Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 11:25

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E30 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Bir 2005, 03:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.13
Amžius:
40
Pranešimai:
297
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E30 325i 24v Turbo 700AG
E46 330cd 2004 M-Technic
Skype:
laimisbmw
Manualuose raso kad tarpelis turi buti 0,25 mm. Mano variklis jau taip sakyciau truputi buvo toks tiksintis, susireguliavau siandien voztuvus kaip ir rekomenduoja 0,25 mm, garsas sumazejo bet vistiek ne tiek kiek noreciau, pas draugeli yra 525i m20 tai svariai dirba :(
Daugkas sako kad daryti 0,20 mm, bent jau is kokiu 3 zmoniu girdejau kad tiek sau daresi.
Net nzn, kazkaip mazokai atrodo, gal kas nors turit kokia nuomone situ klausimu ? Gal daryti koki 0,23 mm ? Bet jei vel nebus efekto tik sugaistas laikas.. Ar nerizikinga bandyti 0,20 ?
Velenelis geras nera ishestas, ekscentrikai irgi, tik pakeleju nezinau bukles nes neina paziuret, bet manau irgi turetu buti OK.
o gal priezastis yra visai kitur ?
Tepalas Castrol RS 10w60
Variklis senasis m20b25 be katalizo (didesnis susp. laipsnis) .. jei tai turi reiksmes.
Zinau kad M20 niekada neveiks taip tyliai kaip M50, bet vistiek eina padaryti kad graziau dirbtu.
Butu gerai gauti koki patarima ....


StandartinėParašytas: 21 Bir 2005, 07:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
43
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
o ką rašo TIS? nebandei žiūrėti? aš tai juo pasitikėčiau labiau nei manualu ;)

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 21 Bir 2005, 08:53 
  
 
 
Jei megsti varikli sukti iki redlaino tai geriau butu 2.5 arba 3.0 o vazineti ramiai ir su 2.0 nieko neatsitiks bet manau geriau butu daryti tokius kokie turi buti.


StandartinėParašytas: 21 Bir 2005, 10:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
na nz.. prisimenu pasmane buvo kazkas panashaus. bet nebuvo jokio skirtumo ar 2.5 ar 2.0 nu bent jau negirdejau

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 21 Bir 2005, 11:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.05.03
Amžius:
49
Pranešimai:
992
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 328 cabrio 96'
ex E46 330xd M53N 04'
ex E91 320d M47N2 05'
ex E34 525T M50 91'
ex E28 520 M20 87'
Skype:
genadijus74
zhininuose duodami du tarpeliai shlatam t.y. prie +20 ir karshtam varikliui... dabar neatsimenu...

_________________
Gena


StandartinėParašytas: 21 Bir 2005, 12:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.13
Amžius:
40
Pranešimai:
297
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E30 325i 24v Turbo 700AG
E46 330cd 2004 M-Technic
Skype:
laimisbmw
Manualuose duoda 0.25 shaltam ir 0.30 karstam, bet silto nelabai pataria reguliuot. Anyway, pasiskaiciau uzsienio forumus kam panasios problemos, raso kad purkstukai buna kad garsiai dirba, reikes pasiimti atsuktuva paklausyti is kur tas tiksejimas eina ar is voztuvu ar is purkstuku.


StandartinėParašytas: 21 Bir 2005, 16:26 
  
 
 
laimi daryk 0.25 shaltam ir 0.30 karstam
ir jokiu ten 0.20 ar pan isbandyta ir siulyciau reguliuoti tik ant salto


StandartinėParašytas: 21 Bir 2005, 17:08 
  
 
 
Nepamirsk kad tavo variklis ne naujas. http://www.E30.de/ tada Motorraum>Kipphebelwechsel M20 8 paveikslelis tau viska pasakys. kulokeli spaudziantis velenelis nera lygios formos (butu lygus netliktu savo paskirties). o ir tavo kulokelis nera lygaus pavircsiaus(nusidevejas kaip ir tas nuotraukoj). Ir pabanduk issivaizduoti kaip viskas vyksta su geru kulukeliu ir nusidevejusiu. suprasi tada kodel pamazinus tarpa (daugiau nei normose) dasivejea stumoklis voztuva.

Todel pas daugeli BMW ir skamba voztuvai.

pasikeistum kulukelius garantuoju pamirstum sita beda.


StandartinėParašytas: 22 Bir 2005, 01:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.13
Amžius:
40
Pranešimai:
297
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E30 325i 24v Turbo 700AG
E46 330cd 2004 M-Technic
Skype:
laimisbmw
Aha, kazkas man irgi sita minti buvo daves ... Nu bus matyt, gal kada reikes paziuret kokia koromuslu bukle. Bet ar gali taip but kad velenelis geras (na bent jau is akies, su mikrometru nematavau), o koromuslai sitaip stipriai nusideveje ?


StandartinėParašytas: 22 Bir 2005, 02:05 
  
 
 
Matai neaisku ar velenelis ten geras. Jis graziai apsidevi ir nelabai is akies pastebesi, o ant kulokelio tai matosi (gal sita medziaga tokia - greiciau devisi).


StandartinėParašytas: 25 Bir 2005, 17:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.27
Amžius:
41
Pranešimai:
351
Miestas:
Vilnius
:roll: dazniausiai nemalonu garsa isduoda ne pats velenelis o "pakelejai",kartais velenelis atrodo visai normos ribose o variklis ,kad ir po voztuvu reguliavimo vistiek " kauksi",o kalti buna pakelejai,o del voztuvu reguliavimo tai yra gan atsakingas darbas,neuztenka vien zinoti koki tarpa reikia daryti ;) o siaip reikia daryti 0.25 ir patariu tai daryti tik ant salto variklio (is praktikos patariu,norint psiekti reikiamo rezultato automobilis turi butu atsales is vakaro) :roll:


StandartinėParašytas: 30 Bir 2005, 18:51 
  
 
 
Ne pas tave viena caksi :) pas mane m20b25 su katalizu po reguliavimo caksejo irgi.
Vaksciojau as po turgu ir su pazystamu susitikau pardavineja viskius s.... masinom siaip persimetem kaip einas tas man ir pasiule kaip liaudis sako "medus" o istikruju ten tik priedas i tepalus. Kazkoki geresni uz 15 lt. pinigai nedideli pagaminta JAV dar pazystamo rekomendacija. uzpyliau ant krsto variklio kaip sake ir liepe ant tusciu negazuojant 10 min leist dirbt varikliui ir ka manot pradejo variklis ir lyg lygiau dirbti ir voztuvai zymiai svelniau dirba (svelniau caksi tikrai zymiai svelniau).
Po tokio prikolo sakau kai tik tepalus keisiu taip tokia ir banke ipilsiu.
Manau kad nuo to blogiau nebus. ir paciam smagiau kai variklis svelniau dirba.


StandartinėParašytas: 30 Bir 2005, 19:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.04
Pranešimai:
389
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36/8-MCoupe'99-(šventė)
E46-330d'01-(šeima)
E36-328i'96-(reikalai)
E30-325i'88-(žiedas)
jo cia pakelejai issimale. praktiskai neimanoma normalai sureguliuoti. kai reguliuoji jie gal vienaip atsistoja, o kai sukasi variklis kitaip ir tarpelis keiciasi. ir gi tas kalenimas toks nevienodas yra, plaukiojantis, kiek pamenu


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2015, 21:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.28
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E30, E28
šiandien pats susireguliavau vožtuvus savo E28 M20B20 :)
Nuo priekio žiūrint:
Buvo įsiurbimas-išmetimas
1cil. 0,30 - 0,10
2cil. 0,30 - 0,10
3cil. 0,35 - 0,15
4cil. 0,30 - 0,15
5cil. 0,35 - 0,15
6cil. 0,30 - 0,10

Dabar visi 0,25.
Klausimas kas pasikeis tyliau dirbs? Mažesnės kuro sanaudos? Truputi traukos atsiras? dabar dar nežinau ir šiaip klausiu, nes apardyta dar viskas.


StandartinėParašytas: 23 Rgp 2015, 22:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.12
Amžius:
51
Pranešimai:
166
Miestas:
Varėna.
Automobiliai:
E30 324 td touring
Na tai KOKS padaryto darbelio ĮVERTINIMAS..?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery