Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Bal 2024, 09:37

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 78 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Gru 2008, 19:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.12
Amžius:
47
Pranešimai:
558
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530d 2001-11
Toyota Sienna XLE Limited 2011
Arunas B rašė:
Idomiai cia tas specifikacija BMW tepalu pateikia pas mus UK knugelese raso 5W40 pas jus 5W30 bet neesme. tas dalykas kaip long life tepalai tai yra apsoliutus bull shit. Tepalus reik keist mazdauk kas 10 000 kilometru ir taskas. Pavyzdziu audinem yra isvis jei garai pamenu tepalai 30 000 myliu o fitra reik atseit kad anta keitima keist :shock:


Kad jau toks įsitikinęs tuo, ką sakai, tai paaiškink, kam tada prietaisų skydelyje tos žalios, geltona ir raudona tepalo lemputės bei tepalo tinkamumo apskaičiavimo algoritmai? Kalėdinės lemputės prietaisų skydelyje?


StandartinėParašytas: 10 Gru 2008, 00:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Nelabai suprantu ka bendro turi tos lemputes ir tai kad long life tepalai yra blogis? Jei tu tiki vsom tom lentelem ir tepalu gamintojo pasakom tai kesk tuos tepalus kas 30000. Bet kai pas mane atvaziuoja masina nuvaziavus tiek su tuo long life ir atsukus karterio kamsti ten toks varagas isbega kad atsiprasau. Dazniau keisdamas tepalus tikrai nieko nepabloginsi tik prailginsi variklio resursa.


StandartinėParašytas: 10 Gru 2008, 09:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.10
Amžius:
42
Pranešimai:
304
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX E28 2,0
EX E30 2,0
EX E28 2,3
EX E34 2,5
E38 740, 4.4
mindaugas14 rašė:
del tepalo su tavim sutinku,bet gal ten filtras istizes, arba tiek uzsiterses kad maziau praleidzia. matuojant tepalo spaudima filtras turi but geras arba naujas.o cia neaisku ar jis geras.na ziuresim ka temos autorius darys....

na, del filtro irgi, logiskai mastant, jei nepraleistu pro filtra tepalo spaudimas kristi tikrai neturetu, sakyciau gal net atvirksciai, kiltu, arba tesiog nekistu.

Seip, ta mninti as irgi palaikau, man asmeniskai longlifas brangokas, ir tai kad jis 30000 gali praeiti manes kazkaip nedziugina.
Pilu as normalia sintetika ir keiciu kas 15,000, ner cia ko dviracio isradinet.
O tos lemputes, nu gal ir geras dalykas, bet 100 procentu jom as nepasitykiu, tikiu kilometrazu, 15 stuku varyk keisti ir [CENZŪRA] kokios ten ir kiek lemuciu dega. Paskui kai dvizokas saibom pareis ka sakysi ? kad dege dar viena zalia lempute ? :lol:

_________________
тройка, пятёрка, ТУЗ !


StandartinėParašytas: 10 Gru 2008, 14:14 
  
 
 
Arunas B rašė:
Nelabai suprantu ka bendro turi tos lemputes ir tai kad long life tepalai yra blogis? Jei tu tiki vsom tom lentelem ir tepalu gamintojo pasakom tai kesk tuos tepalus kas 30000. Bet kai pas mane atvaziuoja masina nuvaziavus tiek su tuo long life ir atsukus karterio kamsti ten toks varagas isbega kad atsiprasau. Dazniau keisdamas tepalus tikrai nieko nepabloginsi tik prailginsi variklio resursa.

Jo, kur gi ne.. O turbut keisdamas tepala kas 1000km galesi su tuo varikliu vaziuoti 50metu.. Savalaikis tepalo keitimas nepailgina variklio resurso, o tiesiog jo nepriartina daug greiciau nei numatyta.
Nenori netikek tom specifikacijom, tavo reikalas. Bet bent jau nesnekek bele ko..

Krabassss rašė:
Paskui kai dvizokas saibom pareis ka sakysi ? kad dege dar viena zalia lempute ? :lol:

O ka, varikliai genda tik del tepalo kaltes? :wink:


StandartinėParašytas: 10 Gru 2008, 15:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.10
Amžius:
42
Pranešimai:
304
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX E28 2,0
EX E30 2,0
EX E28 2,3
EX E34 2,5
E38 740, 4.4
Nea, ne tik zinoma, bet jei laiku tepalo nekeisi tai bedos anksciau ar veliau atsiras paliubomu ;) ir ant lemutes paskui kaltes nenuversi :mrgreen:

_________________
тройка, пятёрка, ТУЗ !


StandartinėParašytas: 10 Gru 2008, 15:45 
  
 
 
Anksciau ar veliau bedos visviena atsiras, net jeigu keisi tepala laiku. Nieko nera amzino. Tiesiog keisdamas laiku tu tikiesi kad tos problemos atsiras veliau, o ne anksciau. Manau dauguma taip galvoja, tik tiek kad vieni vadovaujasi kilometrazu, kiti gamintojo rekomendacijom, dar kiti dievu ir panasiai. :)


StandartinėParašytas: 10 Gru 2008, 17:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.10
Amžius:
42
Pranešimai:
304
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX E28 2,0
EX E30 2,0
EX E28 2,3
EX E34 2,5
E38 740, 4.4
nu kolega nusiteikes kaiptais, prastai :)
nzn as del ko as tepalus keiciu, keiciu ir tiek, nesigylinu :)

_________________
тройка, пятёрка, ТУЗ !


StandartinėParašytas: 11 Gru 2008, 01:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.27
Pranešimai:
128
Automobiliai:
bmw E32 730i bmw E38 740i
kaip cia jau kazkas minejo tepalo spaudimo lempute mirksi tikrai ne del uzsikimsusio tepalo filtro.lengviausia ir pigiausia priezastis gali buti ta kad parejo tepalo spaudimo daviklis.blogiausia kad varikliui atejo paskutinioji-parejo indeklai,ziedai ir visos kitos nesamones.pasiimi paprasciausiai pasijungi prie kopmpo masina ir pasiziuri rtepalo spaudimo davikli,jai jis tvarkoj tada imi ir pamatuoji tepalo spaudima siurbli i rtada matai ar siurblys parejo,na ir t.t. o cia speliodamas ar filtras ar dar kas tikrai masinos nesutaisysi.labai maza tikimybe kad pakeitus tepalo filtra ir pati tepala kad kas nors tau pasitaisys,nes pacio tepalo klampumas neduos tau tokios itakos kad dintu spaudimas iki tiek kad kompas pradetu kelti isterikas.pasiziurek kiek masina prabegus ir gali apytiksliai speti kas gali buti,manau jai variklis naujas tai mazai sansu kad bus ziedai ar indeklai,na nebent be tepalo buvai pavaziaves.


StandartinėParašytas: 11 Gru 2008, 11:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
48
Pranešimai:
594
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
E39 530d 99' 135 kW(M57) Touring, Steptronic. Ex E30 320i 84' M20
Skype:
egidukasv
Kazbekas rašė:
Kokia prasmė klausinėt, jei jau tepalas užsakytas?
Aš tokį tepalą savo BMW naudoju.


As ne prasmes noriu isgirsti o paprasciausiai jusu nuomone ar kokius komentarus, patarimus :)

_________________
Nesilaikant darbo saugos taisyklių žmonės netik žūva, bet ir gimsta !!!


StandartinėParašytas: 11 Gru 2008, 12:14 
  
 
 
lisas rašė:
kaip cia jau kazkas minejo tepalo spaudimo lempute mirksi tikrai ne del uzsikimsusio tepalo filtro.lengviausia ir pigiausia priezastis gali buti ta kad parejo tepalo spaudimo daviklis.blogiausia kad varikliui atejo paskutinioji-parejo indeklai,ziedai ir visos kitos nesamones.pasiimi paprasciausiai pasijungi prie kopmpo masina ir pasiziuri rtepalo spaudimo davikli,jai jis tvarkoj tada imi ir pamatuoji tepalo spaudima siurbli i rtada matai ar siurblys parejo,na ir t.t. o cia speliodamas ar filtras ar dar kas tikrai masinos nesutaisysi.labai maza tikimybe kad pakeitus tepalo filtra ir pati tepala kad kas nors tau pasitaisys,nes pacio tepalo klampumas neduos tau tokios itakos kad dintu spaudimas iki tiek kad kompas pradetu kelti isterikas.pasiziurek kiek masina prabegus ir gali apytiksliai speti kas gali buti,manau jai variklis naujas tai mazai sansu kad bus ziedai ar indeklai,na nebent be tepalo buvai pavaziaves.


Beje, pas mane jeigu dugnais pradedi vaziuoti, tai tepalo spaudimo lempute pradeda mirksciuoti. Bet tik daugiau paspaudus gaza, nes jeigu ramiai vaziuoji tai nemirkcioja. Man vokietis, is kurio pirkau, sake, nekreipk demesio i tai.. Man kazkaip pasirode itartina. Nuveziau pas savo meistra, patikrino siurbli - viskas ciki, pajungem monometra - viskas ciki, slegis nesokineja, begejantis tolygiai kyla. Tiesa, pries tai galvojau kad daviklis blogas. Nupirkau davikli, pakeitem del sventos ramybes. Buvom ir kompa junge, bet nerode klaidu. Tada paziurejom skydelio klaidas, o gi pasirodo kad kazkaip ten buvo neteisingi slegio spaudimo veikimo reziai ar kazkaip panasiai... Tai nutarem kad cia skydelio problema. Reikes kada prie progos kito E38 uzdeti skydeli ir paziureti. Tai va, nebutinai del tepalo slegio gali mirkcioti ta lempute :roll:


StandartinėParašytas: 13 Gru 2008, 23:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.01.14
Amžius:
39
Pranešimai:
226
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61
Pas mane buvo ta pati problema,tai uzteko davikli pakeist.Su tom zaliom lemputem,po pakeitimo 15000km pravaziodavau tai tik dvi uzgesdavo zalios,tai matit griba jos pjauna.O tepala keiciant reikia atsizvelkt ir i tai koki standarta rekomendoja auto gamintojas,neuztenka to kad 5W30 ar 10W40,reikia dar atsizvelkt i sertifikato nr pvz: aro502.00 vw506.01. Nes ten su tam tikram varikliui parinktais priedais,pagal tai visada sau keiciu tapala.


StandartinėParašytas: 14 Gru 2008, 11:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.12
Amžius:
47
Pranešimai:
558
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530d 2001-11
Toyota Sienna XLE Limited 2011
Šiaip tai mane stebina kai kurių forumiečių požiūris į elektroniką. Kai perkat BMW, visi giriatės, kiek joje elektronikos, daviklių ir panašiai, o kai realiai jais reikia naudotis, nebetikit jais ir kniaukiat apie grybų pjovimą.


StandartinėParašytas: 14 Gru 2008, 14:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.30
Amžius:
40
Pranešimai:
407
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX E34 525
EX E38 740
EX E39 525d
EX Suzuki SVS650
EX E60 530d
Yamaha FZ6 S2 + Yamaha WR400
as ka tik ir tokia beda apturejau, nebuvo tepalinio slegio. Nuemus karteri paaiskejo kad tai buvo kalta tepaline pompa, kuri buvo atsisukus, kabejo ant dvieju varztu, o kiti gulejo sau karteryje, susukus viska atgal visos bedos dingo. Net nuotaika atsirado tai suzinojus =D>
p.s. meistras sake kad 90proc visalaik buna kad atsisuka ta tepaline pompa, ir manuoju atveju tai pasitvirtino


StandartinėParašytas: 16 Gru 2008, 16:10 
  
 
 
tai ar pavyko susitvarkyti auto? Juokas juokais mane ta pati beda istiko, bet buvo truputi kitaip. Ji atsirado tik tada kai pasikeiciau tepalus, pradzioje supyle pusiau sintetinius tai tik atsalus varikliui iskart "stop engine" lempute, na pakeite i sintetinius ir dabar tik menesiui praejus atsirado ta pati beda :shock: Rytais kol salta uzsidega tepalo lempute 2 - 3 sekundes uzgesta, kai pasyla viskas jokiu lempuciu nei kamstyje nei kur kitur, nu bet snd ant sankryzos mirkset pradejo i vsio, gesinu varikli, palaukiu 10 min, ir vel viskas ok, NEPAGAUNU KAMPO :evil:
nemanau kad varikli beda, nes variklis dirba svariai, nei dumelio, nei klaksejimo nieko, trauka gera, tepalu norma kaip visada. Gal kas zinot kur ten tas daviklis stovi bandyciau pats pasieskoti, nes kaune rimto serviso nezinau, nes cia pas mus visi kieti, o kai remontuoti pabandom, tai atsakymas kai nepavyksta "na taisem" :twisted:


StandartinėParašytas: 16 Gru 2008, 20:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
buna kad tepalo siurblio varstai atsisuka simptomai lygiai toki patys ant laisvu lempute uzsidegineja.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 78 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery