Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 06 Gru 2019, 03:11

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Lie 2017, 19:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.19
Amžius:
36
Pranešimai:
354
Miestas:
Anyksciai
Automobiliai:
ex E34 525 tds
E38 740i M62 '97
Sveiki. Nutiko taip, kad termostatas atidirbo savo. Pasiknisus po Google platybes atradau štai tokį dalyką http://abbes-performance.com/bmw-land-r ... ature.html . Pasiskaitinejus plačiau, vien teigiami atsiliepimai...Ką manot jūs apie šį moda?


StandartinėParašytas: 29 Lie 2017, 01:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
35
Pranešimai:
3108
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
As - uz temperaturos zeminima. Savo nupirktam 4.6is varikliu veliau desiu termostata nuo 4.0d. Jisai 88 laipsniu ir jungiasi plugnplay. Dar yra variantas uzdet nuo E31 840 hot climate edition, ten 85 laipsniai ir kiek pamenu ten reikia perdet tik pacius vidurius is vieno korpuso i kita ar kazkas panasiai. O kad apgaut smegenis del termostato elektrines dalies, reikai nusipirkt stai sita rezistoriu Krastoj (13 90 1 734 469) ir ikist i termostato fiske. Neturetu but klaidos. Rusiskame interneto segmente tokiu modu maciau kruva. Aisku cia kalba eina apie M62TU. Tai galbut tau uzteks nusipirkt arba kazkoki tai modifikuota varianta kaip tavo nuorodoj arba rast koki kita sprendima kaip pvz E31..
Asmeniskai manau, kad temperatura pakele tiktai del ekologijos ir kuro ekonomijos, o sitas padidejimas daugiau kencia variklio detalem, alyvai ir t.t. Vienas zmogus rase, kad bmw inzinieriai viska ivertino ir temperaturos zeminimas itakuos cilindrinru-stumoklinej grupej ir bus didesnis trinimas-nusidevejimas. Viena vakara atidariau TIS ir palyginau M60, M62, M62TU varikliniu daliu tarpinius reiksmes/reikalavimus. Viskas visur ts pats. Skiriasi tiktai S62 biskeli. Aisku masinos vazineja su karstais termostatais ir po puse milionus ir viskas gerai, bet as kazkaip geriau jauciuosi kai zinau, kad pas mane temperatura 90-93 laipsniu diapazone o ne 110-115 :) Taigi as uz zeminima! :)


StandartinėParašytas: 31 Lie 2017, 13:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.19
Amžius:
36
Pranešimai:
354
Miestas:
Anyksciai
Automobiliai:
ex E34 525 tds
E38 740i M62 '97
Nu aš kiek skaitinejau, tai atjungus pačia fyske nuo termostato nieko ten burt daugiau nereikia, jokios klaidos nelenda. Ir šiaip toks pastebėjimas, kad dabar su isoperuotu termostatu( visą laiką šyla didžiuoju ratu), variklis esant darbinei 92 temperatūrai, vietoj ankstesnes 110, daug maloniau dirba, kažkaip lyg gyvesnis jaučiasi..Ant rudeniu reikės užsisakyti visą šitą komplekteli, manyčiau nekazinkiek brangiau bus nei pirktis termostata ir pas tekintoja tekint perėjimą...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery