Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Bal 2024, 08:04

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 66 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Lap 2014, 20:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
tai ka tu ten su bmw scaneriu isdiagnozuosi? klaidas nuskaitysi nebent #-o siulyciau pradeti is naujo viska, nuo bent jau inpos su DIS ir issiaiskinimo, kas konkreciai blogai (blogas misinys (liesas,riebus), koki rodo liambda zondai ir koks yra realiai ir pan), tada, kai zinosi pasekmes, gali pradeti tikrinimo atmetimo budu ieskoti priezasties pradedant elementariais gedimais, kaip nesandari isiurbimo sistema ar liambda zondai


StandartinėParašytas: 06 Lap 2014, 20:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
39
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Padariau video. Užkuriamas šaltas ryte iš po nakties. Pradžioje didelis triukšmas dėl įsijungusio papildomo oro padavimo, video nelabai perteikia viso variklio darbo, pabaigoje kai kamera uždedama ant vairo labiau matosi kaip dreba kėbulas su visu paveiksliuku objektyve.

P.S. kas nori priimti iššūkį rasti bėdą? Baras stato... :roll:


_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 06 Lap 2014, 20:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
zinok, apsiimciau, idomu paciam butu toki isgydyt, bet galimybes neleidzia


StandartinėParašytas: 06 Lap 2014, 21:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
39
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
siomka rašė:
zinok, apsiimciau, idomu paciam butu toki isgydyt, bet galimybes neleidzia


Svarbiausia, kad tik reikia rasti priežastį ir viskas, o paskui tai tik laiko ir pinigų klausimas.

Ir šiaip šiai dienai daugiau didesnių trūkumų nėra, tik ta vibro. O smulkmenos tai su laiku ir turint laiko :)

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 06 Lap 2014, 22:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.19
Pranešimai:
34
kažkodėl labai greitai apsukos nukrenta nuo 900rpm ant 500rpm. Manau bent 2min. turėtų pasilaikyti ant 900 :?


StandartinėParašytas: 09 Lap 2014, 02:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.21
Amžius:
43
Pranešimai:
529
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 M5 3.6i S38 89'
E39 520D 01'

Ex. E39 540i manual 97'
Ex. E38 750 M73 96'
Ex. E32 m60 b30 V8 92'
Ex. E34 m20 b25 89'
Ex. E28 m20 2.7ie 85'
Ex. E28 m20 2.8i 83'
Ex. E30 m10 1.6 83'
O kaip kuro sanaudos?

_________________
///M POWER ,tai daugiau nei kazkas tokio...


StandartinėParašytas: 09 Lap 2014, 14:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
39
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Ramis rašė:
O kaip kuro sanaudos?


Kai V12 sąnaudos ir taip nėra mažos, tai skirtumą sunku pastebėti. OBC dabar mišrias sąnaudas rodo ~19 ltr/100km.

Tačiau anksčiau būdavo mažesnės sąnaudos kiek pamenu, vidutines rodydavo 15-17 čia iki visų drebulių.

Beja vakar važiavau Kaunas-Vilnius iš ryto ir jokių drebėjimų nebuvo, Vilniuje malantis gražiai apsukos stovėjo ties ~700 RPM ir salone kaip bažnyčioje ramu buvo prie sankryžų sustojus, jokio kėbulo svyravimo. Vakare grįžus į Kauną vėl pradėjo vibruoti apsukoms kritus iki mažiau nei 500 RPM.

Gilus įtarimas, kad barškesys gale gali kažkaip būti susijęs su vibracija. Antanas važiuoklėje nerado jokio mazgo kuris galėtų skleisti tą barškesį (nebent atraminiai guoliai), tai kilo mintis, kad katalizatoriai barška vamzdžiuose.

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 09 Lap 2014, 14:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.21
Amžius:
50
Pranešimai:
437
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 95' cosmosschwarz metallic
Engine: M60, 4.0L V8, 210kW, 282hp, 400 N·m
Transmission: automatic
Upholstery: standardleder/schwarz
ASC+T, PDC, Klima, Xenon
R16 BMW OEM styling 61
Tai gal pas tave purkštukai keliuose cilindruose ant užsikimšimo ribos ir kartais purškia, kartais ne?

_________________
Только пусть ваша совесть не мешает вам ясно мыслить, а ваш разум пусть не стесняется, когда нужно, отстранить совесть…

Стругацкие «Обитаемый остров»


StandartinėParašytas: 09 Lap 2014, 17:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Tai ne paprasciau i servisa nuvaziuoti?


StandartinėParašytas: 09 Lap 2014, 17:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
39
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Megėjas paspaust rašė:
Tai gal pas tave purkštukai keliuose cilindruose ant užsikimšimo ribos ir kartais purškia, kartais ne?


Pradėti nuoseklūs problemos gaudymo darbai. Pradžiai pakeisti abu oro filtrai + rytoj bus keičiamos abi oro srauto matuoklės.

Bavaras rašė:
Tai ne paprasciau i servisa nuvaziuoti?


Galvoji nevariau į servisus? Vieni gazo sklendes už 200 pinigų pravalė, aceit padės, kiti sako žvaklaidžius pasikeisk (pasikeičiau ir nieko iš to). Nėra rimtai tuo užsiimančių servisų, visi tik pinigus nori kalti kuo greičiau, o ne žmogui problemą išspręsti. Pakrapštė nosį, paėmė kelis šimtus ir važiuok, jei nepadės ką padarėm grįžk, krapštysim toliau dar paimsim.

Jei atsirastų servisas, kuris sąžiningai viską padarytų - vežčiau.

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 09 Lap 2014, 18:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.21
Amžius:
50
Pranešimai:
437
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 95' cosmosschwarz metallic
Engine: M60, 4.0L V8, 210kW, 282hp, 400 N·m
Transmission: automatic
Upholstery: standardleder/schwarz
ASC+T, PDC, Klima, Xenon
R16 BMW OEM styling 61
Tai nevaryk į plataus profilio servisus gigantus, ten dirba kaimo japiai, kurie net stabdžių kaladėlių pakeisti normaliai nesugeba, tokiems su dilde nagus atmušinėt, o ne BMW su V12 varikliu patikėt. Tame patirties jau turiu- žmonai audi stabdžių kaladėles taip pakeitė, kad paskui turėjau pirkt naujus stabdžių diskus, naujas kaladėles ir daryti viską pats. Čia buvo biskį offtopiko. O šiaip tai ir pats supranti tikriausiai, kad tavo problema ne oro filtruose juk, bet elektronikoj, arba purkštukuose. O dėl OSM, tai kaip ir sakiau, jas išsiplaut reikėjo pirma abi išsimontavus ir žiūrėt, ar bus pokyčiai. Nebent turi pinigų maišą, kad lengva ranka pirktis dvi OSM. Plaunamos jos išmontavus ir per groteles į jų aktyvųjį elementą (siūlą) purškiant va štai tokiu aerozoliu http://lemona.lt/index.php?page=item&i_id=37002

_________________
Только пусть ваша совесть не мешает вам ясно мыслить, а ваш разум пусть не стесняется, когда нужно, отстранить совесть…

Стругацкие «Обитаемый остров»


StandartinėParašytas: 09 Lap 2014, 18:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
39
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Megėjas paspaust rašė:
Tai nevaryk į plataus profilio servisus gigantus, ten dirba kaimo japiai, kurie net stabdžių kaladėlių pakeisti normaliai nesugeba, tokiems su dilde nagus atmušinėt, o ne BMW su V12 varikliu patikėt. Tame patirties jau turiu- žmonai audi stabdžių kaladėles taip pakeitė, kad paskui turėjau pirkt naujus stabdžių diskus, naujas kaladėles ir daryti viską pats. Čia buvo biskį offtopiko. O šiaip tai ir pats supranti tikriausiai, kad tavo problema ne oro filtruose juk, bet elektronikoj, arba purkštukuose. O dėl OSM, tai kaip ir sakiau, jas išsiplaut reikėjo pirma abi išsimontavus ir žiūrėt, ar bus pokyčiai. Nebent turi pinigų maišą, kad lengva ranka pirktis dvi OSM. Plaunamos jos išmontavus ir per groteles į jų aktyvųjį elementą (siūlą) purškiant va štai tokiu aerozoliu http://lemona.lt/index.php?page=item&i_id=37002


Rytoj nulėksiu nusipirkti tada. Plaunasi OSM purškiant aerozolį ir viskas ar kažkokia procedūra yra?

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 09 Lap 2014, 19:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.21
Amžius:
50
Pranešimai:
437
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 95' cosmosschwarz metallic
Engine: M60, 4.0L V8, 210kW, 282hp, 400 N·m
Transmission: automatic
Upholstery: standardleder/schwarz
ASC+T, PDC, Klima, Xenon
R16 BMW OEM styling 61
Plaunasi purškiant aerozolį iš viršaus ant to siūlo, leidžiant aerozoliui laisvai eiti kiaurai matuoklę. Prapūsk su juo iš abiejų pusių matuoklės, tada leisk keletą minučių išdžiūti aerozolio likučiams, susimontuoji matuokles atgal, pasijungi ir mėgaujiesi gyvenimu. Beje, pasiūlyčiau tau dėl visa ko susipurkšti ir OSM jungties kontaktus va štai šituo tepalu http://lemona.lt/index.php?page=item&i_id=46311 Kodėl taip siūlau? Nors man su OSM kontaktais problemų kaip ir nebuvo, bet buvo problema su gabaritinėmis šviesomis. Staiga kompas meta į skydelį, kad neveikia dešiniojo žibinto artimos ir gabaritai. Nu, sakau, taip būti negali, man iš karto kilo įtarimas, kad bus kištuko kontaktų problema- akurat- išimu fiškę, o apvalūs lizdiniai kontaktai ten apžėlę buvo, tai susipurškiau viską, po šiai dienai veikia viskas idealiai. OSM kontaktai savo forma labai panašūs į žibinto kontaktus. OSM kontaktai irgi buvo "nebešvieži" pas mane. Nesakau, kad tai visų ligų priežastis, bet juk būtų juokinga pasikeisti pusę variklio, o po to tik sužinoti, kad pas tave buvo korozijos pažeista fiškė.

_________________
Только пусть ваша совесть не мешает вам ясно мыслить, а ваш разум пусть не стесняется, когда нужно, отстранить совесть…

Стругацкие «Обитаемый остров»


StandartinėParašytas: 09 Lap 2014, 19:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
39
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Megėjas paspaust rašė:
Plaunasi purškiant aerozolį iš viršaus ant to siūlo, leidžiant aerozoliui laisvai eiti kiaurai matuoklę. Prapūsk su juo iš abiejų pusių matuoklės, tada leisk keletą minučių išdžiūti aerozolio likučiams, susimontuoji matuokles atgal, pasijungi ir mėgaujiesi gyvenimu. Beje, pasiūlyčiau tau dėl visa ko susipurkšti ir OSM jungties kontaktus va štai šituo tepalu http://lemona.lt/index.php?page=item&i_id=46311 Kodėl taip siūlau? Nors man su OSM kontaktais problemų kaip ir nebuvo, bet buvo problema su gabaritinėmis šviesomis. Staiga kompas meta į skydelį, kad neveikia dešiniojo žibinto artimos ir gabaritai. Nu, sakau, taip būti negali, man iš karto kilo įtarimas, kad bus kištuko kontaktų problema- akurat- išimu fiškę, o apvalūs lizdiniai kontaktai ten apžėlę buvo, tai susipurškiau viską, po šiai dienai veikia viskas idealiai. OSM kontaktai savo forma labai panašūs į žibinto kontaktus. OSM kontaktai irgi buvo "nebešvieži" pas mane. Nesakau, kad tai visų ligų priežastis, bet juk būtų juokinga pasikeisti pusę variklio, o po to tik sužinoti, kad pas tave buvo korozijos pažeista fiškė.


Dėkui "Megėjas paspaust". Bandysim rytoj tada daryti tuos darbus.

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 10 Lap 2014, 14:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.15
Amžius:
38
Pranešimai:
365
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
E61 530xd M57 '09/11
ex E38 750i M73 94/11'
ex 3x E30 320i 87-89'
''Karocia'' prisiperki visokiu balioneliu supurski visa auto ir buna kaip nauja :lol:

Koki siula ''Megejas paspausti'' tu siulai supurksti jai pas M73 motora MAF yra su keramika?

_________________
V12 Addict


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 66 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery