 Lap 2018, 17:18

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E30 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Spa 2015, 17:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.06.21
Pranešimai:
93
Automobiliai:
E30 320i
Tarpo reguliavimas reikalingas tam kad nebutu liaudiskai vadinamo "singing" (Dainavimo is ang.) to tokio kalenimo, CAK CAK CAK. Nes jei gerai terminus isdestau, tai: paskirstimo veleno indeklai dauzosi i karamyslu galvutes (tas dalis kurios lieciasi su indeklais) kas butent ir yra priezastis, jog tarpeliai nera teisingi. O nera teisingi todel, kad po "n" kiekio pravaziuotu kilometru jei jie nebuvo reguliojami, jie tiesiog atsilapaiduoja ir gaunasi, jog ne slysta, o dauzosi.

Dar toks pastebejimas, m20b20 motorai turejo labai silpnai lubrikuojama paskutini cilindra, nes pompa pakankamai nesugeba privarinet tepala i tas vietas kur 6 (arciau stiklo puses jis randasi) cilindras randasi. Todel mano varykliu specas sako, jog (ir tai aktuali procedura praktiskai visiems varykliams, o sitiems ypac) uzkurus varykli, reik jam duot padirbt vasaros metu bent minute, kad tepalas visur tolygiai pasiskirstytu, o tik tada jau pradet judet ir kelt apsukas. ziemos metu del tepalo temperaturos skirtumo, reiktu leist ant laisvu padirbt net pora minuciu ilgiau). Ir negazuot stipriai, kol varyklis nepasieks darbine temperatura.

Jei taip bus daroma kas kart, tai jusu varyklio tarnavimo laikas pailges kur kas ilgiau, bet aisku reik ir visa kita prieziura atlykinet reguliariai, o tai ir dazniau jei noryt palaikyti "TIP TOP" busena.


StandartinėParašytas: 19 Spa 2015, 18:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
36
Pranešimai:
1138
Miestas:
Kaunas
Skiedaliukai.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 19 Spa 2015, 18:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.06.21
Pranešimai:
93
Automobiliai:
E30 320i
bebr rašė:
Skiedaliukai.


Argumentai?

Nes is mano puses, zmogus ruosdavo siuos modelius butent su m20 varykliais ralio varzybom dar anksciau, kai masinos budavo dar naujos tais laikais, todel cia jau patirtis kalba o ne skiedaliukai kaip tamsta issireiske.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery