Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Rgp 2019, 18:25

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 43 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 24 Bal 2015, 16:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.03.03
Pranešimai:
345
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E38 740iL 4.4
Neuzkurtum masinos jei jis butu,o jei ir uzkurtum tai uzgesinetu...


StandartinėParašytas: 24 Bal 2015, 16:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Kai buvo velenelio daviklis pas mane iki to,tai irgi purtesi(bet maziau ir nesvarbu ar silta ar salta) ir jeigu staigia duodi gazo ir atleidi ant N,tai sukrisdavo apsukos ir pasokdavo..bet kurtis super kurdavosi,o beda buvo jame(kiek zinau tiek alkuninio,tiek velenelio atlieka tas pacias funkcijas) tai vat todel uzsimasciau


StandartinėParašytas: 24 Bal 2015, 16:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Kai buvo velenelio daviklis pas mane iki to,tai irgi purtesi(bet maziau ir nesvarbu ar silta ar salta) ir jeigu staigia duodi gazo ir atleidi ant N,tai sukrisdavo apsukos ir pasokdavo..bet kurtis super kurdavosi,o beda buvo jame(kiek zinau tiek alkuninio,tiek velenelio atlieka tas pacias funkcijas) tai vat todel uzsimasciau


StandartinėParašytas: 29 Bal 2015, 09:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Niekas jokiu minciu neturit kolkas?:/


StandartinėParašytas: 06 Geg 2015, 17:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.03.03
Pranešimai:
345
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E38 740iL 4.4
Kaip su zvakem reikalai?keites nors karta? siulyciau issisukt ir paziuret ju bukle....bet jei meistrai matavo kompresija tai turejo atkreipt demesi i ju bukle....

Ka rodo per inpa apie cilindru darbo tolyguma? as asmeniskai pradeciau nuo zvakiu keitimo, babinu pakaitaliojimo priklauso kaip kuris cilindras dirba pagal kompa,LEV plovimo, toliau ziureciau gale esancias 2 silikonines zarneles ar nesuskile, viena eina i benzo slegio reguliatoriu,kita i duju map sensoriu, tuo paciu tikrinciau didesne slanga ten pat esancia kuri eina i stabdziu vakuuma.... toliau issimciau vel membrana tikrint ar neplysus ir ar gerai surinkta, ten yra spyruokle viduj...toliau sektu isiurbimo koliko lupimas ir visu gumu keitimas,benzo purktuku oringu keitimas... po isiurbimo koliku yra aliuminis plonas vamzdis einantis is galines koliko dalies i tepalo separatoriu,ten daznai buna praleidziamas tepalas,vadinasi nesandaru ir gali vel truktel oro bent jau teoriskai.... reiktu aiskiai apziuret ir oro paemima mogistrale iki droselinis sklendes... butum kaune tai imesciau ir OSM nauja originalia patikrinimui....jei po visu situ dalyku vistiek blogai tai belieka imt lauk voztuvu dangcius ir ziuret degimas kaip, jei pabeges tai ziuret voztuvu veleneliu zvaigzdiu varztus ar jie neatsileide, tuo paciu patikrint pagrindines grandines itempeja ir voztuvu grandiniu itempejus....stebuklu nebuna,kazkur beda cia tikrai atsiras.....katalikai gal yra? gal jie uzsikise? uzvedziau ant kelio,gali varyt i garaza ir viska tikrint paC arba atvaryt i kauna masina man :mrgreen:


StandartinėParašytas: 12 Geg 2015, 13:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Vyciuz. Taigi praktiskai viskas tikrinta kaip tu parasei. Zvakes keistos,tokius dalykus nupirkes auto visada pakeiciu tai realiai pora stuku km joms.inpa rode klaidas 3cilindru,bet kaip minejau po kalivracijos,lev keitimo plovimo,klaidos dingo.membrana superi e nes tepalo isvis nevalgo,smauk kaip nori dumelio nei laso.vakuuma su prietaisu tikrino tai sake norma.viskas ziureta isskyrus ar degimas bepabeges:) taigi esme kad problema issitaise kaip ir vienas diagnostikas sake,ir čia forume kad del duju gali but..taigi pavazinejus benzu viskas dingo ir issitaise,jau po pirmos dienos,kita ryta uzsikure ir apsukos tabilios be jokiu kritimu buvo,pradejus su salta vaziuot,jokiu truktelejimu,vaziuoja kaip priklauso,isilus dirba idealiai.na vienu zodziu viskas super.dabar any duju nevaziuoju,kad vel kompas isvis kitu parametru neprisistu,o laukiu ketvirtadienio ir vaziuosiu reguliuoti,matomai itin stypriai patiebino man ji:/


StandartinėParašytas: 15 Geg 2015, 09:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Taigi,po pavazinejimo benzu viskas susitvarke,ir po duju perprogramavimo..bet va pavaziavau dujom po perprogramavimo ir pirma ryta salta uzvedus brnzu vel buvo apsuku sukritimas 3sekundem iki 200~..kadangi nelabai suprantu tao noreciau paklausti,čia reiskia duju laisva eiga yra per riebi,ir todel ryte wedant benzu man ivyksta tas sukritimas?


StandartinėParašytas: 30 Bir 2015, 18:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Sveiki.turiu smulku klausymeli,diagnostika autocom ismete klaida knock sensor,bet as nelabai suprantu kas tai yra ir kur jis stovi..ba čia tipo detonacijos daviklis,bet yra alkuninio ir paskirstymo veleno davikliai,ir jie turi atitinkama pavadinima,o čia kazkoks knock sensor?


StandartinėParašytas: 30 Bir 2015, 18:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
3984
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
bmwFans rašė:
Sveiki.turiu smulku klausymeli,diagnostika autocom ismete klaida knock sensor,bet as nelabai suprantu kas tai yra ir kur jis stovi..ba čia tipo detonacijos daviklis,bet yra alkuninio ir paskirstymo veleno davikliai,ir jie turi atitinkama pavadinima,o čia kazkoks knock sensor?

Knock sensor yra detonacijos daviklis. Tai beveik elementarus mikrofonas, kuris "klauso" tam tikro dažnio garso signalų, būdingų detonacijai. Keiti ir viskas. Nes priklausomai nuo to jis reguliuoja kuro mišinį, degimo kampą ir t.t.t nelygu kokio senumo mašinoje stovi. Turėtų būti ant bloko. Atrodo kažkaip taip http://www.vehiclepartsdatabase.com/veh ... ocksensors


StandartinėParašytas: 30 Bir 2015, 20:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.02
Pranešimai:
258
Automobiliai:
E38 740 99
E36 320 93
E34 525 m20b25 89 ex
Kurioj mazdaug vietoj?


StandartinėParašytas: 01 Lie 2015, 00:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.25
Amžius:
36
Pranešimai:
208
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 740i 99'
vidindnej variklio puseje stovi tokie 4, kiek suprantu reiketu balna nuiminet.

_________________
https://youtu.be/MPMKala6BsY


StandartinėParašytas: 01 Lie 2015, 08:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.03.03
Pranešimai:
345
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E38 740iL 4.4
Turesi reikalu juos pakeist ant M62 variklio stovi 4 vnt po isiurbimo koliku,ji teks nuimt...tada du daviklius keleivio puseje pakeisi lengvai,o dar du kad pakeist reiks nuiminet vandens pompa nes jie pakisti po ausinimo vamzdziais....uzverzimo jega 20nm, nei daugiau nei maziau...sekmes. Jei kils klausimu kreipkis, praejes jau tuos keliu as pats... Beje,jei meta knock sensoriu tai dar nereiskia kad jis kaltas..dazniausiai tai buna tik kazkieno rezultatas kad detonuoja variklis ir yra metama ta klaida...


StandartinėParašytas: 01 Lie 2015, 09:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Na vyciuz,jau irgi suradau youtubej kur jie yra..:) bet vat noreciau dar paklaust,sakai ju metama klaida yra pasekmes kazko..klausimas butu ko butent?mano dabartiniu atweju zinau kad reikia zonda viena kuris uz katoliku randasi,pakeisti:) na vat dar galvoju gal kuri uzdegimo rite negerai veikia:) penktadirni darys man mano meistras diagnostika,tai bus matyt ka pasakys:) ne čia su autocomu kur tai tiesiog prie progos pajunge pazystamas taip sakant be jokio tikslo,tik klaidas pasiziuret teleido,o penktadieni jau normalios proceduros laukia:)


StandartinėParašytas: 01 Lie 2015, 11:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.03.03
Pranešimai:
345
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E38 740iL 4.4
Daug kas gali itakot kodel detonuoja,gal del duju,gal del benzo didesnio oktaninio skaiciaus, gal del degimo pasikeitusio jei pasitampius kokia grandine, gal del variklio temperaturos...as savo keiciau, bet po siai dienai vis kartais randu islindusia klaida, taciau jau nesuku galvos,variklis vaziuoja gerai,jokiu detonavimu nejauciu,o naudotus tvarkingus sunku rast...nuo variklio dideles temp visi suskeldeje laidai buna,o ir patys davikliai kartais...plastmasei tai ne i nauda..


StandartinėParašytas: 01 Lie 2015, 13:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Aisku:) na as tai jauciu detonacija,ir salta buna kartais patrukcioja..,na sunku pasakyt čia kas ir kaip bus,manau del lz gali irgi patrukcioti,arba del uzdegimo riciu:)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 43 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery