Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 21 Spa 2019, 04:02

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 102 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Kov 2016, 18:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.06
Pranešimai:
144
Miestas:
Marijampole
Automobiliai:
E38
sveiki turiu tokia problema ,kurios neissprendziu,zodziu saltas BMW 750 variklis visiskai purtosi ant laisvu ,burbuliuoja jis ten, vos dirba,tik koja ant gazo viskas ok,apsukas kelia,pradeda dumint taip baisiai kad is garazo iseit reikia tik ranku pagalba,kad sienas pajausti,pradeda silti,temperatura vos virs melyno, viskas pasitaiso,dirba beveik graziai,purtosi minimaliai,dumina irgi vos vos.. zodziu perskaiciau milijona temu bet radau tik apie m60/62 variklius,ten daug kam pasitaike beda su membranomis ant kolektoriu,pradeda siurbti tepala,bet pas juos per matuokle tepalo stiprus traukimas buvo,o pas mane tas traukimas minimalus labai..zodziu nusiemiau tas membranas nieko as ant ju nematau,burna puti puciasi ir pirmyn ir atgal,bet nezinau ar taip turi buti ar ne,nes turiu dar kita varikli pas ji membranos irgi atrodo tarsi kiauros,tai taip ir nezinau kaip jas tikrinti,gal kas kokiu daugiau variantu turite del ko ant laisvu gali vos dirbti ir baisiai duminti? vakuumai egr patikrinti,uz srautu gofros paskirdusios,bet ne plysimu nera,putinejau visur aerozoli,jokio reagavimo,tiesa kai saltas nedirba, kartais kas girdisi toks ciaudejimas ar sudunksejimas motore kartas nuo karto,toks keistas garsas,bet ant gazo dirba normaliai viskas.Meistrai visi bega nuo ju,tenka paciam ieskot galu :D


StandartinėParašytas: 31 Kov 2016, 15:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.06
Pranešimai:
144
Miestas:
Marijampole
Automobiliai:
E38
sveiki,zinau,kad siame forume yra suprantanciu apie v12 variklius,bukit geri uzsukit i sita tema :D
zodziu vis dar kovoju su sita masina,saltas saudo,purtosi,dirba tik viena puse motoro,pasilus dirba kaip ir graziai,bet dirba tik viena puse variklio,kompresija yra,purkstukus jau irgi keiciau,kibirkstis yra,klaidu nemeta,oro netraukia :D
atjungus ir prijungus viena dme iskart pradeda dirbti kaip laikrodukas ir abi puses,perkuri,vel taspats.. :D kazkaip nesinori skubinti pirkti kitu kompu,visgi reikes imobilaizeri programuoti,o kazkaip nesinori skubinti kai nezinai kas tikrai kaltas.. gal kas daugiau praktikos tureje su sitom masinom ir galit kazka patarti ? [-o<


StandartinėParašytas: 31 Kov 2016, 15:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.06
Pranešimai:
1098
Automobiliai:
E36. daug
E93
baltas tirstas dumas del misinio buna. pagrindiniai kaltininkai srautai ir lz jei tokios dar yra. atsijungciau lambdas pradzioj paziuret kas darosi. tada ta pati su srautais. cam davikliai, nu daug visko gali but, imti ir kresti is eiles. gal mases tiesiog nera kur jei kompa atjunginejant kazkas keiciasi

_________________
Rap is cool.


StandartinėParašytas: 31 Kov 2016, 16:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.06
Pranešimai:
144
Miestas:
Marijampole
Automobiliai:
E38
o pas sita varikli yra tas vadinamas limp mode ? kai del kazkokios smulkmenos gali atjungti visa puse variklio?
vienoje puseje srauta atjungus uzgesta,kitoje kaip ir nieko.Ant salto zondai kaip ir neveikia kiek zinau ir ju klaidos nerode,o visa kita beveik viskas jau ismainyta apkeista kas eina ir viskas,nes daug daliu atsarginiu turiu :D


StandartinėParašytas: 31 Kov 2016, 22:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.06
Pranešimai:
1098
Automobiliai:
E36. daug
E93
sakei nedirba viena puse, kaip elgiasi tos puses srautas?

_________________
Rap is cool.


StandartinėParašytas: 01 Bal 2016, 10:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
35
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Pasitikrink ar nėra vakuumo nuotėkio kažkur už OSM. Galimai bus kaltos įsiurbimo kolektorių tarpinės.

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 01 Bal 2016, 19:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.06
Pranešimai:
144
Miestas:
Marijampole
Automobiliai:
E38
siandien turejau laiko vel sniukstinejau aplink varikli,apkeiciau viska pusem ka imanoma efekto jokio,pabandziau uzkurti isvis su atjungta babina, variklis jauciasi kad dirba daug prasciau,reiskia ta puse dirba,bet nepilnu pajegumu,bet nuo purkstuku numovus fyskes nesijaucia nieko,o kito pusej iskart jauciasi,kad nedadirba.

P.S apie tas tarpines po isiurbimo kolektoriais,buvo nuimti kolektoriai, jos atrode sveikos,bet dedant varikli grandines siek tiek spaude tuos kolektorius,sunku patiketi,bet reikes imti,mazum sutruko...


StandartinėParašytas: 03 Bal 2016, 10:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
35
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Peliukas32 rašė:
siandien turejau laiko vel sniukstinejau aplink varikli,apkeiciau viska pusem ka imanoma efekto jokio,pabandziau uzkurti isvis su atjungta babina, variklis jauciasi kad dirba daug prasciau,reiskia ta puse dirba,bet nepilnu pajegumu,bet nuo purkstuku numovus fyskes nesijaucia nieko,o kito pusej iskart jauciasi,kad nedadirba.

P.S apie tas tarpines po isiurbimo kolektoriais,buvo nuimti kolektoriai, jos atrode sveikos,bet dedant varikli grandines siek tiek spaude tuos kolektorius,sunku patiketi,bet reikes imti,mazum sutruko...


Pradžiai patarčiau darytis diagnostiką ir žiūrėti kuo skundžiasi DME kompai, o tada jau po truputį gaudyti bėdas. Jei viena motoro pusė nedirba, tai dėžė apsukas ties labai dideliais sūkiais turėtų permetinėti ir trauka turėtų būti prastesnė nei passato dyzeliuko. Jei nedirba keli cilindrai ir nesudegina kuro mišinio, turėtų jaustis virbracija ir motoro purtymasis. Plius ir išmetimo garsas burbuliuojantis toks būtų.
Tarpinės nors ir gali atrodyti sveikos, bet įtrūkimai vistiek įtakos turi. Mėgink nuskaityti klaidas iš motoro kompų, tada bus lengviau ieškoti problemos. Be kita ko, pasitikrink ir vakuumo žarnas aplink motoro įsiurbimo kolektorius. Ten bus mažo diametro šlangutės, bet jos nuo temperatūros svyravimų mėgsta sutrūkinėti.

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 03 Bal 2016, 16:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.06
Pranešimai:
144
Miestas:
Marijampole
Automobiliai:
E38
dekuj,matosi,kad patyrimo turi su sitais varikliais :)
diagnostika jau daryta tris kartus ,pirma karta rode visu kompu klaidas,kad nera tarpusavi rysio ir pan,bet kadangi jie atjungti buvo matyt ir rode tas klaidas,antra karta jokiu klaidu nerode isvis jau,todel ir speliojama viskas kas imanoma.. vakumai geri visi,kaip tu sakai motoras purtosi,nesudegusio kuro dumeli meta,yra vibracija gazuojant,tame ir didziausia problema,kad dme niekuo nesiskundzia ...


StandartinėParašytas: 03 Bal 2016, 16:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.06
Pranešimai:
144
Miestas:
Marijampole
Automobiliai:
E38
dar tokia mintis knibzda,gal katalizatoriai kalti netycia... Siaip kai variklis dirba ant srauto matuokles uzdedi ranka kur ora traukia tai vienoj pusej lupa ora kaip turi buti,uzkimsus ranka iskart uzgesta,o toje puseje kur nedirba traukia labai silpnai,uzkemsi ranka,tai traukia minimaliai ir variklio darbas beveik nesikeicia,stabdziai kieti,silpnas vakuumas.


StandartinėParašytas: 04 Bal 2016, 09:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
35
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Padaryk smoke test'ą. Arba nusipirk aerozolinio purškalo ir patikrink ar niekur papildomai netrauki oro.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 04 Bal 2016, 21:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.06
Pranešimai:
144
Miestas:
Marijampole
Automobiliai:
E38
dar vienas pastebejimas,nedirba ta puse i kuria jungiasi stabdziu vakuumas,ar imanoma,kad del stabdziu pusles trauktu ora pastoviai ir del to nedirbtu ? kaip jis veikia tas stabdziu stiprintuvas? ar ten kazkokia membrana gal stovi kuri gali buti trukus ? nes atjungus ja ir uzkimsus pirstu skyle kolektoriuje,variklis pasirode,kad kur kas graziau dirba .


StandartinėParašytas: 04 Bal 2016, 22:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.21
Amžius:
46
Pranešimai:
436
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 95' cosmosschwarz metallic
Engine: M60, 4.0L V8, 210kW, 282hp, 400 N·m
Transmission: automatic
Upholstery: standardleder/schwarz
ASC+T, PDC, Klima, Xenon
R16 BMW OEM styling 61
Peliukas32 rašė:
dar tokia mintis knibzda,gal katalizatoriai kalti netycia... Siaip kai variklis dirba ant srauto matuokles uzdedi ranka kur ora traukia tai vienoj pusej lupa ora kaip turi buti,uzkimsus ranka iskart uzgesta,o toje puseje kur nedirba traukia labai silpnai,uzkemsi ranka,tai traukia minimaliai ir variklio darbas beveik nesikeicia,stabdziai kieti,silpnas vakuumas.


1. Gali būti sugedus OSM
2. Gal būt traukia orą kažkur už OSM, kaip sakė Exceed.
3. Gali būti sugedęs oro paėmimo sklendės servo motoras, arba sutrikus oro paėmimo sklendžių kompiuterinė kalibracija, kuri ir sinchronizuoja abiejų pusių oro sklendžių darbą.

_________________
Только пусть ваша совесть не мешает вам ясно мыслить, а ваш разум пусть не стесняется, когда нужно, отстранить совесть…

Стругацкие «Обитаемый остров»


StandartinėParašytas: 04 Bal 2016, 22:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.06
Pranešimai:
144
Miestas:
Marijampole
Automobiliai:
E38
sklendes jau ir kitas bandziau deti ir per kompa mate,kad dirba jos gerai,kolektoriai buvo nuimti, ten tarpines geros buvo,oro kaip ir niekur netraukia,putinejau visur aerozoli - nieko,membranas is galo kolektoriaus buvau nuemes - geros,purkstukai geri ,viskas ok,srautus apkeiciau vietom vistiek taspats..
dabar susikoncentravau i stabdziu pusle,stabdziai kieti ir kaip tik nedirba ta puse i kuria jungiasi stabdziu pusle,reiks rytoj pabandyti salta uzkurti ir uzkimsti ta vakuuma nuemus ir paziureti kaip dirba.


StandartinėParašytas: 04 Bal 2016, 22:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.21
Amžius:
46
Pranešimai:
436
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 95' cosmosschwarz metallic
Engine: M60, 4.0L V8, 210kW, 282hp, 400 N·m
Transmission: automatic
Upholstery: standardleder/schwarz
ASC+T, PDC, Klima, Xenon
R16 BMW OEM styling 61
Ne veltui "Meistrai visi bega nuo ju". Sekmės tau, peliuk.

_________________
Только пусть ваша совесть не мешает вам ясно мыслить, а ваш разум пусть не стесняется, когда нужно, отстранить совесть…

Стругацкие «Обитаемый остров»


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 102 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery