Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 18:11

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 74 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Bal 2014, 11:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
39
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Kadangi tema pagyvenusi Off-Topic'e nesusilaikė atsakymų, apgyvendinu ją čia.

Yra BMW E38 automobilis su Contour sėdynėmis, kaip paveikslėlyje žemiau. Šviesios odos sėdynės šildomos, su pripūtimu, lankstosi, vartosi, žodžiu ko daugiau norėti, tačiau tobulumui ribų nėra, tad nusprendžiau jas patobulinti iki tiek, kad jau geriau nėra kur.

Paveikslėlis

Nupirktos kreminės spalvos komfortinės sėdynės su masažo funkcija, staliukais gale, veidrodėliais galvų atramose, bei rašymo lenta. Paveikslėlis žemiau.

Paveikslėlis

Taip pat automobilio galiniame porankyje yra vadinamasis communitation pack'as, kuriame yra priekinės keleivio sėdynės valdymo pultas, kad keleivis sėdintis gale galėtų pastumti, palenkti priekyje esančią sėdynę, taip, kad gale sėdėti būti maksimaliai patogu. Paveiksliukas žemiau.

Paveikslėlis

Dabar tai, ką reikia atlikti, kad visus šiuos komponentus sujungti į vieną ir padaryti pilnai funkcionuojančius.

- Komfortinės sėdynės yra kreminės spalvos, tad reikia perdažyti odines ir plastmasines staliukų, bei galvos atlošų dalis į šviesiai pilką, kad atitiktų Contour sėnynių spalvą;

- Nudažytas dalis įmontuoti į Contour sėdynes;

- Įmontuoti masažo įrangą iš komfortinių kreminių sėdynių į Contour sėdynes;

- Tam, kad keleivio sėdynė galėtų būti valdoma iš gale esančio communication pack'o, reikia perkelti sėdynių valdymo varikliukus su atmintimi iš komfortinių į Contour sėdynes. Komfortinės yra angliškos, tad vairuotojo sėdynė yra dešinė ir turi varikliukus su atmintimi, tuo tarpu Contour sėdynės europinės ir atmintis yra kairėje sėdynėje.

Dabar apsvarstysime variantus kaip visą tai geriau atlikti. Dėl staliukų ir galvos atramų kaip ir aišku, reikės nuimti ir perdažyti. Jei turite kontaktus žmonių kad tokius darbus išmano ir atlieka kokybiškai, rašykite į PM.
Kitas klausimas dėl atminties implantavimo į keleivio sėdynę. Ar verta perkėlinėti varikliukus ar paprasčiau nupirkti anglišką Contour sėdynę pilkos spalvos ir paskui jau dėti staliukus?
Dar viena kilusi mintis, o ką jeigu į komfortinės sėdynės rėmą paprasčiausiai sudėti viską nuo Contour'o, t.y. rėmą apvilkti paralonais ir oda, plius dar uždėti nudažytus staliukus?

Galutinis variantas turėtų atrodyti taip, kaip nuotraukoje žemiau. Dalys, kurias turiu ir ko tikiuosi iš projekto išvardinau, dabar laukiu idėjų ir patarimų kaip visą tai įgyvendinti.

Paveikslėlis

Kas liečia elektros pravedžiojimą ir pajungimą, tai problemų nekils, turime forume vieną auksarankį elektriką, tačiau kad liečia mechaninę dalį, vat čia reikia pasukti galvą. O gal yra kas tokio projekto įgyvendinimu užsiimtu už mane?

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 23 Bal 2014, 12:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
39
Pranešimai:
3363
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Kiek supratau, pas tave pilkas contour salonas, turbut jau prastai atrodo ir tu nori perdazyt nupirkata oda ir aptraukt savo sedynes naujesne oda? Contour ir comfort oda ir sedyniu forma juk skiriasi, tad man atrodo kad neisijs sis swapas.
Del i contour sedyniu masazo idejima, yra tema angliskuose forumuose: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/567475
Del keleivio atminties: nereikia leist pinigu ant kito salono, motorai su atmintim tokie patys abiejuose sedynese, juos permest uztrukt pora valandu, permesi laidyna, moduli ir viskas.
Del remo: manau, kad bloga mintis, nes sedynes apatine dalys tikrai skiriasi, del virsutines nezinau.

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


StandartinėParašytas: 23 Bal 2014, 15:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
39
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
dionich rašė:
Kiek supratau, pas tave pilkas contour salonas, turbut jau prastai atrodo ir tu nori perdazyt nupirkata oda ir aptraukt savo sedynes naujesne oda? Contour ir comfort oda ir sedyniu forma juk skiriasi, tad man atrodo kad neisijs sis swapas.
Del i contour sedyniu masazo idejima, yra tema angliskuose forumuose: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/567475
Del keleivio atminties: nereikia leist pinigu ant kito salono, motorai su atmintim tokie patys abiejuose sedynese, juos permest uztrukt pora valandu, permesi laidyna, moduli ir viskas.
Del remo: manau, kad bloga mintis, nes sedynes apatine dalys tikrai skiriasi, del virsutines nezinau.


Taip, pas mane šviesiai pilkas salonas su priekinėmis Contour sėdynėmis. Abiejų priekinių sėdynių odos būklė gera, keleivio sėdynės netgi puiki sakyčiau. Tad naudoti komfortinių sėdynių odos neplanuoju, tiesiog noriu ant Contour sėdynių uždėti staliukus ir galvos atlošus nuo komfortinių sėdynių, kurios yra kreminės spalvos, tad šias dalis nori nenori reikės nuimti ir perdažyti į pilką, kad atitiktų Contour'ų spalvą.

Kitas klausimas su atmintimi kaip ir atsakytas, pakaks tik varikliukų sukeitimo. Kadangi komfortinės sėdynės neturi išvažiuojančios priekinės sėdimosios dalies, o Contour'ai turi, tai reikės kažkokį kitą varikliuką ten įdėti nuo kitos sėdynės, kad tik tiktų. Na čia visas projektukas labai jau kompleksinis pas mane gaunasi. Aišku visas dalis turint gyvai ir matant prieš akis yra daug paprasčiau paaiškinti ir suprasti ko galų gale noriu.

Masažo retrofit'o tą temą tai pervertęs ir perskaitęs ne kartą aš, netgi *.pdf'u išsisaugojęs kažkur regis visą puslapį. Ten daug maž mechaniniai reikalai ir laidų pratampymas. Kas liečia elektrą, tai reikės patikėti viską išmanančiai galvai, o mechaninius darbus taip pat kažkam reikės pavesti bent jau dalį padaryti nes radau temą internete, kai staliukus dėjo nuo vienų sėdynių ant kitų, tai ten ir virinimo darbų yra.

Gal truputį susisteminsiu turimą info:

- Masažo implantavimas į Contour sėdynes
- Galinių staliukių implantavimas
- Veidrodėlių apšvietimo pajungimas galvų atlošuose

Lieka klausimas dėl dažymo rekomendacijų, bei daugiausia laukiami kontaktai tuo užsiimančių ir darančių kokybiškai;
Taip pat reikia info dėl priekinės keleivio sėdynės pajungimo prie communication pack'o, kad viskas veiktų kaip priklauso;
Ar bet kuris varikliukas iš komfortinės sėdynės tiks Contour sėdynėsišvažiuojančiai daliai valdyti?

Taip pat laukiami pasisiųlymai žmonių galinčių visą tą projektuką įgyvendinti, nes kaip minėjau darbas kompleksinis, reikalaujantis igudžių elektroje, taip pat mechaninę dalį atlikti su virinimais ir panašiai.

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 23 Bal 2014, 21:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
39
Pranešimai:
3363
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Proektas didelis, dabar viskas kaip ir aisku :) Negalvojau kad reikia ten kazka virint-pjaut, kad idet tuos staliukus, cia bus biskeli hemorojus.
Pamirsau parasyt: kai desi anglisko salono laidyna i savo desine sedyne, reikes pravest papildomai 2 laidus nuo keleivio sensoriaus blokelio iki sedynes fiskes ir viena zemes laida, taip pat pridet prie laidyno keletas laidu kurie atsako uz isvaziuojancia dali.
Del com. pako nesu tikras kaip ir kas ten daroma, bet pagal schemas, gaunasi kad pako atminties modulis S225 turi but paciame pake, nuo jo reikes pravest P-bus laida iki GM modulio, na dar aisku maitinima, zeme.. Taip pat vienas P-bus laidas turi but pravestas nuo keleivio sedynes fiskes iki GM modulio. O priekine sedyne nereikai jungt tiesiogiai prie pako, nes visi sitie atminties dalikai is visu sedyniu ir duru moduliu bendrauja su P-bus laidynu.
Del galvos atlosu: aisku galima padaryt paprastai kaip zmogus padare, tiesiog uzmaitint ta kistuka, nuo salia esancio storo sedynes maitinimo laido, bet jeigi viska daryt pagal "fen shuj", tai reikes vest po viena laida nuo kiekvienos sedynes fiskes i sujungimo taska po kelevio kilimu, ten susijungia keletas laidu, tarp ju turetu but ir sitie laidai, bet pas tave juk 750, tai pas tave turetu but pilniausias laidynas, jame turetu but sitie laidai.
Del to priekinio varikliuko: nezinau tiks ar ne, reikai ziuret, bandyt, bet galiam tiesiog pabandyt uzmaut ant esamo varikliuko atminties juoda dezute.

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


StandartinėParašytas: 24 Bal 2014, 12:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.14
Amžius:
39
Pranešimai:
289
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
bmw7
Dariau sau labai panasu projekta, tai ganetinai lengvai viskas pasidare. Isardyk abi sedynes ir matysi skirtuma. tikrai nera sudetinga cia. Butum klaipedoj, padeciau

_________________
jei E38, tai tik juodas :) jei keisti juoda E38, tai tik i juoda e65 :)


StandartinėParašytas: 24 Bal 2014, 12:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
39
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
B U M E R rašė:
Dariau sau labai panasu projekta, tai ganetinai lengvai viskas pasidare. Isardyk abi sedynes ir matysi skirtuma. tikrai nera sudetinga cia. Butum klaipedoj, padeciau


Bet koks projektas atrodo sunkus pačioje pradžioje teoriškai, tačiau kai yra nuoseklus planas ir pradedi viską daryti, tuomet ir gaunasi viskas. "B U M E R", smagu būtų, jei pasidalintumei kokį projektuką pats įgyvendinai su sėdynėm.

Kas dėl sėdynių, tai dar kartą patikslinsiu. Contour'ai pas mane Europiniai (atmintis vairuotojo pusėje), komfortinės sėdynės iš kurių reikia perdėti atmintį ir staliukus angliškos. Taip dar mintis šovė, kad yra nemaža tikimybė, jog tos sėdynės galėjo būti iš automobilio su communication pack'u (nu jei jau staliukai buvo), tad atmintis tokiu atveju bus abiejose sėdynėse.

Ir taip, preliminarus planas tuomet sekantis:

- Nuimami staliukai ir galvų atlošai, bei nudažomi į šviesiai pilką spalvą;
- Iš komfortinių sėdynių permetama elektros instaliacija į Contour keleivio sėdynę;
- Pritvirtinami laikikliai staliukams, bei mechaninė dalis surenkama;
- Sėdynės pajungiamos prie elektrinės automobilio grandinės pagal schemas.

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 24 Bal 2014, 21:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
39
Pranešimai:
3363
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Jei reikes pagalbos su sedyniu laidais, klausk. As kaip tik siandien irgi pradejau "keleivio sedynes atminties" proekta. Kol dar prisimenu kazka, galiu padet :)
P.S. tau dar reikes GM modulyje sukoduoti "passenger memory" ir "rear console memory" ar kazkaip panasiai rasosi.

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


StandartinėParašytas: 24 Bal 2014, 23:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
39
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
dionich rašė:
Jei reikes pagalbos su sedyniu laidais, klausk. As kaip tik siandien irgi pradejau "keleivio sedynes atminties" proekta. Kol dar prisimenu kazka, galiu padet :)
P.S. tau dar reikes GM modulyje sukoduoti "passenger memory" ir "rear console memory" ar kazkaip panasiai rasosi.


Projekto realiu įgyvendinimu užsiiminėsiu kai būsiu Lietuvoje, dabar sėdynės UK, o E38 garaže miega :) Dėkui dionich, nepamiršiu, jei ką kreipsiuosi. B U M E R irgi dėkui už patarimus, tik dar plačiau papasakok ką darei pas save :)

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 26 Bal 2014, 13:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.14
Amžius:
39
Pranešimai:
289
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
bmw7
Exeed rašė:

Projekto realiu įgyvendinimu užsiiminėsiu kai būsiu Lietuvoje, dabar sėdynės UK, o E38 garaže miega :) Dėkui dionich, nepamiršiu, jei ką kreipsiuosi. B U M E R irgi dėkui už patarimus, tik dar plačiau papasakok ką darei pas save :)

Pas mane buvo komfort sedynes su masazais. Nupirkau Sport salona. Taigi turint du salonus buvo nuspresta padaryti hibrida, sukryzminti 2 sedynes ir tureti Sport-komfort salona. Taigi isardzius abu salonus, apatine(metaline) dalis buvo palikta nuo Sport salono, o nugaros metaline dalis nuo Komfort. Is senuju komfort sedyniu buvo isimti masazai ir perdeti jau ant nauju sedyniu(truputi pakoregavus ten viskas tinka). Kadangi nugaros metaline dalis dabar yra nuo Komfort, ant jos dejau Sport salono paralona ir oda. Galineje dalyje reikejo paralono juostele nupjauti, nes remas truputi skiriasi, taippat ir oda toje vietoje nusipjove. Gal sunku isivaizduoti, bet kai turi pries akis, tai viskas paprasta. Galvos atlosas taipogi detas nuo komfort sedyniu, nes nuo Sport sedyniu jie kitokie.
Rezultatu labai patenkintas buvau. Tiesiog gavosi Contour sedyniu klonas, f-jos tokios pat + masazas:)
Paveikslėlis
Cia palyginimui, viena jau perdaryta, kita Komfort sedyne. P.S. norint kad nesigautu rauksliu per nugaros lankstymasi, reiktu pas siuveja apsilankyti, pakoreguoti viena vieta ir viskas. Ten max 5min darbas.
Paveikslėlis

_________________
jei E38, tai tik juodas :) jei keisti juoda E38, tai tik i juoda e65 :)


StandartinėParašytas: 26 Bal 2014, 13:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.14
Amžius:
39
Pranešimai:
289
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
bmw7
Taigi tau reikia palikti Contour apatine sedynes metaline konstrukcija, ir deti nugaros metaline dali nuo kito salono(viskas tinka idealiai ten) ir dedi Contour sedyniu paralona su oda ant nugaros dalies. Idedi masazus. Laidus pats matysi kur kas kaip. Aisku jei draugauji su elektra. Taigi darbas nera sudetingas, tiesiog reikalaus kruopstumo ir truputi laiko. Bet per diena pasidarysi.
Sekmes Hibridinant salona :)

_________________
jei E38, tai tik juodas :) jei keisti juoda E38, tai tik i juoda e65 :)


StandartinėParašytas: 28 Bal 2014, 21:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.08.27
Amžius:
42
Pranešimai:
150
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F10 535i N55 '10
Ex E39 520i M52TU 98'
Ex E36 316 M43 94'
dionich rašė:
pagal schemas, gaunasi kad pako atminties modulis S225 turi but paciame pake, nuo jo reikes pravest P-bus laida iki GM modulio, na dar aisku maitinima, zeme.. Taip pat vienas P-bus laidas turi but pravestas nuo keleivio sedynes fiskes iki GM modulio. O priekine sedyne nereikai jungt tiesiogiai prie pako, nes visi sitie atminties dalikai is visu sedyniu ir duru moduliu bendrauja su P-bus laidynu.


Kai sau jungiau komfort sedynes laida iki GM modulio reikejo damest ir nuo vair. sedynes.

Exeed
Del keleivio atminties. Apziurek sedynes "fyske". Jei joje yra 6 kontakas, reiskia bus ir atmintis.

Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 28 Bal 2014, 21:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
39
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Skeletaz rašė:
Exeed
Del keleivio atminties. Apziurek sedynes "fyske". Jei joje yra 6 kontakas, reiskia bus ir atmintis.


Na ten pas mane fyškė pagrindinė kitokia, nei tavo įkeltoje foto. Pas mane ji geltona. Va tokia kaip sekančioje foto. Tik iš po vairuotojo sėdynės fyškės išeina 15 laidų, o iš keleivio 12. Bet tokiu atveju mano Contour sėdynė viena yra su atmintimi, o komfortinių taip pat kaip minimum vairuotojo sėdynė (dešinė) bus su atmintimi. Tai tik varikliukus su laidymu perkelti liks. Na plius aišku reikės išvažiuojančiai daliai varikliuko su atmintim, nes pas komfortines ten nėra tos dalies iš viso.

Paveikslėlis

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 28 Bal 2014, 21:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.08.27
Amžius:
42
Pranešimai:
150
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F10 535i N55 '10
Ex E39 520i M52TU 98'
Ex E36 316 M43 94'
Sitoj dali turi but 6 laidai

Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 28 Bal 2014, 22:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
39
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Skeletaz rašė:
Sitoj dali turi but 6 laidai


Tose vietose pas abejas fyškes po 5 laidus eina, katik pažiūrėjau. O vidurinėje fyškės dalyje tai pas vairuotoją daugiau laidų ateina.

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 28 Bal 2014, 22:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.08.27
Amžius:
42
Pranešimai:
150
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F10 535i N55 '10
Ex E39 520i M52TU 98'
Ex E36 316 M43 94'
Exeed rašė:
O vidurinėje fyškės dalyje tai pas vairuotoją daugiau laidų ateina.

Cia jeigu nuo anglo keleivio puse gaunasi? Joje ir turi but daugiau. Keleivio davikliui pajungti. [2 laidai]


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 74 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery