Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Bal 2024, 22:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Bal 2012, 20:29 
  
 
 
Bevaziuojant uzgeso pirma karta rode kad yra bake 23 ltr, dapyliau kuro, uzsikure ,kaip ir viskas gerai, po kazkiek laiko beda dar kelis sikius pasikartojo. o vakar bevazioujant uzgeso su 50ltr kuro ir neuzsikure dapilus kuro.
Kuro siurbliukas bake veikia pumpoja kura bet iki filtro nedakeliauja, pries atsirandant bedom su kuro padavimu pastebejau, kad per 6 testa parodimai rode, kad is kaires puses kura visa neperpelineja i kita kur siurbliukas.
Gal kas esate susidure su panasiom bedom ir zinote kaip taisyti? patarkit?


StandartinėParašytas: 11 Bal 2012, 21:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.08.15
Amžius:
36
Pranešimai:
984
Miestas:
Elektrėnai
Automobiliai:
E34 92m 525tds ex
E39 96m 525tds ex
E30 85m 318i ex
E36 92m 318 ex
E32 87m 735 ex
E38 96m 735 ex
E38 99m 740iL
Skype:
waidas5
gal siurbliukas nepompuoja visai is vienos puses i kita, o tik sukasi, gal kokios menteles ar kas ten nutruke o varikliuaks sukasi


StandartinėParašytas: 04 Bal 2015, 23:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.04.04
Pranešimai:
29
Automobiliai:
E38 2.5tds M51D25TU OL
ne pas visus siurbliukas yra, pas tds 725 vakuminiu budu pereina is vienos puses i kita. gali buti voztuvas uzsikises.


StandartinėParašytas: 05 Bal 2015, 17:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
DewiL13 rašė:
ne pas visus siurbliukas yra, pas tds 725 vakuminiu budu pereina is vienos puses i kita. gali buti voztuvas uzsikises.

pas visus siurbliukas yra. perpumpuoja is kaires i desine taip pat kaip ir m57.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 06 Bal 2015, 00:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.04.04
Pranešimai:
29
Automobiliai:
E38 2.5tds M51D25TU OL
Ne pas visus...irgi ieskojau siknoj smegenu, servisus visus isvazinejau, truko kantrybe, i krasta nuvariau...pasirodo pas 725 tds nera..bent jau 97 metu. yra voztuvas, kuris abratke pila i desine puse, o kuro lygis vakumo budu kazkaip susireguliuoja. turbut vienintelis modelis pas kuri taip yra, buvom pastate su 730d. ir ziurejom kuom skiriasi. pas 3.0d. yra siurbliukas, kuris perpumpuoja, o pas 2.5 tik vamzdelis i kita bako puse nueina.


StandartinėParašytas: 06 Bal 2015, 01:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
pas visus yra. http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=16&fg=15
kodel nebuvo jusu ziuretame variante, nesunku atspieti.
taip pat pas visus kuras grizta i desine (keleivio) bako puse. be jokiu chemiju. jokio vakuumo (ir kitu stebuklu) ten nera. kai kuras baigesi, kaire puse buna tuscia. niekas nesireguliuoja ten.
jau tikrai kuro padavimas isnagrinetas forume, yra ir nuorodu i tis.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 06 Bal 2015, 20:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.04.04
Pranešimai:
29
Automobiliai:
E38 2.5tds M51D25TU OL
tokie kalbetojai, kaip tu buvo trijuose servisuose, bet nei vienas nepadare, nors visi tvirtino, kad yra toks siurbliukas. du 725 kieme stovi, ir pas abu ta pati sistema. shema, kuria tu imetei yra ta, bet tas siurblys, kuris pavaizduotas ima kura tik is keleivio puses. busim arciau vienas kito, galesim susporint is dezes brendzio,kad siurbliuko nera,,:) kiek schemu man siunte, bet butent m51d25TU OL niekur nerado, pats ieskojau, neradau( gal per mazai ieskojau) bet kas vyksta bake, skiriasi ir nuo E39 25tds ir nuo E38 25tds ir nuo dar daug ziuretu..sumokejau 1eur uz salngute, nes po baku is lauko puses uzluzus buvo ir uz voztuveli 8eur, nors tokio voztuvo nei pas E39 tds nera nei pas E38 tds nera. ir masina vaziuoja iki nulio. o Pabaigai pasakysiu, kad buvo isimtas siurblys, ir i vairuotojo puse pripilta 30L dyzelio, jis iskarto pasidalino su keleivio puse. nors ji pries tai buvo tuscia. siurblio nebuvo, ir net akumas atjungtas buvo, kad isitikint, kad jokia elektronika neperpucia jo is vienos puses i kita. ir dar, kuras pas mane gryzinedavo i vairuotojo puse, bet ne i keleivio, kol nepakeite to voztuvo :) Tavo vietoj taip pat irodineciau, kad yra, bet kai pamaciau, kad tikrai nera, galiu gincytis iki negalejimo :)


StandartinėParašytas: 06 Bal 2015, 20:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
gincytis galima, taip tiesa ir issiaiskinama.
kokio siurbliuko nera, elektrinio, ar ciurkslinio, kuris ir perpumpuoja (elektrinio deka) is vienos puses i kita?
esi tikras kad ten viskas originalu, nera prichimicinta?

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 06 Bal 2015, 21:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.04.04
Pranešimai:
29
Automobiliai:
E38 2.5tds M51D25TU OL
o kur tas ciurkslinis randasi? pas 3.0d tas ciurkslinis stovi po sedyne vairuotojo, salia dar vieno kazkokio ( bent jau taip man aiskino) pas mane jo nera. Del prichimicinimo negaliu buti tikras, nes masina: 1. Ne nauja, 2. Jau pabuvus lietuvoj, 3. matosi, kad ten buvo lysta, nes siurbliukas stovejo kinietiskas. ( pakeiciau i originalu vokiska)
Kiek domejausi, pas kaikuriuos yra "siurbliukas" kuris veikia gryztmo kuro jega ( forume radau kazkur ) del idomumo gali paziuret. Jo kodas 16116752839.
Pas kitus yra turbut tas kuri tu minejai, kuris isijungia, kai vienoj pusej lieka maziau kuro ir jis pulsuodamas perpumpuoja kura is k.p i d.p baka. jis stovi po sedyne, kartu su tuo siurbliiu, kuris sudaro slegi i pagrindini siurbli ( cia pletku lygyje girdejau, kad jo tokia funkcia) . pas mane atidarius baka, stovi geltonas baseinas, i kuri isistato siurblys, kurio apacioje yra filtras, o virsuje slangute, kuri iseina is bako per virsu. palei bako dugna eina vamzdelis metalinis, kuris sujungtas su kita bako puse (per ji perteka kuras is vienos puses i kita) prie jo, jokio siurbliuko ar kazko panasaus nera. tiesiog vamzdelis, kuri matai nuo vieno galo iki kito. ir ateina abratkes slangute, kuri pries baka pasiskirsto i dvi dalis ir nueina i abi bako puses. joje stovi voztuvas, kuris reguliuoja i kuria bako puse begti kurui( jei bakas tuscias pila i siurblio puse, jei uzsemia ta salngute, voztuvas uzsidaro ir abratke pradeda teket i vairuotojo puse. ) tas voztuvas buvo blogas, todel pas mane siurblio pusej bake buvo sausa, o is vairuotojo puses issiurbem 25 - 30L.

"pabandysiu paaiskint, gal suprasi"

tas metalinis vamzdelis, kuris jungia abi bako puses ir yra jo dugne, vairuotojo pusej iseina is bako ir vel ieina (palindus po masina atrodo, kaip du nepajungti vamzdeliai). pas 3.0d is bako pro viena gala iseina ir eina po vairuotojo sedyne, ten jis jungiasi su tuo siurbliuku, ir gryzta atgal kur susijungia su kitu vamzdeliu(kuris keliauja i siurblio puse). pas mane palindus po masina tie du vamzdeliai sujungti su tiesiog. bet po sedyne nei siurbliuko nei laidu kokiu nera. o kuras perbega db, nes iki tol ta slangute kuri matosi palindus po masina buvo uzlauzta, ir per ja netekejo kuras. bet ja pakeitus, kuras pradejo laikyti vienoda lygi abiejose pusese.

tikiuosi supratai, jei ne bet vistiek idomu, galesiu fotkes imest kokia diena, gal aiskiau bus. bet esme tame, kad net krastoj pagal vin man priklauso du siurbliai, vienas bake, ir vienas variklyje, bet zinant mano bako sandara, persasi isvada, kad kuras is vienos i kita puse teka be siurbliuko pagalbos.


StandartinėParašytas: 06 Bal 2015, 21:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
supratau. taip pat supratau kad nesupranti sistemos veikimo principo.
siurbliukas po sedyne m51 varikliui nepriklauso. taip pat jis neturi jokios itakos kuro perpumpavimui tarp bako pusiu.
ten kur imetei detales koda, benzininio variklio ciurkslinis siurbliukas. toks pat stovi ir dyzeliniuose. ir perpumpuoja ne griztamu kuru, bet paduodamu. vamzdeliai po baku - chemija.
is bako keleivio puses el. siurblis pumpuoja kura i vairuotojo puse, is ten pro virsu iseina kuras prie variklio. dalis kuro grizta per ciurkslini siurbliukla tokiu budu perpumpuojant is vairuotojo puses i keleivio. nuo variklio kuras grizta i keleivio puse prie elektrinio siurblio.
kazkaip tap.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 06 Bal 2015, 21:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.04.04
Pranešimai:
29
Automobiliai:
E38 2.5tds M51D25TU OL
zodziu pas mane pakeitus detale, kurios kodas yra 30.94/2 1182193 viskas pradejo veikti,

nepyk, gal ne taip tave supratau, bet jei pagal tave siurbliukas bake pumpuoja kura pirma i vairuotojo puse, ir tik is ten ima i varikli, tai kodel pas mane masina uzgesdavo, bet kai atsukdavau abi bako puses, tai vairuotojo pusej kuro buvo pilna, o ten kur siurbliukas tuscia.

Ir taip, tu teisus, as iki siol nesuprantu, kokiu principu veikia ta sistema, tiesiog pagaliau dziaugiuosi zinodamas, kad galiu vaziuoti, ir zinau, kad kol lempute neuzsidege-neuzgesiu :)

ir tarpkitko, gal tau teko rast schema butent m51 kaip ten bake gyvena kas, nes kiek ieskojau- nesekmingai..


StandartinėParašytas: 06 Bal 2015, 21:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
DewiL13 rašė:
gal ne taip tave supratau, bet jei pagal tave siurbliukas bake pumpuoja kura pirma i vairuotojo puse, ir tik is ten ima i varikli,

ne taip supratai. padavimas iseina is vairuotojo puses. kura i vairuotojo puse niekas nepumpuoja. normaliomis salygomis keleivio puse visada pilna, o vairuotojo puseje tik tai, kas netelpa i keleivio. perpilama kitaip tariant.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 06 Bal 2015, 21:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.04.04
Pranešimai:
29
Automobiliai:
E38 2.5tds M51D25TU OL
Dabar atrodo supratau tave. kai abu bakai tusti, tai kai pilsiu kura, kol neprisipildys ta puse, kur yra siurbliukas, vairuotojo puse bus tuscia, bet jei pilsiu daugiau nei telpa i siurbliuko puse, perteklius begs i vairuotojo puse, ir tik tada ji pildysis. Taip?

beje imesiu foto, kad vamzdeliai po baku - ne chemija. Nemanau, kad trys skirtingos masinos, ir identiskai padarytos chemijos


StandartinėParašytas: 06 Bal 2015, 21:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.04.04
Pranešimai:
29
Automobiliai:
E38 2.5tds M51D25TU OL
beje, kur imeciau koda to voztuvelio, gal netycia domejaisi kokia jo funkcija, nes kaip supratau tubut ne tokia, kaip man papasakojo meistrai.. :)


StandartinėParašytas: 06 Bal 2015, 21:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.04.04
Pranešimai:
29
Automobiliai:
E38 2.5tds M51D25TU OL
beje prie beveik to paties, gal gali pasakyt nuo ko pradet ieskot bedos?
viewtopic.php?f=4&t=137355


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery