Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 22:55

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Bal 2016, 14:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
bmwFans rašė:
Ai čia prie tepalo ausintuvo:) Supratau,dekui:) O kaip del kamscio,imanoma kazkaip patikrint ji?:)


iš esmės nėra ten ką tikrinti. Nusiperkam naują ir rami galvą. Tą kamšti reiktų pasikeisti, keičiant antifreeza. o tai daryti ne rečiau nei kas 5 metai.


StandartinėParašytas: 11 Bal 2016, 09:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Sveiki vel.Grisiu vel prie temos:) Na keiciau pompa,nes per jos flanca leido truputi antifriza(labai gerai matesi) kuris bego zemyn ant karterio.Keista buvo tik del to,nes seip wu ja viskas buvo gerai.Taigi dinginejo antifrizas iki to,per savaite,pusantros(km atzvilgiu,kas 200km);kazkur po 300ml antifrizo..Taigi pasikeitus ja,dinginejimas nedingo(bet po ja ir t.t.. visur sausa ir grazu) Ir toliau mazdaug panasiu kiekiu dingsta..net nebezinau kur jis gali nueit..po masina ir t.t.. visada sausa,jokiu demiu nera:) Iki to irgi jis nespedavo pro pompa dabegt zemyn,nes po lasiuka leisdavo,ir kol iki karterio dabegdavo-isgaruodavo dauguma,tai ant zemes nekrisdavo:) Neisivaizduoju kur ieskot problemos..kai keite pompa tai ir tuos 2x aloumininius vamzdukus kur i pompa ieina is po kolektoriaus,irgi germetiku dar patepe,nes kaip zinia problemine vieta..bet sake meistras jokiu pozymiu ten nebuvo..Del galvos tarpiniu galvojau,bet kiek teko dometis,retas atvejis tiem v8,nebent buvo perkaitintas..Taipogi dumu jokiu nera,jeigu dalciau ir t.t.. tai dumina po lygiai is abieju dusliu(galvu) jei nekondensuoja tai nekondensuoja nei is vienos..vienu zodziu visiskas lygiai.. nors ir po tuos pora laseliu antifrizo papultu i kuri cilindra,viatiek bent minimaliai turwtu is duslintuvo dumint?Nzn kur ieskot problemos..is apacios nuemus apsaugas,jos sausos,bei pasiziurejus i radiatoriu isnapacios,kur tas lygio daviklis isistato,irgi kuo pukiausiai sausa,br jokiu tekejimo zymiu..


StandartinėParašytas: 11 Bal 2016, 09:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
O gal per salono pačiuką išgariną? Priekinis stiklas iš vidaus ne riebaluotas? nesaldus?
Vėl gi, jeigu nuotėkis mažas, tai labai sunku pastebėti - jis tiesiog nugaruoja..


StandartinėParašytas: 11 Bal 2016, 15:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Na langas nerasoja tada kai jam nepridera:D t.y. kada jau rasoja,tai rasoja pas visus(kai lyja,dregna ir t.t..) bei irgi galvojau gal pecius,buvau kai aprasodavo pabandes su piratu paragauti,tai berots jokio saldumo nebuvo:) bei sildo gerai,jau kai temp uz melynos eina,pradeda siltoka pust..ziema buvo,kad ant laisvu nenorejo pust silto kol apsuku nesukeli,bet pasitaise kai klimos kiausus keiciau su tuo cikruliaciniu..jis pas mane neveike,ir kai -10budavo,tai vos ne iki darbines reikedavo susilt variliui,kad siltoka pust pradetu,auto funkcija jau senai putimo intensyvuma padidindavo,o pusdavo saltas.. beje galvojau jog tas siurblys skirtas tik rest funkcijai,daugiau jis nebereikalingas,bet pasirodo jis padeda cirkuliuoti visada:) gal kazkaip saltam slegi sistemoj bandyti sukelti ir ieskoti kur tekes?:)


StandartinėParašytas: 11 Bal 2016, 15:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Na langas nerasoja tada kai jam nepridera:D t.y. kada jau rasoja,tai rasoja pas visus(kai lyja,dregna ir t.t..) bei irgi galvojau gal pecius,buvau kai aprasodavo pabandes su piratu paragauti,tai berots jokio saldumo nebuvo:) bei sildo gerai,jau kai temp uz melynos eina,pradeda siltoka pust..ziema buvo,kad ant laisvu nenorejo pust silto kol apsuku nesukeli,bet pasitaise kai klimos kiausus keiciau su tuo cikruliaciniu..jis pas mane neveike,ir kai -10budavo,tai vos ne iki darbines reikedavo susilt variliui,kad siltoka pust pradetu,auto funkcija jau senai putimo intensyvuma padidindavo,o pusdavo saltas.. beje galvojau jog tas siurblys skirtas tik rest funkcijai,daugiau jis nebereikalingas,bet pasirodo jis padeda cirkuliuoti visada:) gal kazkaip saltam slegi sistemoj bandyti sukelti ir ieskoti kur tekes?:)


StandartinėParašytas: 11 Bal 2016, 15:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.06
Pranešimai:
1098
Automobiliai:
E36. daug
E93
o tai uzvestam jau neina ieskot? :) kam ten dar chimicint kazka, plius ausinimo skystis prie temperaturos keicia savo "klampa". karstas skvarbesnis

_________________
Rap is cool.


StandartinėParašytas: 11 Bal 2016, 16:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
karstas skvarbesnis, bet ir garuoja geriau. be to kai sistema karsta, gali tarpeliai uzsisandarint :) pvz radiatorius, jei leidzia labai silpnai, tai leidzia, kai atsala..

taip, galima sukelti slegi - tam naudojama spec pompa, kuri uzsisuka ant issipletimo bakelio, padaromas slegis iki 2bar, ir paliekama kuriam laikui. zinoma, jei irankis kokybiskas ir slegio nepraleidineja, slegis neturetu kristi.

p.s. man taip tikrino, kai variklis karstas, bet nieko nesurado - slegis nekrisdavo, o antifreezo dapylinedavau - tada leido per radiatoriu, bet taip minimaliai, kad ant zemes nelasedavo, tik matesi radiatoriaus krastas aplipes rausvais milteliais (buvo supiltas G12 raudonas antifreezas). Pakeiciau radiatoriu, antifreezo "sanaudos" sumazejo, bet vistiek po truputi dapilt reikdavo - galvojau, jog blokas trukes, arba tarpine, bet kadangi dapylimas budavo labai minimalus - viena kart i menesi tekdavo po 300-400ml ipilt (per menesi budavo nuvaziuojama apie 2500-3000km, tai nieko ir nedariau su varikliu, taip ir vazinejau pora metu :D


StandartinėParašytas: 11 Bal 2016, 16:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Beje pas mane buvo M62b44. Jei cia kalbi apie TUb44, tai ten sudetingesne ausinimo sistema - dar prisideda generatorius.
beje, pasitaiko, jog leidzia per variklio galini dangteli, kuris yra tarp variklio ir greiciu dezes, pasiziurek ten, ar nesimato antifreezo pedsaku..i pati dangteli nepaziuresi, dezes nenuemes, bet bent jau per skyles paziuret galima - jei per ten leidzia matysis.


StandartinėParašytas: 12 Bal 2016, 14:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Mycius:) Ne tu pas mane:) truputi nesuprantu kur per ta galini dangteli gali leist?:) Ar ne ten kur tarp bloku gale atovi tas vadinamas coolant adapter?Is kurio slangos iseina?:) Karstam nelabai ka eina uzmatyt..visur karsta,uzia viskas,nepatogu..plius kadangi labai mazas leakas,tai jeigu kur isauksciau leidzia,tai vargu ar jis dar ir karstom detalem dabegs kur zemiau kur matos..nes is po nakties pvz viskas visur sausa buna..:) manqu dar reiks issipletimo bakeli nusiimt,labai lengvai nusiema jis,tai bent jau nuimt nuo tvirtinimu kad pripakelt galima butu ir paziuret,gal kur per jungtis,arba is vidines puses(i priekio puse) leidzia ir nesimato neisemus:) Ir myciau sakai karstam tikrino,tai tik tiesiog susilde iki darbines laisvom,tada dave slegi su pompa ir ziurejo?:) Nes pvz pavazinejus jei atsuksiu karsta pz bus..fontaniukai:D


StandartinėParašytas: 12 Bal 2016, 15:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Na gal nebuvo variklis užkaitintas iki 108C, bet buvo įšilęs pakankamai.

As kalbejau apie detale nr. 10 http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-S ... ing_parts/
keisdamas smagrati ir sankaba, keiciau ir sita tarpine, nes uzsienio forumuose zmones raso, jog ji pradeda leisti antifreeza.


StandartinėParašytas: 13 Bal 2016, 08:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Aisku:) As galvojau tu kalbi apie sita detalehttp://bmwfans.info/parts-catalog ... stem_pipe/
Ji irgi gale motoro eina kaip suprantu:) Taigi vakar nutariau pasiziureti sotuacija kur ten gali leisti.. tiesiai sviesiai galiu pasakyt,jog man tokio mazo leako ieskojimai,kai ten vos vos kazkur myza,ant zemes nelasa ir dar viskas isgaruoja-is kosmoso srities:D visada tokiu dalyku ieskodamas kazkodel maziausiai tikiuosi kazka rast:D Taigi vakar specialiai pavazinejau vakare,kad uzsiltu variklis,atsidarytu termostatas bei sukiltu slegis ausinime..poto pastaciau auto kad pastovetu apie 10-15 min..buvo tamsoka jau tai isejau irnpaemiau zibintuveli,ziurejau vel visur ten kur pompa,apziurejau bakeli,radiatoriu is vidines puses ir t.t.. bet poto pasveciau i apatine slanga,is kuriuos kai termostatas atsidaro,eina atifrizas i varikli(didziojo rato) taigi pasvietus trn,ziuriu matos raudoni atspalviai ir truputi dregna(laselis dregmes)..pagalvojau gal kai pyle antifriza kazkada,tai apipyle..ikisau ranka,paciupinejau-ant pirato vos vos antifrizo..tada vel dar visir kitur po antra kart viska tikrinu,praeina apie 5min..gryztu prie tos vietos,ziuriu kad pasvietus vel blizga,supratau kad vel antifrizo dregme atsirado,vel ikisu ranka pciupinet ta pacia vieta,vel antifrizo pedsakai..Tai va,tokia istorija,manau radau problema,kai to maziausiai tokejaus:D leidzia labai letai,per slangos sujungima su radiatoriumi,per 5min viens kitas laselis,ir tai tokioj formoi,kad tiesiog per jungti vos vos sudregneja,o ne kad teketu ar kabrtu lasiukai..:) Kafangi duobes nebuvo tai galo variklio id t.t.. apziuret negalejau:) Tas pats ir su sita apatine slanga..gal is apacios ji zymiai dregnesne,bet nemanau..Is virsaus ziurint tai dregna tik trecdalis jungtied,ne visa aplink dregna:) Tokios tokeles:)
Beje klausymas,mesitras kai pompa keite,skambino klause kaip termostatas mano,ar silo gerai ir nekaito?Sakau idealiai viskas buvo..jis tiesiog sako,keista,apsiardziau ir termostatas atsidres..man irgi keista kodel?:) Nemaciau jo akimis nekart nuo m62..jis joks neelektrinis?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery