Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Bal 2024, 00:10

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Vas 2015, 21:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Sveiki.Rudeni buvo problemele kad staigiai uzgazavus,pridusdavo,padariau diangostika,parode velenelio davikli,pakeitus susitvarke :) Dabar siandien jau esant siltam varikliui,vaziavau D pavara letai ir ziuriu kad kazkaip pradejo vibruoti ir apsukos per zemai nukritusios buvo(zemiau to pirmo bruksniuko,apie 400~),sustojau,ijungiau P,spustelejau gaza kad apsukos stabilizuotusi,apsukos soktelejo iki 2000 ir poto bekrisdamos iskart nukrito iki 0,taigi variklis uzgeso.Tada uzvedziau varikli,vel spustelejau gaza,apsukos soktelejo,bekrisdamos krito velgi vos ne iki nulio,poto vel soktelejo iki tukstancio ir po kazkiek tokiu suoliu stabilizavosi,dar pora kart pabandziau pagazuoti,buvo irgi nukritusios iki 0,vel uzgeso.Poto pravaziavau apie 5 kilometrus,prisiparkavau,pabandziau vel spusteleti gaza,tai jau kaip ir iskart sustodavo ten kur ir turi buti,ant darbiniu apsuku. Iki visos sitos problemos,jau apie 3 menesius kamavo problema kuri dabar jau manau kad bus susijusi ir su sia siandien atsiradusia,tai buvo kad uzvedus salta varikli,dirba idealiai,kai susyla iki 40 kokiu,pradeda drebeti,purtytis,karts nuo karto apsukos susoka,veliau kai susyla iki darbines,pradeda vel veikti gerai,karts nuo karto suvibruodamas(bet labai retai ir nevisada). Kas ka patariate tikrinti pirmu atveju ir ka ziureti,tikrinti del sios problemos? Prasau pagalbos zmones :) P.S dar pries 3 menesius siaip profilaktiskai laisvos eigos voztuva isvaliau ir isploviau,nors ir nebuvo uzsineses:)


StandartinėParašytas: 16 Vas 2015, 21:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.03.03
Pranešimai:
346
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E38 740iL 4.4
Daryk vel diagnostika, gal ka parodys,o siaip pradeciau nuo zvakiu,oro gaudymo ....


StandartinėParašytas: 16 Vas 2015, 22:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.21
Amžius:
50
Pranešimai:
437
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 95' cosmosschwarz metallic
Engine: M60, 4.0L V8, 210kW, 282hp, 400 N·m
Transmission: automatic
Upholstery: standardleder/schwarz
ASC+T, PDC, Klima, Xenon
R16 BMW OEM styling 61
90 % kad ragas oro srauto matuoklei

_________________
Только пусть ваша совесть не мешает вам ясно мыслить, а ваш разум пусть не стесняется, когда нужно, отстранить совесть…

Стругацкие «Обитаемый остров»


StandartinėParašytas: 16 Vas 2015, 22:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Megejas paspausti vat vat tik ka irgi ir pagalvojau kad matuokle gali buti,bet tuo metu kazkaip nesove i galva atidaryti kapota ir atjungti ja pasitikrinimui:) Seip jeigu ji tai atjungus ja kaip suprantu turetu buti normaliai?Ir kaip trauka ir sanaudos be jos vaziuojant pavyzdziui kolkas kol nauja gausi?
Vyciuz,zvakes prie ziema sudetos irgi naujos buvo,o vat ora ar gaudo,kaip čia patikrinti namu salygom,su cigarete pusti dumus kurnors ir ziureti kur leis,ar kaip dar galima? Na pirma patikrinsiu tai ka paciam be dyno galima,o poto gal jau teks ir dyno daryti jei taip gedimo nerasiu :)


StandartinėParašytas: 17 Vas 2015, 12:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Na siandien pabandziau prasivaziuoti vel,tai problema nepasikartojo(automobilisn egeso,bet ant P ar N spustelejus gaza,apsukos nekrito zemiau darbiniu,bet atsimusdavo taip sakant ir paplaukiodavo aukstyn zemyn truputi pora kart) atjungus osm,nieko nepasikeite,tas pats,nei i gera nei i bloga puse.Tai osm manau atkrenta..:) o negali buti koks alkuninio veleno daviklis'?


StandartinėParašytas: 17 Vas 2015, 13:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.06
Pranešimai:
1098
Automobiliai:
E36. daug
E93
tai jeigu nieks nepasikeite absoliuciai visais rezimais ir apsuku diapazonais, tai tu gal jau nusipirk kita osm. ten ji ne siaip sau ideta, kad ir su atjungta ir su prijungta taspats butu :D

_________________
Rap is cool.


StandartinėParašytas: 17 Vas 2015, 17:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
jogis,turejau omenyje i geraja puse nepasikeite:) tik gal kazkiek leciau ant P pvz stovint ir staigia dugna uzminant ir atleidziant,gal su atjungta kiek blogiau reaguoja,ta prasme,leciau sokteli apsukos.Su pajungta kaip ir staigiau spustelejus sokteli apsukos,na reiskia kad su atjungta ir ant traukos kazkiek atsilieptu(nedrageris esu tai ten neskaiciuosiu per kiek iki 100 paims,bet turiu omenyje kad gal kazkiek su atjungta ir blogiau valintu) . Kaip zinau,jeigu matuokles genda,tai pvz atjungus ja,pradeda vaziuoti geriau taip sakant,auto atsigauna,nes veikia pagal info is ECU,bet jei atjungus atvirksciai matosi kad variklis vangesnis ir apsukas leciau kelia ir t.t.. tai manau kad naabarot ji veikianti yra.O tuo labiau ant variklio darbo(stabilios apsukos) tai tikrai turetu atsiliepti jei ji sugedusi butu.Su atjungta turetu stabilios buti,ir sustelejus gaza iskart ir krist ten kur reikia,nes juk info is ECU stabili eina,o ne kai pvz sugedus osm vis kazka kita rodo,ko pasekoje sokineja jos.čia pasakoju kaip girdejau ir kaip logiskai pamascius isena :) Gal jogis ka dar patarsi ziureti?Kaip pvz patikrinti ar ora siurba,su akimis gi nepatikrinsi čia :D nes visos slangos sveikos,be izolkes,kaip ir tvarkoje:) Kaip ieskoti pro kur siurbia ora?Su cigaru kazkaip daro,pusti reikia i kazkur kaip suprantu?As su vandeniu purksti uzvestam,ir jei sureguos,tad kazkas nesandaru?Patarkit forumieciai :)


StandartinėParašytas: 17 Vas 2015, 23:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.06
Pranešimai:
1098
Automobiliai:
E36. daug
E93
netolygumas jauciasi dirbant ar ne? man tai panasu i ccv. oro siurbima tikrint purskiant eteriu, bet cia neveiksmingas budas dazniausiai, nes laisvom apsukom dirbant pvz slanga ''gali but gera'', o open loop rezimu skyle atsidaryt keliu milimetru.

_________________
Rap is cool.


StandartinėParašytas: 17 Vas 2015, 23:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.06
Pranešimai:
1098
Automobiliai:
E36. daug
E93
siaip tai ka cia patarsi, pilnas patarliu ir taip tas forumas, reikia ziuret live data, kurie parametrai lipa is normos ribu. o dar jei iseis pagaut ''grybo'' momenta, tai labai nesunkiai isaiskinamos tos bedos buna.

_________________
Rap is cool.


StandartinėParašytas: 10 Kov 2015, 18:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Jogis,kazkaip senai neprisiruosiau uzeiti itema tai tik dbr pamaciau sms.ccv tai laisvos eigos voztuvas turi imenyje?bet as ji pries menesius 4-5 pliviau ir jis seip labai laisviai juda ir vaiksto,ir jei neklystu(pataisyk)jeigu del jo beda butu tai tiesiog apsukos sokinetu ant lasivu ane?Siaip dirba tolygiai tik kartais jauciasi ant laisvu kad sudreba,bet apsukos nesokineja,taip sakant "trait",nes kaip suprantu nestabiliai driba tai yra kai apsukos sokineja,o čia buna pasipurto karts nuo karto,tai irgi nezinau kame čia beda:) O kur gauti to eterio:?)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery