Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 15 Lap 2018, 19:25

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E30 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Rgp 2013, 22:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
42
Pranešimai:
7971
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
tai kiek dapylei vandens? gal nereikia panikuoti. nuleisi viska, ipylsi kas priklauso ir bus gerai.
buteliuotas vanduo kazkur 4 kartus minkstesnis nei is krano, buvau drusku testa dares, 80ppm pries 20ppm.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2013, 00:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.06.21
Pranešimai:
93
Automobiliai:
E30 320i
Ausinimo beda visgi nebuvo pasalinta. O siandien pasikrapstes, radau pratekejimo beda, kuri buvo itin elementari :) Prakiurusi slanga viena buvo >.>


StandartinėParašytas: 28 Rgs 2013, 01:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.06.21
Pranešimai:
93
Automobiliai:
E30 320i
m20 varyklis. 320i. 1985 metu.

Kadangi cia tema susijusi su nesandarumais tai vat padekyte man isspresti toki ciuda.

Zodziu. Cia ilga istorija todel pasistengsiu issamiai ir aiskiai kas buvo ir kas yra ir gal padesyte rast kaip pataisyt.

Prasidejo viskas nuo to, kad termomova buvo parejus. Pasikeiciau termomova, veikia dabar temperaturai pakylus. Toliau

Sistemoje yra oro. Ikaitus (davyklis rodo ikaityma, nors paemimo kolektorius yra vesus, reiskias termomova veikia ir ausina gerai varykli.) vanduo viduj pradeda vyrti, o greiciau kaip suprantu, joje esantis oras sukelia spaudima ir kalatojasi gumos.

Siandien bandem nuorinti sistema. Taigi... ant zemu apsuku (500rpm) numovem alsuokli kuris eina nuo radiatoriaus i issipletimo bakeli. Niekas nesipila. Sudarem slegi papusdami i ji ir antifreezas pradejo teketi. Ok. Teka, talpoje lygis krenta. Oras iseina. Viskas kaip ir ok. Ilgai ta procesa darem perpildydami ispilama skysti ir ipildami i konteineriuka velgi ta pati. Oras siltas pucia pro peciuka, temperatura ties 83 celsiais. viskas ciki driki.

Tada nutarem pakelti apsukas laisvoje eigoje iki 700/800 (nes buvom nusuke zemiau, kai buvo vyrimo beda is anksciau) ir ka jus galvojat... vel saltas pucia, alsuokli nuleidi zemyn, pradeda teketi antifreezas. ikisi i issipletimo bakelio jam skirta anga, nustoja. Necirkuliuoja antifreezas...

Beje is anksciau kai vakuuma tikrinom slangutese visuose, viena slangute pakeitem

Sitoje nuotraukoje ta slangute kuria pakeitem, randasi po intaku po kaire puse, kur eina i varyklio galva. Juoda suverzta su metaliniu chamutu.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... M20B25.jpg

Uzdejom custom super made vandens zarna paprasciausia ir ja ikysom (uzuot uzverze, nes siauresne nei ta anga). Klausimas, uz ka jinai atsakinga? Nes ja nuemus, varyklio apsukos baisiai nukrenta, todel galvoju, kad tikrai turi kaska bendro su oro cirkuliacija, bet cia vienas is samprotavimu, ar jinai gali itakoti kaip nors ausinimo veikla?

Nes siuo metu esam siek tiek pasimete... Visos kitos slangos yra geros bukles ausinime.

parasykyte jei turyte kokiu ideju. Bet prasau nesudetingais terminais, nes su terminologija kokia mandra man dar sudetinga susigaudyt. (anglu forumuose juoda miskas, kai pradeda trumpiniais ir 3 raidziu komponentais sneketi :D )

ačiū


StandartinėParašytas: 28 Rgs 2013, 14:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.02.19
Pranešimai:
22
Automobiliai:
Now: E92 2.0D /// Ex: E39 2.8 /// E46 1,8 Touring /// E30 2,0 Touring
400 už mova? Įdomus sprendimas :)
prieš 5 metus buvo sugedus mova, ty: išbėgęs tepalas iš jos. Po 2h darbo mova iki dabar veikia puikiai, reikia išėmus mova su švirkštu dapilt spec. tepalo kelis gramus, dabar nepamenu tiksliai kiek.
PS. jei sušvirkši per daug mova pastoviai suksis :)


StandartinėParašytas: 30 Rgs 2013, 22:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.10
Pranešimai:
51
Automobiliai:
E30 330i
vandens pompa tikrink. Ir isvis kas cia per orinimo budas atjunginejant slangas? Nuorinimo taskas yra ant termostato dangtelio. Del visa ko pries keiciant vandens pompa pabandykit per ta dangtelio varzta nuorint.
Ir isvis sitam motorui laisvos apsukos nesiregulioja. Jeigu sukiojat oro srauto matuokles varzta, tai taip geriau nedaryt :).


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery