Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Bal 2024, 05:33

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Spa 2011, 10:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.07
Pranešimai:
12
Automobiliai:
ex E38
E39
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1995
Variklis: 3.0
Degalai: benz/dujos

Problema/klausimas: Keiciant termostata, prigaude oro, ir niekaip nenusiorina(bande meistras ir ant kalniuko varyt ir t.t.). Ieskojau forume, ir radau, kad yra du nuorinimo taskai, viena radau(radiatoriaus apacioje), o kur yra antras? Gal kas galetu vaizdziai nupasakoti arba nuotraukom parodyti? Arba kur klaipedoj galetu kas nuorinti?


StandartinėParašytas: 26 Spa 2011, 11:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.09
Amžius:
38
Pranešimai:
344
Miestas:
Mažeikiai - Klaipėda
Automobiliai:
(ex) E38 740d
E61 LCI 525xd
Skype:
razinkaaa
paieskok gal cia ka rasi
http://tis.spaghetticoder.org/


StandartinėParašytas: 26 Spa 2011, 21:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
46
Pranešimai:
893
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
W166
Cituoti:
Turn on ignition. Set heater control to maximum temperature. Set blower to low level. This opens the heating valves and sets the auxiliary water pump in operation.
Perform filling operation slowly.
Fill up expansion tank fully and wait until bubble-free coolant emerges from vent plug. Tighten down vent plug.


StandartinėParašytas: 27 Spa 2011, 10:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.08.23
Amžius:
51
Pranešimai:
70
Miestas:
Tarp miestu
Automobiliai:
E38 m67
e39-ex
Radiatoriaus apačioje tikrai ne nuorinimo taškas :)


StandartinėParašytas: 27 Spa 2011, 11:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.07
Pranešimai:
12
Automobiliai:
ex E38
E39
Suomis rašė:


Tai kaip supratau, nereikia jokiu nuorinimu tasku, tik ijungti degima, auksciausia temperatura, maza putima, ir pilant po truputi antifriza, ausinimo sistema pilnai nusiorina?


StandartinėParašytas: 27 Spa 2011, 22:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
46
Pranešimai:
893
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
W166
Simakas rašė:
Tai kaip supratau, nereikia jokiu nuorinimu tasku, tik ijungti degima, auksciausia temperatura, maza putima, ir pilant po truputi antifriza, ausinimo sistema pilnai nusiorina?

Iš esmės taip, na tą varžtelį, šalia išsiplėtimo bakelio iš viršaus taip pat reikia atlaisvint, o visa kita taip kaip aprašyta, svarbu pilti palengva. Na jei manai kad nenusiorino tinkamai, verta pradžiai pavažinėt su nustatyta max temperatūra min vėjeliu, o kitą dieną iš ryto patikrint aušinimo skysčio lygi ir jei reikia dapilti.


StandartinėParašytas: 27 Spa 2011, 23:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.17
Amžius:
34
Pranešimai:
591
Miestas:
Pajuris
Automobiliai:
E38 730i
e65 FL 730d
nemokant orint ,tiksliau nesusidurus ankciau su tokia masina...tai pasirodys sunku,bet istikro taip nera.Pasikeitus pompa,supyliau antifriza i radiatoriu,aisku uzvedziau,pastaciau ikalnej,ijungiau peciuka,vel pyliau kol pasidare pilna isvaziavau pora km pradejo kaist lb,uzgesinau ir vel tas pats..tas varztas virsuj visai nepadejo pro ji skystis bego,peciukas pute salta,peciuko slangos saltos,duju reduktorius irgi saltas..Tai sumaniau kaip nuorint,uzgesintai masinai,numoviau virsutine radiatoriaus slanga,pradejo verztis is jos oras kol pasirode antifryzas(po to dar kol pradejo teket be oro burbuliavimo),zymiai jo sumazejo bakely,supyliau dar koki 1,5l-2l tada uzvedziau pradejo viskas pilnai cirkuliuot ir sildyt ir su temp viskas ok ;)


StandartinėParašytas: 27 Spa 2011, 23:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
46
Pranešimai:
893
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
W166
manteggo rašė:
nemokant orint ,tiksliau nesusidurus ankciau su tokia masina...tai pasirodys sunku,bet istikro taip nera.Pasikeitus pompa,supyliau antifriza i radiatoriu,aisku uzvedziau,pastaciau ikalnej,ijungiau peciuka,vel pyliau kol pasidare pilna isvaziavau pora km pradejo kaist lb,uzgesinau ir vel tas pats..tas varztas virsuj visai nepadejo pro ji skystis bego,peciukas pute salta,peciuko slangos saltos,duju reduktorius irgi saltas..Tai sumaniau kaip nuorint,uzgesintai masinai,numoviau virsutine radiatoriaus slanga,pradejo verztis is jos oras kol pasirode antifryzas(po to dar kol pradejo teket be oro burbuliavimo),zymiai jo sumazejo bakely,supyliau dar koki 1,5l-2l tada uzvedziau pradejo viskas pilnai cirkuliuot ir sildyt ir su temp viskas ok ;)


Keičiau aušinimo skystį ir m52 ir kokius 4 kartus savajam m62, tai galiu pasakyt kad pildant pagal instrukciją pagal TIS užpildoma sistema labai tvarkingai per 5-10 min ir nereikia nieko išradinėt.


StandartinėParašytas: 29 Spa 2011, 23:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.09.19
Pranešimai:
149
Automobiliai:
ex E38 730 94
ex E38 740i 96
MB CL500
As taip pat sistema pildziau kokius 3 kartus, dar ir radiatoriu keiciau,tai vel teko pildyti, mano patarimas butu toks pat kaip Suomio, neisradineti dviracio,jokiu slangu nereikia nuimineti, tam yra instrukcija ir tas nuorinimo varztelis, ji atsukus truputi,jeigu yra oro, pradeda burbuliuoti, jeigu sistemoje nera oro, teka antifrizas be oro burbulu.


StandartinėParašytas: 30 Spa 2011, 15:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.07
Pranešimai:
12
Automobiliai:
ex E38
E39
Viska dariau pagal Suomio aprasyma, atsukau ta varztely prie bakelio, ir is jo apie 2-3 min ejo garai, tada pradejo begt antifrizas, po to dar pavazinejau su pilnai uzsuktu peciuku ir pilnai nusiorino, uztruko apie 20min.


StandartinėParašytas: 31 Sau 2012, 22:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.05
Amžius:
38
Pranešimai:
107
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E36 318iS M42 QP
E38 728i M52
O to kito ant slangos nuorinimo varztuko nereikia atsukti? uztenka tik prie bakelio? Kalbu apie M52. Taip pat ar tik turi buti ijungtas degimas ar uzkurta masina?


StandartinėParašytas: 02 Vas 2012, 23:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
46
Pranešimai:
893
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
W166
element rašė:
O to kito ant slangos nuorinimo varztuko nereikia atsukti? uztenka tik prie bakelio? Kalbu apie M52. Taip pat ar tik turi buti ijungtas degimas ar uzkurta masina?

Užvest auto nereikia, ypač jei dar nepripiltas antifrizas :D m52 panašiai procedūra. O kur yra dar 1 varžtukas ant žarnos?
Turėtų užtekt nr3
Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 05 Vas 2012, 22:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.27
Amžius:
45
Pranešimai:
214
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[E53] X5
[E46] 320d
Suomis rašė:
Iš esmės taip, na tą varžtelį, šalia išsiplėtimo bakelio iš viršaus taip pat reikia atlaisvint, o visa kita taip kaip aprašyta, svarbu pilti palengva. Na jei manai kad nenusiorino tinkamai, verta pradžiai pavažinėt su nustatyta max temperatūra min vėjeliu, o kitą dieną iš ryto patikrint aušinimo skysčio lygi ir jei reikia dapilti.

kaip zinot kiek skyscio reik pilt?pas mane nuluzus bakelije matuokle.


StandartinėParašytas: 06 Vas 2012, 01:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
46
Pranešimai:
893
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
W166
Otto rašė:
kaip zinot kiek skyscio reik pilt?pas mane nuluzus bakelije matuokle.

Nepamatysi be matuoklės. Jei Sistemą pildai po remonto ar šiaip aušinimo skysčio keitimas, tai gali drąsiai pilt tiek kiek telpa, po to važinėjant sistema pati nusiorina likučius burbuliukų ir lygis nukrenta, tik sekantį rytą, kai variklis šaltas reiktų dapilt trūkstamą kiekį pagal matuoklę. Iš esmės didelės bėdos neturėtų būt, jei žinai kad aušinimo skysčio žemo lygio perspėjimo sistema gerai veikia, tai kai per mažai skysčio, skydelyje gausi perspėjimą kad skysčio trūksta, bet jei tą sistema neveikia, gali būti negerumų, nežinant koks yra lygis.


StandartinėParašytas: 06 Vas 2012, 02:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Suomis rašė:

Keičiau aušinimo skystį ir m52 ir kokius 4 kartus savajam m62, tai galiu pasakyt kad pildant pagal instrukciją pagal TIS užpildoma sistema labai tvarkingai per 5-10 min ir nereikia nieko išradinėt.



Cia taip jei elektrinis siurblys nenumires. Jei jis negyvas tada reik pasiniurkyti ir ypac jei dar dujos idetos. O pagrindinis raktas sitame reikale tai labai isleto supilti ausinimo skysti visai issukus nuorinimo kamsti.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery