Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Bal 2024, 15:32

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1895 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 127  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Lap 2017, 15:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.06
Pranešimai:
130
Automobiliai:
E46 320d '04
E46 318i '99 (ex)
Galbut galetumet padeti paaiskinti kas per klaidos?

Glow plug zylinder klaida ant 2 3 ir 4 cilindru, atrodo vienodai kaip zemiau ant visu:

Kodas:
4222 4222 Glow plug zylinder 2, Ansteuerung
Error counter: 255
Logistic counter: 40
1. Umweltsatz
 Mileage 280150 km
 average engine rotational speed 827.47 rpm
 coolant temperature 55.14 deg C
 maximum common-rail-pressure of last 10ms 385.98 bar
 injection mass index value without mass balance control 10.24 mg/cyc
 intaken air mass per cylinder 478.92 mg/Hub
 charge pressure value 984.61 hPa
 Linearised APP1 0.00 %
 Battery Voltage 11730.69 mV
 Vehicle speed 0.00 km/h
 status glow scale 0.00 -
2. Umweltsatz
 Mileage 294770 km
 average engine rotational speed 827.47 rpm
 coolant temperature 58.16 deg C
 maximum common-rail-pressure of last 10ms 378.10 bar
 injection mass index value without mass balance control 8.66 mg/cyc
 intaken air mass per cylinder 207.95 mg/Hub
 charge pressure value 1004.30 hPa
 Linearised APP1 0.00 %
 Battery Voltage 14011.66 mV
 Vehicle speed 0.00 km/h
 status glow scale 0.00 -
 Unterbrechung
 Test conditions fulfilled
 Error present now and already stored
 Error would not cause a warning lamp to light up
 Fehler in Entprellphase
 Fehler in Entprellphase
 Fehler in Entprellphase
Error code: 42 22 64 06 00 00 FF 28 6D 6F 1E 69 31 1A 4C 64
 00 48 00 00 73 25 1E 6C 30 16 21 66 00 56 0



Ir dar viena klaida:

Kodas:
4610 4610 rail pressure plaus. pressure controlled
Error counter: 1
Logistic counter: 40
 Mileage 284960 km
 average engine rotational speed 2013.52 rpm
 coolant temperature 58.16 deg C
 maximum common-rail-pressure of last 10ms 535.64 bar
 injection mass index value without mass balance control 25.60 mg/cyc
 intaken air mass per cylinder 535.64 mg/Hub
 charge pressure value 1142.15 hPa
 Linearised APP1 34.65 %
 Rail pressure - index value 850.73 bar
 Vehicle speed 107.58 km/h
 output duty cycle - rail pressure valve 75.62 %
 Raildruck zu niedrig/positive Regelabweichung und Ansteuerung Druckregelventil zu hoch
 Test conditions not yet fulfilled
 Error present now and already stored
 Error would not cause a warning lamp to light up
 Fehler in Entprellphase
 Fehler in Entprellphase
 Fehler in Entprellphase
Error code: 46 10 71 02 00 00 01 28 6F 50 49 6C 44 41 55 74
 2C 6C 6D 60
=============================================================



Greiciausiai pakaitinimo rele?

Taip pat pridedu du video live data, gal kas galetu pakomentuoti? Su purkstukais aiskiai kazkas negerai?

https://streamable.com/td7rn
https://streamable.com/y6we1

ačiū uz info


StandartinėParašytas: 11 Lap 2017, 16:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Tai jau issiverst nebeiseina?? Pakeist zvakes ar rele didele problema??? kilometrazus palygink klaidose (maziausiai 14k km su ta pirma vazineji)
Cituoti:
Raildruck zu niedrig/positive Regelabweichung und Ansteuerung Druckregelventil zu hoch
Rail pressure too low / positive control deviation and control of pressure control valve too high

Prikabintas failas:
4610.pdf [253.26 KiB]
Atsisiųsta 803 kartus(ų)


StandartinėParašytas: 11 Lap 2017, 17:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.06
Pranešimai:
130
Automobiliai:
E46 320d '04
E46 318i '99 (ex)
ačiū uz info.

Cituoti:
Pakeist zvakes ar rele


Kuri pirma? Ar abu?

ir del video, nors vienas purkstukas ten dar yra sveikas?


StandartinėParašytas: 11 Lap 2017, 21:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Keiti tai Kas yra sugede. Yra tam budai patikrint. Del video tai jie ten nieko Verti, niekas ta cia nieko nepasakys is tokiu vaizdu

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 12 Lap 2017, 10:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.06
Pranešimai:
130
Automobiliai:
E46 320d '04
E46 318i '99 (ex)
bebr rašė:
Yra tam budai patikrint.


Ka turi omeny?

Cituoti:
Del video tai jie ten nieko Verti


Kodel nieko verti? Pagal mane aiskiai bent puse purkstuku uzsikise, norejau paklaust expertu nuomones


StandartinėParašytas: 12 Lap 2017, 11:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
1. tikrini rele, o paskui zvakes. keiti tai kas sugede.
2. uzsikishe? liaukis zmogaus, cia ne humour forumas.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 12 Lap 2017, 11:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.06
Pranešimai:
130
Automobiliai:
E46 320d '04
E46 318i '99 (ex)
bebr rašė:
1. tikrini rele, o paskui zvakes. keiti tai kas sugede.
2. uzsikishe? liaukis zmogaus, cia ne humour forumas.


Tai kaip suprantu su purkstukais viskas gerai, neieskot slieku kur nereik?


StandartinėParašytas: 13 Lap 2017, 12:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.08.13
Pranešimai:
22
Automobiliai:
e91 320d "06
Kiek man teke susidurti su purkstuku problemom tai INPA tikrai ne visada tiesa pasakys. Jei variklis nesipurto, tolygiai dirba, nemeta juodo dumo ar netrukcioja paspaudus gaza, tada galima teigti kad jie tikriausiai yra geri. Atsiradus panasiem simptomam geriausiai viska suzinosi tik pastates purkstukus ant stendo. Man yra buve kad purktukai rode ir +5, +6 Inpoje korekcija, taciau jie buvo geri, reikejo pakeisti ivores po jais. Kaip diagnostikos irankis INPA yra gerai, bet ne 100% reikia pasitiketi kas liecia pukstukus. Jau ne vienas purkstuku meistras man issireiske kad Inpoje tik pieno riebuma gali patikrinti, kas liecia purkstukus :)


StandartinėParašytas: 13 Lap 2017, 12:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Panašu, jog 3-ias purkštukas bus pavargęs, bet remtis inpos duomenimis, negalima. Reikia imti purkštuką ir vežt tikrint.
Įprastai problematiški purkštukai koreguojami į +. Tie kurie rodomi su -, tiesiog kompensuoja kitų darbą, kad išlyginti variklio darbą esant laisvom apsukom.
Žinoma, paprasčiausia ir greičiausia, nuvežti patikrinimui visus purkštuku - mažiau žaidimo. Nes pakeitus vieną, gali pamatyt, jog dar vienas pradeda lipt į +.
p.s. jei jau išimi purkšuką, būtinai dėk naujas varines tarpines po jais. Turėjau atveji, kai INPA rodė vieno purkštuko korekcijas, kurios kartais lipdavo virš +5, ko pasekoje, mesdavo engine roughness klaidą. Nuvežiau visus purkštukus patikrai - visi normos ribose. Sudėjau atgal su naujom tarpinėm, ir ledas, visi parametrai iki +-1.

Dėl žvakių, problema tame, jog niekas negali pasakyt, ar bėda žvakėje ar rėlėje. Reikia matuoti žvakių varžą - jei žvakės blogos, keiti jas, jei geros, keiti rėlę.


StandartinėParašytas: 13 Lap 2017, 13:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Del pursktuku tai tikrint reik tada, kai kazkokios problemos jauciasi. O ne pazaidus su inpa ir paziurejus i skaiciukus live datoj. Del zvakiu, tai srove reik matuot, o ne varza. Varza gali but tik kaip atskaitinis dydis, beto tai reik daryt ne su testeriu uz 20eu, o su miliommetru.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 13 Lap 2017, 17:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Tokiu atveju, kai variklio DDE fiksuoja roughness regulator klaidą, galima teigti, jog problemų tikrai yra.
dėl žvakių patikrinimo su, bebr, negaliu ginčytis - aprašė, kaip reiktų daryti, bet iš esmės mirusią žvakę galima pamatyti ir su testeriu už kelis eurus :)


StandartinėParašytas: 13 Lap 2017, 17:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.06
Pranešimai:
130
Automobiliai:
E46 320d '04
E46 318i '99 (ex)
Labai labai ačiū visiem uz issamius atsakymus, nesitikejau tiek info gauti.

Gal dar galetumet padeti su kitu E46? Toks pats 320d, viso 7 klaidos, bet sita vienintele raso " Error would cause a warning lamp to light up"

Kodas:
41D1 41D1 (1213) exhaust controller, Ansteuerung
1213 unbekannter P-Code
Error counter: 1
Logistic counter: 40
 Mileage 290470 km
 average engine rotational speed 855.05 rpm
 coolant temperature 64.18 deg C
 maximum common-rail-pressure of last 10ms 385.98 bar
 injection mass index value without mass balance control 6.30 mg/cyc
 intaken air mass per cylinder 460.02 mg/Hub
 charge pressure value 984.61 hPa
 Linearised APP1 0.00 %
 Battery Voltage 14011.66 mV
 Vehicle speed 0.00 km/h
 duty cycle - exhaust refeeding actuator 49.63 %
 Kurzschluss nach Masse
 Test conditions fulfilled
 Error present now and already stored
 Error would cause a warning lamp to light up
 Fehler in Entprellphase
 Fehler in Entprellphase
 Fehler in Entprellphase
Error code: 41 D1 E2 02 12 13 01 28 71 77 1F 72 31 10 49 64
 00 56 00 3F
---------------------------------------



Galima butu kazkaip paciam kazka patikrinti? Man minejo, kad cia kazkas su laidais gali buti bet tiesa sakant nezinau nei kur list nei ka ziureti, manau reiketu pas elektrika varyt. Ka jus manot?


StandartinėParašytas: 13 Lap 2017, 17:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.08.13
Pranešimai:
22
Automobiliai:
e91 320d "06
41D1 klaida yra "Exhaust gas recirculation (EGR) controller, activation", manau vertimas aiskus :)


StandartinėParašytas: 13 Lap 2017, 18:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.06
Pranešimai:
130
Automobiliai:
E46 320d '04
E46 318i '99 (ex)
Romcikas rašė:
41D1 klaida yra "Exhaust gas recirculation (EGR) controller, activation", manau vertimas aiskus :)

Parasiau PM


StandartinėParašytas: 13 Lap 2017, 18:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
MYCIUS rašė:
Tokiu atveju, kai variklio DDE fiksuoja roughness regulator klaidą, galima teigti, jog problemų tikrai yra.
dėl žvakių patikrinimo su, bebr, negaliu ginčytis - aprašė, kaip reiktų daryti, bet iš esmės mirusią žvakę galima pamatyti ir su testeriu už kelis eurus :)


Del rougness klaidos tai tikrai, kad problemu yra, bet tai nebutinai purkstukai, nors sutinku, daznai jie buna susije. As tiesiog i tema atsakiau zmogui.
Del zvakiu tai jei visai mirus ir rodo atitinkamai testeris tai viskas aisku, bet ne karta maciau kaip paprastas testeris rodo nuli, o realiai visai ne nulis, beto zvakei sylant kinta srove, netik varza, ko paprastas testeris neparodys. Is tikro jei paprastas testeris, rodo varza tarp 0 ir 2 omu tai dar nereiskia, kad ta zvake yra gera. Rele matuoja srove, ne varza ir pagal tai indikuoja, kad zvake bloga.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1895 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 127  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery