Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Rgp 2019, 18:55

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Spa 2015, 09:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.10.07
Pranešimai:
12
Automobiliai:
E38'97
Sveiki skaitinejau formuma bet niekur konkreciai neradau, man tiek saltas tiek karstas dreba ir saltam kvepia is kamino benzinu, ora niekur nesiurbia vienoj pusej leidzia tepala ant vadinamu babinu gal pradet nuo to, ka isvis reiktu pasiziuret, kas gali isvardinti, buciau labai dekingas, dekui is anksto. ir dar norejau paklaust koks mano variklis tie kur buna M62 ar M60?


StandartinėParašytas: 11 Spa 2015, 16:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.02
Pranešimai:
258
Automobiliai:
E38 740 99
E36 320 93
E34 525 m20b25 89 ex
Prasideda...Antoska,bmwFans,jau bumerius ir vaikai yperka.Lavonus


StandartinėParašytas: 11 Spa 2015, 16:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
3984
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
Taip jau yra. Teks su tuo susitaikyt.


StandartinėParašytas: 17 Spa 2015, 18:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.15
Amžius:
30
Pranešimai:
964
Automobiliai:
e61 525d 05'
Ex:
E39 530i 01'
E34 525i 88'
E32 735i 89'
O patys aisku nebuvot nekad tais "vaikais" su pirmu Bmw ir gimet beabejo genijais iskart :lol:


StandartinėParašytas: 18 Spa 2015, 21:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.02
Pranešimai:
258
Automobiliai:
E38 740 99
E36 320 93
E34 525 m20b25 89 ex
Su ziguliuku gimiau :(


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2016, 20:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.10.07
Pranešimai:
12
Automobiliai:
E38'97
koks cia buvo issamus paaiskinimai, viska konkreciai supratau :)


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2016, 22:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
34
Pranešimai:
3066
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Variklio/pakabos garsai, purtimai - cia pats hemarojus. Gali visus mazgus pasikeist o problemos neispresi :D


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2016, 16:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.09.18
Pranešimai:
1
Automobiliai:
E38 m60b30 96
E38 m60b30 730i. Perskaites visus imanomus forumus taip ir neradau atsakymo i sita klausima. Rytais auto nenori atsibusti, dreba, gesta, duoda kvapo is kaminu. Kai varyklis siek tiek susyla ir persijungia ant duju tai varyklio darbas pasikeicia i geresne puse, bet vistiek ne idealus. Gerai dirba tik gerai susiles. Buvo keista: liambda zondai, kolektoriaus tarpines, diafragma. Oro srauto matuokle kaip supratau irgi tvarkoj, nes kai ja atjungi tai susilusio varyklio darbas dar labiau pablogeja. Kompas buvo metes problema tik del vienos puses liambda zondo, bet kai pasikeiciau tai dingo klaida. Pastebejau kad kai ilgiau pavazineju tik ant benzo (200km) tai varyklio darbas pasidaro tolygesnis, bet kuriasi vistiek taip pat sunkiai. Yra dujos, buvau pas dujininka tai pasake kad lygtais membrana tvarkoj. Kas buvo susidures su sita problema gal galit pasakyt kaip issprendet sia beda?


StandartinėParašytas: 15 Spa 2016, 17:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.10.07
Pranešimai:
12
Automobiliai:
E38'97
pas mane tas pats situo reikalu, ir ziuriu cia niekas negali pasakyti kas gali buti, tik vaikais vadina patys tokie budami, kam tiek girtis, turi toki ir turek, nudrosi savo ir parduosi vaikui kitam


StandartinėParašytas: 18 Spa 2016, 20:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.21
Amžius:
46
Pranešimai:
436
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 95' cosmosschwarz metallic
Engine: M60, 4.0L V8, 210kW, 282hp, 400 N·m
Transmission: automatic
Upholstery: standardleder/schwarz
ASC+T, PDC, Klima, Xenon
R16 BMW OEM styling 61
DonisE38 rašė:
pas mane tas pats situo reikalu, ir ziuriu cia niekas negali pasakyti kas gali buti, tik vaikais vadina patys tokie budami, kam tiek girtis, turi toki ir turek, nudrosi savo ir parduosi vaikui kitam


Doni, nesiparink, žmogau. Čia forume dauguma įvairiomis manijos formomis serga, vaidina agentus džeimsus bondus, o kai staiga užsidega "check engine"- myža per visas temas verdančiu vandeniu "gelbėkit, padėkit". Man irgi buvo benzino kvapas šaltam, na ir nieko, nežinojau, kas tai yra ir važinėjau sau laimingas, kol per eilinį remontą paaiškėjo , kad tai numiręs vienas iš liambda zondų. Patirtis ateina pamažu, svarbu norėtumei mokytis ir kaupti žinias. Tikiuosi, jau iki šiol išsiaiškinai, koks gi pas tave motoras- M60 ar M62? Tepalo myžimas ant babinų irgi išsprendžiamas gana nesunkiai, reikia turėti labai daug noro ir truputį mechaniko žinių ir geru oru galima tas tarpines pasikeisti tiesiog "ant kiemo". Žinau, sunku, bet toks jau mūsų likimas...

_________________
Только пусть ваша совесть не мешает вам ясно мыслить, а ваш разум пусть не стесняется, когда нужно, отстранить совесть…

Стругацкие «Обитаемый остров»


StandartinėParašytas: 18 Spa 2016, 20:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
35
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Dėl drebėjimo tiek šaltam tiek karštam, tai pasidalinsiu savo nesena patirtimi. Gal kažkam pravers. Atsitiko taip, kad teko keisti vandens siurblį M73N motorui, nes ašis išsiklibino taip, kad net diržas nušoko. Tuo metu galimai pagrindinis variklio aušinimo ventiliatorius, sukamas ant termomovos, užkabino kokį roliką ar ką ir įtrūko vienas sparnelis. Pakeitus vandens pompą motoras pradėjo negražiai dirbti, apžiūrėjau ventiliatorių ir radau nulūžusį sparnelį vieną iš vienuolikos, tai savo ruožtu įtakoja ventiliatoriaus išsicentravimą, ko pasekoje atsiranda netolygus motoro darbas. Ypač jaučiasi ant šalto motoro rytais. Rytoj keisiu tą ventiliatorių, parašysiu ar padėjo.

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 18 Spa 2016, 20:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.02
Pranešimai:
258
Automobiliai:
E38 740 99
E36 320 93
E34 525 m20b25 89 ex
Ir benzinu is kaminu smirdejo


StandartinėParašytas: 18 Spa 2016, 20:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.03.03
Pranešimai:
345
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E38 740iL 4.4
Nu tai jei tikrai per stiprus benzo kvapas is kamino vadinasi benzas nesudega...kodel? Gali but zvakiu beda,babinu, oro gaudymas ne per ten kur reikia, kitu dalyku jau net neminiu ka pats rasei kad pakeites...jei dreba tas motoras tai drasiai gali but jog nedirba kazkuris cilindras....zodziu imi viska is eiles ir tikrini,o jei ne tai kreipkis i meistrus....kiek pats asmenines patirties turejau su siuo V8 ir dujom tai naujos zvakes labai greit pradeda nedirbt kaip reikia del duju,as dedavau kokios priklauso, galbut reiktu bandyt det "papimpintas", tas tipo skirtas dujom varomiem motoram... :roll:


StandartinėParašytas: 20 Spa 2016, 09:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
35
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Exeed rašė:
Dėl drebėjimo tiek šaltam tiek karštam, tai pasidalinsiu savo nesena patirtimi. Gal kažkam pravers. Atsitiko taip, kad teko keisti vandens siurblį M73N motorui, nes ašis išsiklibino taip, kad net diržas nušoko. Tuo metu galimai pagrindinis variklio aušinimo ventiliatorius, sukamas ant termomovos, užkabino kokį roliką ar ką ir įtrūko vienas sparnelis. Pakeitus vandens pompą motoras pradėjo negražiai dirbti, apžiūrėjau ventiliatorių ir radau nulūžusį sparnelį vieną iš vienuolikos, tai savo ruožtu įtakoja ventiliatoriaus išsicentravimą, ko pasekoje atsiranda netolygus motoro darbas. Ypač jaučiasi ant šalto motoro rytais. Rytoj keisiu tą ventiliatorių, parašysiu ar padėjo.


Na tai štai, panašu, kad decentruotas ventiliatorius dėl nulūžusio lapelio ir buvo drebėjimo priežastis. Vakar vakare pakeičiau, šiandien ryte užkūriau, nu regis viskas tvarkoj, nedreba.
Tad, jei kažkam drebės, tai galima viena iš priežasčių bus mano aprašytoji.

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery