Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Bal 2024, 12:25

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Bir 2014, 00:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.07.26
Pranešimai:
3
Automobiliai:
E38
E38 740i
1994 11
benzinas/tiesiogines dujos
automatas

Sveiki.
Rasau apie amzina problema del netolygaus variklio darbo ir atrodo pakankamai daug del to temu prikurta, bet specifiskai panasaus i mano simptomus nk neradau.

Kartais variklis dirba kaip ir gerai, be jokios vibracijos, normalios kuro sanaudos, pilna trauka. Bet kartais jam siaip is lempos uzeina ir pradeda drebet, trauka lyg dirbtu tik keli cilindrai, smirda degalais ir ryja tonom (tarkim padaro ultra riebu misini) Atrodo kaip ir pas daugeli tas pats, bet turiu paminet kad pas mane neturi jokios itakos ar variklis saltas ar jau isiles, ar tai dujos ar benzas. Ir bendrai tai uzeina siaip savaime. Gali uzgesint varikli, leist jam atvest ir kurtis is naujo - drebejimas bus. Bet tarkim jis taip pat savaime ir praeina. Na t.y. gali vaziuot ir keiktis, o po to vienu momemntu viskas atsigaus ir vel veiks tobulai.
Vaziavau darytis diagnostika privaciai pas zmogu dirbanti Krastoj. Pasake kad tai desinys liambda zondas mires. OK, nusipirkau BOSCH'a, isukau, beeet kaip ir nk nepagerejo.
Turiu paminet dar viena lb svarbu dalyka kad priezastis sitos problemos manau yra 100% elektronine bo pastebejau kad kai uzeina tas drebejimas gali uzsigesint, atjungt minuso klema nuo akumo, palaukt kelias minutes kol viskas apsinulins ir kurtis is naujo. Variklis vel dirbs gerai, bet po kurio laiko ta nesamone vel uzeis.
Dar vienas ypatumas kad vasara kai lauko temp. yra virs 10 laipsniu tasai niekad praktiskai ir nepasireiks. Bet rudeni atvesus orams ir ypatingai ziema prie minusines temp, tai oh dear, tas variklis purtysis praktiskai kiekviena diena.
Tai klausimai butu tokie:
ar as pakeiciau tiesiog ne ta liambda? (nors keiciau desine kaip diagnostikas ir sake)
ar gal tiesiog po to, kaip kazkas forume jau minejo, mes tiesiog neistrynem klaidu, tad mano M60 vis dar kovoja su isivaizduojama problema?
gal tai tiesiog oro srauto matuokle, nes nu lb jau tas daznumas priklauso no lauko temperaturos?
O gal tiesiog turit ideju is savos patirties.
ačiū. :|


StandartinėParašytas: 20 Bir 2014, 09:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
41
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
tevui ant seno 730o buvo labai panasi beda, baigesi viskas visu duju purkstu keitimu ir viskas praejo, nu ir dar keite kolektoriaus tarpines. visas.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 20 Bir 2014, 13:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
39
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Panašiai mano S50 variklis elgėsi (elgiasi). Nors ir su E38 nesusiję, bet čia jau bendri mechaniniai veikimo principai. Probema buvo (yra) oro įsiurbimo sistema. Perrinkus ir išvalius viską kas yra po oro stauto matuoklės iki variklio bloko bėda lyg ir dingo, bet retkarčiais dar pasikartoja (pastebėta prie drėgno oro). Ant laisvų kenta apsukos, variklis purtosi, kėbulas vibruoja. Dabar jau kuris laikas viskas ok, bet laukiu drėgnesių orų. Trauka dėl to nekenčia, pakėlus apsukas eina kaip traukinys, tik and idle kvailioja. Dar planuoju keisi lamda zondus. Tikiuosi kažkokių idėjų atsiras ir pačiam.

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 21 Bir 2014, 10:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.21
Amžius:
50
Pranešimai:
437
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 95' cosmosschwarz metallic
Engine: M60, 4.0L V8, 210kW, 282hp, 400 N·m
Transmission: automatic
Upholstery: standardleder/schwarz
ASC+T, PDC, Klima, Xenon
R16 BMW OEM styling 61
Išsivalyk ir sutepk oro srauto matuoklės kontaktus ir tos jungties kontaktus, kur užsisuka ant OSM. Jei nepadės, reikia plaut oro srauto matuoklę, arba iš kart keist nauja. Žinoma, dar gali būti parastas banalus nesandarumas kažkur kolektoriuje.

_________________
Только пусть ваша совесть не мешает вам ясно мыслить, а ваш разум пусть не стесняется, когда нужно, отстранить совесть…

Стругацкие «Обитаемый остров»


StandartinėParašytas: 21 Bir 2014, 11:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
41
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
jei ka turiu pardavimui pilna komplekta isiurbimo kolektoriaus tarpiniu, pirktos krastoi, atiduciau kazkiek pigiau.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery