Lietuvos BMW Klubas
http://forumai.bmw-klubas.lt/

[ALL] Smulkūs techniniai klausimai neverti atskiros temos
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=36&t=85438
Puslapis 14641475

Autorius:  woozyy [ 30 Sau 2019, 17:07 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Smulkūs techniniai klausimai neverti atskiros temo

Notere rašė:
Tai va žodžiu pakiečiau filtrą problema išliko..nu galvoju dar ilysiu i baką..apžiurėjau kelios šiukšlytės buvo bet šiaip švaru gražu ir sietelis visai neapsinešęs..tai belieka tas reguliatorius kuris ant aukšto slėgio siurblio stovi kito varianto nematau..

Pabandyk railo davikli papildomai pažiūrėti. Pas mane buvo važiuoji sutrukčioja kartais pagesta važiuojant. Kai išjungi padirba dar ~2 sek. Pakeičiau railo ir siurblio daviklius, pirkau is šroto abu uz 50eur . Na ir susitvarkė viskas. O prasidėjo nuo pigaus kuro filtro ir prastos degalines kai pakeičiau ir pripyliau ta pačia diena. Skūpas moka du kart as pasimokiau ant savęs

Autorius:  Evooms [ 05 Vas 2019, 12:26 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Smulkūs techniniai klausimai neverti atskiros temo

Nedega galinis dešinės pusės žibintas (E39). Kur ieškot galų ? Saugikliai sveiki.

Autorius:  eaniulis [ 09 Vas 2019, 16:56 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Smulkūs techniniai klausimai neverti atskiros temo

Sveiki,

Gal zinot ar verzesi kazkiek e61 fl 2.0d vairo kolonele?

Autorius:  Notere [ 11 Vas 2019, 16:10 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Smulkūs techniniai klausimai neverti atskiros temo

bemsius11 rašė:
Parašyk kaip sekėsi po filtro keitimo, įdomu.

Žodžiu praėjus trim keturiom dienom problema dar pasikartojo po filtro pakeitimo..bet dabar lygtais viskas tvarkoje,važiuoja be jokių problemų..tai daugiausia įtakos turbut turėjo filtras ir magistralinis siurblys...tokie durni defektai nervuoja kaip nežnai nuo ko pasitvarkė..

Autorius:  Notere [ 11 Vas 2019, 16:13 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Smulkūs techniniai klausimai neverti atskiros temo

woozyy rašė:
Pabandyk railo davikli papildomai pažiūrėti. Pas mane buvo važiuoji sutrukčioja kartais pagesta važiuojant. Kai išjungi padirba dar ~2 sek. Pakeičiau railo ir siurblio daviklius, pirkau is šroto abu uz 50eur . Na ir susitvarkė viskas. O prasidėjo nuo pigaus kuro filtro ir prastos degalines kai pakeičiau ir pripyliau ta pačia diena. Skūpas moka du kart as pasimokiau ant savęs

Tai va kad dabar tvarkoje viskas..bet esmė kad keliom dienom prwėjus pasikartojo problema bet nuo to laiko viskas okey jau apie dvi savaitės..tai tiek..panašu kad įtakojo filtras ir magistralinis siurblys..bet visko gali būti kad ir daviklis buvo..su elektroniniais dalykais taip būna kad neveikia-veikia ir t.t. na ber dabar važiuosiu ir stebėsiu

Autorius:  Notere [ 11 Vas 2019, 16:15 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Smulkūs techniniai klausimai neverti atskiros temo

Ziggy rašė:
Nedega galinis dešinės pusės žibintas (E39). Kur ieškot galų ? Saugikliai sveiki.

Lemputė pradžioj žiūrėk o poto kontaktus ten padege būna

Autorius:  bemsius11 [ 13 Vas 2019, 15:13 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Smulkūs techniniai klausimai neverti atskiros temo

Notere rašė:
Žodžiu praėjus trim keturiom dienom problema dar pasikartojo po filtro pakeitimo..bet dabar lygtais viskas tvarkoje,važiuoja be jokių problemų..tai daugiausia įtakos turbut turėjo filtras ir magistralinis siurblys...tokie durni defektai nervuoja kaip nežnai nuo ko pasitvarkė..

Matai, jei mašina kuriasi, nereiškia, jog nereikia filtrų keist arba laukt kol kaip minėjai jau užkurt neina. Yra buvę jog prieš kelias savaites keistus filtrus, vėl reikėjo keist. O blogiausiai yra tada, kai keičiama viskas iš eilės nežinant.

Autorius:  Arunas B [ 13 Vas 2019, 19:11 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Smulkūs techniniai klausimai neverti atskiros temo

Keti kuro filtra kas antra trečia tepalo keitima ir naudoji geros kokybės filtrus, o ne kuo pigesnius ir niekad neturi problemų šitoje vietoje. Ir apskritai dabar grįžus po uk kai pradedi čiupinėt marijos žemės detales, fitrus tai graudu kokio tik š čia nėra, visai nenuostabu ko čia vargstat su tais remontais iš tokiu vietu kur apskritai ju neturi būti.

Autorius:  rasykdoncei [ 13 Vas 2019, 21:44 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Smulkūs techniniai klausimai neverti atskiros temo

Sveiki, internete daug info, ir geros ir klaidingos, nebesugebu atsirinkti. Mane domina CIC (dalis CCC), tie kurie stovėjo E70, E90, F25, F10. (NBT neįeina) Kuo jie skiriasi ir kuo panašūs (pagrinde retrofitų galimybe iš vieno į kitą). Galima ir pm ir telefonu. Atlygis garantuotas. :wink:

Autorius:  Arunas B [ 13 Vas 2019, 21:56 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Smulkūs techniniai klausimai neverti atskiros temo

F serijos kitokie can protokolai nėra prasmės burt i e serija.

Autorius:  Dovydas.B [ 16 Vas 2019, 21:08 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Smulkūs techniniai klausimai neverti atskiros temo

Kokį akumą dėti į e92 335i LCI? Nėra forumuose vieningos nuomonės...
Su tokiu neprašausiu? http://akumuliatoriai24.lt/akumuliatori ... ght_to=190

Autorius:  dionich [ 16 Vas 2019, 21:26 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Smulkūs techniniai klausimai neverti atskiros temo

Dovydas.B rašė:
Kokį akumą dėti į e92 335i LCI? Nėra forumuose vieningos nuomonės...
Su tokiu neprašausiu? http://akumuliatoriai24.lt/akumuliatori ... ght_to=190

Reikia pasijungt su ISTA-D diagnostika ir pasiziuret koks akumas iprogramuotas, paprastas ar AGM. Ir koks suprogramuotas nominalas. Toki reikia ir det.

Autorius:  Dovydas.B [ 17 Vas 2019, 11:37 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Smulkūs techniniai klausimai neverti atskiros temo

Bet juk visa tai galima suprogramuoti pakeitus akumą į AGM ar į kitokios talpos? Man svarbiau talpa ir startinė srovė

Autorius:  dionich [ 17 Vas 2019, 14:29 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Smulkūs techniniai klausimai neverti atskiros temo

Galima. Katalogai rodo, kad maksimalus akimai buna po 92ah, reiskia tavo 95ah bus per akis. Svarbu kad tokius parametrus galima butu pasirinkt koduojant. Uzeik i realoem.com, parink savo masina ir uzeik i skilti electrical equipment poto susirask battery. Ten pamatysi visus variantus.

Autorius:  Vilius S. [ 21 Vas 2019, 11:45 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Smulkūs techniniai klausimai neverti atskiros temo

Kas pasakys kokia NM jėga reikia priveržti m57d30 aušinimo sistemos flanšą prie variklio bloko (schemoje detalė nr.11) http://ills.bmwfans.info/alfz.png /
Ir kokį hermetiką geriausia naudoti šio flanšo sandarinimui (dažna bėda, kad aplink iškorodavę būna, tai vien esančios tarpinės sandarumui užtikrinti neužteks?

PS. nu niekur BMW TIS'e neradau šio flanšo keitimo temos su priveržimo NM reikšmėmis.

Puslapis 14641475 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/