Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 17 Bal 2024, 00:48

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Rgp 2006, 21:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.18
Amžius:
41
Pranešimai:
85
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E38
BMW F650
Gal kas gali pasiūlyti kokių minčių kas galėjo atsitikti?

Dingo variklyje kompresija (M52), pamatavus rodė apie 3 atm. Išardžiau - žiedai normaliai, vožtuvai nelinkę, sandarūs, velenėliai stovi pagal "mėtkes". Man jau lenda vienintelė mintis, kad gal VANOS'as kažką lievo reguliuoja, gal atidaro vožtuvus suspaudimo momentu ar pan. Jau daugiau neįsivaizduoju kur ta kompresija gali dingti. Jaučiu reikės nueiti į parduotuvę ir nusipirkti kokia pora kibirų kompresijos...


StandartinėParašytas: 20 Rgp 2006, 21:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.21
Amžius:
40
Pranešimai:
720
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 750
o 2.8 ne nikasilis netycia?..


StandartinėParašytas: 20 Rgp 2006, 21:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.24
Amžius:
49
Pranešimai:
29
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 728
E53 '04
Siaip tai voztuvu problema taip atrodo. mano draugui praeita savaite taip buvo ant a6. Persoko dirzas ir palenke 5-tus voztuvus labai nezymiai

_________________
mrxmotorsport


StandartinėParašytas: 20 Rgp 2006, 23:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
41
Pranešimai:
723
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E38 735 M62 97'
ex E39 520 M47 00' Touring
ex E34 530 M60 94
Karalaitis rašė:
o 2.8 ne nikasilis netycia?..


tikrai ne, tai ant v8 buvo ir tik pirmus metelius, po to jie ta klaida istaise. be to taip staigiai del to kompresija nekristu.


StandartinėParašytas: 21 Rgp 2006, 00:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.18
Amžius:
41
Pranešimai:
85
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E38
BMW F650
runcikas rašė:
tikrai ne, tai ant v8 buvo ir tik pirmus metelius, po to jie ta klaida istaise. be to taip staigiai del to kompresija nekristu.


Kotais pasiskaičiau visokių straipsnių internete, tai jau pradedu manyti kad nikasilis. :cry:

Važiavau Vokietijoj, pasirodė jog dingo trauka (faktas nr 1 - dingusi kompresija), sustojau, ištraukiau matuoklę -> 0 tepalo (faktas nr 2 - ryja tepalus, kol buvo tepalo tol ir sudarė šiokią tokią kompresiją, kai jis sudegė tai man ir trauka dingo), buvau daba prie ežerų, kūriau važiuoti namo ir baba (vaktas nr 3 - šalta nesikuria). O be to jau turiu išardęs visą variklį, ir nesimato jokių kitų kompresijos dingimo galimybių :cry:


StandartinėParašytas: 21 Rgp 2006, 00:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.18
Amžius:
41
Pranešimai:
85
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E38
BMW F650
Beja kas nori plačiau tai va šitam peidže yra daug apie tai prirašyta. Labiausiai patiko frazė:
What do I do if I already have a car with a Nikasil block?
You then have three options: leave it until it dies, sell the car, or repair the car.

Taip kad kai pirksit BMW su M60 su metais nuo 1993 iki 1996 arba M52 nuo 1995 iki 1998 tai geriau prieš tai pasitikrinkit koks variklio blokas. Aš jau numatau ateinančią piniginę problemą - ryt skambysiu į "Krasta auto" :cry:


StandartinėParašytas: 21 Rgp 2006, 08:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
41
Pranešimai:
4363
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
O dabar bloko tipa nustatyti galima pagal plokstele ant variklio ar ir pagal VIN koda galima? kaip tik tokio ieskau, tai nelabai dziuginanti naujiena :shock:

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 21 Rgp 2006, 11:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.18
Amžius:
41
Pranešimai:
85
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E38
BMW F650
Pagal kėbulo numerį, skambini i Krasta ir klausi :)
Katik paskalambijau - sakė naujas variklio blokas (špižinis) nei daug nei mažai - 9866 Lt

:cry:


StandartinėParašytas: 21 Rgp 2006, 12:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
41
Pranešimai:
723
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E38 735 M62 97'
ex E39 520 M47 00' Touring
ex E34 530 M60 94
pagal vin koda tiksliai tau nepasakys, o jei variklis tvarkytas, blokas keistas. a? geriausia paziuret nr ant bloko ir tada viskas aisku bus. tik va ji paziuret ner taip lengva, ir lyst po masina nesinori gi ;) bet kai zinai kur jieskot, 2 min ir fsio ;)


StandartinėParašytas: 21 Rgp 2006, 13:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
51
Pranešimai:
82
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 730
idomu kur benza pylei kad nikasilas neatlaike? Jei parvaryta is vakaru ir pylei vien statoile tai negali but


StandartinėParašytas: 21 Rgp 2006, 14:50 
  
 
 
O duja si procesa itakoja kaip nors?


StandartinėParašytas: 21 Rgp 2006, 15:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.05.23
Amžius:
48
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
tiesioginis neigiamas poveikis... duju degimo temperatura daug aukstesne uz benzino...

_________________
E60 535xi, F30 320xi


StandartinėParašytas: 21 Rgp 2006, 15:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.21
Amžius:
40
Pranešimai:
720
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 750
teperatura tai temperatura... nikasilis labiausiai bijo sieros (del ko nikasilio bedos labiausiai lindo usa?). o dujose sieros palyginus su benzu nemazai....


StandartinėParašytas: 21 Rgp 2006, 15:33 
  
 
 
Gal kas gali si klausimeli kiek daugiau pokomentuoti, kaip gi su ta siera dujose, nes darosi baisoka... :(


StandartinėParašytas: 21 Rgp 2006, 23:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.18
Amžius:
41
Pranešimai:
85
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E38
BMW F650
Aš va pakalbėjau su Krastos pagalba, tai galiausiai beveik išsikaiškinau, kad ten pas mane dar ne nikasilio problema. Atseit nikasilis kai pareina tai jau ant bloko gilzių jau matosi visokie #$@&&^ ir nuvalius švariai bei pasukus veleną atsiranda visokie juodi š... Pas mane tokio dalyko nesidaro. Dabar įtarimas krito ant žiedų, nes kai man pasakė kokie tarpelių išmatavimai turi būti, tai pas mane 10x skiriasi :), arba dar sakė būna, kad tepalo siurblys per sujungimą gaudo orą, ir tada 0 kompresijos, nes nevaldo pakėlikų (dėl to pačio gali atsirasti ir kokis negirdėtas variklio garsas). Žodžiu daug visokių problemų man pripasakojo, tai daba reikės visas stengtis eliminuoti...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery