Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Bal 2024, 22:24

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Lap 2015, 14:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.09.18
Amžius:
30
Pranešimai:
42
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
ex :E39 520i 97
ex :E39 523i 98
ex :E39 520i 97
ex:E38 735i 98
ex:E36 316 94
ex:E36 320 91
ex:E36 316 95
ex:E36 318 95
ex:E46 320 99
Now : e60 520i
Skype:
Hardstylemusic
Sveiki neseniai isigijau bmw 735tik benzinas ( m62 ) problema jog šaltam varikliui išspjauna dūmų kamuoli ir jaučiasi aitrus kvapas dumai nei balti nei melyni tokie kaip ir pilki. Variklis dirba gražiai gal kiek ryte susipurto , vožtuvo dangtelio tarpinės naujos , žvakės naujos neužpiltos tepalu ir isiurbimo kolelktoriaus tarpinės hermetizuotos . Iš pradžių maniau jog tai kalta ant isiurbimo kolektoriaus esanti membrana , nusiemiau kolektoriu o jame žiūrių jog yra tepalo , nedaug bet yra . Membrana sveika bet buvo truputėli tepaluota iš tepalo matuokles vamzdelio gurguliavo traukė orga todėl tikrinau ja . Bet kaip suprantu problema ne joje nes simptonai vel tiepatys . Nuemiau membranos dangteli uzdariau isiurbimo i kolektoriu skylute - gurguliavimas dingo , oro nebetraukia . Dūmai vistiek lieka :? ir gana daug kondensato meta - katalizatoriu nebera . Dūmų apmažėja pašilus varikliui ju išvis galim sakyti ilgiau pavažinėjus nebelieka .
Antifrize yra kažkokių nuosedu, bet ikišus balta lapa jis nepalieka tepaluotas . Burbulu taipogi nepučia . :(

Nesuprantu kas tam automobiliui blogai . Atsiprašau už klaidas ir kad nėra nuoseklumo manau suprasit esu gana nervuotas. Ačiū

_________________
какая жизнь, такая и машина !


StandartinėParašytas: 05 Lap 2015, 15:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.06
Pranešimai:
1098
Automobiliai:
E36. daug
E93
Jei tepalas dingineja tai common problem :)
Keiti pirmoj eilej mebrana i nauja ir butinai originalia.
Jei nepadeda, bus cyclon separatorius arba tepalo nubegimas i karteri is jo.
pasinaudok paieska, kazkur buvo mano tema su jo keitimu.
Daznai uztenka nusiemus karterio dangteli pravalyt uzakusi vamzdeli is cyclono. Jei tas nepadeda tada laukia ilgas ir nuobodus darbas pakeisti paty cyclon.
Jei tepalas nedingsta , galbut dumai ne tepaliniai, o tiesiog riebiai pila. Daznai del to kalta buna OSM.

Po bet kurios is paminetu detaliu keitimo 100-200km dumu gali vistiek but, nebent pilnai isplausi isiurbimo sistema.

P>S tema: http://www.bmwfan.lt/forumas/viewtopic. ... 69d53dbc65

_________________
Rap is cool.


StandartinėParašytas: 05 Lap 2015, 15:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.09.18
Amžius:
30
Pranešimai:
42
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
ex :E39 520i 97
ex :E39 523i 98
ex :E39 520i 97
ex:E38 735i 98
ex:E36 316 94
ex:E36 320 91
ex:E36 316 95
ex:E36 318 95
ex:E46 320 99
Now : e60 520i
Skype:
Hardstylemusic
Dekui už atsakyma , kiek skaitinėjaus tai v8 ir turi kažkiek pavalgyti tepalo . Tema dėl ciklono keitimo jau mačiau , lauktu ilgi rudens vakarai prie buržuikes garaže :) kiek mačiau grandines nuimti nereikia įmanoma ir taip ir taip prieiti ?? Sakai imanoma galimybe jog osm blogai dirba ir del to pila kuro belekiek del to gaunasi aitrus tokie nesudege dumai ?

Bet pašilus viskas gražu. Gal ir kvailai klausiu tikrai nesu igudes pirmas automobilis su v8

_________________
какая жизнь, такая и машина !


StandartinėParašytas: 05 Lap 2015, 15:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.06
Pranešimai:
1098
Automobiliai:
E36. daug
E93
asmeniskai man nebuvo, bet esu girdejes , skaites ir mates kad buna. Riebus tirstas baltas dumas. bet lygiai toks pat dumas buna ir del tepalo isiurbime. Reiktu pasiziureti kaip dirba tavo osm.
Mano atveju , kuomet buvo kaltas separatorius, tepalo paimdavo apie litra 100km :)
Siaip jeigu isiurbime pilna tepalo tai ner ka galvoja. Nusiemes gazo sklende puikiai matysi yra ar nera. Kazkiek jo bus bet kokiu atveju, bet kuomet kalta CCV sistema jo buna nemazai :)

_________________
Rap is cool.


StandartinėParašytas: 05 Lap 2015, 16:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.09.18
Amžius:
30
Pranešimai:
42
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
ex :E39 520i 97
ex :E39 523i 98
ex :E39 520i 97
ex:E38 735i 98
ex:E36 316 94
ex:E36 320 91
ex:E36 316 95
ex:E36 318 95
ex:E46 320 99
Now : e60 520i
Skype:
Hardstylemusic
Ne tai jau turejau bėda su vienų bmw kaip seperatorius nusproges buvo jog litra tepalo ant 100km degino . Tada dūmą visad mesdavo nepriklausomai silta salta . Dabar pažiurėjau membrana švari . O dūmai tik šaltai .


_________________
какая жизнь, такая и машина !


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery