Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Kov 2024, 07:44

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Gru 2013, 23:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.21
Amžius:
50
Pranešimai:
437
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 95' cosmosschwarz metallic
Engine: M60, 4.0L V8, 210kW, 282hp, 400 N·m
Transmission: automatic
Upholstery: standardleder/schwarz
ASC+T, PDC, Klima, Xenon
R16 BMW OEM styling 61
Sveiki. Žodžiu sugalvojau aš susitvarkyti galutinai saloną, išsivalyti grindis po keleivio sėdyne. Išėmiau sėdynę, atlikau darbą, sumontavau atgal sėdynę, elektros jungtį, kur į sėdynės lizdą jungiasi kištukas, išeinantis iš po kilimo grindyse, supurškiau spec. tepalu jautrioms elektronikos jungtims ir sujungiau, kaip priklauso. Finale- elektrinis sėdynės valdymas veikia puikiai, kaip Amerikoj, išskyrus nebegęstančią Air Bag lemputę. Kažkur forume perskaičiau, kad kalta čia yra pati jungtis, kuri pasensta ir praranda ryšį su Air Bag jutikliu sėdynėje. Kompas mato, kad Air Bag sensorius keleivio sėdynėje neprijungtas ir todėl negęsta lemputė skydelyje. Tai štai klausimas už milijoną dolerių- gal kas turit patirties su ta streikuojančia jugtim? Kas ten pareina- kištukas ar lizdas? Kur ten silpna vieta? Nes nesinori man sujunginėt laidų tiesiogiai, noriu nupirkt naują kištuką, arba lizdą ir pasikeist, kaip originale. Kas turit minčių?

_________________
Только пусть ваша совесть не мешает вам ясно мыслить, а ваш разум пусть не стесняется, когда нужно, отстранить совесть…

Стругацкие «Обитаемый остров»


StandartinėParašytas: 20 Gru 2013, 04:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
39
Pranešimai:
3363
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Turbut lempute dega del to kad ijungei diegima kai sedyne buvo atjungta nuo masinos. Kol klaidos neistrinsi, lempiute degs.
Arba jei ten ir yra tokia problema kaip isvardinai, tai isardysi ta jungties puse kur yra lizdai (labai lengva su mazu atsuktuvu). Istrauksi lizdus is jungties, ir gali labai labai atsargiaijus juos biskeli suspaust, kad butu geresnis kontaktas kai i juos ieks kistukai. Ten yra 5 laidai susije su airbag systema, 3 nuo keleivio jutiklio (zaliai/violetinis,baltai/raudonas,juodai/rudas) i 2 nuo dirzo itempejo (melynai/raudonas ir melynaiu/rudas).

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


Paskutinį kartą redagavo dionich 20 Gru 2013, 20:28. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 20 Gru 2013, 20:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.21
Amžius:
50
Pranešimai:
437
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 95' cosmosschwarz metallic
Engine: M60, 4.0L V8, 210kW, 282hp, 400 N·m
Transmission: automatic
Upholstery: standardleder/schwarz
ASC+T, PDC, Klima, Xenon
R16 BMW OEM styling 61
Dėkui, dionich. Bandysiu po švenčių remontuotis, dabar užimtumas neleidžia. Aš gerai prisimenu, kad degimo nejungiau viso proceso metu, tai tikrai. Vadinas bus laidas kontakto gal nulūžęs. O kažin, kai pasitaisysiu, tai lemputė visvien degs, kol klaidos nenutrinsiu, ar turėtų užgesti? Įjungus degimą, ji užsidega, kaip ir priklauso, tada, po keletos sekunžių užgęsta ir vėl staiga užsidega ir tada jau dega visąlaik.

_________________
Только пусть ваша совесть не мешает вам ясно мыслить, а ваш разум пусть не стесняется, когда нужно, отстранить совесть…

Стругацкие «Обитаемый остров»


StandartinėParašytas: 20 Gru 2013, 20:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
39
Pranešimai:
3363
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Jo, lempute visvien degs kol neistrinsi klaidos. Jei diagnostikos laida turi, tai gali prie Airbag modulio prisijungti, pasiziuret kokia butent klaida. Turbut kai klaida istrinsi ir viskas gerai bus, nereikes nieko ten daryt. Man tas variantas su kistukais keistokas istikruju.
Dar toks variantas: kai sedyne vartei, tai netycia galejo laidas atsijungti nuo dirzo itempejo.

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


Paskutinį kartą redagavo dionich 21 Gru 2013, 03:31. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 20 Gru 2013, 20:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.21
Amžius:
50
Pranešimai:
437
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 95' cosmosschwarz metallic
Engine: M60, 4.0L V8, 210kW, 282hp, 400 N·m
Transmission: automatic
Upholstery: standardleder/schwarz
ASC+T, PDC, Klima, Xenon
R16 BMW OEM styling 61
Va čia jau darosi įdomu. O gali pasakyti, kokią konkrečiai funkciją atlieka tie laidai diržo įtempėjo? Tai, kaip suprantu, kalbi apie laidus tame pačiame lizde sėdynėje? Tuos mėlynai/raudonas ir mėlynai/rudas?

_________________
Только пусть ваша совесть не мешает вам ясно мыслить, а ваш разум пусть не стесняется, когда нужно, отстранить совесть…

Стругацкие «Обитаемый остров»


StandartinėParašytas: 20 Gru 2013, 22:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
39
Pranešimai:
3363
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Jo, butent tie 2 laidai, eina tiesiai i dirzo itempeja. Avarijos metu, Airbag modulis duoda srove per laidus, suveikia pyro sovinys ir itempia dirza. Aisq dirzas pats isitemps kai kunas staigiai lieks i prieki, bet cia padare vat tokia sistema kad jau stabiliai isitempt dirza. Ijungus diegima, modulis tikrina itempejo varzos parametra, ir jei neatitinka tai ismeta klaida. Pvz kai masina po avarijos, itempejai jau suveike ir masina jau metis klaida ir degs lempute, tai perekupai daznai nukerpa tuos du laidus ir ilituoja rezistoriu kad gaut reikiama varza. Kai modulis tikrina sistema, tai jam atrodo kad viskas gerai. Pats su tuo susiduriau, vienoj sedynej itempejas buvo, bet kitu metu nei mano masinos gamybos metai, kitoje sedyneje buvo toks kolxozas :)

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


Paskutinį kartą redagavo dionich 21 Gru 2013, 03:29. Iš viso redaguota 2 kartus.

StandartinėParašytas: 21 Gru 2013, 00:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.21
Amžius:
50
Pranešimai:
437
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 95' cosmosschwarz metallic
Engine: M60, 4.0L V8, 210kW, 282hp, 400 N·m
Transmission: automatic
Upholstery: standardleder/schwarz
ASC+T, PDC, Klima, Xenon
R16 BMW OEM styling 61
Na va dabar man jau aišku, kur ieškot replių. Pagaliau, pagaliau dašilo, kai saka :mrgreen:
Ačiū tau, gerasis žmogau. Klaipėdoje būsiu tik Liepą 2014, taip kad kolkas laikyk virtualaus alaus six-pack'ą, kas belieka... :lol: Kai išspręsiu problemėlę, būtinai parašysiu, kas kaip. Dar kartą ačiū.

_________________
Только пусть ваша совесть не мешает вам ясно мыслить, а ваш разум пусть не стесняется, когда нужно, отстранить совесть…

Стругацкие «Обитаемый остров»


StandartinėParašytas: 21 Gru 2013, 01:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
39
Pranešimai:
3363
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Ner uz ka :)

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


StandartinėParašytas: 04 Spa 2014, 16:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.21
Amžius:
50
Pranešimai:
437
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 95' cosmosschwarz metallic
Engine: M60, 4.0L V8, 210kW, 282hp, 400 N·m
Transmission: automatic
Upholstery: standardleder/schwarz
ASC+T, PDC, Klima, Xenon
R16 BMW OEM styling 61
Sveiki visi. Prikeliu seną savo temą, nes per tuos visus darbus tik dabar rankos priėjo pasitvarkyti tą sėdynę. Žodžiu reikalas toks: patikrinus su INPA, meta klaidą "resistor zk4- passenger seat tensioner". Nutrinu klaidą, įjungiu degimą, klaida vėl įsirašo. Taigi, imu testerį ir tikrinu laidus ir sėdynės jungtį. Laidai tvarkoje, jungtis tvarkoje (kaip bebūtų keista). Išvada: blogas piropatronas? O kaip ir kada jis suspėjo sugesti? Tikrinu piropatrono varžą- testeris rodo 2,8 Ohm. Googėje radau, kad piropatrono varža turi būti tarpe tarp 2 ir 3 Ohm. Tačiau ten kalba ėjo ne apie BMW piropatroną, nu bet visvien- atrodytų, kad mano piropatrono varža normali. Kitaip tariant- viskas tvarkoje, bet sistema kažkodėl meta klaidą. Imu ir užtrumpinu magistralės į piropatroną laidus- t.y varžą padarau nulis omų, nutrinu klaidą, viskas tvarkoje, klaida daugiau nebeatsinaujina. Pozityvas- man pavyko užgesinti air bag lemputę. Negatyvas- avarijos atveju piropatronas nesuveiks, klaidos metimo priežastis taip ir lieka neaiški. Klausimas- ar mano piropatrono varža 2,8 Ohm yra normali? Kaip sutvarkyt tą hemorojų?

_________________
Только пусть ваша совесть не мешает вам ясно мыслить, а ваш разум пусть не стесняется, когда нужно, отстранить совесть…

Стругацкие «Обитаемый остров»


StandartinėParašytas: 04 Spa 2014, 21:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
39
Pranešimai:
3363
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Jei dar liko jegu, belieka tik nuimti kaires sedynes patrona ir pajungti prie desines sedynes ir paziuret ar bus klaida desinej pusej ar ne :) Man atrodo, kad kaire sedyne galima nenuiminet, tiktai pakelt max i virsu ir is galo atsukt viena varzta ir viskas.

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery