Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Bal 2024, 17:08

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Rgs 2015, 10:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.07.09
Pranešimai:
12
Automobiliai:
E34 520i 110kw '92
E34 525TDS 105kw + chip'94
E38 740i 210kw '95
Sveiki, susiduriau su problema, tiksliau, neislendu is ju po nusipirkimo. Bet dabar klausimas apie deze ir gal kam esa buve.

Esme tokia, kad pirmu gerai antru ir dazniausia gerai o kai reikia jau y trecia jungt (sport rezimas) sukelia jau sukius tuoj begiui perjungt, kazkas ten 6k mazdaug ir "uztuso" dar galva y vaira nekali, bet link to. Ir nebeperjungia begio. Sakytim kaip kibirksty atjunginetu. Bet manau su deze cia problemos bus. Ne y trecia jungiant uztrukcioja, tai y ketvirta... Bandys rytoj ant kompo pajungt. Tepalu pazes ar netruksta. Bet gal kam taip buvo, pasakys. Bus aisku nuo ko pradet. Diena atgal tvarkingai perjunginejo. O dabar uzejo kazkas. Siaip ramiai vaziuojant gan tvarkingai visus meto.

E38 4.0i 1995


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2015, 19:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.01.23
Amžius:
33
Pranešimai:
8
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 730d
Sveikas, jei teisingai supratau, tai tau yra panasiai kaip ir man buvo. Kartais i 2, kartais i 3 begi nepermeta ir kaip ant max sukiu tos pavaros kuria vaziuoji pastriges laiko apsukas, bet begio nemeta. Pripyle tepalo i deze, nes truko ir viskas baigesi :)


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2015, 07:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.07.09
Pranešimai:
12
Automobiliai:
E34 520i 110kw '92
E34 525TDS 105kw + chip'94
E38 740i 210kw '95
Na man nelaiko pastriges. Man trukcioja, bet tik kai varai iki red lino. Ir jau reikia beveik begy jungt. Ir pradeda tampyt visa masina. Numeta kokius 200 apsuku ir vel staigiai duoda tuos du simtus. Ir tampo taip visa masina ir paty. O begio nejungia. Kaip koks ribotuvas paletintas. Ir neleidziantis begio perjungt.
Prasiau, kad tepalo servize paziuretu. Jei nepades, padarysiu video, kad aiskiau butu.


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2015, 10:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.18
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E38 735i
Nekuriant naujos temos isiterpsiu. Automatas 735i 97m. Laikat stabdy , metant is P > D apsukos krenta , auto nori gesti , retkarciais uzgesta.. Arba vaziuojant staiga sustabdzius buna panasiai... Bet dazniausiai pasikartoja tai stovint , laikai stabdzius , meti Is parkingo i draiva ir uzgesta.. Kame reples gali but? deze durniuoja , ar taip kazkas? Siaip mieste vazinejant ir panasiai viskas ok..


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2015, 10:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.12.30
Amžius:
30
Pranešimai:
1470
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Opel Vectra GTS 2.2 '03
ex.E38 - 728i '96
Skype:
tomaszvalgas
Nikas:
L1F3
čia gal panašiau į hidrotransformatorių


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2015, 10:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
uptime rašė:
Na man nelaiko pastriges. Man trukcioja, bet tik kai varai iki red lino. Ir jau reikia beveik begy jungt. Ir pradeda tampyt visa masina. Numeta kokius 200 apsuku ir vel staigiai duoda tuos du simtus. Ir tampo taip visa masina ir paty. O begio nejungia. Kaip koks ribotuvas paletintas. Ir neleidziantis begio perjungt.
Prasiau, kad tepalo servize paziuretu. Jei nepades, padarysiu video, kad aiskiau butu.


O negali buti problema visai ne dezeje, o paskirstymo velenelio daviklyje?
pas mane E39 540 buvo mechanika, bet turejau panasia situacija, kai uzmynus akseleratoriu, prie tam tikru apsuku labai sutrukciodavo masina - tam momentui tiesiog budavo nutraukiamas kuro tiekimas.. buvo kaltas paskirstymo velenelio daviklis. Reiktu dar diagnostika pasijungus paziuret, ar nera klaidu. Zinoma, ca nera didziausia tikimybe, kad tame problema, bet bent jau lengvai patikrinima ir jei ka remontas netoks brangus, kaip dezes keitimias/remontas ir t.t.


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2015, 10:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Dainius1 rašė:
Nekuriant naujos temos isiterpsiu. Automatas 735i 97m. Laikat stabdy , metant is P > D apsukos krenta , auto nori gesti , retkarciais uzgesta.. Arba vaziuojant staiga sustabdzius buna panasiai... Bet dazniausiai pasikartoja tai stovint , laikai stabdzius , meti Is parkingo i draiva ir uzgesta.. Kame reples gali but? deze durniuoja , ar taip kazkas? Siaip mieste vazinejant ir panasiai viskas ok..


Reiktu pasiziureti, ar netraukiamas oras, per isiurbimo kolektoriaus tarpines ir t.t., jei ne, reiktu atnaujinti DME softa, kas siek tiek pakeltu laisvas apsukas (jei tai dar nedaryta), cia sioks toks bug'as pirmuju m62 varikliu.

pasidomek bmw tis'e, kaip ten kas, ir ar tavo masina patenka i tas, kuriom reikalinas soft'o atnaujinimas.


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2015, 11:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
39
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
MYCIUS rašė:
Reiktu pasiziureti, ar netraukiamas oras, per isiurbimo kolektoriaus tarpines ir t.t., jei ne, reiktu atnaujinti DME softa, kas siek tiek pakeltu laisvas apsukas (jei tai dar nedaryta), cia sioks toks bug'as pirmuju m62 varikliu.

pasidomek bmw tis'e, kaip ten kas, ir ar tavo masina patenka i tas, kuriom reikalinas soft'o atnaujinimas.


Galima truputį plačiau? Čia ta problema aptinkama tik M62 motoruose? Nes maniškis M73TU laisvas apsukas ties 300-400 RPM laiko šiltas.

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2015, 13:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Exeed rašė:
Galima truputį plačiau? Čia ta problema aptinkama tik M62 motoruose? Nes maniškis M73TU laisvas apsukas ties 300-400 RPM laiko šiltas.


Neturedamas TIS'o, internete radau parasyta taip:
http://translate.google.ca/translate?hl=en&sl=ru&u=http://tis.bmwcats.com/&prev=/search%3Fq%3Donline%2Bbmw%2Btis%26hl%3Den%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DbQ6%26tbo%3Dd%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26channel%3Dnp&sa=X&ei=EN7hUMDzEOqY2wXU04DABg&ved=0CFYQ7gEwAw

cia vertimas is rusu kalbos per google translate, tai gali buti neatitikimu, bet is esmes turetum suprast.
Bet visgi tai liecia tik M62 variklius E38/E39. Ir cia kalbaa tik apie apsuku sukelima su DIS'u, bet man kazkodel dar isstriges tas soft'o atnaujinimas, gal cia kokiam uzsienio forume skaiciau, nu zodziu neatsimenu.
Bet taip ar taip, taves sitas bug'as neliecia..
O kadangi pats net neesu sedejes masinoj su v12, tai..gal ten tiek ir turi but apsuku? visgi cilindru begale, tai net ir letai sukantis varikliui turetu islikt lygus variklio darbas..ar visgi yra kazkokiu problemu su tokiom apsukom? vairas gal sunkus buna ar masina dreba?

Rusiskai tai cia: http://tis.bmwcats.com/doc1047474/


Paskutinį kartą redagavo MYCIUS 18 Rgs 2015, 13:35. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 18 Rgs 2015, 13:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Matau, kad su ta nuoroda negaliu ideti norimo puslapio, tai tiesiog kopijuoju cia:

The increase in engine speed at idle with DIS

E38, E39 / M62 with DME 5.2.1

Situation: In case of complaint, for example. a sudden stop of the engine when you turn the steering wheel to lock, or pulling away, helps increase the engine speed to idle (idling speed). M62 have a computer DME 5.2.1 LL-Drehzahl can be adjusted using the DIS-tester.
Service Information This describes the sequence of actions and Comply with the boundary conditions.

Affected vehicles: E38 M62, E39 M62 with DME 5.2.1

Manufacturing period: May 1997 (for the US model), from September 1997 (the model for the EEC)

Actions:
Note:

Under the following conditions the engine as a result of the adaptation working with increased speed xx .:

- Stage of the engine warms up to operating temperature

- Low battery voltage

- The engine is running more than 450 seconds at idle

- Including air conditioning

While the engine is operating with increased speed idling, the normal frequency HH can not be set! Therefore, when changing speed idling always subject to the following boundary conditions:

Border conditions:

1. In the memory fault DME no fault record, if required, to troubleshoot and erase information in the memory.

2. The engine is at operating temperature (the coolant temperature is higher than ± 85A

3. All electrical consumers must be switched off (air conditioning, a passing light, heated rear window, etc.).

4. Adaptation should be erased (DIS: Additional functions, 3. Clear adaptation).

Change speed idling :

- The engine is idling (Do not let the engine run for more than 7 minutes! After exceeding the increased idling speed by pressing the pedal returns to normal).

- Program DIS: Digital engine electronics, Advanced Functions, "Adjusting the engine speed to idle."

- Single mask on the screen: It shows all the changes in frequency of rotation of idling If not all of the idle installed with deviation "0 r / min", we must first figure out why there were changes made and whether they should continue.

- Single mask on the screen: Select the regulated idling state. Depending on the state of the idling rotational speed can be changed within the following ranges:

Sostyanii idling: Range:

1) The frequency of crankshaft rotation at idle (normal) * +/- 100 rev / min

2) The frequency of crankshaft rotation at idle when the air conditioner
+ 100 rev / min

3) The frequency of rotation of the crankshaft idling at a low voltage battery
+ 100 rev / min

4) The frequency of crankshaft rotation at idle when the air conditioner and a gear

+ 100 rev / min

5) The frequency of rotation of the crankshaft idling in gear *
+/- 100 rev / min

* Note:
To a temperature of <85Achastotu crankshaft rotation can not be changed, it remains the same as specified computer DME. This frequency is immediately set upon exposure on the throttle or gear selector, but is regulated only at temperatures> 85Ana +/- 100 r / min.

- Selection of the desired state of a transition to the installation mask in which you can change the corresponding set point.

- I have a mask on the screen: This shows the current (actual) and asked the DME at the moment (specified) engine speed.

Note:
If the idling speed established more than 650 r / min, you must first erase the adaptation (see. The boundary conditions 4. Adaptation).

- The set speed can be increased by pressing Y and decrease by pressing the N key steps in the 10 rev / min.

- Single mask on the screen: Save the modified engine speed

- Single mask on the screen: Speed ​​control is confirmed again.

- After the change in speed recorded value changes can be checked again in the first mask.


StandartinėParašytas: 29 Rgs 2015, 01:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.15
Amžius:
38
Pranešimai:
365
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
E61 530xd M57 '09/11
ex E38 750i M73 94/11'
ex 3x E30 320i 87-89'
M73 engine specified idle speed 600.

_________________
V12 Addict


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery