Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Kov 2024, 00:10

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 24 Kov 2016, 09:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Sveiki.Nzn tai problrma ar ne,bet ausinimo slangos kietos,ypac ta virsutine:) Kaip teko girdeti pas v8 aukstesne darbine temperatura,ir pas visus m62 slangos yra pakankamai kietod:) Maniskes kai pavazineji ir isyla,tai buna tokio kietumo lyg stipriai pripustas dviracio ratas.Atvesus varikliui vel tampa minkstos ir slegis dingsta.Vazineju taip jau pus2 metu,pecius sildo kaip reikia,niekada nei vadara per karscius,nei vaikant nekaista..nera antifrizo tepaluose,ir jokiu dumu is duslintuvo,dabar kai lauke ne vasara tau pakondensuoja labiau,ypac dujom:) Taigi noreciau suzinoti kaip ten yra is tikruju ir kokios jos turi buti,faktas kad kiek kietesnes,bet ar iki tokio lygmens kaip pas mane,labai sunkiai susispaudzia:) Ir kaip kamsti patikrinti,ar jis atlieka savo funkcija?:) Ir beje,kol termostatas neatsidaro,karsta buna tik ta virsutine slanga einanti i radiatoriu? Pas mane kol neatsidaro,ta slanga karsta,ir toj pusej radiatorius siltokas,o kitoi pusej saltas,tai turi but?


StandartinėParašytas: 29 Kov 2016, 14:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.06
Pranešimai:
1098
Automobiliai:
E36. daug
E93
tai jei viskas gerai kokio velnio tu ta kapota isvis darineji :lol: korka laiko 2 barus , tai tu nenorek kad slanga butu kaip septyniasdesimtmecio organas :)

_________________
Rap is cool.


StandartinėParašytas: 30 Kov 2016, 10:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Na seip kartais atsidarau paziuret kaip kas,tai kaip is forumu matau neman vienam kilo susirupinimai del v8 ausinimo,nes slangos pas visus kietos,tai ir baisu:D na jei gerai ir turi buti pakankamai kietos tai gerai:)


StandartinėParašytas: 30 Kov 2016, 12:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.06
Pranešimai:
1098
Automobiliai:
E36. daug
E93
bmwFans rašė:
Na seip kartais atsidarau paziuret kaip kas,tai kaip is forumu matau neman vienam kilo susirupinimai del v8 ausinimo,nes slangos pas visus kietos,tai ir baisu:D na jei gerai ir turi buti pakankamai kietos tai gerai:)

kada sistema sudinai padaryta tai nieko kito ir nereikia tiketis :)

_________________
Rap is cool.


StandartinėParašytas: 30 Kov 2016, 12:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Na iki siu laiku v8 turi problemu su ausinimu,kiek teko dometis,silpniausia v8 vieta:D Ai prie to paties,kaip patikrint kamsti ar jis funkciuonoja,isleidzia slegi?:) Kaip teko kazkada skaitineti tai zmonems(ne apie v8 ten buvo) budavo kad neisleidzia jis slegio:) Pas 6inline pvz 2.5 tai kamsciai berots 1.4baro stovi,bet jei toki i v8 uzdesi,tai manau galetu uzvirti antifrizas,nes čia 108 laipsnius,o buna ir daugiau sieka,tai slegio deka neverda,o su 1.4 baro gal jau butu msza ir virtu..vat idomu pasidare:)


StandartinėParašytas: 30 Kov 2016, 12:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Tiesa kas butent tuose v8 sudinai padaryta tai taip ir tiksliai neteko susirasti info,bet slangos kietos del didelio slegio,o didelis slegis nes darbine vos ne 110,tai gal ilgaamziskumui tai ir turi itakos..didelis slegis padidina tikimybe visokiu antifrizo varvejimu bei slangu trukimu..čia mano pamastymai:) Isvada-priezastis visa to,kad padaryta darbine auksta,o kad tokia laikyt,reik tam tikru salygu(slegiai ir t.t..) ifomu kaip kituose auto,pvz audi v8 ar japonu bei mersu kokiu ir t.t.. darbines salygos kokios,temperaturos ir t.t.. nes bmw kazkodel padare auksta;/


StandartinėParašytas: 30 Kov 2016, 13:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Padare auksta darbine temperatura, del ekologiniu ir ekonominiu priezasciu. Prie didesnes temperaturos geriau sudega kuras - maziau tersalu i aplinka ir t.t.
m62 variklyje stovi el.reguliuojamas termostatas, del to stovint arba vaziuojant ramiai, jis variklyje palaiko auksta temperatura - 105-108C, bet spaudziant akseleratoriu iki dugno temperatura mazinama (pagal galimybes, temperatura krenta iki 85C) - tam, kad padidinti variklio galia ir uztikrinti geresni ausinima (ausinima su temperaturos "zapasu").

temos autoriui, taip slangos gana kietos buna m62 variklyje. Ir tas variklis tikrai labai daug silumos atiduoda.. todel, negalima deti kinisko radiatoriaus (nes jis neugeba atausint variklio - teko isbandyti - tiesiog net ir ziemos metu jungiasi elektrinis ventiliatorius, kai ilgiau pastovi kamstyje), be to radiatorius turi buti svarus - neuzsikimses siukslemis. Vienu zodziu, reikia: uztikrinti, jog su radiatorium nebutu jokiu nesklandumu, taip pat, kad veiktu a/c ventiliatorius - jis tikrai gali buti reikalingas pagrindinio radiatoriaus ausinimui, ypac vasara, be to pasitikrinti ar termomova susikabina, kai reikia, ir tada galima ramiai vaziuoti ;)


StandartinėParašytas: 30 Kov 2016, 15:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.06
Pranešimai:
1098
Automobiliai:
E36. daug
E93
bmwFans rašė:
Tiesa kas butent tuose v8 sudinai padaryta tai taip ir tiksliai neteko susirasti info,bet slangos kietos del didelio slegio,o didelis slegis nes darbine vos ne 110,tai gal ilgaamziskumui tai ir turi itakos..didelis slegis padidina tikimybe visokiu antifrizo varvejimu bei slangu trukimu..čia mano pamastymai:) Isvada-priezastis visa to,kad padaryta darbine auksta,o kad tokia laikyt,reik tam tikru salygu(slegiai ir t.t..) ifomu kaip kituose auto,pvz audi v8 ar japonu bei mersu kokiu ir t.t.. darbines salygos kokios,temperaturos ir t.t.. nes bmw kazkodel padare auksta;/

kad ten nelabai iseina ivardint ausinimo sistemos mazga kuris patikimai padarytas. pompa vaikiska kaip ir kokio m52, kas ten per vamzdziai po koliku i pompa tai isvis nesuprasi, issitraukia su ranka, sandarinasi tik oringu - super ultra deutsch scheisse. viskas ant plastmasiniu sujungimu ir oringu absoliuciai visur. geriausias mazgas yra sroves reguliatorius kur ant heat exchangerio - sito meno kurinio tai geriau nekliudyt ardant, arba turet iskart nusipirkus lyčna, kuris kainuoja netoli 100eur, kas uz plastmasini Šuduko gabala yra daug. su genero ausinimu irgi ne stebuklai. atsiminimai tokie, kad pastoviai kasnors kurnors lasa :D ten imti ir keisti viska is eiles naujom detalem tiktai, kad ramu bent sezonui butu. ai dar pamirsau bakeli su davikliu dugne , ten megsta trukti ir leist pro dacika. man taip buvo 2 kartus. is viso 3, bet po pirmo karto reikejo isitikint kad sulituotas nelaikys :lol: Tai tiek apie ta ausinima. jei butu heitu del komentaro tai iskart atsakau , kad pilna varikliu kur nera tokiu mazgu durnu isvis. o del bmw ausinimo bendru atveju, tai yra placiai snekama kad tai nemaza problema beveik visiems varikliams, ir is tikruju tame daug tiesos.

_________________
Rap is cool.


StandartinėParašytas: 30 Kov 2016, 15:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
jogi, as turejau ta senesni m62, dar iki 98/09, tai su jo ausinimu bedu maziau buvo..bet pompa pasikeiciau :)


StandartinėParašytas: 30 Kov 2016, 16:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.06
Pranešimai:
1098
Automobiliai:
E36. daug
E93
Jo su non vanos zymiai maziau "gerybiu" :)

_________________
Rap is cool.


StandartinėParašytas: 30 Kov 2016, 17:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.12.30
Amžius:
30
Pranešimai:
1470
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Opel Vectra GTS 2.2 '03
ex.E38 - 728i '96
Skype:
tomaszvalgas
Nikas:
L1F3
kodėl tuomet m62 yra taip be proto vertinami motorai? Ir mašina be m62 skaitosi ne mašina?


StandartinėParašytas: 30 Kov 2016, 18:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.06
Pranešimai:
1098
Automobiliai:
E36. daug
E93
zodziai gerai vertinamas skamba labai abstrakciai, reiktu paminet ir pagal kokius kriterijus jis kazkieno buvo ivertintas. E38 isviso turbut neturejo jokio isskirtinai blogo variklio. jei kalbesim apie galios ir kuro sanaudu santyki, tai taip, sitas variklis turbut vienas pranasiausiu. cia buvo kalbeta tik apie jo ausinimo sistema, ir tai neturi dideles itakos variklio visumos ivertinimui.
jei kalbeti apie Wards top engines, tai taip, savais metais jis papuole i desimtuka, lygiai taip pat savo laiku papuole ir m60 ir m52, kurie, kaip po tam tikro laiko isaiskejo, turejo rimtu bedu del savo nikasilu dengtu cilindru, tai cia tas nieko nereiskia.
nera blogas tas variklis, bet ir tema ne liaupsinimui sukurta

_________________
Rap is cool.


StandartinėParašytas: 31 Kov 2016, 10:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Mycius:) Bet ar didesnei variklio temperaturai kurui nelengviau sudetonuoti?:) Manyciau kad lengviau:)
Jogi,kas tas stoves reguliatorius ir kur jis yra?Negirdejau apie toki:) Pas mane non vanos,gal jo nera?Gal gali is bmwfans.info linka numesti parodyt man ta daigta,idomu:D
Ir beje,kaip patikrint kamsti ar jis geras ir isleidzia slegi prireikus?:) O jei sitam motorui uzdesi kamsti ne 2 baru,o 1.4 nuo kito motoro,bus problemu?:) Nesiruosiu det,bet idomu,teoriskai mazesnis slegis,mazeja uzvirimo virimo temperatura:)


StandartinėParašytas: 31 Kov 2016, 10:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.06
Pranešimai:
1098
Automobiliai:
E36. daug
E93
1 ir 2
http://bmwfans.info/parts-catalog/E38/E ... ling_pipe/

_________________
Rap is cool.


StandartinėParašytas: 01 Bal 2016, 12:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Ai čia prie tepalo ausintuvo:) Supratau,dekui:) O kaip del kamscio,imanoma kazkaip patikrint ji?:)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery