Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E38] M73BTU54 V12 vibro/drebėjimas ant laisvų sūkių
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=4&t=133549
Puslapis 25

Autorius:  Exeed [ 21 Spa 2014, 16:38 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] Variklio purtymosi problema - išspręsta

dionich rašė:
"kvkg" tai karterio ventiliacijos voztuvas, bet nezinau ar jis cia gali itakuot tavo atvyje :)


Dar kaip ir alkūninio veleno padėties daviklis irgi tame gali būti įveltas... Irgi galima tikrinti. Nau kaip ir tokie desperatiški jau dalykai kas lieka.

Autorius:  BMWpower7 [ 22 Spa 2014, 08:51 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] M73BTU54 V12 vibro/drebėjimas ant laisvų sūkių

Exeed rašė:

Na kiek buvo tikrinta, tai buvau užgarantuotas, kas su vakuumais viskas gerai. Aišku einant pirmyn ir neatsiras priežastis, bus pertikrinta dar kartą.



Ne, šie automobiliai netirėjo kuro slėgio daviklių, todėl gavau rekomendaciją pasimatuoti slėgius. Servisiuko numerį turiu, po kuro filtro keitimo, jei nepagerės, važiuosiu išsimatuosi slėgius. Lambda zondas vienas ar abu, jei būtų blogi, tuomet pradėtų jaustis drebėjimas esant darbinei temperatūrai, nes lambdos įsijungia pašilus motorui ar aš čia į šoną pjaunu?



O kaip tikrinai?

Autorius:  Exeed [ 22 Spa 2014, 08:58 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] M73BTU54 V12 vibro/drebėjimas ant laisvų sūkių

BMWpower7 rašė:
O kaip tikrinai?


Tame ir reikalas, kad ne pats tikrinau. O tie kas tikrino, sakė viskas ok su vakuumais. Aišku reiktų dar pertikrinti.

Šiandinen, kai jau žymiai vėsiau lauke buvo lyginant su vakar vibracija dar stipriau jaučiasi, ypač užkūrus automobilį ir pajudant iš vietos. Nedirba cilindrai, faktas, nes ir pedalo eiga ilgesnė ir garsas kitoks ir trūkčiojimas/netolygumas jaučiasi netgi pajudant iš vietos. Atvažiavus iki pirmos sankryžos apsukos krito iki ~ 250 - 300 RPM, bet negęso motoras. Toliau po truputį vibracijs silpnėjo, bet neišnyko, nuvažiavus iki darbo ir prisiparkavus apsukos laikosi ties 400 RPM, vibro vos jaučiamas. Bet čia veikiau išimti, nei taisyklė, šiaip visą laiką ant laisvų jaučiasi vibracija ir neprastai.

Autorius:  Vaidasss [ 22 Spa 2014, 12:14 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] M73BTU54 V12 vibro/drebėjimas ant laisvų sūkių

Aš tavo vietoj pirma bandyčiau issiaiskint kurie cilindai ar cilindras nedirba, ar patoviai kažkuris nedirba, ar atsitiktinę tvarka nesudirba. Mano atveju buvo pusę daciku pakeista, o bėda buvo nedirbancioj zvakej, kol nesusyla motoras.

Autorius:  Exeed [ 22 Spa 2014, 12:22 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] M73BTU54 V12 vibro/drebėjimas ant laisvų sūkių

Vaidasss rašė:
Aš tavo vietoj pirma bandyčiau issiaiskint kurie cilindai ar cilindras nedirba, ar patoviai kažkuris nedirba, ar atsitiktinę tvarka nesudirba. Mano atveju buvo pusę daciku pakeista, o bėda buvo nedirbancioj zvakej, kol nesusyla motoras.


Anot diagnostikos, tai skirtingi cilindrai nesudirba skirtingu metu. Tai kaip ir random toks gaunasi purtymasis. Kartais priekiniai keli, kartais gale (prie kėbulo pertvaros) keli.
Visgi buvo keistos žvakės ir tikrai būtų labai smalsu jas pasitiktinti iš naujo.

Autorius:  BMWpower7 [ 23 Spa 2014, 23:00 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] M73BTU54 V12 vibro/drebėjimas ant laisvų sūkių

Ant salto kai uzvedi pasiimk brake cleaner'io arba paparasciausio eterio ir ''pusk'' visur kur tik gali traukt ora, aplink sklendes, isiurbimo kolektorius, karterio alsuoklius ir visas vakumo zarneles, jei kazkur ciulpia ora pro sona iskart pajausi ant variklio darbo.

Dar paskutinis tavo postas, kuriame rasai apie labai mazus sukius, labai man primena mano istorija; kai as savo pirkau, pavazinejas kelis menesius pradejau jausti labai svelnia vibracija, tada bande daryti draugo draugas diagnostika, veiksmas vyko jei kam girdeta vieta tarp Prienu ir Birstono taip vadinama, ''berzu aleja'' ten yra ipurskimu sistemu remontas, ta karta diagnostika nepavyko, tada meistras pajunge kazkoki monitoriu kuriame ''piese kreive'' ir taip patikrino visus 4 liamda zondus is kuriu jis galejo pagirti tik viena, kurio kreive buvo graziausia. Tada buvo nuspresta pakeisti visus 4 zondus. Pries paleidziant ieskoti zondu, meistras man pasiulo atjungti visus zondus ir pritvirtinti laidus su jungtimis taip kad jie nesivilgtu ir kad neuzkabinciau niekur. Padarius sia procedura isvaziavau i Kauna, na per Prienus gal ir buvo pora sustojimu ne daugiau, o ivaziavus i kauna kai prasidejo rezimas ''stop and go'' vaziavimas pavirto kosmaru, staigiai sustoji paskui kita automobili arba prie sviesaforo, variklis vos verciasi sukiu beveik nerodo, kartais net lemputes skydelyja tepalo spaudimo ir generatoriaus uzsidegdavo, tada suradom pas drauga garaza su duobe ir pajungem juos atgal, kad bent vaziuoti butu imanoma, aisku viska pajungus vel viskas kaip ir idealu buvo tik jautesi tas sioks toks virpuliukas is variklio, o pakeitus lemda zondus kiek pamenu skirtumo didelio nepajutau, bent iskarto, o po kurio laiko tiesiog pripratau ar gal ir ta vibracija dingo, gailiuosi kad nepakartojau matavimu pas ta pati meistra. Viskas vyko pries gerus 8 metus todel man tas daiktas su kuriuo matavo tuos liamdu parodymus buvo nepazystamas, o dabar galiu drasiai teigti , kad matavimai buvo atliekami su paprasciausiu Asilografu.

Tikiuosi kazkiek pades mano istorija spresti problema.

Autorius:  siomka [ 24 Spa 2014, 00:14 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] M73BTU54 V12 vibro/drebėjimas ant laisvų sūkių

BMWpower7 rašė:
Ant salto kai uzvedi pasiimk brake cleaner'io arba paparasciausio eterio ir ''pusk'' visur kur tik gali traukt ora, aplink sklendes, isiurbimo kolektorius, karterio alsuoklius ir visas vakumo zarneles, jei kazkur ciulpia ora pro sona iskart pajausi ant variklio darbo.

Dar paskutinis tavo postas, kuriame rasai apie labai mazus sukius, labai man primena mano istorija; kai as savo pirkau, pavazinejas kelis menesius pradejau jausti labai svelnia vibracija, tada bande daryti draugo draugas diagnostika, veiksmas vyko jei kam girdeta vieta tarp Prienu ir Birstono taip vadinama, ''berzu aleja'' ten yra ipurskimu sistemu remontas, ta karta diagnostika nepavyko, tada meistras pajunge kazkoki monitoriu kuriame ''piese kreive'' ir taip patikrino visus 4 liamda zondus is kuriu jis galejo pagirti tik viena, kurio kreive buvo graziausia. Tada buvo nuspresta pakeisti visus 4 zondus. Pries paleidziant ieskoti zondu, meistras man pasiulo atjungti visus zondus ir pritvirtinti laidus su jungtimis taip kad jie nesivilgtu ir kad neuzkabinciau niekur. Padarius sia procedura isvaziavau i Kauna, na per Prienus gal ir buvo pora sustojimu ne daugiau, o ivaziavus i kauna kai prasidejo rezimas ''stop and go'' vaziavimas pavirto kosmaru, staigiai sustoji paskui kita automobili arba prie sviesaforo, variklis vos verciasi sukiu beveik nerodo, kartais net lemputes skydelyja tepalo spaudimo ir generatoriaus uzsidegdavo, tada suradom pas drauga garaza su duobe ir pajungem juos atgal, kad bent vaziuoti butu imanoma, aisku viska pajungus vel viskas kaip ir idealu buvo tik jautesi tas sioks toks virpuliukas is variklio, o pakeitus lemda zondus kiek pamenu skirtumo didelio nepajutau, bent iskarto, o po kurio laiko tiesiog pripratau ar gal ir ta vibracija dingo, gailiuosi kad nepakartojau matavimu pas ta pati meistra. Viskas vyko pries gerus 8 metus todel man tas daiktas su kuriuo matavo tuos liamdu parodymus buvo nepazystamas, o dabar galiu drasiai teigti , kad matavimai buvo atliekami su paprasciausiu Asilografu.

Tikiuosi kazkiek pades mano istorija spresti problema.

nu tu prajuokinai su asilografu :lol: oscilografas tas daiktas vadinasi :wink:

Autorius:  BMWpower7 [ 24 Spa 2014, 05:53 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] M73BTU54 V12 vibro/drebėjimas ant laisvų sūkių

man labiau patinka asilografas :D

Autorius:  Ramis [ 30 Spa 2014, 20:19 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] M73BTU54 V12 vibro/drebėjimas ant laisvų sūkių

To exeed:

Gali buti pavargusios isiurbimo kolektoriaus tarpines nuo senumo, jos sukieteja ir buna nebeelastingos kaip pvz ir tos gumos tarp oro filtro ir kolektoriaus, ten jos tokios storokos is keliu sluoksniu su spilkom, o kai nuemi kolektoriu is vis pradeda jos byret ir reikia nauju, jos is 4 atskiru daliu susideda t.y. po viena ant tryju cilindru skirtos, o ir kainuoja nemazai 1 vnt apie 350-450lt. Mano atveju kazkada pas V12 buvo ant laisvu vibracija ant salto, pasilus maziau, bei ir kuro sanaudos didokos, bet tikrinant su eteriu viska aplinkui nieko nesikeite, tik tol kol nenuemem isiurbumo kolektoriu. Aisku tavo atveju gali buti ir dar kitur beda, cia tik vienas is variantu...

Autorius:  Exeed [ 31 Spa 2014, 10:40 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] M73BTU54 V12 vibro/drebėjimas ant laisvų sūkių

Ramis rašė:
To exeed:

Gali buti pavargusios isiurbimo kolektoriaus tarpines nuo senumo, jos sukieteja ir buna nebeelastingos kaip pvz ir tos gumos tarp oro filtro ir kolektoriaus, ten jos tokios storokos is keliu sluoksniu su spilkom, o kai nuemi kolektoriu is vis pradeda jos byret ir reikia nauju, jos is 4 atskiru daliu susideda t.y. po viena ant tryju cilindru skirtos, o ir kainuoja nemazai 1 vnt apie 350-450lt. Mano atveju kazkada pas V12 buvo ant laisvu vibracija ant salto, pasilus maziau, bei ir kuro sanaudos didokos, bet tikrinant su eteriu viska aplinkui nieko nesikeite, tik tol kol nenuemem isiurbumo kolektoriu. Aisku tavo atveju gali buti ir dar kitur beda, cia tik vienas is variantu...


Dėkui už atsakymą Ramis. Žinok situacija panaši pas mane. Kai motoras šaltas vibracija didesnė, jaučiasi automobilio kratymasis per kėbulą ant laisvų apsukų, pašilus virbacija sumažėja, jaučiasi silpniau motorui pasiekus darbinę tempetarūrą. Prieš savaitę buvo pakeisti tepalai ir pravalytas pats motoras su Wynn's, po ko pastebėjau, jog vibracija nurimo ir buvo ne taip stipriai juntama. Ji smulkesnė ir pastovesnė, putrymosi neliko, o bet tačiau po poros dienų vėl pradėjo stipriau jaustis.

Ką pastebėjau per tą laiką kai vibruoja motoras, tai kad atšalus orams vibracija stipresnė, o kai lauke šilčiau ji mažiau jaučiama, kad ir prieš kelias dienas, kai ryte buvo apie 0 laipsnių vibravo motoras ir pasipurtydavo, tarkim šiandien kai jau lauko temperatūra apie +4 važiuojant į darbą buvo, ta vibracija pastovesnė ir smulki.

Kitas dalykas, krenta apsukos žemiau 500 RPM, maždaug ties 400-450 RPM. Kai apsukų rodyklė stovi ties 500 RPM vibracijos nebūdavo. Sustojus prie sankryžos tarkim, apsukos laikosi ties 700, paskui gražiai lėtai rodyklė leidžiasi ir apsistoja ties 400-450 RPM. Tame diapazone, kai rodyklei leidžiantis būna 700 arba 500 RPM vibracijos visai nesijaučia.

Mano pastebėjimai tokie šiai dienai: kai lauke šalčiau virbracija jaučiasi žymiai aštriau + nukrentančios apsukos su tuo tikrai susiję kažkaip.

Gal kažkokių idėjų iš mano pastebėjimų bus?

Autorius:  Megėjas paspaust [ 31 Spa 2014, 11:46 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] M73BTU54 V12 vibro/drebėjimas ant laisvų sūkių

Oro srauto matuokles nebandei išsiplauti?

Autorius:  Exeed [ 31 Spa 2014, 12:41 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] M73BTU54 V12 vibro/drebėjimas ant laisvų sūkių

Megėjas paspaust rašė:
Oro srauto matuokles nebandei išsiplauti?


Išsiplauti - ne. Bandžiau vieną pasikeisti į analogišką - nieko ne geriau. matuoklės patikrintos pas elektrikus, viena lyg silpnesnė, bet sakė ne ant tiek kad įtakos turėtų vibracijai.

Autorius:  MindauqasR [ 31 Spa 2014, 13:34 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] M73BTU54 V12 vibro/drebėjimas ant laisvų sūkių

Man buvo lygiai tas pats ir buvo kaltos lemdos..
Salta uzsikuri tai neimanoma... purtes kaip zaltys. Belekiek pinigu isleista buvo kol galu gale nusipirkau deveta lemda uz 30litu ir viskas kaip nauja..

Cia aisku ne V12 bet V8 3.0

Autorius:  Exeed [ 31 Spa 2014, 15:35 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] M73BTU54 V12 vibro/drebėjimas ant laisvų sūkių

Umburgis rašė:
Man buvo lygiai tas pats ir buvo kaltos lemdos..
Salta uzsikuri tai neimanoma... purtes kaip zaltys. Belekiek pinigu isleista buvo kol galu gale nusipirkau deveta lemda uz 30litu ir viskas kaip nauja..

Cia aisku ne V12 bet V8 3.0


O lambda zondai karais neįsijungia tik tada kai motoras pašyla? Galima žinoma bandyti keisti, o bet tačiau... Tarp kitko, jei būtų lambdose bėda, ar diagnostika nemestų klaidos, jog su jomis kažkas negerai?

Galbūt ką reikėtų pažymėti, tai kad buvo įtarimas, jog užsikimšęs tepalo vožtuvas, dėl kurio apsunkintas hidrokompensatorių darbas ko pasekoje vibravo. Pakeitus tepalus ir pravalius su Wynn's didelių pokyčių nepajutau, tai tas variantas irgi kaip akrenta.

Autorius:  Megėjas paspaust [ 31 Spa 2014, 20:58 ]
Pranešimo tema:  Re: [E38] M73BTU54 V12 vibro/drebėjimas ant laisvų sūkių

Exceed >>> ar nemąstei įsigyt diagnostinę įrangą, užuot iš kavos tirščių būręs, tokių minčių nebuvo?

Puslapis 25 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/