Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 17 Bal 2024, 02:40

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 50 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Kov 2012, 11:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.06.13
Pranešimai:
731
Miestas:
Sostinė
Automobiliai:
BMW
o nuo kelintu metu buvo diegiamas servotronikas ?

_________________
Float like a butterfly, Sting like a bee.


StandartinėParašytas: 15 Kov 2012, 23:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.02.08
Pranešimai:
27
Automobiliai:
E38 7.40
sveiki, turiu nemazai is vairo koloneles laisvumo, turbut bus jau pasibaigusi kolonele, bet pries tai noriu pabandyt pasiverst koloneles hidraulika, vieni sako padeda kiti sako gali but dar blogiau... gal kas kokiu komentaru? , ir tiksliau kurioje vietoje stovi kolonele ir paverzimo varstas, pas mane E38, v8 :)


StandartinėParašytas: 16 Kov 2012, 00:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Milvydas rašė:
sveiki, turiu nemazai is vairo koloneles laisvumo, turbut bus jau pasibaigusi kolonele, bet pries tai noriu pabandyt pasiverst koloneles hidraulika, vieni sako padeda kiti sako gali but dar blogiau... gal kas kokiu komentaru? , ir tiksliau kurioje vietoje stovi kolonele ir paverzimo varstas, pas mane E38, v8 :)


turiu gera ir bloga naujiena tau :)
gera ta, kad paverzus, tikrai kazkiek padeda, bet negalima persistengt verzt, nes tada strigs vairas (neatsisuks po posukio, ir siaip sunkus bus).
bloga ta, kad norint prieit ja paverzt, teks varikli pakelt, t.y. kairiji variklio sona, todel tai nera tokia paprasta procedura. teko taip daryt su E39 v8.
na gal yra sugebanciu ja paverzt, ir nepakelus variklio.. butu idomu pamatyt :)


StandartinėParašytas: 16 Kov 2012, 00:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.02.08
Pranešimai:
27
Automobiliai:
E38 7.40
cia prie geru, kad gali neatsisukt po posukio ?:D aisku, aisku. tai kolonele stovi po kairiaja variklio puse, tada turbut reikia po truputi verst ir tikrint, kad nepervest... gal issamiau kas ten kaip atrodo , nes as nelabai issivaizduoju kaip ta kolonele atrodo , ji stovi labiau apacioje, ar sone, kas ten per varstelis? :)


StandartinėParašytas: 16 Kov 2012, 00:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Milvydas rašė:
cia prie geru, kad gali neatsisukt po posukio ?:D aisku, aisku. tai kolonele stovi po kairiaja variklio puse, tada turbut reikia po truputi verst ir tikrint, kad nepervest... gal issamiau kas ten kaip atrodo , nes as nelabai issivaizduoju kaip ta kolonele atrodo , ji stovi labiau apacioje, ar sone, kas ten per varstelis? :)


jei nepersistengsi verzdamas, tai atsisuks. tame ir beda, kad neiseina jos patikrint, kol nepradedi vaziuot. paverzus atrodo, dar gerai ratai sukinejasi, o kai pradedi vaziuot, pasijaucia, kad stringa..ir vel i garaza kelt variklio. bent jau man taip buvo, pasiverziau, kol variklis buvo isimtas, bet paskui, kai reikejo atleidinet, tai teko varikli kilstelt.
kolonele atrodo taip:
Paveikslėlis
tas centrinis varztas is virsaus (ne is priekio). yra kontraverzle, ja atleidus reikia paverzt su atsuktuvu ta varzteli, bet nedaug :!: nu max 90laipsniu pasukt, jei nemaziau, ir tada laikant ta centra su atsuktuvu, priverzt kontraverzle.


StandartinėParašytas: 16 Kov 2012, 01:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.02.08
Pranešimai:
27
Automobiliai:
E38 7.40
dekui uz info, ziuresiu rytoj kaip seksis, dar vienas ? i kuria vieta atremiai dankrata kiltelint motora, ir ar nieko atleist nereikia, kokios paduskes ar panasiai???


StandartinėParašytas: 16 Kov 2012, 01:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Milvydas rašė:
dekui uz info, ziuresiu rytoj kaip seksis, dar vienas ? i kuria vieta atremiai dankrata kiltelint motora, ir ar nieko atleist nereikia, kokios paduskes ar panasiai???


zinoma, reikia paduske atleist (juk sita variklio puse reikia pakelt). paduske tai cia ta, kur matosi nuotraukoj su verzle virsuj. butent sita verzle ir buvau atleides, o motora keliau su keltuvu, pririses is virsaus, o ne su domkratu.
priejimas ten labai sudetingas. taip kad linkiu daug kantrybes, jei uzsidesi toki darba. ;)


StandartinėParašytas: 16 Kov 2012, 01:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.02.08
Pranešimai:
27
Automobiliai:
E38 7.40
aisku, na bus matyti kiek tos kantrybes man rytoj ;)


StandartinėParašytas: 05 Bal 2012, 14:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.10
Amžius:
49
Pranešimai:
53
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
E38 740i
Jei kam reikia - turiu visa beveik nauja vairo kolonele su visom vairo stiprintvo slangom ir t.t - aliu uz simboline kaina parduot. Jei kam reikia - i pm.

_________________
nera padeties be iseities


StandartinėParašytas: 05 Bal 2012, 17:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.07
Pranešimai:
68
Automobiliai:
BMW 730d E38
galnetyce zinai kas parduoda 730D E38 variklio karteri bet butinai turi byt 7tinto kitokiu tenka


StandartinėParašytas: 05 Bal 2012, 17:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.07
Pranešimai:
68
Automobiliai:
BMW 730d E38
netinka*


StandartinėParašytas: 21 Rgp 2012, 13:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.05.14
Amžius:
48
Pranešimai:
226
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
BMW 7er [E38]
BMW 728, 1997m. limuzinas.
Darbinis tūris: 2793cm³.
Automatas. Benzinas/dujos.
galima temą atgaivinti.

BMW 728 E38
2.8, 1997 metai, automatas.

buvo problemėlė pas mane sukinėjant vairą girdėjosi traškesys, nuva=iavau servisą, pažiūrėjo/paklausė/pasakė - truksta
vairo stiprintuvo skysčio. atsuko - taip ir buvo. dapylė kažkokio HI-Gear tiuniginio skysčio, kuris ten visokius stebuklus daro,
stabdo leaking'a, mažina trintį ir kitaip padidina tarnavimo laiką.
Tai va, viskas kaip ir OK būtų, garsai dingo iš karto, bet toks jausmas kad vairas pasidarė šiek tiek kietesnis, ir įdomiausia, kad
vairuoti gal net patogiau kažkiek pasidarė, kitaip tariant kontrolės daugiau atsirado.

Kas kokių nuomonių turit, tas kietumas nuo ko galėjo atsirasti?


StandartinėParašytas: 30 Rgp 2012, 21:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.02
Amžius:
36
Pranešimai:
124
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E36 M50b20
ex E36 M40B16
ex E39 M52B25
ex E39 M52B28

Dabar E38 M62B44
Skype:
laykon1
Nikas:
Ernis
gal tiesiog jis yra klampesnis (tirštesnis), todėl ir sunkiau varinėjasi sistemoje.


StandartinėParašytas: 31 Rgp 2012, 19:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.05.14
Amžius:
48
Pranešimai:
226
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
BMW 7er [E38]
BMW 728, 1997m. limuzinas.
Darbinis tūris: 2793cm³.
Automatas. Benzinas/dujos.
laykon rašė:
gal tiesiog jis yra klampesnis (tirštesnis), todėl ir sunkiau varinėjasi sistemoje.


Kad nemanau kad tas klampumas tiesiogiai itaka tam daro ... nors ... :-)
Siaip dabar viskas normaliai su mano vairu :-) o tas higear skystis tai jis visai neklampus, greiciau atvirksciai :-)


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2012, 20:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.07
Pranešimai:
68
Automobiliai:
BMW 730d E38
zekit pas mene uzgesinus varikli vairo koloneleje atsiranda laisvumas ir lig kazkas klebet nori uzkurus tas laisvumas isnykta o nezimus klebejimas pasilieka idomu ar tik nebus koloneles uzsilenkimo pradinei pozimei


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 50 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery