Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 15 Lap 2018, 20:42

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E30 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Geg 2015, 11:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.11
Amžius:
34
Pranešimai:
386
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 M40 91' E36 320 M50 94'
Mtech I ne vienas variantas buvo...

_________________
Back to E30


Paskutinį kartą redagavo REDline 19 Geg 2015, 13:15. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 19 Geg 2015, 12:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3664
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
m tech 1 buvo vienas variantas kaip ir velesnis m tech2, bet dar buvo ir paprastu plastikiniu slenksciu katrie nera m tech.


StandartinėParašytas: 19 Geg 2015, 13:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.11
Amžius:
34
Pranešimai:
386
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 M40 91' E36 320 M50 94'
vytas85 rašė:
m tech 1 buvo vienas variantas kaip ir velesnis m tech2, bet dar buvo ir paprastu plastikiniu slenksciu katrie nera m tech.

Nenoriu ginčytis, nes nesu įsitikinęs dėl Mtech variantų ir modifikacijų. Iš tiesų kalbu apie tokius:
http://www.classiceuroparts.com/product/bmw-e30-m-tech-i-side-skirts/

_________________
Back to E30


StandartinėParašytas: 19 Geg 2015, 16:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.02.02
Pranešimai:
829
Automobiliai:
'89 E34 M5 3.6
'04 E46/5 320td
Autoriui siūlau nelipint čia nepriklausančių Mtech1 slenksčių, o dėt Edition :)

Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 19 Geg 2015, 18:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3664
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
REDline rašė:
Nenoriu ginčytis, nes nesu įsitikinęs dėl Mtech variantų ir modifikacijų. Iš tiesų kalbu apie tokius:
http://www.classiceuroparts.com/product/bmw-e30-m-tech-i-side-skirts/

tie slenksciai labai reti nes jie ejo ant afrikos rinkai skirto 333i modelio :wink:


StandartinėParašytas: 19 Geg 2015, 21:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.05.09
Amžius:
30
Pranešimai:
17
Miestas:
Utena
Automobiliai:
E30 318 M50B25
MT1 ėjo dveji, slenksčiai lygus kaip autoriaus įdėtame linke, ir su ragais kur ragai siekdavo moldingus ir eidava palei arkas sparnų kaip sioje foto:
http://i63.fastpic.ru/big/2014/0614/92/ ... 170e92.jpg


StandartinėParašytas: 19 Geg 2015, 21:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.11
Amžius:
34
Pranešimai:
386
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 M40 91' E36 320 M50 94'
Ilgą laiką buvau atitrūkęs nuo BMW, tai jau labai nesmerkit dėl to I-o mtech sumaišymo. O ir googlas čia aiškumo neprideda. Net replikų pardavėjai į Mtech 1 bodykita tokius slenksčius siūlo, tai ir susibalamutinau... #-o
http://www.ebay.com/itm/BMW-E30-M-Tech-MTech-Technic-1-I-full-body-kit-bodykit-euro-conversion-/331525029398?hash=item4d306e7e16&vxp=mtr&autorefresh=true
O rimtai gal kas susidūrę su nuorodoj nurodytais "super rare" :D slenksčiais? Čia WTF noname ar vistik buvo galima juos užsisakyti kaip papildomą įrangą? Tuos kur turiu, gyvenimo tikrai matę, bet plastikas labai kokybiškas, išlikę dauguma originalių tvirtinimų (atitinka kodai pagal krasta). net vieta Mtech lipdukui yra... :roll:

_________________
Back to E30


StandartinėParašytas: 20 Geg 2015, 20:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.11.11
Pranešimai:
26
REDline rašė:
Ilgai svarsčiau ir diskutavau su kolegomis apie sąvoką "restauracija". Labai plati arena diskusijoms. Tarkime jei įdedu OEM priekinius priešrūkinius žibintus, kurių nebuvo - ar tai vis dar stock? Paprasta vairą pakeičia "mtech"... ir t.t.
Automobilį ruošiu sau laisvalaikio pasivažinėjimams šiltuoju metu laiku. Tas dalis kurias pakeičiau,- užkonservavau ir padėjau į saugią vietą. :)
Man asmeniškai visiškas stockas su nedažytais bamperiais/šoniniais veidrodėliais, iškelta važiuokle ir be apdailos elementų nekelia tokio moralinio pasitenkinimo kaip kad variantas kurį planuoju. Be to pasilieku galimybe lengvai sugrįžti prie "back to 100% stock" varianto.


Vat būtent.. :)
Kadangi vaikystėje domėjausi čekiškais Jawa motociklais ir rusų technika, tai man žodis restauracija asociojasi su pilnu stocku bent 95% :)
Bet pažiūrėjus šių laikų automobilių restauracijas, tai būna tik pilnai atrestauruotas kėbulas, o visa kita jau projektuojama.


StandartinėParašytas: 02 Bir 2015, 15:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.06.01
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E30 Baur
Manau kad priesrukiniai zibintai tai yra butinybe nes as savo Baur kabrioleta restauruoju tik kad pas mane jie eina originaliai, bet be masinai kazko truksta, o ir vaizdas pasikeicia stipriai. pirkau Helos OEM man jie kainavo netoli 100e.


StandartinėParašytas: 10 Bir 2015, 15:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.11
Amžius:
34
Pranešimai:
386
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 M40 91' E36 320 M50 94'
Auto pilnai "išrenktas" ir atiduotas suvirinimo, lyginimo, paruošimo/dažymo darbams. Per tą laiką tikiuosi "susirankioti" kelias likusias smulkmenas, išsivalyti pagr. kilimą, apsitraukti oda vairą ir pan.

_________________
Back to E30


StandartinėParašytas: 11 Bir 2015, 15:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.11.11
Pranešimai:
26
Įdėkit kokių nuotraukų kas ir kaip, nebeįdomu vien tik skaityti kas daroma, norisi ir vaizdo :)


StandartinėParašytas: 01 Lie 2015, 15:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.11
Amžius:
34
Pranešimai:
386
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 M40 91' E36 320 M50 94'
Kad kolkas nelabai yra ka rodyti... foto idesiu kai bus matyti daugiau progreso :)

_________________
Back to E30


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2015, 10:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.11
Amžius:
34
Pranešimai:
386
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 M40 91' E36 320 M50 94'
Darbai po truputi juda pirmyn. Pervirintas slenkstis, ivirinta nauja galine arka, sutvarkytas dugnas. Suvirintos vietos padengtos epoksidiniu glaistu, dabar laukia pabaigimas su spec hermetiku ir smala. Po ilgų paieškų nupirkti nauji edition OEM slenksčiai, AC shnitzher galinio buferio sijonas ir kitos smulkmenos. Jei moderatoriai nesupyks, nuotraukas talpinu specialiai siam projektui skirtame fb puslapyje: https://www.facebook.com/bmwe30restoration

_________________
Back to E30


StandartinėParašytas: 05 Spa 2015, 11:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.11
Amžius:
34
Pranešimai:
386
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 M40 91' E36 320 M50 94'
Kėbulo darbai juda toliau, pagamintos/įvirintos naujos galinio sparno/paneles detalės bei visa nauja galinė panelė. Keleivio pusė beveik baigta, toliau laukia vairuotojo pusės slenkstis, dugnas ir visi kiti korozojos židinukai, kurie išlys.

_________________
Back to E30


StandartinėParašytas: 13 Spa 2015, 13:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.11
Amžius:
34
Pranešimai:
386
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 M40 91' E36 320 M50 94'
Pereiname prie vairotojo puses. Slenksti teks keisti, nes per daug ispuves, tuo paciu kiek patobulinti liuko drenazo kanalus. Vidine galines paneles (sparno) puse taip pat pazeista korozijos, tad velgi teks lankstyti/virinti naujas detales. Na ir turiu klausimeli ka siulote daryti su aktyvintos anglies filtru ir visa ta "EKO" sistema, nes vamzdelis is alsuoklio iki to filtro praktiskai visas supuves. Ar keisti i nauja varini, ar apskritai ismesti visa ta sistema? (filtra, voztuveli ir t.t.)?

_________________
Back to E30


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery