Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Bal 2024, 12:50

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Lap 2013, 20:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.15
Pranešimai:
494
Automobiliai:
E38 730d 135kw 2000m
Paveikslėlis

Kaip zmogui 'prie technikos' man viskas idomu ir viskuo domiuosi.

Turiu viena kolonele, kuri mano masinai netinka (kitas kodas + maniske be servotronic)

Nutariau pabandyti issiardyti ir paziureti is kokio molio ji sulipdyta,
Kolonele turi vos ~140-180k km, todel visiskai neizvelgiu per kuria vieta ji turetu tureti laisvuma, - mano nuomone butent si kolonele ir butu gera.. jei zinoma man ji tikru.

Gausiu dar viena - kurios kodas toks pat kaip mano klibancios, savo klibancia tai pat skersiu ir ziuresiu kas kur kame isdile..

Gal yra is cia esanciu kas jau toki darba atliko? gal imanoma gauti REMKOMPLEKTA (speju slieka ir sratus -kurie sukelia klibejima?) + zinoma tarpines

Kolonele padaryta labai paprastu principu, kuria issiardyti ir sutverti nera sunku.

Veliau bandusiu savo klibancia su sia - servotronine sudubliuoti ir pakeisti mano manymu isdilusi sliekeli ir sratelius (23vnt kiek suskaiciavau yra)

edit:
Koloneles verzimas (apie kuri turbut visi zinom) visiskai nesusijes su dazniausiai isdilusiu sliekeliu/sratais, varztas verzia tik didziuosius krumpiaracius,


StandartinėParašytas: 18 Lap 2013, 20:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
53
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
As isvis nelabai tikiu, kad laisvumas pas tave pacioje vairo koloneleje.
Sitos sliekines koloneles beveik amzinos, pagal mechanine savo puse.
Greiciausiai laisvumas yra slicose ir vairo traukeje.

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 18 Lap 2013, 21:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.15
Pranešimai:
494
Automobiliai:
E38 730d 135kw 2000m
vairo trauke (ilga + traukutes dvi)vakar pasikeiciau, + pasidariau kaip tik siandien suvedima,

Mano vairas 2-3cm turi laisvuma, ir tas laisvumas prasideda nuo koloneles (net vairalazde pacia judinant ranka prie koloneles - yra tas pats laisvumas

pries keiciant buvo sioks toks klibejimas desinio rato, pakeitus(traukes) - ratus ranka judinant - nejuda,, tai kazkaip vaziuokle turbut atmetu. atkeliaus sia savaite mazaride kolonele su mano kodu - pasikeisiu ir ziuresim toliau


Paskutinį kartą redagavo Profanas 18 Lap 2013, 21:21. Iš viso redaguota 2 kartus.

StandartinėParašytas: 18 Lap 2013, 21:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
53
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Nu sekmes restauruojant ;)

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 18 Lap 2013, 21:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.15
Pranešimai:
494
Automobiliai:
E38 730d 135kw 2000m
Bus paciam idomu palyginti dabartines vidurius kuria issiardziau ir kuri kaip sakiau man netinka su maniske kuri speju turi laisvuma.

pagal mano logika - mano 100% susideveja didieji krumpleraciai, - kodel? nes paverzus susukus vaira iki tam tikros ribos - ji istiesinus ir vel bandant verzti - vel su raktu nemazai galima paverzti, tai speju didieji viduriniai du krumpleciaciai (is visu 4) yra siektiek padile.

ir visiskai normalu kad viduriniai krumpiaraciai yra daugiau padile nei soniniai - viduriniai gauna zymiai daugiau darbo (dazniausiai vairuojame iki ~20-40% vairo pasukamumo)


tik nesupratau apie kokius slicus tu kalbi?


StandartinėParašytas: 18 Lap 2013, 22:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
53
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Negalima reguliuoti-verzti vairo koloneles jei ratai ir vairas stovi ne tiesiai !!! Tik tiesiai!!!

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 18 Lap 2013, 22:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.15
Pranešimai:
494
Automobiliai:
E38 730d 135kw 2000m
tai as tik expermentavau,
verzent tiesiai tiesiog vairas darosi sunkus,- bet lasvumas islieka ir nedingsta.


StandartinėParašytas: 23 Lap 2013, 18:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.15
Pranešimai:
494
Automobiliai:
E38 730d 135kw 2000m
Isidejau siandien kita kolonele su ~150k km, vaziavimo malonmas kaip diena ir naktis pasikeite, zinoma i geraja puse.(Speju tik vairalazdes slicu neatitaikiau (nors ten yra iskilimas kuris neturetu leisti kitaip ideti sliceliu.. - bet matyt vistiek per viena neitaikiau tai ciut vairas perkreiptas, paliksiu kaip yra - perdesiu tik pati vaira.)
Ardysiu artimiausiu metu savo sena ir ziuresiu kas butent jose dyla (speju pats sliekas_ , manau restouruotojai pacio slieko nekeicia, deda tik stambesnius sratus.. o uz toki darba kiek zinau jie ima apie 700lt?? ne logiska suma..

Nauja kolonele laisvumo neturi, labai lengvai sukasi vairas, net pasakyciau kad pernelyg lengvai.. nes ciut atpalaidavus ranka iskart jos svoris nusuka vaira.. - man tas nepatinka, tai bandysiu siektiek pasunkint kolonele paverziant didiji krumpliarati.


StandartinėParašytas: 23 Lap 2013, 18:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.12.19
Pranešimai:
56
Automobiliai:
E39 530dA M57 '03
ar sudetinga pacia kolonele isimti?


StandartinėParašytas: 23 Lap 2013, 20:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.15
Pranešimai:
494
Automobiliai:
E38 730d 135kw 2000m
Su isemimu nieko perdaug sudetinga, as savam E38 tiesiog 'maximos' tipo eiksteleje (Vokietijoje) tai pasidarau.

varztai nesunkiai atsisuko,
Issemiau per virsu siektiek nusiardes ir pastumes i sona kuro filtra ir ta maza radiatoriu su slanga, tai pat ausinimo bakeli reikejo siektiek patraukti.(aisku tvarkingaiausinimo skysco ir dyzelio filtro fyskutes atsijungt reikia kad nenutrauktum)
Kolonele laiko trys varztai + apatine vairo trauke + vairalazde,
Problema buvo tik idedant atgal, sunkiai isistatinejo apatiniai sliceliai i vairo trauke(kur ant ilgosios traukes tvirtinasi), klaida padariau kad pirma priverziau nauja kolonele - o tik paskui slicelius taikiau.. nejo niekaip ideti atgal, tai paskui sove i galva kad pacia kolonele vel atsisuku ir pasikreipiu kaip reikia.
aisku reikia kazka galvoto su tepalo isleidimu, as pats plastiko deze po apacia pakisau ir isleidau,
viska surinkau suverziau ir uzpyliau tepalo (skaiciau kad vos ne 1.2l pilasi, turejau tik litra tai buciau seno siektiek dapyles, bet keista - tilpo tik apie 800ml, (200ml liko bonkoje)

turint geras salygas, dar koki keltuva, tai apie 3val darbo butu(idejimas ir issemimas su viskuo), pats atlikau per ~5-6 nes salygos buvo kraupios.

Nieko perdaug orint nereikejo, i viena ir i kita puse po karta kita pasukau vaira (iskart veike stiprintuvas) ir viskas, dar ryt karta tepalo lygi pasitikrinsiu.papildysiu ir bus manau gerai.


StandartinėParašytas: 26 Lap 2013, 20:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.12.19
Pranešimai:
56
Automobiliai:
E39 530dA M57 '03
ačiū uz atsakyma


StandartinėParašytas: 14 Bal 2014, 11:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.12.30
Amžius:
30
Pranešimai:
1470
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Opel Vectra GTS 2.2 '03
ex.E38 - 728i '96
Skype:
tomaszvalgas
Nikas:
L1F3
prie to pačio klausimas. Kodėl nedėjai kolonėlės su servotronicu? Būtų kitaip veikus? Tiesiog nejungi fyškės ir viskas. Dabar turiu kolonėlę su servotronicu, nors pas mane nėra, tai galvoju ar dėt man ją ar ne


StandartinėParašytas: 14 Bal 2014, 13:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.19
Amžius:
41
Pranešimai:
354
Miestas:
Anyksciai
Automobiliai:
ex E34 525 tds
E38 740i M62 '97
Vairas sunkus bus jei nepajungsi jos kaip priklauso- jei raumenuko daug neturi tai vietoj ir abiejų rankų gali prireikti:-D


StandartinėParašytas: 14 Bal 2014, 14:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.12.30
Amžius:
30
Pranešimai:
1470
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Opel Vectra GTS 2.2 '03
ex.E38 - 728i '96
Skype:
tomaszvalgas
Nikas:
L1F3
o sudėtinga procedūra ją pilnai pajungt? Ar iš viso įmanoma... :) Jaučiu vešiu tuomet grąžint. O gal iš jų dviejų vieną gerą įmanoma padaryt?


StandartinėParašytas: 14 Bal 2014, 14:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.19
Amžius:
41
Pranešimai:
354
Miestas:
Anyksciai
Automobiliai:
ex E34 525 tds
E38 740i M62 '97
Na šito aš nežinau..E39 skiltyje yra temą būtent apie servotronic'a..


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery