Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 17 Bal 2024, 01:27

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 337 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 23  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Gru 2012, 11:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
34
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
nera jos blogos... cia tiesiog loterija ir viskas, pavyks nupirksi gera, nepavyks keisi :mrgreen:


StandartinėParašytas: 25 Gru 2012, 13:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
41
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
gerai su tom dezem viskas, tiek kad su dyzeliais N milijonu kartu daugiau KM prasuka tai ir naturaliai byra. dar girdejau varianta kad del dyzelio ypatumu ir sukimo momentu deziu resursai kazkiek trumpesni nei benzu. siaip 730d su mechanine deze ir negausi, taip kad jei patinka modelis tai ieskok stovio, dezes nepasirinksi. o siaip nematau dideles problemos esant reikalui ta deze pasikeisti arba susitvarkyti. bet visada reikia tiketis kad viskas bus gerai ;) . cia jums ne fordopelis koks, geros dezes, bet viskam yra ribos.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 25 Gru 2012, 13:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.10
Amžius:
43
Pranešimai:
747
Miestas:
Kretinga
Automobiliai:
E38 740 M62 00'
natu ir skaitai skireli kur problemos surasytos, geri dalykai prisistatymuose surasyt :-)
as kai ieskojau tvarkytis, tai meistrai sake, nu kaip cia tau taip papuole, sitas dezes , kurios dedasi i 730D, 730i, 735i, 740i, (cia ta pati deze eina) reciausei taisom, mazai ju sugedusiu yra, o apvaziavau nemazai meistru pagrindiniu, zemaitijoj, aisku as nusprendziau keisti visa deze, nes kastai panasus o ,kad taisyt ir garantuotai gerai, nelabai rekomendavo, sake daugiau sansu, kad kita bus gera, tai tiek.... ;-)

_________________
BMW-Baise Mondros Wolksvagens :D


StandartinėParašytas: 26 Gru 2012, 00:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.09.13
Pranešimai:
14
-> sickdog Ziurejau pries savaite autogide, buvo keli 730d mechaniniai, matomai perdaryti, bet i tokius net neziuriu, pirksiu pats vokietijoje bet cia daugiau link vasaros, Atrodo va turi pinigu imi ir nusiperika - lengva ar ne? bet taip istikruju nera.. Vokietijoje ju ridos grubiai prasideda nuo 300k km, ir tai praso nezmoniskus pinigus uz masina, daznai seku skelbimus ir ziuriu kainas, gal sakau atsiras koks modeliukas juodos spalvos faceliftas iki 200k km.. butu tikrai gerai.


Na jai ju dezes nera blogos tai kolkas neatmetu sio varianto.
Gyveciau lietuvoje tai didelio rupescio netureciau del auto dezes, pilna servisu kurie nebrangiai pakeis ja... bet va kad pats gyvenu kitoje salyje, kur tokiais dalykais nelabai uzsiima, o jei ir uzsiima tai visos masinos kainos praso uz darbus. reikia patikimo arkliuko, kur be dideliu problemu istvertu metus kitus (vasarom gryzineju), O smulkmenas/vaziuokle/elektra ir t.t.t pats galiu susitaisyti nors ir esu kairerankis.


StandartinėParašytas: 26 Gru 2012, 10:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.12.30
Amžius:
30
Pranešimai:
1470
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Opel Vectra GTS 2.2 '03
ex.E38 - 728i '96
Skype:
tomaszvalgas
Nikas:
L1F3
Nevairuoju rašė:
-> sickdog Ziurejau pries savaite autogide, buvo keli 730d mechaniniai, matomai perdaryti, bet i tokius net neziuriu, pirksiu pats vokietijoje bet cia daugiau link vasaros, Atrodo va turi pinigu imi ir nusiperika - lengva ar ne? bet taip istikruju nera.. Vokietijoje ju ridos grubiai prasideda nuo 300k km, ir tai praso nezmoniskus pinigus uz masina, daznai seku skelbimus ir ziuriu kainas, gal sakau atsiras koks modeliukas juodos spalvos faceliftas iki 200k km.. butu tikrai gerai.


Na jai ju dezes nera blogos tai kolkas neatmetu sio varianto.
Gyveciau lietuvoje tai didelio rupescio netureciau del auto dezes, pilna servisu kurie nebrangiai pakeis ja... bet va kad pats gyvenu kitoje salyje, kur tokiais dalykais nelabai uzsiima, o jei ir uzsiima tai visos masinos kainos praso uz darbus. reikia patikimo arkliuko, kur be dideliu problemu istvertu metus kitus (vasarom gryzineju), O smulkmenas/vaziuokle/elektra ir t.t.t pats galiu susitaisyti nors ir esu kairerankis.


Principe, bent jau Alytuj, yra žmonės kas tikrai sutvarko automatines dėžes, perrenka viską, bet kokį gedimą gali pašalinti. Dėžės remontas apie 1500lt. Taip pamąsčius... Koks skirtumas mechaninė ar automatinė piniginėmis sąnaudomis? - Labai panašus. Nusipirksi su mechanine dėže, stovės plaukiojantis smagratis, diskatorius, diskas, išminamasis guolis, kurių resursas visų yra labai panašus ~200k. Pakeitimas su dalimis kainuoja irgi virš 1000lt. Tai dabar patiems spręsti kas išeina brangiau - automatas ar mechaninė.

Čia gal tiesiog nusistovėjęs standartas, kad automatas yra brangiau - taip, kuro sąnaudos padidėja, litru ar pusantro. Bet kaip supratau diskusijos tikslas yra patikimumas ir remonto kaštai.


StandartinėParašytas: 26 Gru 2012, 22:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.09.13
Pranešimai:
14
Bent as taip galvoju, imkim 530d nes 730d nera mechankiu.
Ok mechanines laiko iki 200k km, viska pasikeiti ir manau vel be problemu vaziuoji tuos 200k km (be sankabos problemu), o va su automatu kitaip, viena diena viskas labai gerai, o kita begiai nesimeto, cia loterija su automatu. Sakau nebutu tokio nerimo perkant automata jai gyvenciau lietuvoje.


StandartinėParašytas: 27 Gru 2012, 02:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
34
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
Nevairuoju rašė:
Bent as taip galvoju, imkim 530d nes 730d nera mechankiu.
Ok mechanines laiko iki 200k km, viska pasikeiti ir manau vel be problemu vaziuoji tuos 200k km (be sankabos problemu), o va su automatu kitaip, viena diena viskas labai gerai, o kita begiai nesimeto, cia loterija su automatu. Sakau nebutu tokio nerimo perkant automata jai gyvenciau lietuvoje.

tai jei tu viska jam sutvarkysi nebus tau jokiu loteriju. loterija bus tada kai nupirksi masina ir netvarkysi, taip kaip su mechanine,niekad nezinosi kiek ji ten viduj nudeveta, na kazkiek gal pati sankaba ir isduos jei jinai prie galo yra. bet esme tapati.


StandartinėParašytas: 27 Gru 2012, 02:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
L1F3 rašė:



Principe, bent jau Alytuj, yra žmonės kas tikrai sutvarko automatines dėžes, perrenka viską, bet kokį gedimą gali pašalinti. Dėžės remontas apie 1500lt. Taip pamąsčius... Koks skirtumas mechaninė ar automatinė piniginėmis sąnaudomis? - Labai panašus. Nusipirksi su mechanine dėže, stovės plaukiojantis smagratis, diskatorius, diskas, išminamasis guolis, kurių resursas visų yra labai panašus ~200k. Pakeitimas su dalimis kainuoja irgi virš 1000lt. Tai dabar patiems spręsti kas išeina brangiau - automatas ar mechaninė.

Čia gal tiesiog nusistovėjęs standartas, kad automatas yra brangiau - taip, kuro sąnaudos padidėja, litru ar pusantro. Bet kaip supratau diskusijos tikslas yra patikimumas ir remonto kaštai.


Nusiimkit vyrai rozinius akinius del tu automatiniu deziu remontu, Kad sutaisyti automatine deze taip kaip priklauso kaina gaunasi tokia pat kaip kad nupirkti nauja, o tie pkarpstymai uz 1000 ar ten 2000lt tai tik juoka kelia. Greiciu dezes remontas kainuojantis 1500lt tai bus sutvarkymas tik tos vietos kuri suluzo konkreciu atveju dar keliu tarpiniu pakeitimas ir duok dieve pilnas dezes isplovimas su perrinkimu.
Kiek as esu susidures su automatiniu deziu remontavimais savo praktikoje nei vienos dezes nera kad ji laikytu arba veiktu 100% kaip turi buti.


StandartinėParašytas: 27 Gru 2012, 10:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.06.15
Amžius:
37
Pranešimai:
645
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
Bmw E36 318i cabrio
Bmw e60 530i 190kw
ex bmw E39 2.5d 2003m
ex mb CLS 350
ex bmw e66 750 Li
ex bmw z3 1.8
ex bmw 7 E66 3.0 Ld
ex bmw 5 E60 3.0d.
ex bmw 7 E38 2.5tds
Nu ir kiek automatas gali kilometru nuvaziuoti pagal jusu cia kazkokius paskaiciavimus? pas mane automatas su 360000km. tai tfu tfu viskas ok. gal buvo tvarkytas, velniai zino. baisu ir pagalvoti.

_________________
Audio Slave


StandartinėParašytas: 27 Gru 2012, 11:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
39
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
minimaLTechno rašė:
Nu ir kiek automatas gali kilometru nuvaziuoti pagal jusu cia kazkokius paskaiciavimus? pas mane automatas su 360000km. tai tfu tfu viskas ok. gal buvo tvarkytas, velniai zino. baisu ir pagalvoti.


IMHO, bet kad su 2.5TDS nelabai ir padraskysi ta automatine deze :roll:

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 27 Gru 2012, 19:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.15
Amžius:
38
Pranešimai:
365
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
E61 530xd M57 '09/11
ex E38 750i M73 94/11'
ex 3x E30 320i 87-89'
Kiek laikys tavo deze daug priklauso nuo to kaip ja priziuresi ir kaip su ja elgsiesi. Visada tikrinsi tepalo lygi, pakeisi tarpine ar rieboksliuka kad nepraradinetum tepalo lygio ir neteks daznai papildyti ji ir vazineti su trukumu.

Jei vaziuosi kaip su mechanine deze, vel trumpinsi jos tarnavimo laika, greitas perjungimas is R i D ir atvirksciai, cia dazniausiai iklimpus ziema taip buna, kaip bandoma isjudinti istrigusi auto, o po to tenka akis nuleist zemyn kai dingsta atbulinis begis, arba pradeda praslydineti deze visom pavarom i prieki.

Kita liga yra kai pavaziavus atgal ir pilnai nesustojus, greitu judesiu perjungiama i D ir tada "gazas" as jau lekiu. Dar yra tokia liga kai auto nera nei trupucio pasildomas ir dar nespejus visiem cilindram ''isiziebti'' pavaru svirtis jau stovi R arba D padetyja ir startuojama. Pas visus BMW variklio teperaturos daviklis skydelyja turi melyna skyltele, rekomenduojama pradeti vaziuoti tada kai rodykle pakils sulig jos pabaiga, tada variklio temp., jau buna ~ 50 laipsniu.

PVZ: Salone buvo perkama nauja Toyota su automatine pavaru deze ir buvo perspejama, kad jei nebus pasildomas variklis pries pradedant vaziuoti, uz dezes keitima ar remonta mokesit patys.

_________________
V12 Addict


StandartinėParašytas: 27 Gru 2012, 19:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.15
Amžius:
38
Pranešimai:
365
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
E61 530xd M57 '09/11
ex E38 750i M73 94/11'
ex 3x E30 320i 87-89'
Dar kas liecia automatine pavaru deze, tai visada turi buti tvarkingos kitos sistemos, kurios kartu dirba su deze. Variklis, ASC,DSC, daznai kyla problemu su automatine deze del blogo variklio darbo, del to dazniausiai buna kalta netvarkinga duju iranga, oro srauto matuoklei, turbinos, vakumai, kuro padavimo sistema, (programos).

ASC,DSC blogi davikliai, bloko slegio daviklis, bloko elektronika.

Visa kita yra per laika arba didele rida nusidevejusios detales ir del ju iskylantys gedimai.

_________________
V12 Addict


StandartinėParašytas: 28 Gru 2012, 14:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
34
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
Arunas B rašė:

Nusiimkit vyrai rozinius akinius del tu automatiniu deziu remontu, Kad sutaisyti automatine deze taip kaip priklauso kaina gaunasi tokia pat kaip kad nupirkti nauja, o tie pkarpstymai uz 1000 ar ten 2000lt tai tik juoka kelia. Greiciu dezes remontas kainuojantis 1500lt tai bus sutvarkymas tik tos vietos kuri suluzo konkreciu atveju dar keliu tarpiniu pakeitimas ir duok dieve pilnas dezes isplovimas su perrinkimu.
Kiek as esu susidures su automatiniu deziu remontavimais savo praktikoje nei vienos dezes nera kad ji laikytu arba veiktu 100% kaip turi buti.

tai man ir nereikia ir nesitikiu kad jinai numins dar antra puse limono su nevisom keistom detalem, tu cia taip paaiskinai kad ka as zinau... tas pats kaip ir variklius pakeisi ziedus nori pasakyt jis turi vaziuot kaip naujas? taip jis vaziuos, ir gana gerai, bet tikrai nedirbs kaip naujas is gamyklos isriedejes, nes bus dar ir senu detaliu jau susidevejusiu. pvz gilzes/cilindru blokas, o kad ir jas pakeitus tai senas alkuninis liks o kur dar visi kiti davikliai, galva ir N agregatu. LOGISKA kad deze nebus kaip nauja jei jos nepirksi is krastos uz 22k lt ir nevaziuos nei puse limono nei 300 tukstanciu. duok dieve kad jinai man 100k - 200k istrauktu ir man viskas apsimokes. nes is naudotos garantijos irgi nebus. mechaninei dezei taspats galioja. pakeisi sankabos komplekta, ir ziurek vidui kas subyres, ten irgi nemazai byranciu detaliu, zodziu Nezinosi. tai va ko pasekoj as likau tavo posto visiskai nesuprastas profesoriau, ka tu tuom norejai pasakyt? :roll:
o tas pradziamokslis kuri nurodei manau kiekvienam zinomas,kuris bent zino zodi Prieziura. tik kiek jo laikosi neaisku,bet cia del tokiu gedimu pats lieki kaltas,nes jie yra gana aiskus ir suprantami.


StandartinėParašytas: 29 Gru 2012, 04:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Kregzdzius rašė:
tai man ir nereikia ir nesitikiu kad jinai numins dar antra puse limono su nevisom keistom detalem, tu cia taip paaiskinai kad ka as zinau... tas pats kaip ir variklius pakeisi ziedus nori pasakyt jis turi vaziuot kaip naujas? taip jis vaziuos, ir gana gerai, bet tikrai nedirbs kaip naujas is gamyklos isriedejes, nes bus dar ir senu detaliu jau susidevejusiu. pvz gilzes/cilindru blokas, o kad ir jas pakeitus tai senas alkuninis liks o kur dar visi kiti davikliai, galva ir N agregatu. LOGISKA kad deze nebus kaip nauja jei jos nepirksi is krastos uz 22k lt ir nevaziuos nei puse limono nei 300 tukstanciu. duok dieve kad jinai man 100k - 200k istrauktu ir man viskas apsimokes. nes is naudotos garantijos irgi nebus. mechaninei dezei taspats galioja. pakeisi sankabos komplekta, ir ziurek vidui kas subyres, ten irgi nemazai byranciu detaliu, zodziu Nezinosi. tai va ko pasekoj as likau tavo posto visiskai nesuprastas profesoriau, ka tu tuom norejai pasakyt? :roll:
o tas pradziamokslis kuri nurodei manau kiekvienam zinomas,kuris bent zino zodi Prieziura. tik kiek jo laikosi neaisku,bet cia del tokiu gedimu pats lieki kaltas,nes jie yra gana aiskus ir suprantami.


Nematau prasmes su tavim gincytis nes matau nulis supratimo. Varikli su automatine greiciu deze lygint.....
Be to jei del varikliu tai siais laikai ir ju kapitaliskai remontuoti nepatau prasmes. O del automatines greiciu deze tai pasikartosiu rozinius akinius visi uzsideja tiki ju remontu. Pradziaoje pasidomek is ko ji susideda is kurios yra svarbiausios jos sudedamosios dalys, bei ju kainas tada galesim pasigincyti.

P.S. apie koki cia pradziamoksli tu kalbi?


StandartinėParašytas: 29 Gru 2012, 12:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.06.15
Amžius:
37
Pranešimai:
645
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
Bmw E36 318i cabrio
Bmw e60 530i 190kw
ex bmw E39 2.5d 2003m
ex mb CLS 350
ex bmw e66 750 Li
ex bmw z3 1.8
ex bmw 7 E66 3.0 Ld
ex bmw 5 E60 3.0d.
ex bmw 7 E38 2.5tds
BMWpower7 rašė:
Dar kas liecia automatine pavaru deze, tai visada turi buti tvarkingos kitos sistemos, kurios kartu dirba su deze. Variklis, ASC,DSC, daznai kyla problemu su automatine deze del blogo variklio darbo, del to dazniausiai buna kalta netvarkinga duju iranga, oro srauto matuoklei, turbinos, vakumai, kuro padavimo sistema, (programos).

ASC,DSC blogi davikliai, bloko slegio daviklis, bloko elektronika.

Visa kita yra per laika arba didele rida nusidevejusios detales ir del ju iskylantys gedimai.


Aisku. Na pas mane priekinis desinis ratas bludija, vakar buvau pas elektrika, bet neaisku kas konkreciai, nes klaida ismeta tik vaziuojant kartais, todel negalejo pasakyti daugiau, sake reikia laukti kol problema labiau islis. Pokolkas ismeta ASC + ABS skydele geltonai.

Visa kita aiskiai pasakei, turesiu omeny visa laika, labai ačiū :) Va del to startavimo masinai neuzsilus, tai tikrai taip darau, reikes palaukti dabar ilgiau, bet blecha ilgai reikes laukti :) nes iki vidurio kol dasieks tas dachikas, tai nezinau kiek ten teks sildyti, vaziuojant tik uzsyla iki tiek.
O tepalu keitimas brangiai kainuoja turbut? (aut. dezei). Koks 500lt kazka girdejau? Ar galima kaipnors patikrinti ar reikia keisti ar ne?

_________________
Audio Slave


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 337 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 23  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery